9.5 C
València
Diumenge, 28 desembre, 2025

Torna la gran enemiga de Pilar Rubio

Pilar Rubio: la mamá más sexy de Instagram y la más todoterreno de “El Hormiguero 3.0”

Carbonero i Rubio podrien tornar a enfrontar-se   | GTRES

 

Si hi ha dos presentadores, dones de jugadors de futbol, que desperten un gran interès en la premsa rosa tant pel seu treball com per les seues vides personals només poden ser Pilar Rubio i Sara Carbonero. Des de què Sara i Iker se’n van anar a viure a Porto la batalla mediàtica va quedar congelada. D’esta manera, Carbonero i Rubio podrien tornar a enfrontar-se prompte i combatre pel protagonisme.

 

Casillas està interessat en presidir la RFEF

Sí, perquè, segons pareix, l’exporter estrella del Reial Madrid s’està plantejant seriosament presentar la seua candidatura per a president de la Real Federació Espanyola de Futbol (RFEF), que actualment ostenta Luis Rubiales.

 

Iker es va reunir fa uns dies amb antics companys i este fet va suscitar rumors sobre este tema. Les suposicions hui guanyen rigor perquè s’ha filtrat la informació en diferents mitjans de què Casillas ja hauria mostrat el seu interès al Consell Superior d’Esports (CSD). De ser d’esta forma, la família Carbonero Casillas, que té dos fills, tornaria a Espanya de manera definitiva i més encara si fora elegit president de la RFEF, un càrrec pel que també es presentaran suposadament Mariano Rajoy i Albert Rivera. D’esta manera, el retorn de Sara suposarà la represa de les armes per part de Pilar. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen mantindre la busca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han demanat que l'operatiu no es detinga i han agraït el suport rebut. Han assenyalat que l'única informació oficial és que la busca continuarà este diumenge i que alguns afins viatgen al país.

La pluja desvia 9 vols i tala la línia 1 de Rodalia a València

El temporal ha obligat a desviar nou vols a Manises i ha interromput el servici entre Alginet i Castelló. Bombers reforcen l'operatiu sense danys personals.

Aemet ha elevat a roig l’avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha emés un És_Alert

Aemet ha elevat a roig l'avís per pluges en el litoral sud de València i la Generalitat ha enviat un És_Alert. La previsió apunta a més de 180 l/m² en 12 hores.

La revolució festiva de farina i ous pren el poder a Ibi

Ibi ha celebrat la seua jornada de 'els enfarinats' amb una presa simbòlica del poder a base de farina i ous podrits, recaptació solidària i normes absurdes.

El temporal provoca desallotjaments a Alacant i desborda barrancs a València

El temporal ha obligat a desallotjaments preventius a Benferri i ha desbordat barrancs a La Safor i Orihuela. Es demana màxima precaució en A-7 i A-3.

Pluges torrencials colpegen la Comunitat Valenciana i sumen 113 l/m² en Simat

Les pluges descarreguen amb força en la Comunitat Valenciana i deixen 113 l/m² a Simat de la Valldigna, amb 44 en mitja hora. Aemet manté avís taronja en tota la província de València.

Famílies dels desapareguts a Indonèsia reclamen que la busca seguisca fins a trobar-los

Les famílies de quatre persones desaparegudes després d'un naufragi a Indonèsia han agraït el suport rebut i han demanat que l'operatiu continue sense descans. Membres de diverses famílies viatgen al país per a seguir de prop les gestions.

Emergències activa l’alerta hidrològica en la conca del Segura per l’augment del cabal

El Centre de Coordinació d'Emergències ha activat l'alerta hidrològica en municipis de la conca del Segura per la pujada del cabal. Aemet ha activat avís taronja per pluges a la província de València.