23.5 C
València
Dimarts, 17 febrer, 2026

Tamara Gorro es despedix dels valencians amb un emotiu vídeo: «Estic enamorada de València»

 

Només unes hores després de què el futbolista Ezequiel Garay fera l’anunci oficial de la fi de la seua etapa en el València CF, la seua dona, Tamara Gorro, publicava un emotiu vídeo en el seu canal de YouTube en el que es despedia de la que ha sigut sa casa des de fa quatre anys.

 

La presentadora i influencer ha contat com va decidir fa deu anys emprendre un nou camí de la mà del seu home, Ezequiel Garay. Un camí que els va portar a dos països diferents en només sis anys. També com va ser la seua arribada a la capital valenciana, com va decidir tindre al seu segon fill en esta terra i l’orgull que sent de què siga valencià.

 

Tamara Gorro recorda la data exacta, aquell 31 d’agost de 2016, de quan va aterrar en València amb «incertesa», però també «amb ganes». Especialment, no s’ha oblidat «de la seua gent, els valencians», que l’han fet sentir-se com en casa. «Acudir a qualsevol lloc i que tota la gent siga agradable, educada», ha afegit la influencer.

 

Un gir de 360 graus que «fa mal i costa»

«Arriba eixe moment en el que els plans de futur sonen un gir de 360 graus. Fa mal i costa», relata la presentadora en un to molt emotiu. «La vida és així, un no sempre té el que vol. Toca agarrar impuls i continuar», afegix, per a acabar dient molt convençuda: «és impossible no dir que estic enamorada de València».

 

Però Tamara Gorro s’ha negat a dir un adeu, a despedir-se per a sempre de València. «No, no vaig a dir adeu. Sempre estaré vinculada a esta ciutat. La meua etapa no és efímera. Sempre serà part de la meua vida. Per tant, fins prompte valencians. Vos vullc», conclou.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Pérez Llorca defén que la Generalitat controla l’adjudicació de vivendes públiques després de les irregularitats a Alacant

Pérez Llorca ha afirmat que la Generalitat és ara una administració 'seriosa' que 'controla' i reforça la inspecció en l'adjudicació de vivendes públiques després de les irregularitats detectades a Alacant. Ha garantit més controls i ha subratllat que la investigació judicial se centra en un funcionari ja apartat.

Pérez Llorca i Torres copresidirán la primera Comissió Mixta per la dana en Riba-roja

Pérez Llorca i el ministre Torres copresidirán el dimecres a Riba-roja de Túria la primera reunió de la Comissió Mixta per la dana. La cita serà a les 12.30 i el ministre visitarà abans les obres del canal Xúquer-Túria a Torrent.

Pérez Llorca demana unitat i comprensió davant la violència de gènere i evita la confrontació ideològica

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha demanat unitat i comprensió davant la violència de gènere i ha refusat entrar en dogmes ideològics. La seua crida s'ha produït després del crim masclista de Benicàssim i enmig del debat polític sobre esta qüestió.

Catalá veu tardana la Comissió Mixta de la dana i Bernabé confia en una coordinació efectiva

Catalá ha criticat que l'òrgan s'active 16 mesos després de la dana, mentres Bernabé ha defés la seua utilitat per a reforçar la coordinació entre administracions.

Miquel Alberola retrata a Raimon en ‘Aquest jo que soc jo’

El llibre 'Aquest jo que soc jo' es presenta com la biografia més completa de Raimon, amb una mirada omnicomprensiva a la seua trajectòria, el seu llenguatge artístic i el seu impacte cívic. L'obra repassa del primer a l'últim recital i explica com el context polític va marcar el seu camí.

Més de 6.000 agents vetlaran per la seguretat de les Falles 2026 a València

Més de 6.000 agents i un operatiu coordinat entre Policia Nacional, Guàrdia Civil i Policia Local asseguraran les Falles 2026. Hi haurà mesurades per a evitar aglomeracions i reforçar el control de pirotècnia, trànsit i patrimoni.

Les comunitats rebutgen per tercera vegada declarar l’anguila en perill d’extinció

Les comunitats autònomes han rebutjat per tercera vegada la proposta del Miteco per a catalogar l'anguila com a espècie en perill d'extinció i han acordat crear un grup de treball. El ministeri defén que l'espècie patix un declivi acusat i part de les regions supedita la seua postura a informació addicional.

La defensa de Pradas urgix al CGPJ a resoldre la seua queixa per la instrucció de la dana

La defensa de la exconsellera demana al CGPJ que accelere i resolga les queixes contra la jutgessa de Catarroja per falta d'imparcialitat en la causa de la dana. Al·lega una 'tesi de culpabilitat prematura', retards i resolucions desproporcionades.