El rei Felip rep una desagradable notícia dels seus cosins: «És definitiu»

Infanta Pilar de Borbó

Els fills de la infanta Pilar de Borbó posen a la venda les dos residències que han heretat | València Diari

 

La germana del rei emèrit Joan Carles I d’Espanya, Pilar de Borbó, va morir el passat 8 de gener als 83 anys a causa d’un càncer de còlon que tenia des de feia més d’un any. La infanta va deixar dos residències com a herència per als seus cinc fills, els que ara han decidit posar-les a la venda.  

 

Residència valorada en 4 milions d’euros

La primera d’estes dos residències es troba en la urbanització de Puerta de Hierro de Madrid, a on la germana del rei Joan Carles i el seu marit Luis Gómez-Acebo van viure fins al final dels seus dies. La mansió està valorada aproximadament en uns 4 milions d’euros, tot i que la crisi generada per coronavirus pot ser que dificulte les opcions de venda. 

 

La mansió compta amb un ampli jardí, pista de tenis i pista de pàdel, a demés d’estar decorada amb tot detall en l’interior. També conté obres d’art de valor i records històrics de la família dels borbons, que ja s’han repartit entre els cinc fills de la infanta. 

 

L’únic fill de Pilar de Borbó que seguix vivint en la urbanització és Fernando Gómez Acebo, que després de separar-se de la seua dona, la periodista grega Nadia Halamandari, va tornar a viure amb la sa mare. Ara, viu amb la dona que estava al servici de la família, Teresa, però consideren l’opció de vendre la casa per la gran dificultat de mantindre-la pels elevats impostos de la zona, la cura del jardí, i tots els treballadors de servici. 

 

Casa d’estiu en Mallorca

La segona de les dos propietats que Pilar de Borbó va deixar en herència als seus fills és la casa d’estiu situada a la urbanització Sol de Mallorca, en la zona de Calvià. El conjunt de residències construït en esta zona pertany a la família Barreiros, amics pròxims de la família Gómez Acebo Borbó.

 

La infanta passava llargues temporades en la residència de Mallorca, fins i tot en els mesos d’hivern i primavera. En este cas, la residència estaria valorada en uns 3 milions d’euros, ja que no es troba en primera línia del mar.

Últimes notícies

Noves eleccions al Col·legi de Farmacèutics de València el 4 d’octubre per irregularitats en el vot per correu

El Col·legi de Farmacèutics de València tornarà a votar el 4 d’octubre després d’anul·lar-se els comicis del 10 de maig per defectes en el vot per correu denunciats per dues candidatures.

Compromís porta a Fiscalia una possible filtració d’informació privilegiada a un diputat de Vox

Compromís ha presentat una denúncia davant la Inspecció de la Fiscalia per una possible filtració d’informació confidencial de la fiscal de Nules al síndic adjunt de Vox en Les Corts.

Un any i quatre mesos de presó per mossegar en la cella i les galtes a la seua exparella a Dénia

L’Audiència d’Alacant ha condemnat un home a un any i quatre mesos de presó i sis anys de tractament ambulatori per amenaçar de mort i mossegar en la cara la seua exparella a Dénia el 2021.

Un ampli dispositiu de 900 agents garantirà la seguretat del FIB a Benicàssim

La Guàrdia Civil ha organitzat un dispositiu de 900 efectius per al FIB, amb unitats especialitzades i controls de trànsit reforçats fins diumenge al migdia.

Vuit alcaldes i l’exalcaldessa de Paiporta hauran de declarar per la dana el mes d’octubre

El jutjat que investiga la gestió de la dana ha citat per a octubre vuit alcaldes de municipis afectats i l’exalcaldessa de Paiporta com a testimonis, dins d’una causa on també s’analitzen comunicacions oficials i missatges de WhatsApp.

València activa una nova agència municipal de lloguer amb preus un 20 % més baixos

L’Ajuntament de València posa en marxa una agència municipal de lloguer que garanteix el cobrament a propietaris, ofereix contractes de set anys i rebaixa els preus un 20 % respecte al mercat, enmig de les crítiques de l’oposició.

Identifiquen tres persones quan intentaven robar entre les restes de l’edifici ensorrat de Benetússer

La Policia Local de Benetússer ha identificat tres persones que pretenien robar entre els enderrocs de l’edifici col·lapsat i l’Ajuntament reforça la seguretat de la zona amb més tanques i possible vigilància privada.

Més de 16 milions en ajudes per a impulsar la pesca i l’aqüicultura sostenibles a la Comunitat

La Generalitat ha anunciat més de 16 milions d’euros en ajudes fins a 2029 per a fomentar la pesca i l’aqüicultura sostenibles i finançar campanyes de promoció dels productes pesquers i aqüícoles valencians.