Les proves d’accés a la Universitat se celebraran el 6, 7 i 8 de juny de 2023

La Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital ha establit els dies 6, 7 i 8 de juny les proves d’accés a la Universitat del curs 2022-2023 en la seua convocatòria ordinària, i els dies 4, 5 i 6 de juliol per a l’extraordinària.

L’alumnat podrà conéixer les seues qualificacions a partir de les 13 hores del dia 16 de juny i el termini per a sol·licitar la revisió d’examen s’estableix del 19 al 21 de juny a les 14 hores. Quant a la convocatòria de juliol, les notes es donaran a conéixer el dia 11 de juliol a partir de les 17 hores.

Les proves se distribuiran al llarg de tres dies en horari de matí i vesprada. Començaran el primer dia a les 9.30 hores amb l’examen de l’assignatura d’Història d’Espanya, seguit del de Valencià. A la vesprada, la sessió es reprendrà a les 15.30 hores amb els exàmens d’Economia, Biologia i Cultura Audiovisual i finalitzarà a les 17.45 hores amb els exàmens de Física i Història de l’Art.

El segon dia és el torn dels exàmens de Castellà i Inglés al matí i de les optatives de Química, Disseny i Història de la Filosofia a les 15.30 hores i de Dibuix Tècnic, Geologia i Geografia a les 17.45 hores.

L’últim dia d’exàmens començarà a les 9.30 hores amb les proves de Matemàtiques, Llatí i Fonaments de l’Art i continuarà a les 11.45 hores amb l’examen de Matemàtiques Aplicades. La jornada finalitzarà a les 15.30 hores amb els exàmens de Grec, Arts Escèniques, Alemany, Francés i Italià.

Proves d’accés a la universitat per a majors de 25 i 45 anys

Les persones que opten a accedir a la universitat a través dels contingents reservats a majors de 25 i 45 anys s’examinaran de les proves d’accés els dissabtes 29 d’abril i 6 de maig.

Els exàmens començaran el dia 29 d’abril a les 9 hores amb l’assignatura de Castellà, seguida de Valencià a les 10.15 hores, Comentari de Text a les 11.30 hores i finalitzaran el dia els exàmens de Física i Filosofia a les 13 hores.

La segona sessió d’exàmens se celebrarà el 6 de maig i començarà a les 8.45 hores amb els exàmens de Tècniques d’Expressió Plàstiques i Matemàtiques, seguida a les 10.15 de la prova de Llengua Estrangera, a les 11.30 les assignatures de Química i Història, i acabaran les proves a les 12.45 hores amb la realització dels exàmens de Biologia, Geologia, Dibuix Artístic i Dibuix Tècnic.

Els resultats de les proves es publicaran el divendres 12 de maig a partir de les 14 hores.

Últimes notícies

Diana Morant agraïx a Ana Barceló la seua tasca després de renunciar a repetir com a alcaldessa d’Alacant

La ministra Diana Morant ha reconegut públicament el treball i el compromís d’Ana Barceló després que l’exconsellera de Sanitat haja anunciat que no repetirà com a candidata a l’alcaldia d’Alacant en 2027. La líder del PSPV ha destacat en xarxes socials la seua manera de fer política, centrada a millorar la vida de la gent.

Cullera activa un macrodispositiu amb 700 efectius per al festival Zevra

Cullera ha activat un dispositiu especial de més de 700 persones per garantir la seguretat del Zevra Festival, que espera més de 150.000 assistents en tres dies. L’Ajuntament remarca l’esforç de coordinació entre cossos policials i administracions per assegurar convivència i resposta ràpida davant emergències.

Les màximes es moderen al final de la tercera onada de calor però freguen encara els 40 graus

Les màximes han baixat fins a nou graus en la Comunitat Valenciana respecte a dijous, però moltes poblacions continuen acostant-se als 40. Requena, Beneixama, Teresa de Cofrentes i Alcoi han tornat a registrar valors molt alts.

PSPV i Compromís carreguen contra la deriva racista de PP i Vox en la llei d’acompanyament

PSPV i Compromís han acusat PP i Vox d’impulsar una deriva racista i xenòfoba en la llei d’acompanyament als pressupostos de la Generalitat i han anunciat mesures com un recurs d’inconstitucionalitat. Les crítiques se centren en la introducció del principi de prioritat nacional en normes socials com la Renda Valenciana d’Inclusió i la Llei de Serveis Socials.

Josan Ferrández seguirà un any més com a capità de l’Elx

L’Elx ha confirmat la renovació per una temporada del capità Josan Ferrández, que encadenarà així el seu desé curs al primer equip franjiverd.

PP i Vox blinden la ‘prioritat nacional’ en ajudes socials i funció pública

PP i Vox han pactat una trentena d'esmenes a la llei d'acompanyament perquè la 'prioritat nacional' regisca l'accés a prestacions socials i introduïxen noves obligacions en la funció pública, com treballar amb el rostre descobert.

El PP veu en el relleu de Barceló un intent del PSOE d’evitar un nou desastre electoral a Alacant

La portaveu del PP a Alacant, Mari Carmen de España, interpreta la renúncia d’Ana Barceló a repetir com a candidata a l’Alcaldia el 2027 com un moviment desesperat del PSOE per frenar un altre mal resultat a la ciutat.

El Consell rebutja la quita com a parxe i reclama una solució global a la infrafinançació

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, considera que la quita de 11.000 milions plantejada pel Govern central és només un parxe i reclama un nou model de finançament autonòmic pactat per totes les comunitats, amb un fons de nivellació.