Revelen un altre secret amagat de la Zarzuela que fa tremolar tota la Família Reial

 

El rei emèrit, Joan Carles I, té quasi 10 milions d’euros en un compte actiu en l’illa de Jersey. Joan Carles I hauria intentat moure recentment diners d’este compte en este paradís fiscal, segons ha informat la Sexta.

 

El Servici de Prevenció de Blanqueig de Capitals (Sepblac) va traslladar una alerta a la Fiscalia Anticorrupció després d’haver localitzat esta fortuna oculta de l’emèrit, que fins ara havia passat desapercebuda. 

 

Tercera investigació a nom del rei emèrit Joan Carles I

Així, unes noves diligències de la Fiscalia investigaran l’existència d’un ‘trust’ en el qual figura Joan Carles I com a beneficiari d’un altre vehicle financer similar a les Illes del Canal constituït en  la dècada dels anys 90. La nova fortuna va ser traspassada l’any 2005 al citat ‘trust’, que ha mogut almenys cinc milions d’euros, segons va avançar este divendres ‘El Mundo’ en la seua edició digital.

Esta alerta ha derivat en una tercera recerca relativa al rei emèrit, que es troba en estat «molt embrionari» i de la qual s’ocuparà, igual que les dos anteriors, la Fiscalia del Tribunal Suprem amb la col·laboració del fiscal cap Anticorrupció Alejandro Luzón. Les investigacions, segons ha indicat la fiscal general de l’Estat, Dolores Delgado, encara han de ser incoades formalment.

Esta tercera línia de recerca s’unix a les altres dos ja obertes al rei emèrit, la primera per possibles comissions procedents de l’AVE a la Meca i que previsiblement serà arxivada respecte al pare de Felip VI per no trobar-se indicis que es puguen perseguir respecte d’este aforat.

 

Rafa Nadal defensa que Joan Carles I ha fet molt «per Espanya»

Arran de les investigacions per presumpta corrupció, i sobretot amb la decisió d’abandonar el país, la imatge de Joan Carles I ha quedat molt tocada en Espanya. Una de les persones que no ha dubtat a defensar-lo, fins a cert punt, ha sigut el tenista Rafa Nadal, que va assenyalar fa uns dies que, si bé es pot haver «equivocat» en algunes accions, «sempre» cal recordar-lo pel que «ha fet per Espanya». 

Últimes notícies

Aemet activa l’avís taronja al litoral sud de València per 40 graus este dissabte

Aemet ha activat per a este dissabte l’avís taronja al litoral sud de València per màximes de 40 graus i diversos avisos grocs per calor i tempestes a l’interior i litoral de la Comunitat Valenciana.

Dissabte amb tronades a l’interior de Castelló i calor intensa a València i Alacant

L’interior nord de Castelló espera tronades fortes amb granís i ratxes de vent, mentres l’interior de València i Alacant registrarà temperatures molt altes este dissabte.

Facundo Buonanotte reforça l’Elx cedit pel Brighton per a la temporada 2026-27

L’Elx ha confirmat l’arribada en forma de cessió del migcampista argentí Facundo Buonanotte, procedent del Brighton & Hove Albion, per a la temporada 2026-27. L’internacional de 22 anys és el tercer reforç il·licità després de Fer Niño i Javi Morcillo.

Tres incendis obliguen a desallotjar masies i a confinar Serra d’en Galceran

Tres incendis forestals actius a la província de Castelló han obligat a desallotjar diverses masies i a confinar Serra d'en Galceran. Emergències ha convocat un Cecopi i ha mobilitzat un ampli dispositiu de bombers i UME.

Confinament a Serra d’en Galceran i masies desallotjades per quatre incendis a l’interior de Castelló

Quatre incendis forestals actius a l’interior de Castelló han obligat a confinar Serra d'en Galceran i a desallotjar diverses masies disseminades. La Generalitat ha activat el nivell 2 del Pla Especial Front al Risc d’Incendis Forestals i ha mobilitzat la UME.

Fortes tempestes i pedra en l’interior de Castelló amb 26 l/m² a Castellfort en mitja hora

Castellfort ha registrat 26 litres per metre quadrat en mitja hora i Aemet manté l’avís taronja per tempestes fortes amb granís en l’interior nord de Castelló.

Preso sense fiança el propietari del bar acusat de matar un jove a València

Un jutjat d’instrucció de València ha ordenat presó provisional, comunicada i sense fiança per al propietari del bar ‘La Esquina Tropical’, detingut per la mort d’un jove de 20 anys aquest dimecres. L’home, de 62 anys i nacionalitat colombiana, està investigat per homicidi i un delicte contra la salut pública.

Foios ompli els carrers per homenatjar Ferran Torres, campió del món

Prop de 7.000 veïns de Foios han omplit l’aparcament del camp de futbol municipal per retre un emotiu homenatge a Ferran Torres, golejador en la final del Mundial. L’Ajuntament ha iniciat els tràmits per nomenar-lo Fill Predilecte.
FILMOTECA D'ESTIU