Tamara Gorro es despedix dels valencians amb un emotiu vídeo: «Estic enamorada de València»

 

Només unes hores després de què el futbolista Ezequiel Garay fera l’anunci oficial de la fi de la seua etapa en el València CF, la seua dona, Tamara Gorro, publicava un emotiu vídeo en el seu canal de YouTube en el que es despedia de la que ha sigut sa casa des de fa quatre anys.

 

La presentadora i influencer ha contat com va decidir fa deu anys emprendre un nou camí de la mà del seu home, Ezequiel Garay. Un camí que els va portar a dos països diferents en només sis anys. També com va ser la seua arribada a la capital valenciana, com va decidir tindre al seu segon fill en esta terra i l’orgull que sent de què siga valencià.

 

Tamara Gorro recorda la data exacta, aquell 31 d’agost de 2016, de quan va aterrar en València amb «incertesa», però també «amb ganes». Especialment, no s’ha oblidat «de la seua gent, els valencians», que l’han fet sentir-se com en casa. «Acudir a qualsevol lloc i que tota la gent siga agradable, educada», ha afegit la influencer.

 

Un gir de 360 graus que «fa mal i costa»

«Arriba eixe moment en el que els plans de futur sonen un gir de 360 graus. Fa mal i costa», relata la presentadora en un to molt emotiu. «La vida és així, un no sempre té el que vol. Toca agarrar impuls i continuar», afegix, per a acabar dient molt convençuda: «és impossible no dir que estic enamorada de València».

 

Però Tamara Gorro s’ha negat a dir un adeu, a despedir-se per a sempre de València. «No, no vaig a dir adeu. Sempre estaré vinculada a esta ciutat. La meua etapa no és efímera. Sempre serà part de la meua vida. Per tant, fins prompte valencians. Vos vullc», conclou.

 

Últimes notícies

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.

Segorbe dona el tret d’eixida a la seua setmana taurina amb una Entrada de 51 segons

Segorbe ha obert la setmana taurina de 2026 amb la primera Entrada de Toros i Cavalls, una carrera ràpida de 51 segons sense incidents, amb deu cavallistes guiants sis bous i un manso fins a la plaça de la Cueva Santa.