La princesa Leonor i la infanta Sofia plenes de privilegis en el col·legi

 

La princesa Leonor està a punt de rebre el Sacrament de la Confirmació, una data molt assenyalada i especial per a la família reial espanyola. És per este tema que el periodista assegura que la filla dels reis estaria rebent tracte de favor.

Així, la voluntat de Letizia i Felipe aniria per sobre de la dels altres pares, la qual cosa s’ha convertit en el tema de murmuració del Col·legi Santa María dels Rosers, on estudien les seues filles.

Segons compta Peñafiel, i com indica la tradició, la celebració hauria de tenir lloc a l’Església del Bon Succés, prou gran per a acollir als alumnes de dos cursos. Però encara que siga gran a causa de les circumstàncies els alumnes del curs de Leonor el faran en dos dies diferents, i tots en la menuda parròquia de La nostra Senyora de Aravaca.

«Únicament podran assistir acompanyant als confirmats els seus pares i els seus germans, un o dos dels quals (pares o germans) seran els padrins dels confirmats», s’estipula en la informació sobre el sagrament de la Confirmació.

Sembla q1ue esta decisió l’hauria pres la directora del centre moguda pels interessos dels reis, i per la qual els pares de la resta de companys de Leonor s’haurien sentit discriminats. Encara que, no seria la primera vegada, ja que fa uns anys, i a petició de la Casa Reial, es va canviar el menú dels menjars.

Això, «a pesar que Leonor i la seua germana Sofia mengen el menjar de les carmanyoles que els guardaespatlles els colen en el menjador a la vista de tots». La resta dels seus companys, es limitaria a menjar un menú mancat de fregits i hidrats de carboni.

Segons sembla, els pares de diversos dels alumnes estarien molt farts d’esta discriminació soferta pels seus fills, i cedir als capritxos dels reis. «De fet, molts dels pares creuen que la directora i amiga de Letizia ja no està capacitada per a continuar realitzant les funcions de directora del prestigiosíssim col·legi».

A pesar que els seus pares han volgut sempre que la seua infància siga ‘com la de qualsevol nena de la seua edat’, les proves que aporta el periodista, mostren completament el contrari. «Sempre ha estat una més. Ni els professors, ni els companys l’han tractat de manera diferent. També és cert que es tracta d’una noia normal, súper educada i respectuosa, per tant no podia ser d’una altra manera», arribava a confessar la mare d’una amiga pròxima a la princesa.

Estos rumors sobre el ‘tracte de favor’ no són nous d’ara, sempre han perseguit a Leonor fins i tot en la seua nova etapa en el col·legi ‘UWC Atlantic College’, on estudiarà els pròxims anys. Fins i tot abans de començar a estudiar, sembla que els companys li han declarat la guerra.

Tot arran de què el director de la Institució escrivira una carta pública de benvinguda a l’hereva, la qual cosa provocava l’empipament diversos dels seus futurs companys, els qui denunciaven en xarxes socials un seriós cas de favoritisme cap a ella.

«Estem encantats que la Princesa s’unesca a nosaltres. Com a estudiant que ingressa a UWC Atlantic College serà part d’un meravellós grup de joves vibrants que viuen i aprenen junts», podia llegir-se en el comunicat emés.

«On està la meua benvinguda?», «Esta publicació va en contra de tot el que representa el col·legi», «Realment haurien d’esborrar esta publicació. Que mala imatge per al Atlantic College», «Sempre vaig pensar en UWC com un col·legi que tracta a tots els estudiants per igual i és fidel als seus principis. Lamentablement, avui vaig haver d’enfrontar-me a l’equivocats que estaven els meus pensaments» o «Eh, què és este favoritisme?», eren alguns dels missatges que se succeïen en xarxes socials.

Últimes notícies

Remuntada del Newcastle a Mestalla i derrota preocupant del València

El València ha perdut 1-2 davant el Newcastle en el Trofeu Taronja, en un partit marcat pel gol inicial d'Ugrinic i l'expulsió de Gayà. Un doblet de Wissa ha capgirat el marcador en una vesprada de pitos a Corberán i reclam de fitxatges.

El Levante tanca la pretemporada amb victòria solvent a Castelló

El Levante UD ha guanyat 1-3 el Castellón en l’últim amistós de pretemporada a porta tancada, amb un doblet d’Iván Romero i gol de Nacho Pérez.

Kiat Lim presencía per primera vegada un partit a Mestalla com a president del València

Kiat Lim ha presenciat per primera vegada un partit del València CF des del palco de Mestalla, en el Trofeu Taronja contra el Newcastle United, més d’un any després d’assumir la presidència.

El Villarreal tanca la pretemporada amb una victòria solvent a Turquia

El Villarreal ha tancat la pretemporada amb un triomf per 1-2 al camp del Galatasaray, en un duel molt obert i ple d’ocasions que ha pogut acabar en golejada grogueta.

L’augment d’humitat dona un respir en l’incendi forestal de Tírig i manté Catí confinada

L’incendi de Tírig es troba sectoritzat en dos sectors i continua en emergència nivell 2, amb Catí confinada. L’augment previst de la humitat fins al 70 % ha de facilitar les tasques d’extinció dels quasi 200 efectius terrestres desplegats.

L’onada de calor dispara les màximes fins als 41,6 °C a Ontinyent

Les màximes han superat este dissabte els 40 graus en diversos punts del sud de la província de València i la Marina Alta. Ontinyent ha registrat 41,6 graus i Carcaixent 41,3, entre les deu temperatures més altes d’Espanya.

Confinat el municipi de Catí per l’incendi forestal de Tírig

L’incendi forestal de Tírig ha obligat a confinar els veïns de Catí per precaució, amb avís massiu mitjançant Es-Alert. Els bombers continuen treballant en una orografia complicada i amb vegetació molt seca.

Aemet activa avís groc per temperatures de fins a 38 °C a l’interior de València

Aemet ha activat per a diumenge l’avís groc per màximes de fins a 38 graus a l’interior de València i 36 al litoral sud d’Alacant, amb alertes també per tempestes i oratge advers a diverses comarques.