El preu de l’habitatge de lloguer puja un 7% de mitjana en la Comunitat

 

L’habitatge de lloguer a la Comunitat valenciana ha pujat de preu un 7%. Així ho planteja l’últim informe de preus immobiliaris realitzat pel portal Idealista. El preu mitjà per metre quadrat es va fixar en 7,3 euros, mentre que en taxa trimestral els preus es van reduir un 4,2% en l’últim quart de l’any.

En el conjunt de l’estat, el preu de l’habitatge de lloguer va acabar l’any en 10,6 euros per metre quadrat, és a dir, un increment del 9,3%. Aquestes dades contrasten amb l’ascens del preu d’un 18,4% de l’any anterior.

Pel que fa a la ciutat de València, el preu mitjà del lloguer va créixer un 8,8% durant l’any passat, deixant el preu del metre quadrat en 8,9 euros. Respecte a la província, els preus també van pujar un 10,8%, situant el preu per metre quadrat en 7,9 euros mensuals.

En el cas de la província d’Alacant, l’ascens dels preus viscut en aquest 2018 ha sigut del 2,3%, deixant el preu del sòl de lloguer en 6,8 euros per metre quadrat. La ciutat d’Alacant també ha tingut un ascens del preu del 2,3%, fins a situar els preus en 7,4 euros per metre quadrat.

Quant a la província de Castelló, l’augment ha sigut de l’1,1%, el que suposa un preu per metre quadrat de 5,5 euros mensuals. No obstant això, en la capital el preu ha quedat situat en una mitjana de 5,3 euros per metre quadrat, el que suposa un descens del 6,8% respecte a les xifres de l’any anterior.

Els increments més forts en el preu del lloguer, excloent les capitals de província, es troben al Port de Sagunt, amb un augment de l’11,4%; a Santa Pola, amb un increment del 6,5% del preu; i a Gandia, amb una pujada del 5,4%. Pel que fa als descensos, Calp, amb una baixada del 4,7% del preu, i Elx amb una baixada del 3,3%, se situen com els municipis amb un descens més gran en aquest 2018.

Últimes notícies

Affengruber s’acomiada de l’Elx després de dos temporades i deixa 12 milions

El central austríac David Affengruber s’ha acomiadat de l’Elx en xarxes socials després del seu traspàs al Fulham, amb un missatge emotiu i una operació xifrada en uns 12 milions d’euros.

Set jugadores del Valencia Basket disputaran la Copa del Món de Berlín

El Valencia Basket tindrà set jugadores en la Copa del Món de Berlín, amb quatre internacionals espanyoles i tres més amb Alemanya, Nigèria i Hongria.

Els visitants del Bioparc València presencien el naixement d’un blesbok, un antílop salvat de l’extinció

Els visitants del Bioparc València han presenciat en directe el naixement d’un blesbok, un antílop africà quasi exterminat, tercer alumne d’estiu d’esta espècie al parc.

Temperatures a l’alça i ruixats puntuals a l’interior de Castelló este dijous

El temps es mantindrà estable este dijous a la Comunitat Valenciana, amb cels poc nuvolosos, temperatures en lleuger ascens i possibilitat de ruixats o tronades aïllades a la vesprada a l’interior de Castelló.

Villena nega retallades en la seguretat del MUVI després del robatori del Tresor

L’Ajuntament de Villena rebutja les acusacions del president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, sobre una suposada reducció del 70 % en la partida de seguretat del MUVI i atribueix eixa baixada a una inversió puntual l’any anterior.

A presó per intentar entrar huit quilos de cocaïna líquida a l’aeroport de València

Funcionaris de l’Agència Tributària i la Guàrdia Civil han detingut a l’aeroport de València un espanyol de 51 anys amb més de huit quilos de cocaïna líquida amagats en botes de xampú procedents de la República Dominicana. El jutge ha ordenat el seu ingrés a la presó per un delicte contra la salut pública.

Extingit l’incendi de la Vall d’Uixó després de la seua reactivació a Onda

L’incendi forestal iniciat en la Vall d’Uixó el 25 de juliol i reactivat a Onda ha quedat finalment extingit després de 40 dies actiu i tres reproduccions.

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.