La policia deté Carlos Algora, temptador de ‘La isla de las tentaciones’

 

La Guàrdia Civil de Canàries ha detingut a Carlos Algora, concursant de La isla de las Tentaciones 3. Està acusat d’haver forçat sexualment a una jove. La policia l’acusa d’haver abusat d’ella en grup, aprofitant que estava davall dels efectes de l’alcohol.

 

El diari El Confidencial avança que dos amics de la jove han estat detinguts en Madrid, i que estan investigats al costat del participant del reality que emet Telecinco. Els fets van succeir el passat 13 de febrer en una festa il·legal en Colmenarejo. El jove sevillà concursant del programa de màxima audiència és un dels temptadors, i ha protagonitzat escenes d’alt voltatge amb Lola, parella de Diego, amb la que manté un idil·li apassionat.

Anuncios

 

El seu arrest s’ha produït durant un viatge d’oci a l’arxipèlag en el que anava acompanyat d’altres concursants, també temptadors, i del que compartia en directe a través de les històries d’Instagram. Mentres era detingut el concursant, efectius de la Guàrdia Civil de Tres Cantos, en Madrid, detenien dos xics més. Als tres se’ls investiga per un presumote abús sexual en grup a una jove francesa.

 

Els fets van ocórrer el 13 de febrer en una festa il·legal en la localitat madrilenya de Colmenarejo. A pesar que el programa s’està emetent ara mateix, Carlos va acabar l’enregistrament i la seua participació en el mateix fa uns mesos, i la ni la productora ni la cadena mantenen cap relació amb ell. El seu acte delictiu es limita a l’àmbit privat i no afectaria Telecinco.

 

La jove recorda haver patit abusos

Se’ls imputa un delicte d’abús sexual i no d’agressió perquè els tres detinguts no haurien exercit ni violència ni intimidació contra la víctima. Segons les primeres hipòtesis, s’haurien aprofitat de l’estat d’alcoholèmia de la xica per a mantindre relacions sexuals amb ella. La denunciant ha relatat al seu entorn que va poder ser drogada amb burundanga, una droga que anul·la la voluntat de la víctima.

 

La xica només té breus flaixos, però no una seqüència nítida. Amb tot recorda diferents xics aprofitant-se sexualment d’ella al mateix temps i sense el seu consentiment. També ha explicat al seu cercle pròxim que es va negar en dos ocasions i que van continuar abusant d’ella. Serà difícil demostrar-ho, perquè la burundanga desapareix de pressa del cos i ella va tardar unes hores en denunciar. Però de moment, els presumptes autors del delicte ja estan detinguts i la busca seguix en curs.

 

Com van passar els fets

El malson d’esta jove francesa va començar el dissabte 13 de febrer. Ella i la seua companya de pis, una espanyola, amiga de Carlos, van ser convidades a una festa multitudinària. Primer van passar per la discoteca Tiffanys del carrer del Doctor Arce. Allí van conéixer un grup de sevillans que s’havien organitzat per a anar de festa a Madrid. El coordinador de tot el sarau era Carlos, el temptador.

 

En apropar-se l’hora del toc de queda es va córrer la veu que la festa seguiria en un xalet de Colmenarejo, una localitat a 37 quilòmetres de Madrid. No va ser una convidació espontània, sinó que tot estava planejat. El xalet l’havia llogat Carlos i també havia contractat xiques que treballen en discoteques, hi havia alcohol per a dies, llums i fins a un discjòquei.

 

Algunes de les assistents confessen que s’oferia droga gratis en la celebració, i entre les substàncies que es podien consumir sense pagar, per exemple, hi havia popper, una droga que produïx estimulació i vasodilatació de manera molt ràpida en ser inhalat, i una sensació d’eufòria i desig sexual.

 

A la mitat de la nit, tres xics , entre ells Carlos, haurien pujat a una habitació de la planta de dalt acompanyats de dos noies. Una d’elles, l’amiga del temptador, ha reconegut que va accedir voluntàriament a mantindre relacions sexuals amb els tres al mateix temps. No obstant això, l’altra, la francesa assegura que mai va consentir i que els tres xics sevillans van abusar sexualment d’ella.

 

Va eixir del xalet quan la Guàrdia Civil va rebre l’avís del propietari de la casa, que observava a través de càmeres de seguretat la gran presència de gent en la seua propietat i que pareixien estar en una enorme festa. Diversos cotxes d‘agents van acudir immediatament al lloc a dissoldre la festa il·legal.

 

Si la jove francesa no va denunciar en este moment, hauria sigut perquè patia un buit mental que no li permetia recordar res encara que el seu cos li estava donant senyals que havia ocorregut una cosa dolenta. Alguna cosa en contra de la seua voluntat. Va tardar unes poques hores a poder pensar amb claredat i quan va recordar el succeït, immediatament va acudir a denunciar els presumptes fets.

Anuncios

Últimes notícies

L’avió que va evacuar a dos pacients del creuer Hondius reposta a València abans de volar a Rotterdam

L'avió medicalitzat que va traslladar des de Cap Verd a Gran Canària a dos pacients del creuer MV Hondius amb símptomes compatibles amb hantavirus reposta a València i continua viatge a Rotterdam, mentres els malalts seguixen cap a Països Baixos en una altra aeronau.

Avís taronja per pluges intenses a Alacant i sud de València este dijous

La Aemet activa l'avís taronja per pluges molt intenses a l'interior i litoral nord d'Alacant i en el litoral sud de València, amb tempestes, graníssol i ratxes de vent molt forts.

Pluges intenses i tempestes en gran part de la Comunitat Valenciana, sobretot entre València i Alacant

La Comunitat Valenciana registra hui ruixats generalitzats, localment molt forts i amb tempesta entre el sud de València i el nord d'Alacant, amb descens de màximes a l'interior i situació marítima una mica alterada.

Urpa de Cap Verd el creuer amb brot de hantavirus rumb a Canàries

El creuer MV Hondius ha partit de Cap Verd cap al port de Granadilla de Abona, a Tenerife, després d'evacuar a tres persones amb hantavirus. A la seua arribada s'activarà un dispositiu sanitari per a avaluar i repatriar a tot el passatge, inclosos els espanyols a bord.

València Basket assalta el OAKA, força el 1-2 i allarga la sèrie davant el Panathinaikos

València Basket firma una exhibició col·lectiva en el OAKA, derrota al Panathinaikos per 87-91 i manté visca l'eliminatòria de quarts de final de l'Eurolliga.

El Crystal Palace s’interessa per Marcelino per a rellevar a Glasner

El Crystal Palace ha realitzat un primer sondeig per Marcelino García Toral per a ocupar la banqueta la pròxima temporada després de l'eixida anunciada d'Oliver Glasner, que deixarà el club al final del curs.

Aemet alerta de tempestes intenses en la serra que poden causar inundacions locals

Aemet manté avisos taronja i groc per tempestes que poden descarregar més de 40 litres per metre quadrat en una hora en el sud de València i nord d'Alacant, amb el risc d'inundacions locals.

Els bombers rescaten a un conductor atrapat per la pala d’un carretó en un polígon de Rafelbunyol

Un conductor ha resultat atrapat en el seu turisme en incrustar-se la pala d'un carretó en l'habitacle i ha hagut de ser rescatat pels bombers en un polígon industrial de Rafelbunyol.