Torna la gran enemiga de Pilar Rubio

Pilar Rubio: la mamá más sexy de Instagram y la más todoterreno de “El Hormiguero 3.0”

Carbonero i Rubio podrien tornar a enfrontar-se   | GTRES

 

Si hi ha dos presentadores, dones de jugadors de futbol, que desperten un gran interès en la premsa rosa tant pel seu treball com per les seues vides personals només poden ser Pilar Rubio i Sara Carbonero. Des de què Sara i Iker se’n van anar a viure a Porto la batalla mediàtica va quedar congelada. D’esta manera, Carbonero i Rubio podrien tornar a enfrontar-se prompte i combatre pel protagonisme.

 

Casillas està interessat en presidir la RFEF

Sí, perquè, segons pareix, l’exporter estrella del Reial Madrid s’està plantejant seriosament presentar la seua candidatura per a president de la Real Federació Espanyola de Futbol (RFEF), que actualment ostenta Luis Rubiales.

 

Iker es va reunir fa uns dies amb antics companys i este fet va suscitar rumors sobre este tema. Les suposicions hui guanyen rigor perquè s’ha filtrat la informació en diferents mitjans de què Casillas ja hauria mostrat el seu interès al Consell Superior d’Esports (CSD). De ser d’esta forma, la família Carbonero Casillas, que té dos fills, tornaria a Espanya de manera definitiva i més encara si fora elegit president de la RFEF, un càrrec pel que també es presentaran suposadament Mariano Rajoy i Albert Rivera. D’esta manera, el retorn de Sara suposarà la represa de les armes per part de Pilar. 

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Compromís reclama pactes per a evitar el col·lapse de València en les Falles

Compromís denuncia que les Falles de València han estat marcades pel col·lapse en mobilitat, neteja i convivència i exigix tres pactes per a reconduir l'organització de les festes, a més de recuperar la taxa turística.

Milers de taxis oferixen servicis gratuïts a València i Alacant contra la liberalització dels VTC

Milers de taxistes de València i Alacant han realitzat servicis gratuïts durant dos hores per a protestar contra la liberalització dels VTC i exigir mesures de xoc immediates.

L’Elx presenta la seua samarreta retro inspirada en els 90 per a la jornada vintage de LaLiga

L'Elx ha presentat una samarreta retro amb la franja verda més alta i estreta, inspirada en els anys 90, que s'estrenarà en la jornada temàtica retro de LaLiga.

Els valencians Grimaldo, Mosquera, Fornals, Soler i Ferran Torres lideren la llista d’Espanya

Luis de la Font convoca a cinc futbolistes valencians i estrena a Mosquera, Joan García, Barrenetxea i Víctor Muñoz per als amistosos de març davant Sèrbia i Egipte.

El govern de Barcala defén la seua gestió dels bons comercie a Alacant

L'equip de govern d'Alacant sosté que la gestió dels bons comercie es va ajustar als procediments i que tota la informació és pública, mentres l'oposició exigix més transparència i accés als expedients.

Quique Llopis apunta a medalla en el Mundial de Toruń i Eusebio Càceres busca consolidar el seu renaixement

Quique Llopis arriba al Mundial de Toruń amb opcions reals de medalla en 60 metres barres, mentres que Eusebio Càceres vol confirmar el seu renàixer esportiu en la longitud.

El València complix 107 anys entre la lluita per la permanència i el repte del Nou Mestalla

El València CF celebra el seu 107 aniversari lluny dels llocs europeus, centrat en assegurar la permanència i en l'avanç de les obres del Nou Mestalla amb vista a 2027.

Vila-real i Reial Societat es juguen un pas clau cap a Europa en La Ceràmica

Vila-real i Reial Societat s'enfronten en La Ceràmica amb objectius europeus distints però urgents: afermar la Champions o assegurar presència continental la pròxima temporada.