16 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Risto Mejide, Laura Escanes i la seua filla donen positiu en covid-19

Risto Mejide i la seua parella, la influencer Laura Escanes, han donat positiu per covid. El presentador ja estava vacunat amb les dos dosis, però encara així no s’ha deslliurat de contraure el virus. La part positiva, com ha explicat el publicista és que «gràcies a estar vacunat, de moment els símptomes no són gran cosa, així que, per favor, vacuneu-vos».

El presentador de ‘Tot és Mentida’ l’explicava així en una publicació d’Instagram: «Després d’haver esquivat les quatre primeres ones. Després d’haver passat més d’un any treballant quasi cada dia i sense contagis. Després d’haver-me vacunat de la primera i de la segona dosi. Esta setmana he donat positiu en Covid«.

 

 

A això afegia que també la seua família, la seua filla Roma també s’ha contagiat, ha contret la covid: «I el que és pitjor, part de la meua família també. Ara només ens queda esperar que no vaja a més, que passe prompte i que la vacuna faça el seu treball. Mentrestant, per favor, cuideu-vos molt». «Que ningú es confie, que el virus segueix ací, entre nosaltres», finalitzava.

Laura Escanes també ha compartit una publicació en les seues xarxes on conta que «la xicoteta Roma ha començat amb una mica de tos, i ella es limita als maldecaps i el cansament com a símptomes principals, de moment».

 

 

Últimes notícies

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana malgrat el fre de la dana

La música en directe es va consolidar en 2024 en la Comunitat Valenciana amb 6.081 concerts, més de tres milions d'assistents i 108,5 milions de recaptació. La dana de finals d'octubre va restar dinamisme en els dos últims mesos de l'any.

La Generalitat impulsa un grup de treball per a reforçar la seguretat dels unflables

Emergències i Interior ha acordat amb el sector crear un grup de treball per a actualitzar la normativa d'unflables. La proposta inclou un operador qualificat amb formació per a supervisar muntatge, ús i desmuntatge.

Més de 30 mitjans d’AMDComVal acudeixen a FITUR per a difondre l’oferta turística de la Comunitat Valenciana

Enguany, el pavelló de la Comunitat Valenciana a FITUR ha tancat amb un total de més de 206.000 visites, de les quals més de 100.000 es van registrar durant el cap de setmana.

La jutgessa de la DANA cita a tres escortes de Mazón com a testimonis el 9 de febrer

La jutgessa del cas sobre la gestió de la DANA ha anomenat a tres escortes de Carlos Mazón per a declarar el 9 de febrer i encadena noves testificals al març. L'objectiu és aclarir crides i decisions durant la vesprada del 29 d'octubre de 2024.

El porter de l’edifici del canonge assassinat declara que l’entrada de xics era freqüent

Arranca el juí amb jurat per l'assassinat del canonge emèrit a València amb la declaració del porter de l'edifici. La Fiscalia apunta a coautoria i la defensa ho nega.

Pérez Llorca ha defés que protegir les senyes d’identitat no exclou i ha anomenat al diàleg

El president ha sostingut que reforçar les senyes d'identitat valencianes no implica excloure a ningú i ha reclamat acords per a aprovar la futura llei. Després de reunir-se amb les diputacions, ha detallat mesures en cultura, llengua, sanitat, aigua i atenció mental.

L’argentí Guido Rodríguez fitxa pel València

Guido Rodríguez arriba al València procedent del West Ham després d'un acord entre clubs. El club no precisa la duració del vincle i el jugador torna a LaLiga.

Els gestors de l’asil d’Aspe neguen apropiació indeguda i admeten que no va haver-hi comptabilitat

Dos responsables de l'asil d'Aspe han negat haver-se apropiat de fons i han assegurat que la residència mai va tindre comptabilitat formal. La Fiscalia els atribuïx administració deslleial, apropiació indeguda i estafa per un forat de 2,15 milions i demana 13 i 8 anys de presó.