La reina Letícia, gelosa amb l’ex del rei Felip, que torna al centre mediàtic

 

Tot el món coneix la història d’amor que van protagonitzar el rei Felip VI, quan encara era només príncep d’Astúries, i la model Eva Sannum, allà per l’estiu de l’any 2001. Des de la Zarzuela van intentar amagar esta relació, que no veien amb bons ulls, però finalment tots els mitjans del cor van acabar descobrint-la, fins que la relació es va donar per acabada i Sannum va desaparèixer de les portades. 

 

Anys després, la model noruega va decidir trencar el seu silenci i es va aventurar a donar diverses entrevistes a on va explicar alguns detalls de la relació que van mantindre ella i l’actual monarca.

 

Un d’estos detalls, ja havia sigut avançat pel periodista Jaime Peñafiel en el seu llibre ‘Anècdotes d’amor’. Segons explica el periodista, la Casa Reial va demanar a Sannum que anunciarà ella als mitjans que la seua relació amb el príncep Felip havia acabat. 

 

«Em vaig negar. Com se’m podia demanar tal cosa quan sempre s’havien negat a reconèixer, públicament i oficialment, que el príncep mantenia relacions amb mi? Quan fins i tot mai se m’havia defensat dels atacs de la premsa», va dir la noruega. 

 

Ara, després de molts anys desapareguda dels mitjans espanyols, Eva Sannum ha tornat, i pareix que ho ha fet per quedar-se i d’una forma més mediàtica que mai.  La noruega ha tingut, des del principi d’estiu, el seu propi podcast, on impartix classes d’ètica periodística.

 

Una cosa que podria arribar a ser una indirecta per als membres de la Família Reial perquè aprenguen a fer front als assumptes que els acaben passant factura. 

 

El rei Felip i Eva Sannum van estar a punt de casar-se

El nom de l’ex de Felip VI mai li ha agradat gens a la reina Letícia, i amb la seua tornada passarà el mateix. No és per a menys, Eva Sannum podria haver ocupat el seu lloc en el tron espanyol.

 

De fet, segons Jaime Peñafiel, la seua relació amb el príncep d’Astúries va arribar a estar tan consolidada que fins i tot la Casa Reial, que no la volia vore ni en pintura, havia assumit esta història i va estar a punt d’anunciar el compromís entre tots dos. 

 

L’atemptat contra les Torres Bessones de Nova York, l’11 de setembre de l’any 2001, va frustrar estos plans perquè des de Palau van considerar que el món no estava preparat per a notícies sobre bodes reials en uns temps en què l’atemptat i la posterior guerra dels Estats Units en Afganistan van ser el centre del món. 

 

En algun moment després de l’atemptat, la relació entre Eva Sannum i Felip de Borbó va acabar, i dos anys després, el rei Felip va anunciar el seu compromís amb la periodista Letizia Ortiz, que més tard s’acabaria convertint en la reina Letícia.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca anuncia ajudes per a consolidar les empreses valencianes als Estats Units

La Generalitat ha llançat una nova línia d'ajudes perquè pimes i grans companyies valencianes consoliden la seua presència als Estats Units, cobrint tràmits, fires, màrqueting, personal i consultoria. L'anunci s'ha realitzat en la Nit de les Finances, avantsala de Forinvest.

Vicente Lafuente reivindica una CEV forta, independent i pròxima a l’empresa: ‘Volem ser la casa en la qual tots vulguen estar’

Es tracta de la tercera reunió-esmorzar que organitza l’AMDComVal per a tots els seus associats i que consolida així un espai de diàleg directe amb responsables d’entitats tant públiques com privades.

Les pluges seguiran este dimecres a Alacant i sud de València i remetran a la vesprada

Aemet preveu cel molt nuvolós i ruixats a Alacant i en la mitat sud de València, localment persistents al matí. L'avís groc regix fins a les 12.00.

Investigat a Alacant per ciberestafa en criptomonedes mitjançant ‘email phishing’

La Guàrdia Civil ha investigat a Alacant a una persona per un frau de falses inversions en criptoactivos després de suplantar per correu a un 'exchange'. El sospitós va ser captat retirant diners en caixers després del rastre de les transferències.

Vicente Lafuente deixa la presidència de Femeval per a centrar-se en la CEV

Vicente Lafuente ha dimitit com a president de Femeval per a centrar-se en la CEV per la càrrega de treball. La federació activa una elecció parcial amb calendari i presidència en funcions.

Ferit un acompanyant per un tret dissuasiu durant una persecució a Alzira

Un acompanyant ha resultat ferit a la cama per un tret dissuasiu durant una persecució policial a Alzira. Els dos ocupants del cotxe han sigut detinguts.

El Museu de Belles Arts de València exhibix el seu art contemporani dels 40 als 70

El MuBAV reunix 48 obres de 32 artistes en Temps Moderns, un recorregut per la modernització artística entre els 40 i els 70. La mostra es visita fins al 31 de maig.

El MACA incorpora serigrafies de Soledad Sevilla i documents sobre Eusebio Sempere

L'Ajuntament d'Alacant ha acceptat per al MACA dos sèries de serigrafies de Soledad Sevilla i documentació sobre Eusebio Sempere, que reforcen la seua col·lecció i arxiu.