El rei Joan Carles celebra els 82 anys d’una forma molt íntima

Rei Joan Carles I

El Rei emèrit a fet 82 anys | GTRES

Este diumenge, 5 de gener, el rei emèrit Joan Carles I ha fet huitanta-dos anys. L’aniversari arriba set mesos després de què decidira deixar de banda la vida institucional i pública. A partir d’aquell moment, només ha assistit a actes de caràcter privat.

 

Ja l’any 2018 va celebrar el seu aniversari de manera privada. Fa dos anys va organitzar un dinar en el Palau de la Zarzuela, a on no van assistir Iñaki Urdangarín ni la infanta Cristina. A demés, tampoc van estar els quatre fills que tenen en comú, segons ‘El Español’. D’esta manera, tampoc s’esperava que enguany es fera una celebració fora del normal, sinó una de caràcter privat i molt íntima, amb la presència dels familiars més estimats pel rei emèrit.

 

L’última aparició oficial va ser l’any 2014

En estos últims temps, s’ha accentuat la relació amb la reina Sofia. Moltes eren les especulacions que parlaven d’un distanciament molt important entre els dos reis emèrits, però este any, com ja ho van fer l’any passat, han aparegut junts per a felicitar el Nadal als espanyols.

 

Abans d’estos actes conjunts, hauríem d’anar arrere, fins a l’any 2014, per a poder vore als dos reis emèrits en un acte oficial, ja que va ser l’últim any que Joan Carles va felicitar les festes, perquè, des d’eixe moment, són el rei Felip VI, la reina Letizia i les seues dos filles els que ho fan.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Expulsen d’Espanya a huit detinguts per usar pirotècnia prohibida en les Falles

La Subdelegació del Govern a València ordena l'expulsió i cinc anys de veto d'entrada a huit ciutadans comunitaris per llançar pirotècnia prohibida i perillosa durant les últimes Falles.

Agents mediambientals confirmen que no van ser mobilitzats durant la dana en la Comunitat Valenciana

Dos agents mediambientals de la Generalitat van declarar davant el jutjat de Catarroja que durant la dana del 29 d'octubre de 2024 no van rebre orde de mobilització ni avís d'alerta hidrològica.

La jutgessa de la DANA manté a Mazón com a testimoni i li nega accés a la causa

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA a Catarroja ratifica que Carlos Mazón continua sent testimoni, rebutja el seu recurs i li impedix accedir al sumari mentres no siga part en el procediment.

El València Basket estrena un museu en el Roig Arena que repassa tota la seua història

El València Basket inaugura un museu i tour en el Roig Arena que recorre la seua trajectòria des de 1986, amb zones interactives i un enfocament a crear nova afició.

Més de 1.600 aspirants s’examinen per a entrar en el cos de Bombers de València

Un total de 1.634 persones es presenten este dissabte al primer examen de l'oposició al cos de Bombers de València, que oferix fins a 122 noves places i aspira a completar el procés abans de final d'any.

La Fiscalia demana imputar a un exalte càrrec de Justícia per la filtració d’un àudio de la dana

La Fiscalia Provincial de València sol·licita que el exsubsecretario de Justícia Ricardo García declare com investigat per la filtració d'un àudio reservat entre Aemet i Emergències durant la dana.

Els taxistes valencians redoblen les protestes i acusen el Consell de precarizar els servicis públics

Uns 1.500 taxistes tornen a col·lapsar el centre de València per a exigir una regulació més restrictiva de les VTC i denunciar la precarització dels servicis públics.

Loteries destinarà 60 milions en quatre anys a la labor social de Creu Roja

Hisenda i Creu Roja renoven el seu conveni de col·laboració, pel qual Loteries i Apostes de l'Estat aportarà 60 milions d'euros en quatre anys per a projectes socials i humanitaris.