Sonsoles Ónega se sincera i confessa el que més desitja després de la seua separació

Sonsoles Ónega s’ha convertit en un dels personatges més populars de Telecinco. La periodista està triomfant en ‘Ya es mediodía‘, programa que seguix recollint grans resultats d’audiència. Tal ha sigut el seu èxit que Telecinco ja la veu com una presentadora estrella.

 

En el passat van apostar per ella per ser una de les presentadores de ‘La casa fuerte’. I no només això, sinó que Sonsoles Ónega ja s’ha convertit en una de les principals cares de la cadena al costat de Jorge Javier Vázquez o Ana Rosa Quintana entre altres.

 

El seu gran impacte a la televisió ha fet que isquen a la llum diversos aspectes de la seua vida privada. Per sort o per desgràcia cap personatge popular queda exempt de mostrar la seua vida més íntima. Recentment es va donar a conèixer que la periodista s’havia separat del pare dels seus fills. En una connexió amb ‘Sálvame’ la presentadora ha reconegut que «no estic enamorada però això no vol dir que no tinga ganes de viure una història».

 

La nova vida de Sonsoles Ónega

«He passat el meu temps de ‘no m’apetix’, he tingut el meu dol de la separació. Però bé, ara, que la vida ens sorprenga», ha assegurat la presentadora de ‘Ya es mediodía‘ als seus companys de ‘Sálvame’.

 

Fa exactament un any que Sonsoles Ónega i Carlos Prado van anunciar la seua separació després d’onze anys de feliç matrimoni i dos fills en comú. No és cap secret, ja que ella mateixa en alguna ocasió ha parlat d’este assumpte al seu programa.

 

Després de la seua separació, la periodista no ha tingut ocasió de poder conèixer a ningú especial, ja que tampoc es veia amb ganes, però ara podria ser el moment en què la prestigiosa presentadora pugui donar-li una oportunitat a l’amor.

 

Les seues declaracions en ‘Sálvame‘ han obert esta possibilitat. Alguns dels seus col·laboradors ja fan broma amb la idea de trobar-li nóvio a la presentadora de ‘Ya es mediodía’.

 

El que està clar és que Sonsoles Ónega està molt més còmoda que abans. Telecinco va apostar per ella i li va donar un programa que hui en dia hui està tenint un gran èxit. Molts veuen a Sonsoles com la gran aposta de la cadena de Paolo Vasile. Ara el temps dirà si la periodista torna a enamorar-se d’algú.

Últimes notícies

Carlos Álvarez deixa el Levante i fitxa pel Club América mexicà

El Levante ha tancat el traspàs del migcampista Carlos Álvarez al Club América de Mèxic després de dues temporades i mitja i 105 partits com a granota.

Milers de persones omplin València per a defensar que Ceuta no està sola

Milers de persones s’han concentrat davant l’Ajuntament de València per a mostrar suport a Ceuta i exigir la dimissió de Pedro Sánchez, enmig de crits contra el Govern i pancartes contra la gestió de la crisi migratòria de juliol.

Les víctimes de la DANA veuen l’escrit de Mazón com una prova que ha de ser investigat

Associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre consideren que l’escrit remés per Carlos Mazón al jutjat reforça la necessitat que siga investigat pel retard en l’avís Es-Alert, que veuen clau en les 232 morts.

Carlos Romero transmet calma al Villarreal i confia que els triomfs arribaran prompte

Carlos Romero ha assegurat en la presentació dels fitxatges del Villarreal que l’equip està tranquil i confiat, malgrat no haver guanyat encara en Lliga, i afronta amb il·lusió el retorn a La Cerámica i el repte de la Champions.

La parella detinguda per la desaparició del seu bebé serà traslladada al jutjat d’Amposta

La parella arrestada este dimecres a València per la presumpta desaparició del seu bebé a Tarragona serà traslladada en els pròxims dies al jutjat d’Amposta, que porta una causa secreta oberta pel cas.

Les màximes pugen fins als 36,5 graus a Utiel en un dia de calor intensa

Les temperatures màximes han pujat cinc graus este dimecres a la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,5 graus a Utiel, amb diversos municipis d’interior per damunt dels 36 graus.

La Fiscalia rebutja que Bernabé entregue els missatges de la DANA del 29-O

La Fiscalia ha demanat desestimar la petició de Salomé Pradas perquè la delegada del Govern, Pilar Bernabé, entregue totes les seues comunicacions sobre l’emergència per la DANA del 29 d’octubre, en considerar-la innecessària i merament prospectiva.

València tindrà una còpia del mural de Luis de la Fuente vandalitzat a Barcelona

L’Ajuntament de València ha encarregat a l’artista Alberto León la reproducció ampliada del mural de Luis de la Fuente, destruït a Barcelona, en una façana municipal del barri de Russafa.