El Rototom Sunsplash de Benicàssim cancel·la la seua edició de 2021

El Rototom Sunsplash de Benicàssim ha cancel·lat l’edició de 2021, prevista del 16 al 22 d’agost.

En un comunicat, el director del Festival, Filippo Giunta, ha confirmat la cancel·lació de la cita d’este any. L’actual escenari de crisi sanitària comporta una sèrie de mesures llaura per llaura «que entren en contradicció amb l’esperit i l’essència de festival. 

Rototom Sunsplash és un lloc de trobada, d‘intercanvi d’experiències, de mestissatge, de convivència. I mantenir esta idiosincràsia és incompatible amb la distància social, entre altres mesures a què obliga per una qüestió sanitària el context actual», ha avançat Giunta.

La decisió s’ha adoptat després de la reunió amb responsables de la Conselleria de Sanitat i de l’àrea de Turisme de la Generalitat. L’objectiu era obrir un camí cap a la celebració d’esdeveniments «de certa magnitud de públic» en els pròxims mesos.

«Agraïm enormement el gest i l’interés per buscar una solució«, indiquen dones del festival que, tot i això, consideren que, en este moment i a causa del risc de rebrots, l’organització d’esdeveniments d’este tipus es limita «a l’àmbit estrictament musical», això és únicament concerts.

Últimes notícies

Cultura reclama una resposta unitària i coordinada pel robatori del Tresor de Villena

La Conselleria de Cultura ha exigit una resposta conjunta amb el Ministeri i les autonomies després del robatori del Tresor de Villena, que s’emmarca en una onada de colps contra museus espanyols i europeus. El Govern valencià insistix que no és un cas aïllat i demana reforçar la cooperació i revisar els protocols de seguretat.

Les platges de Guardamar i Torrevieja registren xicotets meteotsunamis este divendres

Les platges de Guardamar del Segura i Torrevieja han registrat este divendres al migdia xicotets meteotsunamis i no es descarta que es repetisquen al llarg de la vesprada. Les oscil·lacions han sigut suaus i, tot i que a Torrevieja oneja la bandera verda en quasi totes les platges, a Guardamar es mantenen les banderes roges per precaució.

El termòmetre es desploma fins a 12 graus en un dia i Vinaròs es queda en 31,8

Les temperatures màximes han baixat fins a 12 graus en punts de la Comunitat Valenciana, amb una màxima de 31,8 a Vinaròs com a valor més alt del dia.

Els veïns desallotjats per l’incendi d’El Saler poden tornar a casa esta vesprada

Unes 160 persones desallotjades de vivendes i càmpings d’El Saler poden tornar ja a casa després que l’incendi haja quedat estabilitzat, encara que continua sense estar controlat.

València viu el juliol i agost més càlids des que hi ha registres

Aemet ha confirmat que el període juliol-agost d’enguany serà el més càlid registrat a València almenys des de 1869, amb temperatures molt per damunt del normal des de mitjan maig.

Antifrau tanca la investigació sobre la plaça provincial de la parella de Pérez Llorca

L’Agència Valenciana Antifrau ha arxivat la investigació sobre l’accés de la parella de Juanfran Pérez Llorca a una plaça de secretaria de direcció en la Diputació de València, en constatar que es van complir els requisits legals. L’òrgan manté dubtes sobre la urgència de la cobertura però dona per tancat l’expedient perquè la treballadora no s’ha presentat a la provisió definitiva.

Els bombers donen per estabilitzat l’incendi intencionat de la Devesa de El Saler

L’incendi forestal declarat dijous a la Devesa de El Saler, confirmat com a intencionat, ha sigut donat per estabilitzat pels bombers municipals i Emergències de la Generalitat.

Arriba per mar l’equip clau del nou centre de protonteràpia de València

La Conselleria de Sanitat ha rebut per via marítima els primers components del sistema de protonteràpia connectat a l’Hospital La Fe, finançat per la Fundació Amancio Ortega, i preveu tractar el primer pacient abans que acabe 2027.