13.7 C
València
Dissabte, 14 febrer, 2026

Sonsoles Ónega se sincera i confessa el que més desitja després de la seua separació

Sonsoles Ónega s’ha convertit en un dels personatges més populars de Telecinco. La periodista està triomfant en ‘Ya es mediodía‘, programa que seguix recollint grans resultats d’audiència. Tal ha sigut el seu èxit que Telecinco ja la veu com una presentadora estrella.

 

En el passat van apostar per ella per ser una de les presentadores de ‘La casa fuerte’. I no només això, sinó que Sonsoles Ónega ja s’ha convertit en una de les principals cares de la cadena al costat de Jorge Javier Vázquez o Ana Rosa Quintana entre altres.

 

El seu gran impacte a la televisió ha fet que isquen a la llum diversos aspectes de la seua vida privada. Per sort o per desgràcia cap personatge popular queda exempt de mostrar la seua vida més íntima. Recentment es va donar a conèixer que la periodista s’havia separat del pare dels seus fills. En una connexió amb ‘Sálvame’ la presentadora ha reconegut que «no estic enamorada però això no vol dir que no tinga ganes de viure una història».

 

La nova vida de Sonsoles Ónega

«He passat el meu temps de ‘no m’apetix’, he tingut el meu dol de la separació. Però bé, ara, que la vida ens sorprenga», ha assegurat la presentadora de ‘Ya es mediodía‘ als seus companys de ‘Sálvame’.

 

Fa exactament un any que Sonsoles Ónega i Carlos Prado van anunciar la seua separació després d’onze anys de feliç matrimoni i dos fills en comú. No és cap secret, ja que ella mateixa en alguna ocasió ha parlat d’este assumpte al seu programa.

 

Després de la seua separació, la periodista no ha tingut ocasió de poder conèixer a ningú especial, ja que tampoc es veia amb ganes, però ara podria ser el moment en què la prestigiosa presentadora pugui donar-li una oportunitat a l’amor.

 

Les seues declaracions en ‘Sálvame‘ han obert esta possibilitat. Alguns dels seus col·laboradors ja fan broma amb la idea de trobar-li nóvio a la presentadora de ‘Ya es mediodía’.

 

El que està clar és que Sonsoles Ónega està molt més còmoda que abans. Telecinco va apostar per ella i li va donar un programa que hui en dia hui està tenint un gran èxit. Molts veuen a Sonsoles com la gran aposta de la cadena de Paolo Vasile. Ara el temps dirà si la periodista torna a enamorar-se d’algú.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Alerta roja a Castelló: Emergències emet un nou avís per ratxes de més de 140 km/h

La Generalitat ha emés un nou avís especial i s'ha activat l'alerta roja per vent en tota la província de Castelló, amb risc extrem. Des de la mitjanit i durant el dissabte s'esperen ratxes que poden superar els 140 km/h i fenòmens costaners en el litoral.

Morant acusa a Pérez Llorca d’encobrir assetjadors i li retrau el cas de l’alcalde de Jérica

La líder del PSPV-PSOE ha sostingut que Pérez Llorca encobrix als assetjadors i no ha demanat l'acta ni reprovat a l'alcalde de Jérica. També ha estés les seues crítiques a Alacant i a Mazón.

L’alerta per vent tanca parcs i suspén mercats i Carnestoltes en la Comunitat Valenciana

Els avisos taronja i roig per ratxes fortes per al dissabte han provocat tancaments preventius i la cancel·lació de mercats i actes de Carnestoltes en diverses ciutats.

La FFCV suspén tots els partits del dissabte en la Comunitat per vent

La FFCV ha informat de la suspensió de tots els partits de futbol i futbol sala del dissabte 14 de febrer per les alertes d'AEMET per vent. La federació també revisarà possibles tancaments municipals que afecten la vesprada del divendres i al diumenge.

Dos detinguts a Castelló per adhesius racistes en comerços de magrebins

La Guàrdia Civil ha detingut a dos jóvens i investigat a un altre a Borriana per col·locar adhesius amb lemes racistes en comerços de magrebins. Després d'analitzar denúncies similars, els jutjats de Vila-real han decretat la llibertat amb càrrecs per als arrestats.

Alerta roja a Castelló per ratxes de més de 140 km/h i avís especial d’Emergències

Emergències ha emés un avís especial per temporal de vent amb alerta roja en tota la província de Castelló. El dissabte es preveuen ratxes que poden superar els 140 km/h i es demana extremar la precaució, també en actes de Carnestoltes.

Xàbia guarda un minut de silenci per les dos víctimes de l’incendi de l’Arenal

Autoritats i veïns han guardat un minut de silenci després de l'incendi en un bloc de l'Arenal que va deixar dos morts i desenes de desallotjats. L'ajuntament ha decretat dol oficial i ha activat suport als afectats.

Desarticulada una xarxa de trànsit internacional de gasos fluorats: 10 detinguts i 17 investigats

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que traficava internacionalment amb gasos fluorats, amb 10 detinguts i 17 investigats en deu províncies. El grup introduïa material des de la Xina a través del Marroc i Turquia, va comercialitzar més de 15 tones i va evitar quotes i impostos per uns 500.000 euros.