Tamara Gorro es despedix dels valencians amb un emotiu vídeo: «Estic enamorada de València»

 

Només unes hores després de què el futbolista Ezequiel Garay fera l’anunci oficial de la fi de la seua etapa en el València CF, la seua dona, Tamara Gorro, publicava un emotiu vídeo en el seu canal de YouTube en el que es despedia de la que ha sigut sa casa des de fa quatre anys.

 

La presentadora i influencer ha contat com va decidir fa deu anys emprendre un nou camí de la mà del seu home, Ezequiel Garay. Un camí que els va portar a dos països diferents en només sis anys. També com va ser la seua arribada a la capital valenciana, com va decidir tindre al seu segon fill en esta terra i l’orgull que sent de què siga valencià.

 

Tamara Gorro recorda la data exacta, aquell 31 d’agost de 2016, de quan va aterrar en València amb «incertesa», però també «amb ganes». Especialment, no s’ha oblidat «de la seua gent, els valencians», que l’han fet sentir-se com en casa. «Acudir a qualsevol lloc i que tota la gent siga agradable, educada», ha afegit la influencer.

 

Un gir de 360 graus que «fa mal i costa»

«Arriba eixe moment en el que els plans de futur sonen un gir de 360 graus. Fa mal i costa», relata la presentadora en un to molt emotiu. «La vida és així, un no sempre té el que vol. Toca agarrar impuls i continuar», afegix, per a acabar dient molt convençuda: «és impossible no dir que estic enamorada de València».

 

Però Tamara Gorro s’ha negat a dir un adeu, a despedir-se per a sempre de València. «No, no vaig a dir adeu. Sempre estaré vinculada a esta ciutat. La meua etapa no és efímera. Sempre serà part de la meua vida. Per tant, fins prompte valencians. Vos vullc», conclou.

 

Últimes notícies

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.

La Comunitat Valenciana s’enfronta a una nova onada de calor amb més de 40 graus al prelitoral

Aemet preveu a inicis de la pròxima setmana un nou episodi d’onada de calor a la Comunitat Valenciana, amb màximes per damunt dels 40 graus al prelitoral i més de 35 graus en punts del litoral, acompanyades de tempestes vespertines i un fort ambient de basca.