13.7 C
València
Divendres, 30 gener, 2026

El rei Felip rep una desagradable notícia dels seus cosins: «És definitiu»

Infanta Pilar de Borbó

Els fills de la infanta Pilar de Borbó posen a la venda les dos residències que han heretat | València Diari

 

La germana del rei emèrit Joan Carles I d’Espanya, Pilar de Borbó, va morir el passat 8 de gener als 83 anys a causa d’un càncer de còlon que tenia des de feia més d’un any. La infanta va deixar dos residències com a herència per als seus cinc fills, els que ara han decidit posar-les a la venda.  

 

Residència valorada en 4 milions d’euros

La primera d’estes dos residències es troba en la urbanització de Puerta de Hierro de Madrid, a on la germana del rei Joan Carles i el seu marit Luis Gómez-Acebo van viure fins al final dels seus dies. La mansió està valorada aproximadament en uns 4 milions d’euros, tot i que la crisi generada per coronavirus pot ser que dificulte les opcions de venda. 

 

La mansió compta amb un ampli jardí, pista de tenis i pista de pàdel, a demés d’estar decorada amb tot detall en l’interior. També conté obres d’art de valor i records històrics de la família dels borbons, que ja s’han repartit entre els cinc fills de la infanta. 

 

L’únic fill de Pilar de Borbó que seguix vivint en la urbanització és Fernando Gómez Acebo, que després de separar-se de la seua dona, la periodista grega Nadia Halamandari, va tornar a viure amb la sa mare. Ara, viu amb la dona que estava al servici de la família, Teresa, però consideren l’opció de vendre la casa per la gran dificultat de mantindre-la pels elevats impostos de la zona, la cura del jardí, i tots els treballadors de servici. 

 

Casa d’estiu en Mallorca

La segona de les dos propietats que Pilar de Borbó va deixar en herència als seus fills és la casa d’estiu situada a la urbanització Sol de Mallorca, en la zona de Calvià. El conjunt de residències construït en esta zona pertany a la família Barreiros, amics pròxims de la família Gómez Acebo Borbó.

 

La infanta passava llargues temporades en la residència de Mallorca, fins i tot en els mesos d’hivern i primavera. En este cas, la residència estaria valorada en uns 3 milions d’euros, ja que no es troba en primera línia del mar.

Últimes notícies

El vent nocturn deixa ratxes de 76 km/h a Vilafranca sense incidents en la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana seguix en alerta per vent este divendres després d'una nit de ratxes destacades. El màxim, 76 km/h a Vilafranca, no va provocar incidents rellevants.

Febrer arriba en la Comunitat Valenciana amb pluges febles després d’un dissabte ventós

El diumenge, inici de febrer, portarà intervals nuvolosos i pluges febles a l'interior que poden aconseguir el litoral, després d'un dissabte de fort vent d'oest.

CaixaBank guanya 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, i eleva el dividend

CaixaBank va obtindre un benefici net de 5.891 milions en 2025, un 1,8% més, malgrat la caiguda del marge d'interessos. Hi haurà dividend total de 0,50 €/acció i payout del 59,4%.

València supera al Maccabi 94-83 amb un Taylor decisiu i el Roig Arena com a impuls

El València Basket es va imposar 94-83 al Maccabi amb Taylor clau en la remuntada i Sako dominant el rebot. La graderia del Roig Arena va impulsar el tancament del partit i l'equip va tornar al top 6.

Unes 150 persones reclamen a València l’expulsió d’Israel dels tornejos europeus

La concentració va coincidir amb el partit d'Eurolliga entre València Basket i Maccabi Tel Aviv i es va desenrotllar amb un ampli desplegament policial. És el primer dol de la temporada a Espanya enfront d'un equip israelià que es juga amb públic malgrat la recomanació de celebrar-ho a porta tancada.

Prop de 150 persones reclamen a València expulsar a Israel dels tornejos europeus

Unes 150 persones s'han concentrat al costat del Roig Arena durant el València Basket-Maccabi per a exigir l'expulsió d'Israel de les competicions europees. La protesta ha transcorregut amb consignes, pancartes i un ampli dispositiu policial.

Pérez Llorca ha reclamat una indemnització similar per a les víctimes de la DANA i del tren de Adamuz

El president valencià ha demanat equiparar les indemnitzacions de la DANA amb les de l'accident ferroviari de Adamuz i ha titllat de vergonyosa la diferència. Ha reclamat una rectificació i ha evitat entrar en una guerra de xifres.

Sarabia: ‘Davant el Barça cal ser valents i allunyar-los de la nostra porteria’

Eder Sarabia va assegurar que l'Elx ha de ser valent davant el Barcelona, superar la pressió i mantindre al rival lluny de l'àrea. Va confirmar les baixes d'Álvaro Núñez i Josan Ferrández, i no va descartar al nouvingut Lucas Cepeda.