Torna la gran enemiga de Pilar Rubio

Pilar Rubio: la mamá más sexy de Instagram y la más todoterreno de “El Hormiguero 3.0”

Carbonero i Rubio podrien tornar a enfrontar-se   | GTRES

 

Si hi ha dos presentadores, dones de jugadors de futbol, que desperten un gran interès en la premsa rosa tant pel seu treball com per les seues vides personals només poden ser Pilar Rubio i Sara Carbonero. Des de què Sara i Iker se’n van anar a viure a Porto la batalla mediàtica va quedar congelada. D’esta manera, Carbonero i Rubio podrien tornar a enfrontar-se prompte i combatre pel protagonisme.

 

Casillas està interessat en presidir la RFEF

Sí, perquè, segons pareix, l’exporter estrella del Reial Madrid s’està plantejant seriosament presentar la seua candidatura per a president de la Real Federació Espanyola de Futbol (RFEF), que actualment ostenta Luis Rubiales.

 

Iker es va reunir fa uns dies amb antics companys i este fet va suscitar rumors sobre este tema. Les suposicions hui guanyen rigor perquè s’ha filtrat la informació en diferents mitjans de què Casillas ja hauria mostrat el seu interès al Consell Superior d’Esports (CSD). De ser d’esta forma, la família Carbonero Casillas, que té dos fills, tornaria a Espanya de manera definitiva i més encara si fora elegit president de la RFEF, un càrrec pel que també es presentaran suposadament Mariano Rajoy i Albert Rivera. D’esta manera, el retorn de Sara suposarà la represa de les armes per part de Pilar. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.