El Rototom Sunsplash de Benicàssim cancel·la la seua edició de 2021

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha cancel·lat l’edició de 2021, prevista del 16 al 22 d’agost.

En un comunicat, el director del Festival, Filippo Giunta, ha confirmat la cancel·lació de la cita d’este any. L’actual escenari de crisi sanitària comporta una sèrie de mesures llaura per llaura “que entren en contradicció amb l’esperit i l’essència de festival. 

Rototom Sunsplash és un lloc de trobada, d‘intercanvi d’experiències, de mestissatge, de convivència. I mantenir esta idiosincràsia és incompatible amb la distància social, entre altres mesures a què obliga per una qüestió sanitària el context actual”, ha avançat Giunta.

La decisió s’ha adoptat després de la reunió amb responsables de la Conselleria de Sanitat i de l’àrea de Turisme de la Generalitat. L’objectiu era obrir un camí cap a la celebració d’esdeveniments “de certa magnitud de públic” en els pròxims mesos.

“Agraïm enormement el gest i l’interés per buscar una solució“, indiquen dones del festival que, tot i això, consideren que, en este moment i a causa del risc de rebrots, l’organització d’esdeveniments d’este tipus es limita “a l’àmbit estrictament musical”, això és únicament concerts.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La nova generació Z de l’esport espanyol irromp amb força en l’elit

Una nova generació Z d'esportistes espanyols, amb noms com Aday Mara, Lamine Yamal, Awa Fam o Laia Font, consolida el relleu en l'elit gràcies a talent precoç i a un entorn d'alt rendiment cada vegada més estructurat.

Les víctimes de la DANA reclamen al TSJCV que reòbriga la via per a investigar a Carlos Mazón

La Associació de Víctimes de la DANA 29 d’Octubre de 2024 demana al TSJCV que admeta el seu recurs de súplica i reconsidere l'arxivament de la investigació al expresident Carlos Mazón per la gestió de l'emergència que va deixar 230 morts.

Marcelino reclama més agressivitat al Vila-real lluny de La Ceràmica

Marcelino García Toral reclama al seu Vila-real major incisividad a domicili abans de visitar a l'Athletic en San Mamés i reivindica la temporada de l'equip malgrat la baixada com a visitant.

Marcelino considera normal que es parle del seu relleu i ajorna la seua decisió sobre el Vila-real a juny

Marcelino García Toral assumix com a normal que es parle de possibles substituts mentres no renove amb el Vila-real i remitent qualsevol decisió sobre el seu futur al final de temporada.

Desarticulada una xarxa que estafava bancs amb documents falsos i retirades en salons de joc a Vinaròs i Benicarló

La Guàrdia Civil atribueix a l’organització 484 operacions fraudulentes i un perjuí de 266.815 euros en diverses províncies

L’alcalde d’Alcoi se sotmet a una moció de confiança després de tombar l’oposició el pressupost de 2026

L'oposició d'Alcoi tomba el pressupost municipal de 2026 i força a l'alcalde Toni Frances a vincular la seua continuïtat a una moció de confiança lligada a l'aprovació dels comptes.

Morant reivindica la memòria democràtica enfront dels negacionistes en l’exposició Roses de Paterna

Diana Morant assegura que el Govern mantindrà la defensa de la memòria democràtica enfront dels negacionistes durant la seua visita a l'exposició Roses de Paterna, que recorda a dones afusellades en la paredassa del municipi.

Morant acusa a Pérez Llorca de servilisme a Vox per a mantindre’s en la butaca

Diana Morant acusa el president Juanfran Pérez Llorca i al PP valencià d'actuar amb servilisme cap a Vox per a conservar el poder i critica les seues decisions en avortament, memòria democràtica, fiscalitat i sanitat.