La reina Letícia, gelosa amb l’ex del rei Felip, que torna al centre mediàtic

 

Tot el món coneix la història d’amor que van protagonitzar el rei Felip VI, quan encara era només príncep d’Astúries, i la model Eva Sannum, allà per l’estiu de l’any 2001. Des de la Zarzuela van intentar amagar esta relació, que no veien amb bons ulls, però finalment tots els mitjans del cor van acabar descobrint-la, fins que la relació es va donar per acabada i Sannum va desaparèixer de les portades. 

 

Anys després, la model noruega va decidir trencar el seu silenci i es va aventurar a donar diverses entrevistes a on va explicar alguns detalls de la relació que van mantindre ella i l’actual monarca.

 

Un d’estos detalls, ja havia sigut avançat pel periodista Jaime Peñafiel en el seu llibre ‘Anècdotes d’amor’. Segons explica el periodista, la Casa Reial va demanar a Sannum que anunciarà ella als mitjans que la seua relació amb el príncep Felip havia acabat. 

 

«Em vaig negar. Com se’m podia demanar tal cosa quan sempre s’havien negat a reconèixer, públicament i oficialment, que el príncep mantenia relacions amb mi? Quan fins i tot mai se m’havia defensat dels atacs de la premsa», va dir la noruega. 

 

Ara, després de molts anys desapareguda dels mitjans espanyols, Eva Sannum ha tornat, i pareix que ho ha fet per quedar-se i d’una forma més mediàtica que mai.  La noruega ha tingut, des del principi d’estiu, el seu propi podcast, on impartix classes d’ètica periodística.

 

Una cosa que podria arribar a ser una indirecta per als membres de la Família Reial perquè aprenguen a fer front als assumptes que els acaben passant factura. 

 

El rei Felip i Eva Sannum van estar a punt de casar-se

El nom de l’ex de Felip VI mai li ha agradat gens a la reina Letícia, i amb la seua tornada passarà el mateix. No és per a menys, Eva Sannum podria haver ocupat el seu lloc en el tron espanyol.

 

De fet, segons Jaime Peñafiel, la seua relació amb el príncep d’Astúries va arribar a estar tan consolidada que fins i tot la Casa Reial, que no la volia vore ni en pintura, havia assumit esta història i va estar a punt d’anunciar el compromís entre tots dos. 

 

L’atemptat contra les Torres Bessones de Nova York, l’11 de setembre de l’any 2001, va frustrar estos plans perquè des de Palau van considerar que el món no estava preparat per a notícies sobre bodes reials en uns temps en què l’atemptat i la posterior guerra dels Estats Units en Afganistan van ser el centre del món. 

 

En algun moment després de l’atemptat, la relació entre Eva Sannum i Felip de Borbó va acabar, i dos anys després, el rei Felip va anunciar el seu compromís amb la periodista Letizia Ortiz, que més tard s’acabaria convertint en la reina Letícia.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.