Sonsoles Ónega se sincera i confessa el que més desitja després de la seua separació

Sonsoles Ónega s’ha convertit en un dels personatges més populars de Telecinco. La periodista està triomfant en ‘Ya es mediodía‘, programa que seguix recollint grans resultats d’audiència. Tal ha sigut el seu èxit que Telecinco ja la veu com una presentadora estrella.

 

En el passat van apostar per ella per ser una de les presentadores de ‘La casa fuerte’. I no només això, sinó que Sonsoles Ónega ja s’ha convertit en una de les principals cares de la cadena al costat de Jorge Javier Vázquez o Ana Rosa Quintana entre altres.

 

El seu gran impacte a la televisió ha fet que isquen a la llum diversos aspectes de la seua vida privada. Per sort o per desgràcia cap personatge popular queda exempt de mostrar la seua vida més íntima. Recentment es va donar a conèixer que la periodista s’havia separat del pare dels seus fills. En una connexió amb ‘Sálvame’ la presentadora ha reconegut que «no estic enamorada però això no vol dir que no tinga ganes de viure una història».

 

La nova vida de Sonsoles Ónega

«He passat el meu temps de ‘no m’apetix’, he tingut el meu dol de la separació. Però bé, ara, que la vida ens sorprenga», ha assegurat la presentadora de ‘Ya es mediodía‘ als seus companys de ‘Sálvame’.

 

Fa exactament un any que Sonsoles Ónega i Carlos Prado van anunciar la seua separació després d’onze anys de feliç matrimoni i dos fills en comú. No és cap secret, ja que ella mateixa en alguna ocasió ha parlat d’este assumpte al seu programa.

 

Després de la seua separació, la periodista no ha tingut ocasió de poder conèixer a ningú especial, ja que tampoc es veia amb ganes, però ara podria ser el moment en què la prestigiosa presentadora pugui donar-li una oportunitat a l’amor.

 

Les seues declaracions en ‘Sálvame‘ han obert esta possibilitat. Alguns dels seus col·laboradors ja fan broma amb la idea de trobar-li nóvio a la presentadora de ‘Ya es mediodía’.

 

El que està clar és que Sonsoles Ónega està molt més còmoda que abans. Telecinco va apostar per ella i li va donar un programa que hui en dia hui està tenint un gran èxit. Molts veuen a Sonsoles com la gran aposta de la cadena de Paolo Vasile. Ara el temps dirà si la periodista torna a enamorar-se d’algú.

Últimes notícies

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.

Dinou persones ateses per fum en l’incendi de la Vall d’Uixó i reforç sanitari a la zona

Dinou persones han sigut ateses per inhalació de fum en l’incendi de la Vall d’Uixó, set continuen en observació i dos romanen ingressades. Sanitat i altres conselleries han reforçat recursos sanitaris, socials i per a animals davant els desallotjaments.

El Govern descarta causes naturals en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Govern ha avançat que l’incendi forestal declarat a la Vall d’Uixó, amb 4.300 hectàrees arrasades i més de 16.000 evacuats, no sembla tindre un origen natural, tot i que la investigació continua oberta.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 4.300 hectàrees i manté 16.000 veïns fora de casa

L’incendi forestal declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha calcinat unes 4.300 hectàrees en un front de 40 quilòmetres i continua fora de control, amb 16.000 persones desallotjades i confinaments en diversos municipis del sud de Castelló.