La princesa Leonor i la infanta Sofia plenes de privilegis en el col·legi

 

La princesa Leonor està a punt de rebre el Sacrament de la Confirmació, una data molt assenyalada i especial per a la família reial espanyola. És per este tema que el periodista assegura que la filla dels reis estaria rebent tracte de favor.

Així, la voluntat de Letizia i Felipe aniria per sobre de la dels altres pares, la qual cosa s’ha convertit en el tema de murmuració del Col·legi Santa María dels Rosers, on estudien les seues filles.

Segons compta Peñafiel, i com indica la tradició, la celebració hauria de tenir lloc a l’Església del Bon Succés, prou gran per a acollir als alumnes de dos cursos. Però encara que siga gran a causa de les circumstàncies els alumnes del curs de Leonor el faran en dos dies diferents, i tots en la menuda parròquia de La nostra Senyora de Aravaca.

«Únicament podran assistir acompanyant als confirmats els seus pares i els seus germans, un o dos dels quals (pares o germans) seran els padrins dels confirmats», s’estipula en la informació sobre el sagrament de la Confirmació.

Sembla q1ue esta decisió l’hauria pres la directora del centre moguda pels interessos dels reis, i per la qual els pares de la resta de companys de Leonor s’haurien sentit discriminats. Encara que, no seria la primera vegada, ja que fa uns anys, i a petició de la Casa Reial, es va canviar el menú dels menjars.

Això, «a pesar que Leonor i la seua germana Sofia mengen el menjar de les carmanyoles que els guardaespatlles els colen en el menjador a la vista de tots». La resta dels seus companys, es limitaria a menjar un menú mancat de fregits i hidrats de carboni.

Segons sembla, els pares de diversos dels alumnes estarien molt farts d’esta discriminació soferta pels seus fills, i cedir als capritxos dels reis. «De fet, molts dels pares creuen que la directora i amiga de Letizia ja no està capacitada per a continuar realitzant les funcions de directora del prestigiosíssim col·legi».

A pesar que els seus pares han volgut sempre que la seua infància siga ‘com la de qualsevol nena de la seua edat’, les proves que aporta el periodista, mostren completament el contrari. «Sempre ha estat una més. Ni els professors, ni els companys l’han tractat de manera diferent. També és cert que es tracta d’una noia normal, súper educada i respectuosa, per tant no podia ser d’una altra manera», arribava a confessar la mare d’una amiga pròxima a la princesa.

Estos rumors sobre el ‘tracte de favor’ no són nous d’ara, sempre han perseguit a Leonor fins i tot en la seua nova etapa en el col·legi ‘UWC Atlantic College’, on estudiarà els pròxims anys. Fins i tot abans de començar a estudiar, sembla que els companys li han declarat la guerra.

Tot arran de què el director de la Institució escrivira una carta pública de benvinguda a l’hereva, la qual cosa provocava l’empipament diversos dels seus futurs companys, els qui denunciaven en xarxes socials un seriós cas de favoritisme cap a ella.

«Estem encantats que la Princesa s’unesca a nosaltres. Com a estudiant que ingressa a UWC Atlantic College serà part d’un meravellós grup de joves vibrants que viuen i aprenen junts», podia llegir-se en el comunicat emés.

«On està la meua benvinguda?», «Esta publicació va en contra de tot el que representa el col·legi», «Realment haurien d’esborrar esta publicació. Que mala imatge per al Atlantic College», «Sempre vaig pensar en UWC com un col·legi que tracta a tots els estudiants per igual i és fidel als seus principis. Lamentablement, avui vaig haver d’enfrontar-me a l’equivocats que estaven els meus pensaments» o «Eh, què és este favoritisme?», eren alguns dels missatges que se succeïen en xarxes socials.

Últimes notícies

Axel Werner renova amb l’Elx fins a 2028 i se’n va cedit a Rosario Central

El porter argentí Axel Werner ha renovat amb l’Elx fins a juny de 2028 i jugarà cedit la pròxima temporada en Rosario Central, on ja ha militat anteriorment.

Mor un home ofegat al riu Xúquer mentre es banyava a Sumacàrcer

Els Bombers del Consorci Provincial de València han localitzat sense vida un home que havia desaparegut mentre es banyava al riu Xúquer, al terme de Sumacàrcer. La víctima és el segon mort en pocs dies en este municipi mentre es banyava al mateix riu.

Localitzen sense vida l’home de 66 anys amb demència desaparegut a Aldaia

Els Bombers del Consorci Provincial de València han trobat mort l’home de 66 anys amb demència que havia desaparegut divendres a Aldaia, després d’un ampli dispositiu de recerca en zones agrícoles.

Pols en suspensió i nits molt càlides a València per l’oratge de nord-est

El vent de nord-est ha deixat este diumenge mínimes molt altes a la Marina Baixa, núvols baixos a València i nord d’Alacant i menys visibilitat per pols en suspensió. Este dilluns hi haurà avís groc a l’interior de València per màximes de fins a 38 graus.

El foc de Lucena del Cid queda controlat i la Generalitat activa mitjans a Cabanes

L’incendi forestal declarat divendres a Lucena del Cid (Castelló) ha quedat controlat i en Fase 3 del PEIF, mentres Emergències ha mobilitzat mitjans aeris i terrestres per un altre foc de vegetació a Cabanes.

L’Operació Pas de l’Estret supera els 450.000 passatgers amb xifres molt semblants a les de 2025

L’Operació Pas de l’Estret ha registrat 458.150 passatgers i 115.002 vehicles des del 15 de juny, amb un lleuger descens respecte a les mateixes dates de 2025 però amb una fluïdesa general en ports i frontera.

Jorge Rodríguez alerta que el municipalisme ‘ha deixat de fer gràcia i comença a fer por’ als grans partits

El secretari general d'Ens Uneix, Jorge Rodríguez, assegura que el municipalisme guanya força a la Comunitat Valenciana i ja ‘comença a fer por’ als partits tradicionals, amb més de 60 alcaldies sota l’òrbita d’Unión Municipalista.

Reb alta el corredor de Moixent ferit amb traumatisme cranial als Sanfermins

El veí de Moixent ferit amb un traumatisme cranial en l’encierro d’este diumenge ha rebut l’alta, mentres continuen ingressats diversos corredors, entre ells un alacantí en Medicina Intensiva.