15.8 C
València
Dimecres, 3 desembre, 2025

Les proves d’accés a la Universitat se celebraran el 6, 7 i 8 de juny de 2023

La Conselleria d’Innovació, Universitats, Ciència i Societat Digital ha establit els dies 6, 7 i 8 de juny les proves d’accés a la Universitat del curs 2022-2023 en la seua convocatòria ordinària, i els dies 4, 5 i 6 de juliol per a l’extraordinària.

L’alumnat podrà conéixer les seues qualificacions a partir de les 13 hores del dia 16 de juny i el termini per a sol·licitar la revisió d’examen s’estableix del 19 al 21 de juny a les 14 hores. Quant a la convocatòria de juliol, les notes es donaran a conéixer el dia 11 de juliol a partir de les 17 hores.

Les proves se distribuiran al llarg de tres dies en horari de matí i vesprada. Començaran el primer dia a les 9.30 hores amb l’examen de l’assignatura d’Història d’Espanya, seguit del de Valencià. A la vesprada, la sessió es reprendrà a les 15.30 hores amb els exàmens d’Economia, Biologia i Cultura Audiovisual i finalitzarà a les 17.45 hores amb els exàmens de Física i Història de l’Art.

El segon dia és el torn dels exàmens de Castellà i Inglés al matí i de les optatives de Química, Disseny i Història de la Filosofia a les 15.30 hores i de Dibuix Tècnic, Geologia i Geografia a les 17.45 hores.

L’últim dia d’exàmens començarà a les 9.30 hores amb les proves de Matemàtiques, Llatí i Fonaments de l’Art i continuarà a les 11.45 hores amb l’examen de Matemàtiques Aplicades. La jornada finalitzarà a les 15.30 hores amb els exàmens de Grec, Arts Escèniques, Alemany, Francés i Italià.

Proves d’accés a la universitat per a majors de 25 i 45 anys

Les persones que opten a accedir a la universitat a través dels contingents reservats a majors de 25 i 45 anys s’examinaran de les proves d’accés els dissabtes 29 d’abril i 6 de maig.

Els exàmens començaran el dia 29 d’abril a les 9 hores amb l’assignatura de Castellà, seguida de Valencià a les 10.15 hores, Comentari de Text a les 11.30 hores i finalitzaran el dia els exàmens de Física i Filosofia a les 13 hores.

La segona sessió d’exàmens se celebrarà el 6 de maig i començarà a les 8.45 hores amb els exàmens de Tècniques d’Expressió Plàstiques i Matemàtiques, seguida a les 10.15 de la prova de Llengua Estrangera, a les 11.30 les assignatures de Química i Història, i acabaran les proves a les 12.45 hores amb la realització dels exàmens de Biologia, Geologia, Dibuix Artístic i Dibuix Tècnic.

Els resultats de les proves es publicaran el divendres 12 de maig a partir de les 14 hores.

Últimes notícies

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.