La reina Letícia, gelosa amb l’ex del rei Felip, que torna al centre mediàtic

 

Tot el món coneix la història d’amor que van protagonitzar el rei Felip VI, quan encara era només príncep d’Astúries, i la model Eva Sannum, allà per l’estiu de l’any 2001. Des de la Zarzuela van intentar amagar esta relació, que no veien amb bons ulls, però finalment tots els mitjans del cor van acabar descobrint-la, fins que la relació es va donar per acabada i Sannum va desaparèixer de les portades. 

 

Anys després, la model noruega va decidir trencar el seu silenci i es va aventurar a donar diverses entrevistes a on va explicar alguns detalls de la relació que van mantindre ella i l’actual monarca.

 

Un d’estos detalls, ja havia sigut avançat pel periodista Jaime Peñafiel en el seu llibre ‘Anècdotes d’amor’. Segons explica el periodista, la Casa Reial va demanar a Sannum que anunciarà ella als mitjans que la seua relació amb el príncep Felip havia acabat. 

 

«Em vaig negar. Com se’m podia demanar tal cosa quan sempre s’havien negat a reconèixer, públicament i oficialment, que el príncep mantenia relacions amb mi? Quan fins i tot mai se m’havia defensat dels atacs de la premsa», va dir la noruega. 

 

Ara, després de molts anys desapareguda dels mitjans espanyols, Eva Sannum ha tornat, i pareix que ho ha fet per quedar-se i d’una forma més mediàtica que mai.  La noruega ha tingut, des del principi d’estiu, el seu propi podcast, on impartix classes d’ètica periodística.

 

Una cosa que podria arribar a ser una indirecta per als membres de la Família Reial perquè aprenguen a fer front als assumptes que els acaben passant factura. 

 

El rei Felip i Eva Sannum van estar a punt de casar-se

El nom de l’ex de Felip VI mai li ha agradat gens a la reina Letícia, i amb la seua tornada passarà el mateix. No és per a menys, Eva Sannum podria haver ocupat el seu lloc en el tron espanyol.

 

De fet, segons Jaime Peñafiel, la seua relació amb el príncep d’Astúries va arribar a estar tan consolidada que fins i tot la Casa Reial, que no la volia vore ni en pintura, havia assumit esta història i va estar a punt d’anunciar el compromís entre tots dos. 

 

L’atemptat contra les Torres Bessones de Nova York, l’11 de setembre de l’any 2001, va frustrar estos plans perquè des de Palau van considerar que el món no estava preparat per a notícies sobre bodes reials en uns temps en què l’atemptat i la posterior guerra dels Estats Units en Afganistan van ser el centre del món. 

 

En algun moment després de l’atemptat, la relació entre Eva Sannum i Felip de Borbó va acabar, i dos anys després, el rei Felip va anunciar el seu compromís amb la periodista Letizia Ortiz, que més tard s’acabaria convertint en la reina Letícia.

Últimes notícies

Mercalicante es reforça com a motor de distribució alimentària a Alacant

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha destacat en la seua visita a Mercalicante el paper clau de Mercasa i la Red de Mercas en la distribució d’aliments de proximitat i en l’economia estatal. La plataforma alacantina abasteix 1,9 milions d’habitants, concentra 110 empreses i genera 4.600 llocs de treball directes i indirectes.

Hacienda insta les autonomies del PP a pensar més en la ciutadania que en Feijóo

El ministre dHisenda, Arcadi Espanya, ha demanat als governs autonòmics del PP que anteposen els interessos dels seus ciutadans a lestratègia de bloqueig dAlberto Núñez Feijóo en la negociació del nou model de finançament i dels Pressupostos Generals de lEstat.

Pedregades i ratxes de fins a 149 km/h sacsegen la Ribera Alta

Un episodi de fortes tronades ha deixat pedra i ratxes de vent de fins a 149 km/h en municipis de la Ribera Alta, com Alzira i Sumacàrcer, i ha obligat els bombers a atendre diverses incidències.

Cansament i impotència a València després de la nit més calorosa

La nit més càlida registrada a València ha deixat veïns exhausts, amb mala qualitat de son i buscant ombra, aigua i espais climatitzats per suportar unes temperatures que molts qualifiquen d’horroroses.

Consells per a protegir-te de les fortes tempestes en la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha demanat extremar la prudència per les fortes pluges, el vent i el granís previstos, amb avís taronja en el litoral i l’interior sud de València i l’interior d’Alacant, i nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis.

Mercadona estrena en Guadalajara la primera ‘Tenda 9’ de Castella-la Manxa amb una inversió de 2,9 milions

Mercadona ha reformat un supermercat de Guadalajara amb 2,9 milions d’euros per convertir-lo en la primera ‘Tenda 9’ de Castella-la Manxa, amb més espai per a frescos i estalvi d’energia i aigua. La cadena preveu arribar a 60 establiments d’este nou model a Espanya abans que acabe 2026.

Josep Puerto rebaixa la pressió al València Basket: Les expectatives són cosa dels altres

El capità del València Basket, Josep Puerto, ha assegurat en l’inici dels entrenaments que l’equip se centra en treballar i competir, i que les expectatives pel triplet de la passada temporada corresponen a l’entorn.

Arcadi España insta el PP a revisar la jurisprudència del Suprem sobre l’expulsió de menors

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, ha instat el PP a llegir la jurisprudència del Tribunal Suprem sobre expulsions de menors després del recurs presentat pels populars pel plant dels ministres al Senat. Ha defensat que el Govern actuarà dins de l’Estat de dret amb criteris humanitaris davant la crisi migratòria de Ceuta.