Sonsoles Ónega se sincera i confessa el que més desitja després de la seua separació

Sonsoles Ónega s’ha convertit en un dels personatges més populars de Telecinco. La periodista està triomfant en ‘Ya es mediodía‘, programa que seguix recollint grans resultats d’audiència. Tal ha sigut el seu èxit que Telecinco ja la veu com una presentadora estrella.

 

En el passat van apostar per ella per ser una de les presentadores de ‘La casa fuerte’. I no només això, sinó que Sonsoles Ónega ja s’ha convertit en una de les principals cares de la cadena al costat de Jorge Javier Vázquez o Ana Rosa Quintana entre altres.

 

El seu gran impacte a la televisió ha fet que isquen a la llum diversos aspectes de la seua vida privada. Per sort o per desgràcia cap personatge popular queda exempt de mostrar la seua vida més íntima. Recentment es va donar a conèixer que la periodista s’havia separat del pare dels seus fills. En una connexió amb ‘Sálvame’ la presentadora ha reconegut que «no estic enamorada però això no vol dir que no tinga ganes de viure una història».

 

La nova vida de Sonsoles Ónega

«He passat el meu temps de ‘no m’apetix’, he tingut el meu dol de la separació. Però bé, ara, que la vida ens sorprenga», ha assegurat la presentadora de ‘Ya es mediodía‘ als seus companys de ‘Sálvame’.

 

Fa exactament un any que Sonsoles Ónega i Carlos Prado van anunciar la seua separació després d’onze anys de feliç matrimoni i dos fills en comú. No és cap secret, ja que ella mateixa en alguna ocasió ha parlat d’este assumpte al seu programa.

 

Després de la seua separació, la periodista no ha tingut ocasió de poder conèixer a ningú especial, ja que tampoc es veia amb ganes, però ara podria ser el moment en què la prestigiosa presentadora pugui donar-li una oportunitat a l’amor.

 

Les seues declaracions en ‘Sálvame‘ han obert esta possibilitat. Alguns dels seus col·laboradors ja fan broma amb la idea de trobar-li nóvio a la presentadora de ‘Ya es mediodía’.

 

El que està clar és que Sonsoles Ónega està molt més còmoda que abans. Telecinco va apostar per ella i li va donar un programa que hui en dia hui està tenint un gran èxit. Molts veuen a Sonsoles com la gran aposta de la cadena de Paolo Vasile. Ara el temps dirà si la periodista torna a enamorar-se d’algú.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Nteka decidix un triomf clau del Raig davant un Elx en inferioritat

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar al Rayo Vallecano una victòria patida davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i es complica la seua lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat i acosta la salvació

Un gol de Randy Nteka en la segona part va donar una victòria vital al Raig davant un Elx que va jugar amb deu per l'expulsió de Pedro Bigas i veu frenada la seua reacció en la lluita per la permanència.

De Fruits mira a la Lliga Conferència després d’un triomf clau del Raig davant l’Elx

Jorge de Fruits destaca que la victòria del Raig davant l'Elx suposa un pas de gegant cap a la salvació i anima a somiar amb la Lliga Conferència.

Dituro assenyala l’expulsió de Bigas com a clau en la derrota de l’Elx davant el Raig

Matías Dituro va considerar que l'expulsió de Pedro Bigas va ser determinant en la derrota de l'Elx davant el Rayo Vallecano per 1-0, i va admetre que l'equip queda en una situació delicada en la lluita per la permanència.

Nteka rescata al Raig davant un Elx en inferioritat numèrica

Un gol de Randy Nteka en la recta final va donar la victòria al Rayo Vallecano davant un Elx que va jugar amb deu des del minut 39 i veu complicar-se encara més la seua lluita per la salvació.

Set ferits en un xoc múltiple entre tres cotxes a Vila-real

Set persones han resultat ferides en un accident de trànsit en la N-340 al seu pas per Vila-real, on han xocat tres vehicles i ha sigut necessària l'excarceració de tres ocupants.

El SanSan de Benicàssim reordena el cartell per a recuperar els concerts suspesos pel vent

El festival SanSan de Benicàssim reprograma per a este divendres partix dels concerts suspesos en la primera jornada per l'alerta groga per fortes ratxes de vent, avançant l'obertura de portes per a encaixar el nou horari.

L’Alcora vibra amb més de mil tambors en una Rompida de l’Hora inoblidable

Més de mil tambors i bombos han trencat el silenci en la plaça d'Espanya de l'Alcora en una Rompida de l'Hora marcada per l'emoció i l'homenatge a Melchor Paús Gozalbo.