12.5 C
València
Dissabte, 20 desembre, 2025

La reina Letícia, gelosa amb l’ex del rei Felip, que torna al centre mediàtic

 

Tot el món coneix la història d’amor que van protagonitzar el rei Felip VI, quan encara era només príncep d’Astúries, i la model Eva Sannum, allà per l’estiu de l’any 2001. Des de la Zarzuela van intentar amagar esta relació, que no veien amb bons ulls, però finalment tots els mitjans del cor van acabar descobrint-la, fins que la relació es va donar per acabada i Sannum va desaparèixer de les portades. 

 

Anys després, la model noruega va decidir trencar el seu silenci i es va aventurar a donar diverses entrevistes a on va explicar alguns detalls de la relació que van mantindre ella i l’actual monarca.

 

Un d’estos detalls, ja havia sigut avançat pel periodista Jaime Peñafiel en el seu llibre ‘Anècdotes d’amor’. Segons explica el periodista, la Casa Reial va demanar a Sannum que anunciarà ella als mitjans que la seua relació amb el príncep Felip havia acabat. 

 

«Em vaig negar. Com se’m podia demanar tal cosa quan sempre s’havien negat a reconèixer, públicament i oficialment, que el príncep mantenia relacions amb mi? Quan fins i tot mai se m’havia defensat dels atacs de la premsa», va dir la noruega. 

 

Ara, després de molts anys desapareguda dels mitjans espanyols, Eva Sannum ha tornat, i pareix que ho ha fet per quedar-se i d’una forma més mediàtica que mai.  La noruega ha tingut, des del principi d’estiu, el seu propi podcast, on impartix classes d’ètica periodística.

 

Una cosa que podria arribar a ser una indirecta per als membres de la Família Reial perquè aprenguen a fer front als assumptes que els acaben passant factura. 

 

El rei Felip i Eva Sannum van estar a punt de casar-se

El nom de l’ex de Felip VI mai li ha agradat gens a la reina Letícia, i amb la seua tornada passarà el mateix. No és per a menys, Eva Sannum podria haver ocupat el seu lloc en el tron espanyol.

 

De fet, segons Jaime Peñafiel, la seua relació amb el príncep d’Astúries va arribar a estar tan consolidada que fins i tot la Casa Reial, que no la volia vore ni en pintura, havia assumit esta història i va estar a punt d’anunciar el compromís entre tots dos. 

 

L’atemptat contra les Torres Bessones de Nova York, l’11 de setembre de l’any 2001, va frustrar estos plans perquè des de Palau van considerar que el món no estava preparat per a notícies sobre bodes reials en uns temps en què l’atemptat i la posterior guerra dels Estats Units en Afganistan van ser el centre del món. 

 

En algun moment després de l’atemptat, la relació entre Eva Sannum i Felip de Borbó va acabar, i dos anys després, el rei Felip va anunciar el seu compromís amb la periodista Letizia Ortiz, que més tard s’acabaria convertint en la reina Letícia.

Últimes notícies

Pogacar bat el seu propi rècord al Coll de Rates en un entrenament a Alacant

Tadej Pogacar va batre el seu propi registre al Coll de Rates amb 11.57 durant un entrenament amb el UAE Team Emirates. Va millorar en 24 segons la seua marca de 2024 en els 6,5 km al 5,5%.

Corberán tanca l’any amb quatre punts més que en el relleu a Baralla

L'equip suma 16 punts i és setzé, quatre més que en el mateix tram del curs passat. La millora és lleugera i l'objectiu continua sent la permanència.

Ivace+i finança un procés per a obtindre ingredients naturals d’algues per a cosmètica

Ivace+i finança Biored, un projecte que desenrotlla una biorrefinería en cascada per a convertir algues en ingredients bioactivos per a cosmètica, nutracéutica i agricultura. La iniciativa integra cultiu, extracció sostenible i validació industrial amb suport de fons FEDER.

AVVAC xifra en quasi 7 milions les pèrdues no reconegudes per la DANA en l’art valencià

Un peritatge de AVVAC xifra en més de 6,9 milions l'impacte de la DANA del 29 d'octubre de 2024 en el sector de les arts visuals valencianes i denúncia que gran part dels danys seguixen sense ser compensats.

Damnificats per la DANA condicionen reunir-se amb Pérez Llorca al lliurament de l’acta de Mazón

L'associació ha agraït la invitació del president per a tractar la situació dels afectats, però l'ha declinada fins que exigisca a Carlos Mazón la seua acta. El col·lectiu rebutja que se'ls atribuïsca ànim de venjança i afirma que busca justícia i canvis en emergències.

José Andrés visita el Mercat Central de València i recolza als mercats municipals

El xef va recórrer el Mercat Central de València, va desdejunar en Central Bar i va comprar en més de quinze posats producte local i utensilis. Va reforçar el seu defensa dels mercats i va alertar del risc de perdre la seua essència davant el turisme.

Dos detinguts per intentar una estafa immobiliària de 400.000 euros a una anciana a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a una dona i a un home per intentar estafar 400.000 euros a una dona de 77 anys. La víctima ja havia perdut joies i 29.300 euros mitjançant retirades en efectiu.

Antònia Folguera: l’art digital a penes ha mostrat les seues possibilitats

Antònia Folguera ha comissariat la posada de llarg de Vortex, un espai immersiu de Bellver Blue Tech Zone, i sosté que l'art digital a penes ha mostrat el seu potencial. L'obra 'The Rhythm of the Ocean', de Desilence amb música de Suzanne Ciani, connecta amb la investigació marina del centre.