Les proves d’accés a la Universitat se celebraran el 6, 7 i 8 de juny de 2023

La Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital ha establit els dies 6, 7 i 8 de juny les proves d’accés a la Universitat del curs 2022-2023 en la seua convocatòria ordinària, i els dies 4, 5 i 6 de juliol per a l’extraordinària.

L’alumnat podrà conéixer les seues qualificacions a partir de les 13 hores del dia 16 de juny i el termini per a sol·licitar la revisió d’examen s’estableix del 19 al 21 de juny a les 14 hores. Quant a la convocatòria de juliol, les notes es donaran a conéixer el dia 11 de juliol a partir de les 17 hores.

Les proves se distribuiran al llarg de tres dies en horari de matí i vesprada. Començaran el primer dia a les 9.30 hores amb l’examen de l’assignatura d’Història d’Espanya, seguit del de Valencià. A la vesprada, la sessió es reprendrà a les 15.30 hores amb els exàmens d’Economia, Biologia i Cultura Audiovisual i finalitzarà a les 17.45 hores amb els exàmens de Física i Història de l’Art.

El segon dia és el torn dels exàmens de Castellà i Inglés al matí i de les optatives de Química, Disseny i Història de la Filosofia a les 15.30 hores i de Dibuix Tècnic, Geologia i Geografia a les 17.45 hores.

L’últim dia d’exàmens començarà a les 9.30 hores amb les proves de Matemàtiques, Llatí i Fonaments de l’Art i continuarà a les 11.45 hores amb l’examen de Matemàtiques Aplicades. La jornada finalitzarà a les 15.30 hores amb els exàmens de Grec, Arts Escèniques, Alemany, Francés i Italià.

Proves d’accés a la universitat per a majors de 25 i 45 anys

Les persones que opten a accedir a la universitat a través dels contingents reservats a majors de 25 i 45 anys s’examinaran de les proves d’accés els dissabtes 29 d’abril i 6 de maig.

Els exàmens començaran el dia 29 d’abril a les 9 hores amb l’assignatura de Castellà, seguida de Valencià a les 10.15 hores, Comentari de Text a les 11.30 hores i finalitzaran el dia els exàmens de Física i Filosofia a les 13 hores.

La segona sessió d’exàmens se celebrarà el 6 de maig i començarà a les 8.45 hores amb els exàmens de Tècniques d’Expressió Plàstiques i Matemàtiques, seguida a les 10.15 de la prova de Llengua Estrangera, a les 11.30 les assignatures de Química i Història, i acabaran les proves a les 12.45 hores amb la realització dels exàmens de Biologia, Geologia, Dibuix Artístic i Dibuix Tècnic.

Els resultats de les proves es publicaran el divendres 12 de maig a partir de les 14 hores.

Últimes notícies

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.

Castelló neteja més de 115 solars municipals i privats en la campanya 2025-2026

L'Ajuntament de Castelló ha impulsat la limpiesa de més de 115 solars municipals i privats entre 2025 i 2026, exigint als propietaris que complisquen amb el manteniment obligatori dels seus terrenys.

Europa reforça la lluita contra les noves plagues agràries amb un projecte liderat també per l’IVIA

L’Institut Valencià d’Investigacions Agràries participa en PhytoPRISM, un projecte europeu de 6 milions d’euros que vol millorar la defensa dels cultius davant noves plagues i patògens, amb especial impacte en sectors clau com els cítrics valencians.

Un veí de Sevilla perd 15.000 euros en una estafa d’inversió per internet destapada des d’Altea

La CiberComandancia de la Guardia Civil i l’Àrea d’Investigació del Post Principal d’Altea han aclarit una estafa d’inversió en línia en què un veí de Sevilla ha perdut 15.000 euros.

El calcer valencià exhibix el seu lideratge a la fira Expo Riva Schuh d’Itàlia

La consellera Marián Cano ha visitat la fira Expo Riva Schuh & Garda Bags, on el 70 % de les marques espanyoles són valencianes i majoritàriament d’Elx, i ha ressaltat el paper punter del sector del calcer de la Comunitat Valenciana en els mercats internacionals.