Rosalía presenta la seua nova cançó ‘A Palé’

Rosalía és críticada per apropiació cultural després de guanyar dos MTV Music Awards

La cantant ha guanyat el premi MTV Europe Music Awards (EMA) a la millor col·laboració amb ‘Con Altura’ | INSTAGRAM

 

Rosalía ha publicat este dijous la seua nova cançó ‘A Palé’ amb el seu videoclip a través de totes les plataformes. En poc més de 15 minuts, unes 18.000 persones havien visualitzat el videoclip del tema, dirigit per Jora Frantzis, en Youtube.

 

 

Un homenatge als palets de fusta dels polígons industrials

En un comunicat de Sony Music, han explicat que ‘A Palé’ «pren el seu nom, literalment, dels palets de fusta pràcticament omnipresents en la vida de Rosalía durant anys, mentres creixia en el Baix Llobregat, dominat pels polígons industrials i els camions». La cançó està coproduïda per la mateixa Rosalía, juntament amb El Guincho i Frank Dukes.

 

La cantant ha donat a conéixer la cançó pocs dies després de guanyae el premi MTV Europe Music Awards (EMA) a la millor col·laboració de l’any per ‘Con Altura’, el seu single amb J Balvin, i quan es complix el primer aniversari del llançament d”El Mal Querer’.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Llevant 2-0 Alabés: Espí tomba a Sivera amb un doblet final i sosté la fe en la permanència

Un doblet de Carlos Espí en el 88 i 97 va decidir un dol que Sivera va sostindre quasi fins al final. Ryan va salvar al Llevant en la primera part i l'expulsió de Parada va canviar el guió.

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.