Risto Mejide, Laura Escanes i la seua filla donen positiu en covid-19

Risto Mejide i la seua parella, la influencer Laura Escanes, han donat positiu per covid. El presentador ja estava vacunat amb les dos dosis, però encara així no s’ha deslliurat de contraure el virus. La part positiva, com ha explicat el publicista és que «gràcies a estar vacunat, de moment els símptomes no són gran cosa, així que, per favor, vacuneu-vos».

El presentador de ‘Tot és Mentida’ l’explicava així en una publicació d’Instagram: «Després d’haver esquivat les quatre primeres ones. Després d’haver passat més d’un any treballant quasi cada dia i sense contagis. Després d’haver-me vacunat de la primera i de la segona dosi. Esta setmana he donat positiu en Covid«.

 

 

A això afegia que també la seua família, la seua filla Roma també s’ha contagiat, ha contret la covid: «I el que és pitjor, part de la meua família també. Ara només ens queda esperar que no vaja a més, que passe prompte i que la vacuna faça el seu treball. Mentrestant, per favor, cuideu-vos molt». «Que ningú es confie, que el virus segueix ací, entre nosaltres», finalitzava.

Laura Escanes també ha compartit una publicació en les seues xarxes on conta que «la xicoteta Roma ha començat amb una mica de tos, i ella es limita als maldecaps i el cansament com a símptomes principals, de moment».

 

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

79-108. València va atropellar a un Baskonia en ressaca copera

València Basket va firmar una primera part devastadora i va véncer 79-108 a un Baskonia desbordat després de la ressaca de la Copa. Pedro Martínez va demanar calma i Galbiati va confirmar la baixa de Sedekerskis per al que resta de curs.

València Basket atropella al Baskonia amb un festival de triples: 79-108 en Eurolliga

València Basket es va imposar 79-108 en el Buesa Arena després d'una primera part quasi perfecta, amb 11 triples al descans i un 35-68 que va deixar el xoc vist per a sentència. Pedro Martínez va demanar cautela i va reconéixer que el títol coper va condicionar al rival.

79-108: València Basket atropella a un Baskonia sense resposta després de la Copa

València Basket va véncer 79-108 amb una primera part quasi perfecta, 11 triples al descans i un 35-68 que va sentenciar el xoc. Baskonia va acusar la ressaca copera i les baixes.

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.