El rei Joan Carles celebra els 82 anys d’una forma molt íntima

Rei Joan Carles I

El Rei emèrit a fet 82 anys | GTRES

Este diumenge, 5 de gener, el rei emèrit Joan Carles I ha fet huitanta-dos anys. L’aniversari arriba set mesos després de què decidira deixar de banda la vida institucional i pública. A partir d’aquell moment, només ha assistit a actes de caràcter privat.

 

Ja l’any 2018 va celebrar el seu aniversari de manera privada. Fa dos anys va organitzar un dinar en el Palau de la Zarzuela, a on no van assistir Iñaki Urdangarín ni la infanta Cristina. A demés, tampoc van estar els quatre fills que tenen en comú, segons ‘El Español’. D’esta manera, tampoc s’esperava que enguany es fera una celebració fora del normal, sinó una de caràcter privat i molt íntima, amb la presència dels familiars més estimats pel rei emèrit.

 

L’última aparició oficial va ser l’any 2014

En estos últims temps, s’ha accentuat la relació amb la reina Sofia. Moltes eren les especulacions que parlaven d’un distanciament molt important entre els dos reis emèrits, però este any, com ja ho van fer l’any passat, han aparegut junts per a felicitar el Nadal als espanyols.

 

Abans d’estos actes conjunts, hauríem d’anar arrere, fins a l’any 2014, per a poder vore als dos reis emèrits en un acte oficial, ja que va ser l’últim any que Joan Carles va felicitar les festes, perquè, des d’eixe moment, són el rei Felip VI, la reina Letizia i les seues dos filles els que ho fan.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.

Educació amplia l’oferta d’FP amb 19 nous cicles per al curs 2026-2027

La Conselleria d'Educació autoritza 70 cicles formatius i, després de desactivar 51, incrementa l'oferta de Formació Professional en 19 nous cicles adaptats al teixit productiu valencià.