La princesa Leonor i la infanta Sofia plenes de privilegis en el col·legi

 

La princesa Leonor està a punt de rebre el Sacrament de la Confirmació, una data molt assenyalada i especial per a la família reial espanyola. És per este tema que el periodista assegura que la filla dels reis estaria rebent tracte de favor.

Així, la voluntat de Letizia i Felipe aniria per sobre de la dels altres pares, la qual cosa s’ha convertit en el tema de murmuració del Col·legi Santa María dels Rosers, on estudien les seues filles.

Segons compta Peñafiel, i com indica la tradició, la celebració hauria de tenir lloc a l’Església del Bon Succés, prou gran per a acollir als alumnes de dos cursos. Però encara que siga gran a causa de les circumstàncies els alumnes del curs de Leonor el faran en dos dies diferents, i tots en la menuda parròquia de La nostra Senyora de Aravaca.

«Únicament podran assistir acompanyant als confirmats els seus pares i els seus germans, un o dos dels quals (pares o germans) seran els padrins dels confirmats», s’estipula en la informació sobre el sagrament de la Confirmació.

Sembla q1ue esta decisió l’hauria pres la directora del centre moguda pels interessos dels reis, i per la qual els pares de la resta de companys de Leonor s’haurien sentit discriminats. Encara que, no seria la primera vegada, ja que fa uns anys, i a petició de la Casa Reial, es va canviar el menú dels menjars.

Això, «a pesar que Leonor i la seua germana Sofia mengen el menjar de les carmanyoles que els guardaespatlles els colen en el menjador a la vista de tots». La resta dels seus companys, es limitaria a menjar un menú mancat de fregits i hidrats de carboni.

Segons sembla, els pares de diversos dels alumnes estarien molt farts d’esta discriminació soferta pels seus fills, i cedir als capritxos dels reis. «De fet, molts dels pares creuen que la directora i amiga de Letizia ja no està capacitada per a continuar realitzant les funcions de directora del prestigiosíssim col·legi».

A pesar que els seus pares han volgut sempre que la seua infància siga ‘com la de qualsevol nena de la seua edat’, les proves que aporta el periodista, mostren completament el contrari. «Sempre ha estat una més. Ni els professors, ni els companys l’han tractat de manera diferent. També és cert que es tracta d’una noia normal, súper educada i respectuosa, per tant no podia ser d’una altra manera», arribava a confessar la mare d’una amiga pròxima a la princesa.

Estos rumors sobre el ‘tracte de favor’ no són nous d’ara, sempre han perseguit a Leonor fins i tot en la seua nova etapa en el col·legi ‘UWC Atlantic College’, on estudiarà els pròxims anys. Fins i tot abans de començar a estudiar, sembla que els companys li han declarat la guerra.

Tot arran de què el director de la Institució escrivira una carta pública de benvinguda a l’hereva, la qual cosa provocava l’empipament diversos dels seus futurs companys, els qui denunciaven en xarxes socials un seriós cas de favoritisme cap a ella.

«Estem encantats que la Princesa s’unesca a nosaltres. Com a estudiant que ingressa a UWC Atlantic College serà part d’un meravellós grup de joves vibrants que viuen i aprenen junts», podia llegir-se en el comunicat emés.

«On està la meua benvinguda?», «Esta publicació va en contra de tot el que representa el col·legi», «Realment haurien d’esborrar esta publicació. Que mala imatge per al Atlantic College», «Sempre vaig pensar en UWC com un col·legi que tracta a tots els estudiants per igual i és fidel als seus principis. Lamentablement, avui vaig haver d’enfrontar-me a l’equivocats que estaven els meus pensaments» o «Eh, què és este favoritisme?», eren alguns dels missatges que se succeïen en xarxes socials.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana tanca 2025 amb la llista d’espera quirúrgica més baixa d’Espanya

La Comunitat Valenciana va acabar 2025 amb 51.600 persones en llista d'espera quirúrgica, la taxa més baixa del país i una demora mitjana de 88 dies, per davall de la mitjana nacional.

Awa Fam, número 3 del draft WNBA, viu la seua elecció com un somni complit

Awa Fam, pivot de 19 anys del València Basket, va ser triada número 3 del draft WNBA per Seattle Storm i assegura que només assumirà el reeixit quan estiga en la pista a Seattle.

El Open Internacional de Taekwondo reunix a La Nucia a 1.600 competidors de 60 països

La Nucia alberga del 17 al 19 d'abril el XXIII Open Internacional d'Espanya de Taekwondo G1-E1, amb 1.600 esportistes de 60 països i punts en joc per al rànquing olímpic.

Juan Luis Gandia assumix el Rectorat de la UV i apel·la a una universitat d’oportunitats i pensament crític

Juan Luis Gandia pren possessió com a nou rector de la Universitat de València amb un equip que supera la paritat i un projecte centrat en la igualtat d'oportunitats i el pensament crític.

El TSJCV demana prorrogar sis mesos el reforç del jutjat que investiga la dana de 2024

La Sala de Govern del TSJCV proposa al CGPJ estendre altres sis mesos el reforç judicial del jutjat de Catarroja que investiga la gestió de la dana de 2024, amb l'objectiu de garantir una instrucció exclusiva i sense interrupcions.

Evita la presó després d’admetre que va agredir sexualment al seu fill per Nadal

Un home és condemnat a dos anys de presó per agredir sexualment al seu fill de 8 anys el dia de Nadal de 2022, però evita entrar en la presó en reconéixer-se els fets i aplicar-se l'eximent incompleta d'embriaguesa.

La Policia Local de Sagunt evita el robatori d’una furgoneta de repartiment carregada de paquets

La Policia Local de Sagunt va frustrar el robatori d'una furgoneta de repartiment amb desenes de paquets, va perseguir el vehicle sospitós i va identificar i va detindre al presumpte conductor implicat.

Presó provisional per a un dels dos germans detinguts per una violació a València

El Jutjat de Violència sobre la Dona número 1 de València reobri la causa per una presumpta agressió sexual en un cotxe i ordena presó provisional per a un dels dos germans investigats després de la denúncia de la víctima.