El Rototom Sunsplash de Benicàssim cancel·la la seua edició de 2021

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha cancel·lat l’edició de 2021, prevista del 16 al 22 d’agost.

En un comunicat, el director del Festival, Filippo Giunta, ha confirmat la cancel·lació de la cita d’este any. L’actual escenari de crisi sanitària comporta una sèrie de mesures llaura per llaura “que entren en contradicció amb l’esperit i l’essència de festival. 

Rototom Sunsplash és un lloc de trobada, d‘intercanvi d’experiències, de mestissatge, de convivència. I mantenir esta idiosincràsia és incompatible amb la distància social, entre altres mesures a què obliga per una qüestió sanitària el context actual”, ha avançat Giunta.

La decisió s’ha adoptat després de la reunió amb responsables de la Conselleria de Sanitat i de l’àrea de Turisme de la Generalitat. L’objectiu era obrir un camí cap a la celebració d’esdeveniments “de certa magnitud de públic” en els pròxims mesos.

“Agraïm enormement el gest i l’interés per buscar una solució“, indiquen dones del festival que, tot i això, consideren que, en este moment i a causa del risc de rebrots, l’organització d’esdeveniments d’este tipus es limita “a l’àmbit estrictament musical”, això és únicament concerts.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les Arts estrena ‘Les filles de Bernarda’, una nova coproducció de dansa amb Taiat Dansa

Les Arts estrena el 17 d’abril ‘Les filles de Bernarda’, una proposta de dansa, música en viu i documental dins de Dansa València.

La Comunitat Valenciana lidera la compra d’habitatge per part d’estrangers no residents a Espanya

La Comunitat Valenciana va concentrar el 40 % de les compres d’habitatge de persones estrangeres no residents en el segon semestre de 2025.

L’incendi de Tibi evoluciona favorablement després de calcinar entre 8 i 10 hectàrees

Els bombers continuen treballant en l’incendi de Tibi, ja controlat, després de cremar entre 8 i 10 hectàrees al Maigmó.

El temps a la Comunitat Valenciana: pujen les temperatures i es manté l’oratge estable

La Comunitat Valenciana viurà dijous i divendres amb cel poc núvol i temperatures a l’alça, amb brumes al litoral i vent fluix.

Intervingut un patinet elèctric que arribava a quasi 90 km/h i conduït per un menor

La Policia Local de Castelló intervé un patinet elèctric que arribava a 89,9 km/h i tramita tres sancions al conductor menor d’edat.

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.