Ix a la llum la professió amagada del marit de la mediàtica María Patiño

 

Per a ningú era un secret la faceta d’actor de Ricardo Rodríguez Olivares, el marit de María Patiño, però ara ha eixit a la llum un altre projecte professional que ha deixat estupefacte a més d’un.

La nova aposta del veneçolà

El marit de la presentadora de ‘Socialité‘ ha sigut el protagonista de diferents anuncis i curtmetratges, però fa dos anys va decidir ampliar el seu ventall artístic i es va unir a l’equip de models d’una marca d’ulleres i muntures de titani.
 

Una signatura que utilitza la imatge de Ricardo per a publicitar els seus productes de manera habitual, publicacions a les quals María Patiño no dubte a donar ‘m’agrada’ i que ella mateixa compartix en les seues pròpies xarxes socials en algunes ocasions.

 

Sens dubte són una de les parelles més consolidades després de més de 14 anys junts, tal com demostren cada vegada que poden. La presentadora de ‘Socialité‘ també ha mostrat el seu suport a la faceta d’actor de la seua parella i fins i tot ha participat en un curtmetratge dirigit per ell.

 

Ricardo Rodríguez és, sens dubte, el major suport de María Patiño i així ho ha evidenciat durant les últimes setmanes en les que la periodista ha estat travessant una crisi que ha provocat que estiga més sensible de l’habitual i que fins i tot arribe a afectar-la en la seua faena.

 

L’altra faceta professional de Ricardo Rodríguez

Però estos no són els únics treballs de Ricardo Rodríguez. El veneçolà també és un apassionat del menjar i regenta un negoci hostaler al que ha nomenat Ditirambe. «Food N’Drinks amb aperitius, racions, torrades, ‘afterwork’, ‘spritz’, copes, gintònics, còctels i bon ambient».
 

 

Un establiment que ha definit com «una composició lírica de l’antiga Grècia, el preàmbul d’una festa, com el seu nom indica, idoni per a prendre unes copes ‘afterwork’».

 

Es tracta d’un negoci que va emprendre al costat de l’actor Javier Redondo i que «ens acosta a un lloc ideal a on també es pot desdejunar, menjar o sopar» amb un menú diari de 10 euros.

 

Decorat a manera de cafè ‘lounge‘, com un loft industrial amb mobles vintage, llums antics, tamborets de disseny, quadres cobrint les parets d’Elena Caicoya, amiga dels propietaris».

 

El suport de María Patiño

Un establiment assidu per a María Patiño, que assistix regularment per a les celebracions i a on permet botar-se la dieta i gaudir el menjar, els còctels i el «bon ambient» i al que ha promocionat de manera activa durant este any tan complicat.

 

La presentadora de ‘Socialité‘ ha aprofitat la seua fama i les seues més de 460 mil seguidors en Instagram per a compartir imàtgens del local i impulsar el negoci del seu marit durant l’època de crisi provocada per la pandèmia i a on bars i restaurants han sigut un dels sectors més afectats.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El temps continua estable i San José arriba amb pluges febles i més fresc en la Comunitat

Hui s'espera temps estable i amb nuvolositat en augment en la Comunitat Valenciana. El dijous, festivitat de San José, podrà ploure feblement i baixaran les màximes, sobretot a l'interior de València i Castelló.

Un xiquet de 2 anys ha resultat ferit amb politraumatisme en caure d’un balcó a Catarroja

Un xiquet de dos anys ha resultat ferit amb politraumatisme després de caure des del balcó d'un segon pis a Catarroja. Va ser atés pel SAMU i traslladat a la Fe.

Hondón de los Frailes registra un terratrémol de magnitud 2,5 sense danys

Un sisme de magnitud 2,5 s'ha registrat a Hondón de los Frailes a les 18.50 i a 4 km de profunditat. No s'han notificat danys i el 112 ha rebut una única crida

Marco Pérez obri la porta gran a València en el seu debut en una plaça de primera

El de Salamanca va tallar dos orelles a una seriosa correguda de Santiago Domecq i va eixir a coll en Falles. Víctor Hernández va destacar sense premi i Perera va tirar d'ofici.

Cau la rematada de la Falla Camí Nou d’Alzira, recentment guanyadora del primer premi

La rematada superior de la Falla Camí Nou d'Alzira s'ha desplomat i ha danyat diversos ninots hores després de guanyar el primer premi. No s'han registrat ferits.

S’ha desplomat la rematada de la falla Camí Nou d’Alzira, la més alta de la ciutat

La rematada superior de 19 metres del monument 'Avani' s'ha ensorrat cap a les 16.00 hores després de dos dies de ratxes de vent, danyant diversos ninots. No hi ha ferits.

La mascletá trenca cristalls de l’oficina de turisme de l’Ajuntament de València

La setzena mascletá de les Falles, a càrrec de Pirotècnia Mediterrani, ha trencat diversos cristalls de l'oficina de turisme de l'Ajuntament. El tret, amb 230 quilos durant set minuts i mig, ha estremit l'abarrotada plaça de l'Ajuntament.

0-1: els pals i el meta James van tancar el passe a semifinals al Vila-real juvenil

El Vila-real juvenil va caure 0-1 davant el PSG en quarts de la Lliga de Campions Juvenil després de dominar i sumar tres pals. James va firmar parades clau i va detindre un penal.