Risto Mejide, Laura Escanes i la seua filla donen positiu en covid-19

Risto Mejide i la seua parella, la influencer Laura Escanes, han donat positiu per covid. El presentador ja estava vacunat amb les dos dosis, però encara així no s’ha deslliurat de contraure el virus. La part positiva, com ha explicat el publicista és que «gràcies a estar vacunat, de moment els símptomes no són gran cosa, així que, per favor, vacuneu-vos».

El presentador de ‘Tot és Mentida’ l’explicava així en una publicació d’Instagram: «Després d’haver esquivat les quatre primeres ones. Després d’haver passat més d’un any treballant quasi cada dia i sense contagis. Després d’haver-me vacunat de la primera i de la segona dosi. Esta setmana he donat positiu en Covid«.

 

 

A això afegia que també la seua família, la seua filla Roma també s’ha contagiat, ha contret la covid: «I el que és pitjor, part de la meua família també. Ara només ens queda esperar que no vaja a més, que passe prompte i que la vacuna faça el seu treball. Mentrestant, per favor, cuideu-vos molt». «Que ningú es confie, que el virus segueix ací, entre nosaltres», finalitzava.

Laura Escanes també ha compartit una publicació en les seues xarxes on conta que «la xicoteta Roma ha començat amb una mica de tos, i ella es limita als maldecaps i el cansament com a símptomes principals, de moment».

 

 

Últimes notícies

Anselmi vol revifar la tradició dels tècnics argentins en l’Elx

Martín Anselmi, nou tècnic argentí de l’Elx, arriba sense experiència en Europa amb l’objectiu de recuperar el protagonisme dels entrenadors del seu país al club il·licità després d’uns anys discrets.

El PSPV acusa Feijóo de no avalar Juanfran Pérez Llorca en la seua visita a Sueca

El síndic socialista José Muñoz assegura que la visita d’Alberto Núñez Feijóo a la Comunitat Valenciana ha evidenciat la falta de suport explícit a Juanfran Pérez Llorca i denuncia també el silenci entorn de l’expresident Carlos Mazón.

Feijóo promet acabar amb la discriminació financera de la Comunitat Valenciana

Alberto Núñez Feijóo ha promés en un acte a Sueca impulsar un nou model de finançament just per a la Comunitat Valenciana i acabar amb la seua discriminació, mentres Juanfran Pérez Llorca ha garantit el suport del PPCV perquè arribe a la Moncloa.

Mes de maig rècord al TRAM d’Alacant amb més d’1,6 milions de viatgers

La xarxa del TRAM d’Alacant ha transportat 1.654.238 persones en maig, una xifra molt similar a la de 2025, amb la Línia 2 com la més utilitzada i un creixement destacat a la Línia 9.

Un jove quasi quadruplica la taxa d’alcohol mentre circulava amb patinet elèctric a Gandia

La Guàrdia Civil ha denunciat un jove de 25 anys que circulava amb un patinet elèctric al Grau de Gandia amb quasi quatre vegades la taxa d’alcohol permesa i sense haver inscrit el vehicle en el registre obligatori de la DGT.

Nous materials prefabricats sostenibles facilitaran la construcció a la Comunitat Valenciana

La Conselleria dIndustria ha finançat, a través dIvace+i Innovació i amb fons FEDER, el desenvolupament de nous materials ecosostenibles per a elements prefabricats que reduïxen ciment, àrids i petjada de carboni en la construcció.

Feijóo carrega contra el rebuig a la moció per exigir eleccions i parla de degradació màxima del sanchisme

Alberto Núñez Feijóo ha criticat a Sueca que la Mesa del Congrés no haja admés a tràmit una moció per demanar a Pedro Sánchez la convocatòria d’eleccions, i ha afirmat que és la degradació màxima del sanchisme.

Metrovalencia bat rècord en maig amb més de 9 milions de viatges

Metrovalencia ha superat en maig els 9 milions de desplaçaments, un 8,64 % més que en 2025, amb la Línia 3 com a més utilitzada i Xàtiva com l’estació amb més trànsit.