Risto Mejide, Laura Escanes i la seua filla donen positiu en covid-19

Risto Mejide i la seua parella, la influencer Laura Escanes, han donat positiu per covid. El presentador ja estava vacunat amb les dos dosis, però encara així no s’ha deslliurat de contraure el virus. La part positiva, com ha explicat el publicista és que «gràcies a estar vacunat, de moment els símptomes no són gran cosa, així que, per favor, vacuneu-vos».

El presentador de ‘Tot és Mentida’ l’explicava així en una publicació d’Instagram: «Després d’haver esquivat les quatre primeres ones. Després d’haver passat més d’un any treballant quasi cada dia i sense contagis. Després d’haver-me vacunat de la primera i de la segona dosi. Esta setmana he donat positiu en Covid«.

 

 

A això afegia que també la seua família, la seua filla Roma també s’ha contagiat, ha contret la covid: «I el que és pitjor, part de la meua família també. Ara només ens queda esperar que no vaja a més, que passe prompte i que la vacuna faça el seu treball. Mentrestant, per favor, cuideu-vos molt». «Que ningú es confie, que el virus segueix ací, entre nosaltres», finalitzava.

Laura Escanes també ha compartit una publicació en les seues xarxes on conta que «la xicoteta Roma ha començat amb una mica de tos, i ella es limita als maldecaps i el cansament com a símptomes principals, de moment».

 

 

Últimes notícies

Localitzen un cos a la platja d’Almassora on va desaparéixer un menor dijous passat

La Guàrdia Civil ha trobat este diumenge un cos a prop de la desembocadura del riu Millars, a Almassora, en la zona on dijous va desaparéixer un menor, i investiga si correspon al jove buscat.

Agents dels Estats Units i Alemanya s’incorporen a un intercanvi amb la Policia Local d’Alacant

La Policia Local d’Alacant ha rebut tres agents d’Austin (Estats Units) i un de Hessen (Alemanya) en el marc del programa Star Internacional per compartir mètodes de treball i coneiximents en seguretat.

El STEPV veu avanços en les propostes d’Educació gràcies a la vaga indefinida

El sindicat STEPV assegura que la vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic ha forçat avanços en les propostes de la Conselleria d’Educació, encara que alerta que el valencià continua encallat i que caldrà decidir si les mobilitzacions seguixen.

Castelló reunix 14 consolats en una jornada de convivència amb música i artesania al parc Ribalta

Castelló ha acollit en el parc Ribalta una jornada de la Mesa Consular amb 14 consolats, actuacions folclòriques, mostres artesanals i gastronomia per a visibilitzar la diversitat cultural de la ciutat. L’Ajuntament destaca que l’esdeveniment reforça la convivència i acostà l’atenció consular al veïnat d’origen estranger.

València celebra un Corpus de 700 anys amb cavalcada, mascletà i processó general

València celebra este diumenge un Corpus Christi extraordinari pel 700 aniversari de la Festa grossa, amb missa a la catedral, Cavalcada del Convit, mascletà i la tradicional processó general.

Morant assegura que el PP ha perdut el carrer i que el PSPV liderarà el canvi sense sorpasso

La secretària general del PSPV-PSOE, Diana Morant, sosté que el PP ha perdut el carrer en la Comunitat Valenciana, que part de l’abstenció tornarà a votar a l’esquerra i que el PSPV encapçalarà el canvi polític sense sorpasso de Compromís.

La Generalitat assegura que Pérez Llorca ja ha complit el 63 % dels seus compromisos en mig any

La Generalitat defensa que el president Juanfran Pérez Llorca ha executat en només sis mesos el 63 % dels compromisos de la seua investidura, amb especial èmfasi en la rebaixa fiscal, les polítiques socials i el suport als sectors productius.

La UPV desenvolupa un sistema pioner per a evitar incendis en bateries de vehicles elèctrics

Investigadors de la UPV presenten AVL Thermos, un nou calorimetre flexible que reproduix i controla les fugues tèrmiques en bateries dion-litio per a dissenyar sistemes mes segurs en cotxes i patinets electrics.