El rei Felip rep una desagradable notícia dels seus cosins: «És definitiu»

Infanta Pilar de Borbó

Els fills de la infanta Pilar de Borbó posen a la venda les dos residències que han heretat | València Diari

 

La germana del rei emèrit Joan Carles I d’Espanya, Pilar de Borbó, va morir el passat 8 de gener als 83 anys a causa d’un càncer de còlon que tenia des de feia més d’un any. La infanta va deixar dos residències com a herència per als seus cinc fills, els que ara han decidit posar-les a la venda.  

 

Residència valorada en 4 milions d’euros

La primera d’estes dos residències es troba en la urbanització de Puerta de Hierro de Madrid, a on la germana del rei Joan Carles i el seu marit Luis Gómez-Acebo van viure fins al final dels seus dies. La mansió està valorada aproximadament en uns 4 milions d’euros, tot i que la crisi generada per coronavirus pot ser que dificulte les opcions de venda. 

 

La mansió compta amb un ampli jardí, pista de tenis i pista de pàdel, a demés d’estar decorada amb tot detall en l’interior. També conté obres d’art de valor i records històrics de la família dels borbons, que ja s’han repartit entre els cinc fills de la infanta. 

 

L’únic fill de Pilar de Borbó que seguix vivint en la urbanització és Fernando Gómez Acebo, que després de separar-se de la seua dona, la periodista grega Nadia Halamandari, va tornar a viure amb la sa mare. Ara, viu amb la dona que estava al servici de la família, Teresa, però consideren l’opció de vendre la casa per la gran dificultat de mantindre-la pels elevats impostos de la zona, la cura del jardí, i tots els treballadors de servici. 

 

Casa d’estiu en Mallorca

La segona de les dos propietats que Pilar de Borbó va deixar en herència als seus fills és la casa d’estiu situada a la urbanització Sol de Mallorca, en la zona de Calvià. El conjunt de residències construït en esta zona pertany a la família Barreiros, amics pròxims de la família Gómez Acebo Borbó.

 

La infanta passava llargues temporades en la residència de Mallorca, fins i tot en els mesos d’hivern i primavera. En este cas, la residència estaria valorada en uns 3 milions d’euros, ja que no es troba en primera línia del mar.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Sarabia demana entendre el que ha passat i superar-ho després del 4-1 davant el Reial Madrid

El tècnic de l'Elx va analitzar el 4-1 al Bernabéu, va admetre que porten tres mesos sense guanyar i va demanar unió i energia per als deu partits que resten. L'equip depén del resultat del Mallorca per a mantindre's fora del descens.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Federico Redondo va ser titular amb l'Elx en el Santiago Bernabéu, 23 anys després de l'adeu del seu pare. El cognom va tornar a un estadi que el va convertir en llegenda.

Un Redó torna al Bernabéu 23 anys després

Vint-i-tres anys després, el cognom Redó va tornar al Bernabéu: Federico va ser titular amb l'Elx davant el Reial Madrid i va firmar una estrena exigent en un escenari de màxima pressió.

Martim Net: ‘Jugant així no podem marcar gols’

Martim Net va admetre que a l'Elx li va faltar pegada en la derrota 4-1 davant el Reial Madrid i va avisar d'una baixada anímica després d'encaixar. El pròxim repte és el Mallorca.

El Reial Madrid goleja a l’Elx amb el cap en el Etihad (4-1)

El Reial Madrid va véncer 4-1 a l'Elx al Bernabéu després d'encarrilar el dol abans del descans. Huijsen i Güler van completar la golejada i l'equip va acabar amb set canteranos.

Pedro Martínez admet mala preparació després del 89-71 a Tenerife

València Basket va perdre 89-71 a Tenerife i Pedro Martínez va assumir errors en la preparació. El tècnic va reconéixer la superioritat local i la falta d'energia pròpia.

Tenerife desarbora a un València sense punteria rumb al 89-71

El Tenerife va castigar la falta d'encert del València amb un demolidor parcial 24-2 i va tancar un 89-71 sòlid malgrat l'absència de Gio Shermadini. El triomf li manté en zona de playoff.

Rüdiger i Valverde posen al Reial Madrid 2-0 davant l’Elx al descans

Dos punts de Rüdiger (39) i Valverde (44) donen un còmode avantatge al Reial Madrid davant l'Elx al descans. L'equip, malgrat deu baixes, rendibilitza les seues dos arribades.