12 C
València
Dimecres, 24 desembre, 2025

Shakira estrena documental i parla sobre la sensualitat: «No la puc evitar»

La cantant Shakira és la protagonista del llargmetratge ‘Shakira en concert: El Dorado World Tour’, que s’estrenarà el 13 de novembre en els cinemes espanyols i s’exhibirà només per una nit, tal com han anunciat els organitzadors en la presentació que la nit d’este dilluns es va fer de la peça. 

 

El documental està dirigit per Shakira i el director James Merrymann i té la intenció de transportar a l’espectador a l’última gira mundial de la cantant que va arribar fins a 22 països diferents. La peça està pensada sobretot per a seguidors que no han pogut viure l’experiència d’un concert de la colombiana en directe. A més, conté escenes inèdites entre vestidors, narrades per la mateixa cantant, i una reproducció del concert que va fer en Los Àngeles.

 

A part de la vida professional, el documental també mostra la part més tendra de la cantant rodejada dels seus fills i la seua família. Una peça que està marcada per les emocions, tant d’ella com dels seus seguidors, a qui Shakira valora com un públic «molt fidel».

 

 

En el film, també s’aprecia la capacitat de la de Barranquilla de fer diferents coses alhora. La cantant canta, balla, pensa les seues escenografies, la il·luminació i altres qüestions relacionades amb la producció dels seus espectacles. D’esta manera, també es mostra el procés creatiu de tots els concerts, un dels objectius principals del documental que traurà a la llum alguns secrets que han fet dels concerts de Shakira tot un espectacle.

 

Les paraules de Shakira després de la presentació

«Esta gira ha sigut, sense cap dubte, el més especial de la meua carrera, per tots els desafiaments que van sorgir, inclosos accidents com una caiguda de la bicicleta i per tot el que suposava tornar» assegura la cantant, i afegix: «Era la primera —gira— com a mare i després de l’espant d’haver estat a punt de perdre la veu», segons indica el mitjà ‘El País’.

 

A més a més, Shakira expressa que —per a ella— la gira va ser tot «un regal i un miracle», a més d’«una alliberació i un plaer renovat». El documental, que es recrea amb alguns primers plans del seu cos, com els malucs o el pit, fa un punt d’erotització de la cantant i mostra la gran sensualitat que la caracteritza. En ser preguntada, l’artista va assegurar amb picardia: «No ho puc evitar».

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El PP atribuïx al ‘odi de l’independentisme’ l’atac a la seua seu de Finestrat

El PP de la Comunitat Valenciana ha condemnat l'atac nocturn contra la seua seu a Finestrat i l'ha vinculat al 'odi de l'independentisme' cap al valencià. La formació assegura que fets similars s'han repetit en l'últim any i reclama una condemna unànime.

Els detinguts pels homicidis en una vivenda d’Elx passen a disposició judicial després de dos intents previs d’ocupació

Els dos arrestats per la mort de dos hòmens en una vivenda d'Elx han passat a disposició judicial després de declarar davant la Guàrdia Civil. Es van atrinxerar durant hores i havien intentat ocupar la casa en dos ocasions anteriors.

Bragarnik va afermar a l’Elx el seu model esportiu i de gestió en 2025

En 2025, l'Elx va viure el seu millor any amb Bragarnik: ascens, joc recognoscible i deute saldat van impulsar reformes, rècord d'abonats i projecció internacional.

El Llevant sondeja el mercat d’extrems a l’espera de l’anàlisi de Luís Castro

Cuer en l'aturada nadalenca, el Llevant explora reforços de banda per a gener i supedita les decisions al diagnòstic de Luís Castro.

Ferrero, sobre la seua ruptura amb Alcaraz: ‘Estic dolgut però tranquil per haver fet els deures’

Juan Carlos Ferrero admet que la separació amb Carlos Alcaraz li deixa 'dolgut', però amb la tranquil·litat d'haver complit els objectius. No tanca la porta a tornar a treballar amb el murcià i confia que el canvi no afecte el seu rendiment.

el Japó es rendix davant les slippers valencianes amb sola de pneumàtic i ressons venecians

La firma Muné ha adaptat el calçat venecià a unes slippers amb sola de pneumàtic reciclat i plantilla de gel, i ha aconseguit obrir mercat al Japó amb un punt fix en Aichi.

Nit de Nadal amb cels coberts i ruixats en la Comunitat Valenciana

La Nit de Nadal arriba en la Comunitat Valenciana amb cels molt nuvolosos i ruixats, més probables i localment moderats en el litoral sud de València i el nord d'Alacant. Les mínimes baixen de manera lleugera i s'esperen gelades febles a l'interior, amb vent que rolará a nord en les hores centrals.

91-81: Costello guia al València Basket en un dol de cames teses davant el Baskonia

València Basket es va imposar 91-81 a Baskonia en un partit marcat pel cansament i liderat per Matt Costello. Els taronja van gestionar millor el tram final.