La reina Letícia, gelosa amb l’ex del rei Felip, que torna al centre mediàtic

 

Tot el món coneix la història d’amor que van protagonitzar el rei Felip VI, quan encara era només príncep d’Astúries, i la model Eva Sannum, allà per l’estiu de l’any 2001. Des de la Zarzuela van intentar amagar esta relació, que no veien amb bons ulls, però finalment tots els mitjans del cor van acabar descobrint-la, fins que la relació es va donar per acabada i Sannum va desaparèixer de les portades. 

 

Anys després, la model noruega va decidir trencar el seu silenci i es va aventurar a donar diverses entrevistes a on va explicar alguns detalls de la relació que van mantindre ella i l’actual monarca.

 

Un d’estos detalls, ja havia sigut avançat pel periodista Jaime Peñafiel en el seu llibre ‘Anècdotes d’amor’. Segons explica el periodista, la Casa Reial va demanar a Sannum que anunciarà ella als mitjans que la seua relació amb el príncep Felip havia acabat. 

 

«Em vaig negar. Com se’m podia demanar tal cosa quan sempre s’havien negat a reconèixer, públicament i oficialment, que el príncep mantenia relacions amb mi? Quan fins i tot mai se m’havia defensat dels atacs de la premsa», va dir la noruega. 

 

Ara, després de molts anys desapareguda dels mitjans espanyols, Eva Sannum ha tornat, i pareix que ho ha fet per quedar-se i d’una forma més mediàtica que mai.  La noruega ha tingut, des del principi d’estiu, el seu propi podcast, on impartix classes d’ètica periodística.

 

Una cosa que podria arribar a ser una indirecta per als membres de la Família Reial perquè aprenguen a fer front als assumptes que els acaben passant factura. 

 

El rei Felip i Eva Sannum van estar a punt de casar-se

El nom de l’ex de Felip VI mai li ha agradat gens a la reina Letícia, i amb la seua tornada passarà el mateix. No és per a menys, Eva Sannum podria haver ocupat el seu lloc en el tron espanyol.

 

De fet, segons Jaime Peñafiel, la seua relació amb el príncep d’Astúries va arribar a estar tan consolidada que fins i tot la Casa Reial, que no la volia vore ni en pintura, havia assumit esta història i va estar a punt d’anunciar el compromís entre tots dos. 

 

L’atemptat contra les Torres Bessones de Nova York, l’11 de setembre de l’any 2001, va frustrar estos plans perquè des de Palau van considerar que el món no estava preparat per a notícies sobre bodes reials en uns temps en què l’atemptat i la posterior guerra dels Estats Units en Afganistan van ser el centre del món. 

 

En algun moment després de l’atemptat, la relació entre Eva Sannum i Felip de Borbó va acabar, i dos anys després, el rei Felip va anunciar el seu compromís amb la periodista Letizia Ortiz, que més tard s’acabaria convertint en la reina Letícia.

Últimes notícies

Dolores es bolca en un emotiu minut de silenci pel crim masclista en la caserna de la Guàrdia Civil

Centenars de veïns de Dolores es concentren davant l'ajuntament per a guardar un minut de silenci pel crim masclista ocorregut en una vivenda de la caserna de la Guàrdia Civil i mostrar el seu suport a la família.

El guàrdia civil acusat de matar a la seua dona i fill no tenia denúncies prèvies per maltractament

El guàrdia civil de 55 anys acusat d'assassinar a la seua esposa i al seu fill a la casa caserna de Dolores no constava en el sistema Viogén ni tenia denúncies prèvies per maltractament.

El professorat valencià intensifica la vaga amb noves manifestacions la setmana vinent

Els sindicats de docents de la Comunitat Valenciana han convocat una nova bateria de manifestacions i concentracions la setmana vinent dins de la vaga indefinida per a exigir millores en ràtios, plantilles, infraestructures, climatització, ensenyança en valencià i salaris.

Dos persones resulten ferides per l’explosió d’un fogó en un concurs de truites a la Vila Joiosa

Un home de 77 anys i una dona de 66 han patit cremades lleus en explotar la bombona d'un fogó de càmping gas durant un concurs de truites a la Vila Joiosa.

El pacient espanyol amb hantavirus evoluciona de manera favorable i continua estable

L'únic pacient espanyol amb hantavirus ingressat a l'hospital Gómez Ulla continua estable i millorant, mentres els seus 13 companys del vaixell Hondius i altres contactes continuen asimptomàtics.

Investiguen com a violència masclista les morts d’un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill a Dolores

La Delegacion del Govern contra la Violència de Genero investiga com a possible violència masclista la mort d'un guàrdia civil, la seua dona i el seu fill en una vivenda de la caserna de Dolores, on el municipi ha decretat tres dies de dol i un minut de silenci.

La Real acomiada a Elustondo davant un València que busca tancar la permanència

La Reial Societat es prepara per a acomiadar a Anoeta a Aritz Elustondo en un dol davant un València que aspira a certificar de manera matemàtica la seua permanència en Primera Divisió.

Llevant i Mallorca es juguen la vida en un dol directe per la permanència

Llevant i Mallorca arriben empatats a 39 punts i s'enfronten en el Ciutat de València en un partit decisiu, on la victòria acosta la salvació i la derrota pot sentenciar el descens.