Retiren un lot d’Amlodipino per un error en la data de caducitat

Amlodipino Vir 10mg,

El medicament no indica correctament la seua data de caducitat  | vir.es

 

L’AEMPS (Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris) ha estipulat que es retire i es torne al laboratori d’origen el lot d’un medicament utilitzat per a la tensió arterial: Amlodipino Vir 10 mg, 30 comprimits. El lot en qüestió presenta un error en la data de caducitat estipulada, que indica que el medicament caduca en abril del 2021, quan realment caduca en març de 2022.

 

L’AEMPS ha qualificat l’error d’Industria Química y Farmacéutica Vir, SA., laboratori encarregat de fabricar el medicament, de classe 2, classificant-lo com a defecte d’embalatge i d’informació en la data de caducitat. El ministeri de Sanitat. Consum i Benestar Social insta a totes les comunitats autònomes a que realitzen seguiments de la retirada del lot en qüestió, l’N005.

 

 

L’Amlodipino es recepta a aquelles persones que tenen dificultats o problemes en la seua tensió arterial, però també l’usen persones que patixen un dolor de pit conegut com a angina de Prinzmetal. En els pacients amb hipertensió, el fàrmac funciona relaxant els vasos sanguinis, de manera que la sang puga fluir més fàcilment a través seu. 

 

Farmacia

L’error s’ha detectat al lot N005 | CatalunyaDiari.cat
 

 

També et pot interessar…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Hugo González assaborix el seu debut en LaLiga amb el Celta malgrat la derrota a Vila-real

Hugo González celebra la seua estrena en LaLiga amb el Celta i admet sensacions agredolces després de la derrota davant el Vila-real, encara que confia a reaccionar en la lluita per Europa.

Elx firma tres victòries seguides en Primera per primera vegada des de 2013

L'Elx encadena tres triomfs consecutius en Primera per primera vegada des de 2013 i s'allunya del descens, impulsat per una plantilla en la qual ja han marcat 18 jugadors en Lliga.

El Vila-real suma cinc victòries seguides en La Ceràmica quasi una dècada després

El Vila-real va derrotar 2-1 al Cèltic i va firmar la seua quinta victòria consecutiva en La Ceràmica, una ratxa com a local que no aconseguia des de la temporada 2016-2017.

Elx es juga la permanència davant dos rivals directes i tres aspirants a Europa

L'Elx afronta un mes final de Lliga decisiu per la permanència, amb dols directes davant Alabés i Girona i partits davant Celta, Betis i Getafe, que barallen per Europa.

Detingudes dos dones per exercir com a metgesses sense titulació i falsificar receptes a Santa Pola

La Guàrdia Civil deté a Santa Pola a dos dones acusades d'exercir com a metgesses sense titulació homologada, realitzar tractaments invasius i falsificar receptes per a obtindre fàrmacs.

Pérez Llorca explicarà en Les Corts la seua postura sobre la prioritat nacional i el col·lapse dels servicis públics

Pérez Llorca afrontarà en el ple de Les Corts una sessió de control centrada en la prioritat nacional, les crítiques per prioritzar interessos partidistes i el col·lapse dels servicis públics.

Catorze jóvens, cinc d’ells menors, investigats per càntics racistes i desordes a Alginet

La Guàrdia Civil investiga a catorze persones, entre elles cinc menors, per amenaces, càntics racistes i danys al mobiliari urbà a Alginet, a les quals se'ls atribuïxen delictes d'odi i desordes públics.

Els bombers contenen dos incendis industrials en desballestaments d’Onda

Els bombers treballen en l'extinció de dos incendis industrials en desballestaments i una empresa de palets a Onda, ja continguts però encara actius, després d'una nit d'intensa intervenció.