6.8 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

El Rototom Sunsplash de Benicàssim cancel·la la seua edició de 2021

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha cancel·lat l’edició de 2021, prevista del 16 al 22 d’agost.

En un comunicat, el director del Festival, Filippo Giunta, ha confirmat la cancel·lació de la cita d’este any. L’actual escenari de crisi sanitària comporta una sèrie de mesures llaura per llaura “que entren en contradicció amb l’esperit i l’essència de festival. 

Rototom Sunsplash és un lloc de trobada, d‘intercanvi d’experiències, de mestissatge, de convivència. I mantenir esta idiosincràsia és incompatible amb la distància social, entre altres mesures a què obliga per una qüestió sanitària el context actual”, ha avançat Giunta.

La decisió s’ha adoptat després de la reunió amb responsables de la Conselleria de Sanitat i de l’àrea de Turisme de la Generalitat. L’objectiu era obrir un camí cap a la celebració d’esdeveniments “de certa magnitud de públic” en els pròxims mesos.

“Agraïm enormement el gest i l’interés per buscar una solució“, indiquen dones del festival que, tot i això, consideren que, en este moment i a causa del risc de rebrots, l’organització d’esdeveniments d’este tipus es limita “a l’àmbit estrictament musical”, això és únicament concerts.

Últimes notícies

Desarticulen una banda per 58 furts i 40.000 € en supermercats de nou províncies

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup dedicat a furts en supermercats de nou províncies, amb 58 sostraccions i més de 40.000 euros sostrets. Quatre integrants han ingressat a la presó provisional.

La massa d’aire àrtic deixa mínimes de -7,1 graus en el nord de la Comunitat Valenciana

La irrupció d'aire àrtic ha deixat un brusc descens de les mínimes a l'interior de Castelló, amb -7,1 graus a Castellfort i valors negatius en diverses localitats. Aemet demana precaució per possible gel en carretera.

L’atur baixa un 8,10% en 2025 en la Comunitat Valenciana i un 5,94% a Espanya

La Comunitat Valenciana va retallar l'atur en 25.560 persones en 2025, segon major descens en termes absoluts. A Espanya, la desocupació va caure un 5,94%.

Onze comunitats en alerta per nevades, amb Cantàbria en nivell taronja

Cantàbria està este dilluns en nivell taronja per nevades des de 700-800 metres i altres deu comunitats mantenen avís groc. L'episodi arriba amb fred intens, pluges i temporal marítim en diversos punts.

Indonèsia reprén la busca dels dos espanyols desapareguts després de trobar un segon cos

Els equips de rescat van concentrar l'operatiu entorn de l'illa de Serai i van ampliar la busca fins al dimecres, després d'identificar a Fernando Martín. La família demana mantindre el dispositiu i va acompanyar les tasques en la zona.

Pluges en el sud de la Comunitat i baixada de temperatures este dilluns

Cel cobert, pluges més probables cap al sud i descens tèrmic, amb la cota de neu en 500 metres en el nord. El dimarts seguirà el fred amb gelades i ratxes de nord-oest.

Indonèsia intensifica la busca de dos espanyols desapareguts després de trobar un segon cos

Indonèsia va reprendre l'operatiu per a localitzar a dos menors després del naufragi del KM Putri Sakinah; el diumenge es va identificar el cos de Fernando Martín.

Pedro Martínez refreda l’eufòria després del 103-76 del València Basket davant el Baxi Manresa

València Basket va atropellar 103-76 a Baxi Manresa i Pedro Martínez va rebaixar l'eufòria, destacant defensa, rebot i transició. El tècnic va defendre les rotacions per a una setmana exigent.