El Rototom Sunsplash de Benicàssim cancel·la la seua edició de 2021

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha cancel·lat l’edició de 2021, prevista del 16 al 22 d’agost.

En un comunicat, el director del Festival, Filippo Giunta, ha confirmat la cancel·lació de la cita d’este any. L’actual escenari de crisi sanitària comporta una sèrie de mesures llaura per llaura “que entren en contradicció amb l’esperit i l’essència de festival. 

Rototom Sunsplash és un lloc de trobada, d‘intercanvi d’experiències, de mestissatge, de convivència. I mantenir esta idiosincràsia és incompatible amb la distància social, entre altres mesures a què obliga per una qüestió sanitària el context actual”, ha avançat Giunta.

La decisió s’ha adoptat després de la reunió amb responsables de la Conselleria de Sanitat i de l’àrea de Turisme de la Generalitat. L’objectiu era obrir un camí cap a la celebració d’esdeveniments “de certa magnitud de públic” en els pròxims mesos.

“Agraïm enormement el gest i l’interés per buscar una solució“, indiquen dones del festival que, tot i això, consideren que, en este moment i a causa del risc de rebrots, l’organització d’esdeveniments d’este tipus es limita “a l’àmbit estrictament musical”, això és únicament concerts.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El 85,8% del personal sanitari valencià ha patit agressions en el treball, segons CCOO

Un estudi amb 3.000 enquestes conclou que les agressions són estructurals i s'han cronificado. La infradenuncia s'explica per por, desconfiança i falta de suport.

L’arquitecte que cus indumentària fallera per a la seua família i l’ensenya en el casal

Javier Sebastiá, arquitecte i faller, va aprendre des de zero a cosir vestits de valenciana per a la seua filla i hui compartix l'aprés amb un taller gratuït en el seu casal.

El Consell baixarà impostos i reduirà la burocràcia per a impulsar la ramaderia extensiva

La Generalitat ha anunciat l'eliminació del ITP per a explotacions extensives i un pla 2026-2030 amb 70 mesures per a simplificar tràmits, promoure el producte i reforçar el relleu generacional.

Pérez Llorca ha criticat a Renfe pel seu pla per a Falles: ‘la solució no és deixar a la gent a 10 quilòmetres de...

El president de la Generalitat ha carregat contra l'ajust de Rodalia de Renfe entre el 13 i el 19 de març, que deixa els trens a Albal en la franja de 13 a 15 hores. Demana coordinació i solucions que garantisquen la seguretat sense allunyar als usuaris de València.

Intervinguts 316 quilos de material pirotècnic en quatre locals de València

La Guàrdia Civil ha intervingut 316 quilos de material pirotècnic en quatre establiments de la província de València per irregularitats de venda i emmagatzematge. L'operació s'ha saldat amb cinc denúncies.

FOMOfest reunirà 5.000 persones en la seua segona edició en La Marina de València

El 28 de març, Marina d'Empreses celebrarà la segona edició de FOMOfest en La Marina de València, amb 5.000 assistents, xarrades, tallers i experiències amb referents.

Aumsa pilotarà la futura Agència Municipal de Lloguer a València

La Junta de Govern Local preveu aprovar este divendres el primer pas per a crear l'Agència Municipal de Lloguer, que dissenyarà i gestionarà Aumsa. El pla garantix rendes a propietaris a canvi de preus per davall del mercat i arranca amb 300.000 euros en 2026.

Detingut a Almassora després d’intentar eludir un control amb 26,64 grams de cocaïna

La Guàrdia Civil de Castelló ha detingut a un home a Almassora després d'una maniobra evasiva davant un control; portava 26,64 grams de cocaïna en bosses i una bàscula. L'arrestat, de 38 anys, va quedar a disposició judicial per un presumpte delicte contra la salut pública.