La noblesa espanyola, en xoc: La parella de marquesos que s’acaba de divorciar

 

Després de catorze anys de matrimoni, els marquesos de Benamejí s’han divorciat. Isabel Cobo Romaní i Manuel de la Lastra Alarcón es van casar en la ‘Capilla de la Real Maestranza’ de Sevilla l’any 2006 baix l’atenta mirada de la duquessa d’Alba, qui formava part del seu cercle d’amistats.

 

El vestit de nóvia va ser dissenyat per Vittorio & Lucchino. La boda es va celebrar la vesprada del 25 de maig i a la cerimònia van acudir grans figures com Carmen Tello i Curro Romero, Tomàs Terry, Ana Abascal o la duquessa d’Osuna.

 

El títol nobiliari del marquès de Benamejí va ser creat en 1675 per Carles II a favor de José Diego de Bernuy i Mendoza, V senyor de Benamejí i la grandesa d’Espanya li va ser atorgada en 1815.

 

La parella es mostrava constantment en públic en esdeveniments socials i culturals en Sevilla i era molt aficionada a la música, de fet entre les seues amistats més properes es troben Plácido Domingo i Ainhoa Arteta. No obstant això, sempre han estat molt discrets respecte a la seua intimitat.

 

Residien a una casa palau al centre de la capital d’Andalusia que va ser reformada per a ells i a on han celebrat moltes festes, a les que hi acostumava a acudir la duquessa d’Alba i el seu marit, Alfonso Díez, entre tantes altres grans figures.

 

La decisió va ser presa fa 5 mesos

Mantenint sempre la discreció de la seua vida privada, Isabel Cobo no ha volgut fer cap declaració sobre la seua recent separació, així com tampoc ha volgut parlar Manuel de la Lastra Alarcón.

 

El divorci es va signar el passat 30 de setembre i com que no tenien cap fill en comú ni tampoc cap assumpte econòmic per resoldre, el procés ha sigut molt fàcil i ràpid de dur a terme. Encara que la seua relació amorosa ha finalitzat, continuen mantenint una relació cordial entre ells. Una separació que ha sorprès fins i tot als amics íntims del matrimoni, tot i que ja eren conscients de la notícia.

 

«Ella em va comunicar la decisió fa uns cinc mesos, encara que la vaig vore tranquil·la i serena. La convivència sempre produïx desgast i la decisió ha sigut conjunta, de manera que no es tracta de res traumàtic», ha explicat una amiga íntima d’ella.

Últimes notícies

La jutgessa dels Naus ordena a la Policia reclamar documents a l’Ajuntament d’Alacant

La magistrada que investiga el cas de les vivendes públiques de la Platja de Sant Joan ordena a la Policia Nacional acudir a l'Ajuntament d'Alacant per a requerir documentació sobre la promoció dels Naus i advertix de possibles conseqüències penals per desobediència.

Professors en vaga escenifiquen una classe a l’aire lliure a València per a denunciar les seues condicions

Un grup de docents en vaga ha recreat una classe a l'aire lliure a València per a denunciar la calor a les aules i la precarietat que, segons sostenen, afecta a l'educació pública.

Educació fixa servicis mínims del 100% en les proves d’accés a fP per la vaga docent

Educació imposa servicis mínims del 100% del professorat en les proves d'accés a fP de Grau Mitjà i Superior per a evitar que la vaga indefinida perjudique l'alumnat.

Arcadi España i Bernabé posen en valor el nou edifici de Tragsa després de la dana

El ministre d'Hisenda, Arcadi España, i la delegada del Govern, Pilar Bernabé, visiten el nou edifici de Tragsa a Paterna i destaquen el seu paper imprescindible en la recuperació després de la dana i en el suport a ajuntaments i veïns.

Vivenda exigix a la Comunitat Valenciana actuar contra 15.000 pisos turístics il·legals

El Ministeri de Vivenda reclama a la Comunitat Valenciana i a la resta d'autonomies que perseguisquen el frau de les vivendes turístiques il·legals després de l'anul·lació del registre estatal, i advertix que vigilarà de prop la seua actuació.

Arcadi España acusa a Pérez Llorca de desentendre’s de la vaga educativa indefinida

Arcadi España retrau a Juanfran Pérez Llorca que no lidere la negociació de la vaga indefinida del professorat no universitari en la Comunitat Valenciana i li insta a asseure's amb els sindicats.

Els Pressupostos de la Generalitat de 2026 aconseguixen 33.305 milions amb un augment del 3,1%

Els comptes de la Generalitat per a 2026 sumen 33.305 milions, un 3,1% més, prioritzen sanitat, educació i gasto social, i incrementen l'amortització de deute.

Arcadi España acusa el Consell de tindre els Pressupostos pactats amb Vox des de fa temps

Arcadi España critica que els Pressupostos de la Generalitat per a 2026 incloguen la prioritat nacional i sosté que l'acord entre PP i Vox estava tancat des de fa temps.