11.6 C
València
Dilluns, 2 febrer, 2026

El rei Felip rep una desagradable notícia dels seus cosins: «És definitiu»

Infanta Pilar de Borbó

Els fills de la infanta Pilar de Borbó posen a la venda les dos residències que han heretat | València Diari

 

La germana del rei emèrit Joan Carles I d’Espanya, Pilar de Borbó, va morir el passat 8 de gener als 83 anys a causa d’un càncer de còlon que tenia des de feia més d’un any. La infanta va deixar dos residències com a herència per als seus cinc fills, els que ara han decidit posar-les a la venda.  

 

Residència valorada en 4 milions d’euros

La primera d’estes dos residències es troba en la urbanització de Puerta de Hierro de Madrid, a on la germana del rei Joan Carles i el seu marit Luis Gómez-Acebo van viure fins al final dels seus dies. La mansió està valorada aproximadament en uns 4 milions d’euros, tot i que la crisi generada per coronavirus pot ser que dificulte les opcions de venda. 

 

La mansió compta amb un ampli jardí, pista de tenis i pista de pàdel, a demés d’estar decorada amb tot detall en l’interior. També conté obres d’art de valor i records històrics de la família dels borbons, que ja s’han repartit entre els cinc fills de la infanta. 

 

L’únic fill de Pilar de Borbó que seguix vivint en la urbanització és Fernando Gómez Acebo, que després de separar-se de la seua dona, la periodista grega Nadia Halamandari, va tornar a viure amb la sa mare. Ara, viu amb la dona que estava al servici de la família, Teresa, però consideren l’opció de vendre la casa per la gran dificultat de mantindre-la pels elevats impostos de la zona, la cura del jardí, i tots els treballadors de servici. 

 

Casa d’estiu en Mallorca

La segona de les dos propietats que Pilar de Borbó va deixar en herència als seus fills és la casa d’estiu situada a la urbanització Sol de Mallorca, en la zona de Calvià. El conjunt de residències construït en esta zona pertany a la família Barreiros, amics pròxims de la família Gómez Acebo Borbó.

 

La infanta passava llargues temporades en la residència de Mallorca, fins i tot en els mesos d’hivern i primavera. En este cas, la residència estaria valorada en uns 3 milions d’euros, ja que no es troba en primera línia del mar.

Últimes notícies

Un xoc entre dos cotxes a Castelló deixa un mort i dos ferits

Un xoc entre dos turismes en la N-340 va deixar un mort de 52 anys i dos ferits. L'avís va arribar al CICU a les 21.00 i els ferits van ser traslladats a l'Hospital General.

Compte arrere per a Benidorm Fest 2026: Rosalinda Galán porta una cobla electrònica i feminista

Rosalinda Galán arriba a Benidorm Fest 2026 entre les deu candidatures amb més reproduccions i amb Mataora, una proposta que fusiona cobla, electrònica i discurs feminista. El seu objectiu és guanyar visibilitat en un gran aparador televisiu amb una posada en escena allunyada del tòpic.

Feijóo compareixerà hui en la comissió del Congrés sobre la DANA

Feijóo està citat hui en la Comissió d'Investigació de la DANA per a aclarir quina informació va rebre de Carlos Mazón i com es va coordinar la resposta a la tragèdia a València.

Febrer arranca estable en la Comunitat Valenciana amb el vent com a protagonista

La setmana comença amb cels que aniran buidant i ponent en augment. Es preveuen ratxes molt fortes a l'interior de València i la mar tendirà a agitar-se a la vesprada.

La regidora que va insultar a Sánchez ha demanat disculpes i assumix la seua responsabilitat

Belén Navarro, regidora del PP a Vallanca, ha demanat disculpes després d'insultar a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol i ha assumit la seua responsabilitat. Ha admés que les seues paraules no van estar a l'altura del respecte degut en el debat polític.

El PSPV denuncia que la dona expulsada per insultar a Sánchez en un míting és regidora del PP

El PSPV-PSOE ha assenyalat que l'assistent que va anomenar 'fill de puta' a Pedro Sánchez a l'inici d'un míting a Terol és una edil del PP de Vallanca. Els socialistes reclamen una condemna immediata i mesures al Partit Popular.

Un home es puja al sostre d’un avió a Manises i retarda dos hores un vol a Amsterdam

Un jove de 24 anys es va pujar al sostre d'un avió de Vueling en l'aeroport de Manises. L'aeronau, amb destinació Amsterdam, va enlairar dos hores més tard.

Fernando Esteso serà vetlat demà a València i l’enterrament serà a Saragossa

La capella ardent s'obrirà el dilluns a les 11.00 en el tanatori Mémora de València. L'enterrament serà a Saragossa en la més estricta intimitat, a petició de la família.