La noblesa espanyola, en xoc: La parella de marquesos que s’acaba de divorciar

 

Després de catorze anys de matrimoni, els marquesos de Benamejí s’han divorciat. Isabel Cobo Romaní i Manuel de la Lastra Alarcón es van casar en la ‘Capilla de la Real Maestranza’ de Sevilla l’any 2006 baix l’atenta mirada de la duquessa d’Alba, qui formava part del seu cercle d’amistats.

 

El vestit de nóvia va ser dissenyat per Vittorio & Lucchino. La boda es va celebrar la vesprada del 25 de maig i a la cerimònia van acudir grans figures com Carmen Tello i Curro Romero, Tomàs Terry, Ana Abascal o la duquessa d’Osuna.

 

El títol nobiliari del marquès de Benamejí va ser creat en 1675 per Carles II a favor de José Diego de Bernuy i Mendoza, V senyor de Benamejí i la grandesa d’Espanya li va ser atorgada en 1815.

 

La parella es mostrava constantment en públic en esdeveniments socials i culturals en Sevilla i era molt aficionada a la música, de fet entre les seues amistats més properes es troben Plácido Domingo i Ainhoa Arteta. No obstant això, sempre han estat molt discrets respecte a la seua intimitat.

 

Residien a una casa palau al centre de la capital d’Andalusia que va ser reformada per a ells i a on han celebrat moltes festes, a les que hi acostumava a acudir la duquessa d’Alba i el seu marit, Alfonso Díez, entre tantes altres grans figures.

 

La decisió va ser presa fa 5 mesos

Mantenint sempre la discreció de la seua vida privada, Isabel Cobo no ha volgut fer cap declaració sobre la seua recent separació, així com tampoc ha volgut parlar Manuel de la Lastra Alarcón.

 

El divorci es va signar el passat 30 de setembre i com que no tenien cap fill en comú ni tampoc cap assumpte econòmic per resoldre, el procés ha sigut molt fàcil i ràpid de dur a terme. Encara que la seua relació amorosa ha finalitzat, continuen mantenint una relació cordial entre ells. Una separació que ha sorprès fins i tot als amics íntims del matrimoni, tot i que ja eren conscients de la notícia.

 

«Ella em va comunicar la decisió fa uns cinc mesos, encara que la vaig vore tranquil·la i serena. La convivència sempre produïx desgast i la decisió ha sigut conjunta, de manera que no es tracta de res traumàtic», ha explicat una amiga íntima d’ella.

Últimes notícies

La Banda Indefinida posa banda sonora i suport terapèutic a la vaga docent a València

La Banda Indefinida, nascuda de forma improvisada entre docents valencians, reunix ja més de 500 músics i s'ha convertit en el motor anímic i reivindicatiu de la vaga indefinida del professorat.

La Generalitat anul·la la condecoració a un policia local per falsejar el seu paper en un part a casa

La Generalitat ha revocat la felicitació pública concedida a un policia local per un suposat auxili en un part domiciliari, després de constatar que no va ser present en l'enllumenament i que l'informe policial no s'ajustava a l'ocorregut.

L’alcaldessa de València declararà com a testimoni per la gestió de la DANA el 8 de juliol

La jutgessa que investiga la gestió de la DANA de 2024 a València ha fixat un calendari de quinze declaracions testificals entre el 29 de juny i el 31 de juliol, que inclou a l'alcaldessa María José Catalá i a la exconsellera Ruth Merino.

Detectors de mòbils vigilaran les PAU valencianes per a evitar còpies

Els tribunals de les PAU de la Comunitat Valenciana podran usar detectors de freqüència per a localitzar mòbils i dispositius electrònics no autoritzats i frenar els fraus en els exàmens.

València Basket es juga el factor pista i Gran Canària la salvació en el Roig Arena

València Basket rep a Dreamland Gran Canària en un dol decisiu: els locals apuren les seues opcions de ser segons i els canaris es juguen la permanència en la acb.

Les famílies demanen a Educació negociar per a frenar la vaga indefinida del professorat

Representants de les famílies valencianes traslladen a la Conselleria la seua preocupacion per la vaga indefinida del professorat i reclamen acords que prioritzen a l'alumnat i milloren les infraestructures educatives.

Desallotgen del ple d’Alacant a tres persones que protestaven per la vaga de professors

Tres persones han sigut desallotjades del ple de l'Ajuntament d'Alacant després de protestar a favor de la vaga del professorat de l'ensenyança pública no universitària durant un debat sobre infraestructures educatives.

L’ONU posa en marxa un laboratori per a avaluar els riscos de la intel·ligència artificial

El nou Laboratori de Governança de la IA per a la Humanitat de l'ONU, amb seu a Quart de Poblet, naix per a avaluar els riscos de la intel·ligència artificial i contribuir a fixar regles i marcs reguladors a nivell internacional.