13.7 C
València
Dimarts, 23 desembre, 2025

El rei Joan Carles celebra els 82 anys d’una forma molt íntima

Rei Joan Carles I

El Rei emèrit a fet 82 anys | GTRES

Este diumenge, 5 de gener, el rei emèrit Joan Carles I ha fet huitanta-dos anys. L’aniversari arriba set mesos després de què decidira deixar de banda la vida institucional i pública. A partir d’aquell moment, només ha assistit a actes de caràcter privat.

 

Ja l’any 2018 va celebrar el seu aniversari de manera privada. Fa dos anys va organitzar un dinar en el Palau de la Zarzuela, a on no van assistir Iñaki Urdangarín ni la infanta Cristina. A demés, tampoc van estar els quatre fills que tenen en comú, segons ‘El Español’. D’esta manera, tampoc s’esperava que enguany es fera una celebració fora del normal, sinó una de caràcter privat i molt íntima, amb la presència dels familiars més estimats pel rei emèrit.

 

L’última aparició oficial va ser l’any 2014

En estos últims temps, s’ha accentuat la relació amb la reina Sofia. Moltes eren les especulacions que parlaven d’un distanciament molt important entre els dos reis emèrits, però este any, com ja ho van fer l’any passat, han aparegut junts per a felicitar el Nadal als espanyols.

 

Abans d’estos actes conjunts, hauríem d’anar arrere, fins a l’any 2014, per a poder vore als dos reis emèrits en un acte oficial, ja que va ser l’últim any que Joan Carles va felicitar les festes, perquè, des d’eixe moment, són el rei Felip VI, la reina Letizia i les seues dos filles els que ho fan.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El València preveu multiplicar per dotze els ingressos amb butaques especials del Nou Mestalla

El club espera multiplicar per dotze els ingressos de les zones amb servicis extra del nou estadi. Presenta un centre d'experiència per a comercialitzar 6.500 seients, una mica més del 9% de l'aforament.

L’assistència al Ciutat de València cau en el primer tram del curs

El Llevant tanca 2025 amb la pitjor entrada del curs en el Ciutat de València. De l'impuls inicial davant Barça i Madrid s'ha passat a 17.346 espectadors.

Marcelino convertix La Ceràmica en un fortí

El Vila-real ha patit només huit derrotes en 41 partits com a local des del retorn de Marcelino. En 2024 i 2025 l'equip només va cedir quatre vegades per any a casa.

La mort del valencianisme en que m’he format

Intentaré seguir treballant com a gramàtic, i mirar, buscar i ajudar a conformar un valencianisme social i polític que no tinga les idees errònies del valencianisme que, este dilluns, vaig vore morir.

El Marató bp Castelló entrega cinc xecs solidaris de 1.200 euros a cinc ONG

L'organització del Marató bp Castelló i 10K FACSA Castelló va entregar cinc xecs de 1.200 euros a Youcanyolé, Telèfon de l'Esperança, AFA Castelló, Asolecas i Antian. La recaptació procedix de l'edició de febrer de 2025 i subratlla l'impacte social de la carrera.

El València entrenarà a Mestalla amb portes obertes el 29 de desembre

El club programarà una sessió oberta a Mestalla el 29 de desembre. Les portes s'obriran a les 10.30 i l'accés requerirà una entrada generada en la web.

David Cantero, millor esportista 2025 del Projecte FER després d’un any d’èxits

El triatleta valencià va ser triat millor esportista 2025 del Projecte FER en la gala nadalenca. La decisió va premiar la seua plata a Austràlia i l'or al Brasil.

2025, any ‘horribilis’ per al futbol femení valencià: descens del València i crisi del Llevant

El futbol femení valencià ha tingut en 2025 el seu any més dur: el València va descendir per primera vegada, el Llevant va tancar l'any sense victòries i el Vila-real es va refer després d'una salvació agònica.