Torna la gran enemiga de Pilar Rubio

Pilar Rubio: la mamá más sexy de Instagram y la más todoterreno de “El Hormiguero 3.0”

Carbonero i Rubio podrien tornar a enfrontar-se   | GTRES

 

Si hi ha dos presentadores, dones de jugadors de futbol, que desperten un gran interès en la premsa rosa tant pel seu treball com per les seues vides personals només poden ser Pilar Rubio i Sara Carbonero. Des de què Sara i Iker se’n van anar a viure a Porto la batalla mediàtica va quedar congelada. D’esta manera, Carbonero i Rubio podrien tornar a enfrontar-se prompte i combatre pel protagonisme.

 

Casillas està interessat en presidir la RFEF

Sí, perquè, segons pareix, l’exporter estrella del Reial Madrid s’està plantejant seriosament presentar la seua candidatura per a president de la Real Federació Espanyola de Futbol (RFEF), que actualment ostenta Luis Rubiales.

 

Iker es va reunir fa uns dies amb antics companys i este fet va suscitar rumors sobre este tema. Les suposicions hui guanyen rigor perquè s’ha filtrat la informació en diferents mitjans de què Casillas ja hauria mostrat el seu interès al Consell Superior d’Esports (CSD). De ser d’esta forma, la família Carbonero Casillas, que té dos fills, tornaria a Espanya de manera definitiva i més encara si fora elegit president de la RFEF, un càrrec pel que també es presentaran suposadament Mariano Rajoy i Albert Rivera. D’esta manera, el retorn de Sara suposarà la represa de les armes per part de Pilar. 

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els sindicats ultimen un document per a desbloquejar la vaga del professorat

Els sindicats docents STEPV, CCOO i UGT elaboren un document de proposta d'acord per a la Conselleria d'Educació i mantenen les concentracions convocades en plena vaga indefinida del professorat.

Diego López el seu lesiona el lligament creuat i s’acomiada de l’inici de la pròxima temporada

Diego López patix una lesió en el lligament creuat anterior del genoll dret i el València perdrà al seu davanter per a l'inici de la pròxima temporada.

Un tribunal d’Indonèsia dictarà el dilluns sentencia pel naufragi del KM Putri Sakinah

Un tribunal indonesi fixarà este dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del KM Putri Sakinah, afonat en Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana i només van sobreviure una mare i la seua filla.

Rescaten a dos persones després de caure el seu cotxe al riu Millars a Vila-real

Dos persones han sigut rescatades del llit del riu Millars a Vila-real després d'eixir-se de la via el seu vehicle en el Camí Vora Riu. Els dos van ser evacuats a l'Hospital de la Plana.

Compromís denuncia més de dos anys de retard en la restauració del tritó de Ponzanelli

Compromís acusa el govern municipal de València de mantindre bloquejada des de fa més de dos anys la restauració del tritó de Ponzanelli i les dos rèpliques previstes.

La biotecnologia obri una nova via per a controlar el cotonet de Sud-àfrica en cítrics

Un estudi de l'IVIA i el IBMCP-CSIC demostra que la tecnologia RNAi pot silenciar gens essencials del cotonet de Sud-àfrica i reduir de manera notable la seua supervivència en cítrics.

La UMH impulsa a Uganda nous ingressos agrícoles amb residus de platanera

La Universitat Miguel Hernández i l'ONG Rafiki Àfrica transformen troncs de platanera en fibra per a artesania, creant una font d'ingressos extra per a més de cent famílies ugandeses.

L’Elx firma la seua millor puntuació històrica en Primera Divisió amb 43 punts

L'Elx ha tancat la temporada amb 43 punts després d'empatar davant el Girona, el seu millor registre històric en Primera Divisió, que li assegura una permanència folgada.