La noblesa espanyola, en xoc: La parella de marquesos que s’acaba de divorciar

 

Després de catorze anys de matrimoni, els marquesos de Benamejí s’han divorciat. Isabel Cobo Romaní i Manuel de la Lastra Alarcón es van casar en la ‘Capilla de la Real Maestranza’ de Sevilla l’any 2006 baix l’atenta mirada de la duquessa d’Alba, qui formava part del seu cercle d’amistats.

 

El vestit de nóvia va ser dissenyat per Vittorio & Lucchino. La boda es va celebrar la vesprada del 25 de maig i a la cerimònia van acudir grans figures com Carmen Tello i Curro Romero, Tomàs Terry, Ana Abascal o la duquessa d’Osuna.

 

El títol nobiliari del marquès de Benamejí va ser creat en 1675 per Carles II a favor de José Diego de Bernuy i Mendoza, V senyor de Benamejí i la grandesa d’Espanya li va ser atorgada en 1815.

 

La parella es mostrava constantment en públic en esdeveniments socials i culturals en Sevilla i era molt aficionada a la música, de fet entre les seues amistats més properes es troben Plácido Domingo i Ainhoa Arteta. No obstant això, sempre han estat molt discrets respecte a la seua intimitat.

 

Residien a una casa palau al centre de la capital d’Andalusia que va ser reformada per a ells i a on han celebrat moltes festes, a les que hi acostumava a acudir la duquessa d’Alba i el seu marit, Alfonso Díez, entre tantes altres grans figures.

 

La decisió va ser presa fa 5 mesos

Mantenint sempre la discreció de la seua vida privada, Isabel Cobo no ha volgut fer cap declaració sobre la seua recent separació, així com tampoc ha volgut parlar Manuel de la Lastra Alarcón.

 

El divorci es va signar el passat 30 de setembre i com que no tenien cap fill en comú ni tampoc cap assumpte econòmic per resoldre, el procés ha sigut molt fàcil i ràpid de dur a terme. Encara que la seua relació amorosa ha finalitzat, continuen mantenint una relació cordial entre ells. Una separació que ha sorprès fins i tot als amics íntims del matrimoni, tot i que ja eren conscients de la notícia.

 

«Ella em va comunicar la decisió fa uns cinc mesos, encara que la vaig vore tranquil·la i serena. La convivència sempre produïx desgast i la decisió ha sigut conjunta, de manera que no es tracta de res traumàtic», ha explicat una amiga íntima d’ella.

Últimes notícies

Les màximes baixen a la Comunitat Valenciana i es queden en 31,5 graus a Benidorm

Les temperatures màximes han descendit este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb un valor màxim de 31,5 graus a Benidorm i caigudes de fins a 5 graus en punts de l’interior com Ademuz.

Morant acusa el Consell de negar la realitat sobre l’Es-Alert i el retard en la DANA

Diana Morant critica que, quasi dos anys després de la DANA del 29 d’octubre de 2024, el Consell continue negant un retard en l’avís Es-Alert i, segons ella, sense assumir responsabilitats per les 231 víctimes mortals.

Mazón nega que el retard de l’Es-Alert estiga relacionat amb les víctimes de la DANA

La defensa de Carlos Mazón ha remés un escrit al jutjat en què rebutja que el retard en l’enviament de l’avís Es-Alert per la DANA de 2024 tinga relació causal amb les 231 víctimes mortals i demana a la jutgessa que concrete quins fets o indicis se li atribuïxen.

La Policia de Montanejos evita un possible incendi en trobar un bidó de gasolina al bosc

La Policia Local de Montanejos ha localitzat i retirat un bidó de gasolina ple en una zona forestal del terme, especialment sensible després del gran incendi de 2023. L’Ajuntament demana col·laboració ciutadana per a previndre nous focs i avisar davant qualsevol risc.

Muñoz acusa el PP d’usar les institucions per alimentar el racisme a Ceuta

El síndic del PSPV en Les Corts, José Muñoz, acusa el PP d’emprar la FEMP i altres institucions per calfar l’ambient i fomentar el racisme i l’odi a Ceuta, amb l’objectiu d’aconseguir el Govern d’Espanya.

El PP acusa el PSPV d’usar els incendis com a cortina de fum per la crisi de Ceuta

La portaveu adjunta del PP en Les Corts, Nieves Martínez, ha acusat el PSPV d’aprofitar els incendis forestals d’este estiu en la Comunitat Valenciana com a cortina de fum per a ocultar el que definix com un problema molt greu a Ceuta, i ha defensat la gestió i la coordinació institucional durant els focs.

El PSPV acusa el Consell d’insuficient davant els incendis i reclama més recursos reals

El PSPV-PSOE critica que les mesures anunciades per la Generalitat després dels incendis forestals són insuficients i reclama més finançament, transparència i compromís amb la reconstrucció real dels municipis afectats.

Vox vol que es trenquen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola de Ceuta i Melilla

Vox ha registrat en Les Corts una iniciativa per exigir al Govern espanyol i a la UE que revisen o suspenguen els acords amb el Marroc si no reconeix la sobirania espanyola sobre Ceuta i Melilla, i reclama també mesures més dures en matèria migratòria.