Retiren un lot d’Amlodipino per un error en la data de caducitat

Amlodipino Vir 10mg,

El medicament no indica correctament la seua data de caducitat  | vir.es

 

L’AEMPS (Agència Espanyola de Medicaments i Productes Sanitaris) ha estipulat que es retire i es torne al laboratori d’origen el lot d’un medicament utilitzat per a la tensió arterial: Amlodipino Vir 10 mg, 30 comprimits. El lot en qüestió presenta un error en la data de caducitat estipulada, que indica que el medicament caduca en abril del 2021, quan realment caduca en març de 2022.

 

L’AEMPS ha qualificat l’error d’Industria Química y Farmacéutica Vir, SA., laboratori encarregat de fabricar el medicament, de classe 2, classificant-lo com a defecte d’embalatge i d’informació en la data de caducitat. El ministeri de Sanitat. Consum i Benestar Social insta a totes les comunitats autònomes a que realitzen seguiments de la retirada del lot en qüestió, l’N005.

 

 

L’Amlodipino es recepta a aquelles persones que tenen dificultats o problemes en la seua tensió arterial, però també l’usen persones que patixen un dolor de pit conegut com a angina de Prinzmetal. En els pacients amb hipertensió, el fàrmac funciona relaxant els vasos sanguinis, de manera que la sang puga fluir més fàcilment a través seu. 

 

Farmacia

L’error s’ha detectat al lot N005 | CatalunyaDiari.cat
 

 

També et pot interessar…

Últimes notícies

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la Confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia el veto a les dones en la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt i revisarà la seua inscripció com a entitat religiosa, en considerar que vulnera drets constitucionals.

Paunovic confia en el pla de Luis de la Font per a la porteria d’Espanya

El seleccionador de Sèrbia, Velljko Paunovic, assegura que Luis de la Font té un pla clar per a la porteria d'Espanya i considera a la Roja candidata al Mundial pel seu estil i continuïtat.

Álex Baena viu com un orgull el seu retorn a Vila-real amb la selecció espanyola

Álex Baena afronta com un partit molt especial l'amistós España-Sèrbia, el seu primer retorn a l'Estadi de la Ceràmica des de la seua eixida del Vila-real, i confia a consolidar-se per al Mundial malgrat els pocs minuts en l'Atlètic.

De la Font reivindica la seua porteria abans de l’Espanya-Sèrbia amistós

Luis de la Font assegura que Espanya compta amb quatre dels deu millors porters del món i afronta els amistosos davant Sèrbia i Egipte com si ja estiguera jugant el Mundial.

Ana Redondo reclama la dimissió de Susana Camarero després dels seus insults al Govern

La ministra d'Igualtat, Ana Redondo, reclama la dimissió de la vicepresidenta valenciana Susana Camarero en considerar insuficients les seues disculpes per dir prostitutes al Govern d'Espanya.

Igualtat portarà a la Fiscalia l’exclusió de dones en la confraria de Sagunt

El Ministeri d'Igualtat traslladarà a la Fiscalia la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, en considerar que vulnera drets fonamentals i manté una discriminació injustificada.

Camarero es disculpa per la seua frase sobre les prostitutes i l’atribuïx a un lapsus

Susana Camarero demana disculpes per afirmar en Les Corts que el Govern està 'ple de prostitutes', sosté que va ser un lapsus corregit al moment i acusa l'oposició de manipular les seues paraules.

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per dir prostitutes a les ministres

Diana Morant rebutja les disculpes de Susana Camarero per afirmar que el Govern d'Espanya estava ple de prostitutes i sosté que la vicepresidenta valenciana ha dit el que realment pensa.