Tamara Gorro es despedix dels valencians amb un emotiu vídeo: «Estic enamorada de València»

 

Només unes hores després de què el futbolista Ezequiel Garay fera l’anunci oficial de la fi de la seua etapa en el València CF, la seua dona, Tamara Gorro, publicava un emotiu vídeo en el seu canal de YouTube en el que es despedia de la que ha sigut sa casa des de fa quatre anys.

 

La presentadora i influencer ha contat com va decidir fa deu anys emprendre un nou camí de la mà del seu home, Ezequiel Garay. Un camí que els va portar a dos països diferents en només sis anys. També com va ser la seua arribada a la capital valenciana, com va decidir tindre al seu segon fill en esta terra i l’orgull que sent de què siga valencià.

 

Tamara Gorro recorda la data exacta, aquell 31 d’agost de 2016, de quan va aterrar en València amb «incertesa», però també «amb ganes». Especialment, no s’ha oblidat «de la seua gent, els valencians», que l’han fet sentir-se com en casa. «Acudir a qualsevol lloc i que tota la gent siga agradable, educada», ha afegit la influencer.

 

Un gir de 360 graus que «fa mal i costa»

«Arriba eixe moment en el que els plans de futur sonen un gir de 360 graus. Fa mal i costa», relata la presentadora en un to molt emotiu. «La vida és així, un no sempre té el que vol. Toca agarrar impuls i continuar», afegix, per a acabar dient molt convençuda: «és impossible no dir que estic enamorada de València».

 

Però Tamara Gorro s’ha negat a dir un adeu, a despedir-se per a sempre de València. «No, no vaig a dir adeu. Sempre estaré vinculada a esta ciutat. La meua etapa no és efímera. Sempre serà part de la meua vida. Per tant, fins prompte valencians. Vos vullc», conclou.

 

Últimes notícies

Cap de setmana quasi estiuenc en la Comunitat Valenciana, amb cels buidats i fins a 30 graus

El cap de setmana arriba a la Comunitat Valenciana amb temps estable, cels buidats i temperatures que s'acosten als 30 graus en diversos punts del litoral i de l'interior.

El conseller de Sanitat porta al Suprem la seua querella contra Diana Morant per calúmnies

El conseller de Sanitat, Marciano Gómez, ha formalitzat davant el Tribunal Suprem una querella contra la ministra Diana Morant per acusacions de corrupció vinculades a la privatització sanitària i a la seua relació amb Ribera Salut.

Rescatada una pastera amb 19 migrants magrebins enfront de la costa d’Alacant

Una pastera amb 19 migrants magrebins va ser interceptada de matinada a unes 44 milles de la costa d'Alacant i els seus ocupants van ser traslladats al port de la ciutat.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim rescata de matinada una pastera amb 19 migrants, 18 hòmens i una dona, a 44 milles de la costa d'Alacant i els trasllada al port.

Rescatada una pastera amb 19 migrants enfront de la costa d’Alacant

Salvament Marítim va rescatar de matinada una pastera amb 19 persones a bord, a 44 milles nàutiques de la costa d'Alacant, i les va traslladar al port de la ciutat.

Aitana transforma el Roig Arena a la seua Habitació Blava en una nit de Superestrella

Aitana convertix el Roig Arena de València a la seua Habitació Blava en el primer de dos concerts consecutius, amb un xou que alterna vulnerabilitat, espectacle i missatges d'autoestima.

Jean Montero apunta a l’Eurolliga: guanyar un títol junts és el que li fa sentir-se especial

Jean Montero subratlla que, per damunt dels premis individuals, guanyar l'Eurolliga amb el València Basket seria el que realment li faria sentir-se especial. El dominicà arriba com a mVP dels quarts i afronta davant el Reial Madrid la històrica primera Final Four del club.

Mor un motorista després de xocar contra les barreres de l’AP-7 al Campello

Un motorista ha mort en l'AP-7 a l'altura del Campello després d'eixir-se de la via i xocar contra les barreres de protecció en un tram corb amb velocitat inadequada com a possible causa.