El rei Felip rep una desagradable notícia dels seus cosins: «És definitiu»

Infanta Pilar de Borbó

Els fills de la infanta Pilar de Borbó posen a la venda les dos residències que han heretat | València Diari

 

La germana del rei emèrit Joan Carles I d’Espanya, Pilar de Borbó, va morir el passat 8 de gener als 83 anys a causa d’un càncer de còlon que tenia des de feia més d’un any. La infanta va deixar dos residències com a herència per als seus cinc fills, els que ara han decidit posar-les a la venda.  

 

Residència valorada en 4 milions d’euros

La primera d’estes dos residències es troba en la urbanització de Puerta de Hierro de Madrid, a on la germana del rei Joan Carles i el seu marit Luis Gómez-Acebo van viure fins al final dels seus dies. La mansió està valorada aproximadament en uns 4 milions d’euros, tot i que la crisi generada per coronavirus pot ser que dificulte les opcions de venda. 

 

La mansió compta amb un ampli jardí, pista de tenis i pista de pàdel, a demés d’estar decorada amb tot detall en l’interior. També conté obres d’art de valor i records històrics de la família dels borbons, que ja s’han repartit entre els cinc fills de la infanta. 

 

L’únic fill de Pilar de Borbó que seguix vivint en la urbanització és Fernando Gómez Acebo, que després de separar-se de la seua dona, la periodista grega Nadia Halamandari, va tornar a viure amb la sa mare. Ara, viu amb la dona que estava al servici de la família, Teresa, però consideren l’opció de vendre la casa per la gran dificultat de mantindre-la pels elevats impostos de la zona, la cura del jardí, i tots els treballadors de servici. 

 

Casa d’estiu en Mallorca

La segona de les dos propietats que Pilar de Borbó va deixar en herència als seus fills és la casa d’estiu situada a la urbanització Sol de Mallorca, en la zona de Calvià. El conjunt de residències construït en esta zona pertany a la família Barreiros, amics pròxims de la família Gómez Acebo Borbó.

 

La infanta passava llargues temporades en la residència de Mallorca, fins i tot en els mesos d’hivern i primavera. En este cas, la residència estaria valorada en uns 3 milions d’euros, ja que no es troba en primera línia del mar.

Últimes notícies

Presó provisional per al jove de 22 anys acusat de matar el seu oncle a Massanassa

El Tribunal de Instància de Catarroja ha decretat presó provisional, comunicada i sense fiança, per al jove de 22 anys detingut per la mort del seu oncle, de 43 anys, apunyalat en la via pública a Massanassa després d’una discussió en un bar.

L’incendi de Segorbe entra esta vesprada en les hores de més risc i manté mil veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dijous a Segorbe ha calcinat més de 600 hectàrees, ha obligat a desallotjar un miler de persones a Gátova i entra esta vesprada en les hores de més risc. Uns 350 efectius i 25 mitjans aeris treballen per contindre un perímetre d’uns 15 quilòmetres.

El Metropolitano jutja Julián Alvarez en un duel clau entre Atlético i Villarreal

Julián Alvarez torna hui al Metropolitano enmig de la polèmica pel seu frustrat fitxatge pel Barcelona, en un partit en què l’Atlético rep un Villarreal que ja el va golejar 5-1 en la passada lliga.

El Barça de Flick inicia la defensa del títol en un Martínez Valero al límit

El Barcelona de Hansi Flick comença la defensa del títol de LaLiga EA Sports al camp de l’Elche, amb una plantilla reforçada però encara sense davanter centre pur tancat.

Avís groc per pluges fortes al litoral de Castelló este dissabte

Aemet ha activat l’avís groc per pluges de fins a 30 litres per metre quadrat i tempestes al litoral de Castelló, dins d’un episodi de fortes precipitacions que afecta també altres comunitats.

Luís Castro alerta que el Levante té menys pressupost que molts equips de Segona

L’entrenador del Levante UD, Luís Castro, admet que hi ha equips de LaLiga Hypermotion amb més pressupost i demana calma per la inscripció de jugadors. El tècnic assegura que el club treballa per sanar la seua situació econòmica i completar la plantilla.

L’incendi de Segorbe arrasa 633 hectàrees i manté desallotjades mil persones a Gàtova

L’incendi declarat dijous a Segorbe ha cremat 633 hectàrees, part a la Serra Calderona, i obliga a mantindre fora de casa un miler de veïns de Gàtova mentre 25 mitjans aeris i uns 350 efectius continuen les tasques d’extinció.

Xàfecs en la mitat nord i descens suau de les màximes hui

L’Agència Estatal de Meteorologia preveu per a este dissabte xàfecs amb tronada en la mitat nord de la Comunitat Valenciana i una lleugera baixada de les temperatures màximes, sobretot a l’interior. El diumenge tendirà a estabilitzar-se l’oratge, amb més clarianes però encara amb ruixats puntuals.