La noblesa espanyola, en xoc: La parella de marquesos que s’acaba de divorciar

 

Després de catorze anys de matrimoni, els marquesos de Benamejí s’han divorciat. Isabel Cobo Romaní i Manuel de la Lastra Alarcón es van casar en la ‘Capilla de la Real Maestranza’ de Sevilla l’any 2006 baix l’atenta mirada de la duquessa d’Alba, qui formava part del seu cercle d’amistats.

 

El vestit de nóvia va ser dissenyat per Vittorio & Lucchino. La boda es va celebrar la vesprada del 25 de maig i a la cerimònia van acudir grans figures com Carmen Tello i Curro Romero, Tomàs Terry, Ana Abascal o la duquessa d’Osuna.

 

El títol nobiliari del marquès de Benamejí va ser creat en 1675 per Carles II a favor de José Diego de Bernuy i Mendoza, V senyor de Benamejí i la grandesa d’Espanya li va ser atorgada en 1815.

 

La parella es mostrava constantment en públic en esdeveniments socials i culturals en Sevilla i era molt aficionada a la música, de fet entre les seues amistats més properes es troben Plácido Domingo i Ainhoa Arteta. No obstant això, sempre han estat molt discrets respecte a la seua intimitat.

 

Residien a una casa palau al centre de la capital d’Andalusia que va ser reformada per a ells i a on han celebrat moltes festes, a les que hi acostumava a acudir la duquessa d’Alba i el seu marit, Alfonso Díez, entre tantes altres grans figures.

 

La decisió va ser presa fa 5 mesos

Mantenint sempre la discreció de la seua vida privada, Isabel Cobo no ha volgut fer cap declaració sobre la seua recent separació, així com tampoc ha volgut parlar Manuel de la Lastra Alarcón.

 

El divorci es va signar el passat 30 de setembre i com que no tenien cap fill en comú ni tampoc cap assumpte econòmic per resoldre, el procés ha sigut molt fàcil i ràpid de dur a terme. Encara que la seua relació amorosa ha finalitzat, continuen mantenint una relació cordial entre ells. Una separació que ha sorprès fins i tot als amics íntims del matrimoni, tot i que ja eren conscients de la notícia.

 

«Ella em va comunicar la decisió fa uns cinc mesos, encara que la vaig vore tranquil·la i serena. La convivència sempre produïx desgast i la decisió ha sigut conjunta, de manera que no es tracta de res traumàtic», ha explicat una amiga íntima d’ella.

Últimes notícies

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.

Bétera viu la Rodà de les Alfàbegues entre 11 tones de confeti i pólvora

Bétera ha celebrat l’ofrena a la Mare de Déu de l’Assumpció amb 16 Alfàbegues gegants batejades amb noms de dona i més de 11 tones de confeti. La festa continua de vesprada amb processó, Coet de Luxe i una espectacular Cordà de 400 metres.

Or mundial històric per a l’equip espanyol amb les valencianes Cortelles i Muñoz

El conjunt espanyol de gimnàstica rítmica ha conquistat l’or mundial en el concurs complet de Fráncfort, 35 anys després del títol d’Atenes 1991, amb les valencianes Marina Cortelles i Lucía Muñoz com a protagonistes i el bitllet als Jocs de Los Angeles 2028 assegurat.

El Levante viatja a Barcelona amb només 12 inscrits i quatre fitxatges fora de la convocatòria

El Levante ha viatjat al camp de l’Espanyol amb només 12 futbolistes inscrits en LaLiga, un d’ells sancionat, i quatre fitxatges sense desplaçar-se des de València.

Aemet puja a taronja l’avís al nord de l’interior de València per fortes pluges

Aemet ha elevat a taronja l’avís per fortes pluges al nord de l’interior de València, on es poden acumular fins a 50 l/m2 en una hora, amb tempesta, granís i ratxes molt fortes de vent. També hi ha avisos taronja i grocs en distintes comarques de Castelló i Alacant per precipitacions intenses, tempestes i temperatures altes.

Accident múltiple a la V-21 en Foios: una dona morta i dos homes ferits

Una dona ha mort i dos hòmens han resultat ferits en un accident múltiple amb set vehicles implicats este dissabte a la V-21, a l’altura de Foios, que ha generat quasi tres quilòmetres de retencions.

Fortes tempestes a Toràs amb 141,6 l/m2 i ratxes de 100 km/h

Les fortes tempestes d’este dissabte han deixat fins a 141,6 l/m2 i ratxes de vent de 100 km/h a Toràs, mentre el calor extrem continua en altres punts de la Comunitat Valenciana amb sensacions tèrmiques de fins a 45 graus.

Avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló este diumenge

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m² en una hora, amb tronades, possible granís i ratxes molt fortes de vent. El litoral nord i l’interior sud de la província estaran en avís groc.