Les proves d’accés a la Universitat se celebraran el 6, 7 i 8 de juny de 2023

La Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital ha establit els dies 6, 7 i 8 de juny les proves d’accés a la Universitat del curs 2022-2023 en la seua convocatòria ordinària, i els dies 4, 5 i 6 de juliol per a l’extraordinària.

L’alumnat podrà conéixer les seues qualificacions a partir de les 13 hores del dia 16 de juny i el termini per a sol·licitar la revisió d’examen s’estableix del 19 al 21 de juny a les 14 hores. Quant a la convocatòria de juliol, les notes es donaran a conéixer el dia 11 de juliol a partir de les 17 hores.

Les proves se distribuiran al llarg de tres dies en horari de matí i vesprada. Començaran el primer dia a les 9.30 hores amb l’examen de l’assignatura d’Història d’Espanya, seguit del de Valencià. A la vesprada, la sessió es reprendrà a les 15.30 hores amb els exàmens d’Economia, Biologia i Cultura Audiovisual i finalitzarà a les 17.45 hores amb els exàmens de Física i Història de l’Art.

El segon dia és el torn dels exàmens de Castellà i Inglés al matí i de les optatives de Química, Disseny i Història de la Filosofia a les 15.30 hores i de Dibuix Tècnic, Geologia i Geografia a les 17.45 hores.

L’últim dia d’exàmens començarà a les 9.30 hores amb les proves de Matemàtiques, Llatí i Fonaments de l’Art i continuarà a les 11.45 hores amb l’examen de Matemàtiques Aplicades. La jornada finalitzarà a les 15.30 hores amb els exàmens de Grec, Arts Escèniques, Alemany, Francés i Italià.

Proves d’accés a la universitat per a majors de 25 i 45 anys

Les persones que opten a accedir a la universitat a través dels contingents reservats a majors de 25 i 45 anys s’examinaran de les proves d’accés els dissabtes 29 d’abril i 6 de maig.

Els exàmens començaran el dia 29 d’abril a les 9 hores amb l’assignatura de Castellà, seguida de Valencià a les 10.15 hores, Comentari de Text a les 11.30 hores i finalitzaran el dia els exàmens de Física i Filosofia a les 13 hores.

La segona sessió d’exàmens se celebrarà el 6 de maig i començarà a les 8.45 hores amb els exàmens de Tècniques d’Expressió Plàstiques i Matemàtiques, seguida a les 10.15 de la prova de Llengua Estrangera, a les 11.30 les assignatures de Química i Història, i acabaran les proves a les 12.45 hores amb la realització dels exàmens de Biologia, Geologia, Dibuix Artístic i Dibuix Tècnic.

Els resultats de les proves es publicaran el divendres 12 de maig a partir de les 14 hores.

Anuncios

Últimes notícies

La Copa Faulconbridge inicia etapa com Challenger 175 i es prepara per al comiat de Baptista i Zapata

La Copa Faulconbridge estrena categoria ATP Challenger 175 i nova data en el Club de Tenis València, en una edició marcada pel comiat de Roberto Bautista i Bernabé Zapata.

OceanFest torna a València amb una edició dedicada als ecosistemes polars

El Oceanogràfic de València celebra del 18 al 24 de maig la quarta edició de OceanFest, un festival que posa el focus en els ecosistemes polars amb art, divulgació i tallers familiars.

El València Basket es juga la vida en l’Eurolliga en la pista del Panathinaikos

El València Basket visita la pista del Panathinaikos obligat a guanyar per a seguir amb opcions en els quarts de final de l'Eurolliga, després de dos ajustes derrotes en el Roig Arena.

Ortí defén els servicis mínims i reclama compatibilitzar la vaga docent amb la protecció de l’alumnat

La Conselleria d'Educació negociarà els servicis mínims de la vaga indefinida del professorat des de l'escolta i el diàleg, amb l'objectiu de garantir el dret a la protesta sense comprometre l'atenció a l'alumnat, especialment el més vulnerable i el que afronta les PAU.

Pedro Martínez confia a allargar la sèrie davant Panathinaikos malgrat el 0-2

Pedro Martínez assumix l'escenari límit del València Basket en l'Eurolliga, però manté la confiança a guanyar en la pista del Panathinaikos i allargar la sèrie de quarts.

PP i Vox bloquegen la pròrroga de la comissió de la dana i el PSPV portarà el cas al Constitucional

PP i Vox impedixen ampliar la comissió d'investigació sobre la dana de 2024 en Les Corts, que conclourà este mes, i el PSPV anuncia un recurs d'empara davant el Tribunal Constitucional.

Augmenten un 13,65% les consultes psicosocials en l’Associació Contra el Càncer de València

L'Associació Espanyola contra el Càncer a València va atendre en 2025 a 6.313 persones, amb un augment del 13,65% en les consultes psicosocials i un perfil majoritari de dones de mitjana edat en tractament actiu.

El Constitucional admet a tràmit el recurs del Govern contra la Llei Trans valenciana

El Tribunal Constitucional ha admés a tràmit el recurs del Govern contra diversos articles de la Llei d'Acompanyament 5/2025 que modifiquen la Llei Trans valenciana i ha suspés cautelarment la seua aplicació.