Les proves d’accés a la Universitat se celebraran el 6, 7 i 8 de juny de 2023

La Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital ha establit els dies 6, 7 i 8 de juny les proves d’accés a la Universitat del curs 2022-2023 en la seua convocatòria ordinària, i els dies 4, 5 i 6 de juliol per a l’extraordinària.

L’alumnat podrà conéixer les seues qualificacions a partir de les 13 hores del dia 16 de juny i el termini per a sol·licitar la revisió d’examen s’estableix del 19 al 21 de juny a les 14 hores. Quant a la convocatòria de juliol, les notes es donaran a conéixer el dia 11 de juliol a partir de les 17 hores.

Les proves se distribuiran al llarg de tres dies en horari de matí i vesprada. Començaran el primer dia a les 9.30 hores amb l’examen de l’assignatura d’Història d’Espanya, seguit del de Valencià. A la vesprada, la sessió es reprendrà a les 15.30 hores amb els exàmens d’Economia, Biologia i Cultura Audiovisual i finalitzarà a les 17.45 hores amb els exàmens de Física i Història de l’Art.

El segon dia és el torn dels exàmens de Castellà i Inglés al matí i de les optatives de Química, Disseny i Història de la Filosofia a les 15.30 hores i de Dibuix Tècnic, Geologia i Geografia a les 17.45 hores.

L’últim dia d’exàmens començarà a les 9.30 hores amb les proves de Matemàtiques, Llatí i Fonaments de l’Art i continuarà a les 11.45 hores amb l’examen de Matemàtiques Aplicades. La jornada finalitzarà a les 15.30 hores amb els exàmens de Grec, Arts Escèniques, Alemany, Francés i Italià.

Proves d’accés a la universitat per a majors de 25 i 45 anys

Les persones que opten a accedir a la universitat a través dels contingents reservats a majors de 25 i 45 anys s’examinaran de les proves d’accés els dissabtes 29 d’abril i 6 de maig.

Els exàmens començaran el dia 29 d’abril a les 9 hores amb l’assignatura de Castellà, seguida de Valencià a les 10.15 hores, Comentari de Text a les 11.30 hores i finalitzaran el dia els exàmens de Física i Filosofia a les 13 hores.

La segona sessió d’exàmens se celebrarà el 6 de maig i començarà a les 8.45 hores amb els exàmens de Tècniques d’Expressió Plàstiques i Matemàtiques, seguida a les 10.15 de la prova de Llengua Estrangera, a les 11.30 les assignatures de Química i Història, i acabaran les proves a les 12.45 hores amb la realització dels exàmens de Biologia, Geologia, Dibuix Artístic i Dibuix Tècnic.

Els resultats de les proves es publicaran el divendres 12 de maig a partir de les 14 hores.

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.