Torna la gran enemiga de Pilar Rubio

Pilar Rubio: la mamá más sexy de Instagram y la más todoterreno de “El Hormiguero 3.0”

Carbonero i Rubio podrien tornar a enfrontar-se   | GTRES

 

Si hi ha dos presentadores, dones de jugadors de futbol, que desperten un gran interès en la premsa rosa tant pel seu treball com per les seues vides personals només poden ser Pilar Rubio i Sara Carbonero. Des de què Sara i Iker se’n van anar a viure a Porto la batalla mediàtica va quedar congelada. D’esta manera, Carbonero i Rubio podrien tornar a enfrontar-se prompte i combatre pel protagonisme.

 

Casillas està interessat en presidir la RFEF

Sí, perquè, segons pareix, l’exporter estrella del Reial Madrid s’està plantejant seriosament presentar la seua candidatura per a president de la Real Federació Espanyola de Futbol (RFEF), que actualment ostenta Luis Rubiales.

 

Iker es va reunir fa uns dies amb antics companys i este fet va suscitar rumors sobre este tema. Les suposicions hui guanyen rigor perquè s’ha filtrat la informació en diferents mitjans de què Casillas ja hauria mostrat el seu interès al Consell Superior d’Esports (CSD). De ser d’esta forma, la família Carbonero Casillas, que té dos fills, tornaria a Espanya de manera definitiva i més encara si fora elegit president de la RFEF, un càrrec pel que també es presentaran suposadament Mariano Rajoy i Albert Rivera. D’esta manera, el retorn de Sara suposarà la represa de les armes per part de Pilar. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.