Tamara Gorro es despedix dels valencians amb un emotiu vídeo: «Estic enamorada de València»

 

Només unes hores després de què el futbolista Ezequiel Garay fera l’anunci oficial de la fi de la seua etapa en el València CF, la seua dona, Tamara Gorro, publicava un emotiu vídeo en el seu canal de YouTube en el que es despedia de la que ha sigut sa casa des de fa quatre anys.

 

La presentadora i influencer ha contat com va decidir fa deu anys emprendre un nou camí de la mà del seu home, Ezequiel Garay. Un camí que els va portar a dos països diferents en només sis anys. També com va ser la seua arribada a la capital valenciana, com va decidir tindre al seu segon fill en esta terra i l’orgull que sent de què siga valencià.

 

Tamara Gorro recorda la data exacta, aquell 31 d’agost de 2016, de quan va aterrar en València amb «incertesa», però també «amb ganes». Especialment, no s’ha oblidat «de la seua gent, els valencians», que l’han fet sentir-se com en casa. «Acudir a qualsevol lloc i que tota la gent siga agradable, educada», ha afegit la influencer.

 

Un gir de 360 graus que «fa mal i costa»

«Arriba eixe moment en el que els plans de futur sonen un gir de 360 graus. Fa mal i costa», relata la presentadora en un to molt emotiu. «La vida és així, un no sempre té el que vol. Toca agarrar impuls i continuar», afegix, per a acabar dient molt convençuda: «és impossible no dir que estic enamorada de València».

 

Però Tamara Gorro s’ha negat a dir un adeu, a despedir-se per a sempre de València. «No, no vaig a dir adeu. Sempre estaré vinculada a esta ciutat. La meua etapa no és efímera. Sempre serà part de la meua vida. Per tant, fins prompte valencians. Vos vullc», conclou.

 

Últimes notícies

Dijous amb màximes molt altes al prelitoral de València i ruixats possibles al nord

La Comunitat Valenciana viurà este dijous un dia de sol i calor amb màximes molt altes al prelitoral de València i possibilitat de ruixats i tronades al nord, segons Aemet. Divendres arribarà un descens notable de les temperatures màximes, sobretot a la província de València, i augmentaran els núvols i les precipitacions al sud de València i nord d'Alacant.

Els hotels valencians tanquen maig fregant el 87% d’ocupació, quatre punts més que fa un any

Els hotels de la Comunitat Valenciana han tancat el mes de maig amb una ocupació pròxima al 87%, quatre punts per damunt de 2025, amb València i Benidorm liderant i un fort impuls del turisme internacional.

Dijous amb màximes molt altes al prelitoral de València i ruixats al nord

La Comunitat Valenciana viurà este dijous un dia calorós, amb màximes molt altes al prelitoral de València i possibles ruixats forts amb tempesta a l’interior del terç nord.

El professorat en vaga mou l’acampada de la plaça de la Mare de Déu per a facilitar el Corpus

L’acampada indefinida de professors a la plaça de la Mare de Déu de València es reubica uns metres per a facilitar els preparatius i actes del Corpus, però anuncia que diumenge tornarà a ocupar l’espai alliberat.

El professorat valencià encadena 19 dies lectius de vaga sense avançar en la negociació

La vaga indefinida del professorat de l’ensenyament públic valencià arriba als 19 dies lectius amb noves manifestacions a València i Alacant, acampada a la plaça de la Verge i sense que Educació haja représ la negociació amb tots els sindicats.

Compromís dona llum verda a Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València

L’executiva de Compromís per València ha aprovat per consens iniciar el procés per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València, a proposta de l’exalcalde Joan Ribó.

El Valencia Basket remunta a temps i castiga el Bilbao en un final d’infart (83-80)

El Valencia Basket remunta tretze punts en tres minuts i mig davant el Surne Bilbao Basket al Roig Arena (83-80) i s’avança en l’eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa després d’un partit que els visitants havien controlat durant 34 minuts.

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.