La noblesa espanyola, en xoc: La parella de marquesos que s’acaba de divorciar

 

Després de catorze anys de matrimoni, els marquesos de Benamejí s’han divorciat. Isabel Cobo Romaní i Manuel de la Lastra Alarcón es van casar en la ‘Capilla de la Real Maestranza’ de Sevilla l’any 2006 baix l’atenta mirada de la duquessa d’Alba, qui formava part del seu cercle d’amistats.

 

El vestit de nóvia va ser dissenyat per Vittorio & Lucchino. La boda es va celebrar la vesprada del 25 de maig i a la cerimònia van acudir grans figures com Carmen Tello i Curro Romero, Tomàs Terry, Ana Abascal o la duquessa d’Osuna.

 

El títol nobiliari del marquès de Benamejí va ser creat en 1675 per Carles II a favor de José Diego de Bernuy i Mendoza, V senyor de Benamejí i la grandesa d’Espanya li va ser atorgada en 1815.

 

La parella es mostrava constantment en públic en esdeveniments socials i culturals en Sevilla i era molt aficionada a la música, de fet entre les seues amistats més properes es troben Plácido Domingo i Ainhoa Arteta. No obstant això, sempre han estat molt discrets respecte a la seua intimitat.

 

Residien a una casa palau al centre de la capital d’Andalusia que va ser reformada per a ells i a on han celebrat moltes festes, a les que hi acostumava a acudir la duquessa d’Alba i el seu marit, Alfonso Díez, entre tantes altres grans figures.

 

La decisió va ser presa fa 5 mesos

Mantenint sempre la discreció de la seua vida privada, Isabel Cobo no ha volgut fer cap declaració sobre la seua recent separació, així com tampoc ha volgut parlar Manuel de la Lastra Alarcón.

 

El divorci es va signar el passat 30 de setembre i com que no tenien cap fill en comú ni tampoc cap assumpte econòmic per resoldre, el procés ha sigut molt fàcil i ràpid de dur a terme. Encara que la seua relació amorosa ha finalitzat, continuen mantenint una relació cordial entre ells. Una separació que ha sorprès fins i tot als amics íntims del matrimoni, tot i que ja eren conscients de la notícia.

 

«Ella em va comunicar la decisió fa uns cinc mesos, encara que la vaig vore tranquil·la i serena. La convivència sempre produïx desgast i la decisió ha sigut conjunta, de manera que no es tracta de res traumàtic», ha explicat una amiga íntima d’ella.

Anuncios

Últimes notícies

L’aeroport de Castelló assegura 11.000 turistes austríacs en xàrter per a 2027 i 2028

L'aeroport de Castelló ha tancat un acord xàrter que preveu l'arribada de 11.000 turistes austríacs en 2027 i 2028, amb estades en hotels de Peníscola i vols en temporada de primavera.

El PP s’unix a PSPV i Compromís i tomba la prioritat nacional de Vox en la Diputació d’Alacant

La Diputació d'Alacant ha rebutjat la moció de Vox sobre prioritat nacional en ajudes socials amb 27 vots en contra i només un a favor, el de la ultradreta. El PP s'ha alineat amb PSPV-PSOE i Compromís després de no prosperar una esmena pròpia.

La tripulant valenciana del creuer MV Hondius evoluciona bé malgrat el brot de hantavirus

La Conselleria de Sanitat confirma que la tripulant valenciana del creuer MV Hondius es troba en bon estat i llança un missatge de tranquil·litat per la baixa probabilitat de transmissió entre persones.

Alerta taronja per pluges intenses en el litoral nord d’Alacant i sud de València

La Aemet activa l'avís taronja per pluges de fins a 40 l/m² en una hora i fins a 80 l/m² en dotze hores en el litoral nord d'Alacant i el litoral sud de València, amb tempestes, graníssol i ratxes de vent molt forts.

El fiscal Anticorrupció rebutja que Sánchez fora el número u de la trama de Ábalos

El fiscal cap d'Anticorrupció sosté davant el Suprem que Pedro Sánchez no era el líder de l'organització criminal que situa entorn de l'exministre José Luis Ábalos i defén que va haver-hi una estructura delictiva nascuda en Transports.

Els sindicats docents reclamen a Pérez Llorca que medie per a frenar la vaga en Educació

Els sindicats del professorat es concentren davant el Palau de la Generalitat per a exigir la mediació de Juanfran Pérez Llorca amb Educació i Hisenda i desbloquejar la vaga general prevista.

Gátova exigix a la CHJ una neteja urgent del barranc del Carraixet per risc de riuades i incendis

L'Ajuntament de Gátova reclama a la Confederació Hidrogràfica del Xúquer una intervenció urgent i integral en el barranc del Carraixet davant l'acumulació massiva de canyes invasores i l'augment del risc d'inundacions i incendis.

Elx mobilitza els seus símbols en un vídeo per a espentar a l’equip cap a la salvació

L'Elx difon un vídeo en les seues xarxes en el qual recorre a símbols il·licitans, personatges històrics i oficis tradicionals per a animar a l'equip en la lluita per la permanència en Primera Divisió.