Torrent reuneix més de 5.000 euros en el concert solidari per Ucraïna


L’Auditori de Torrent va acollir divendres passat 11 de març un concert solidari per Ucraïna, organitzat per la fundació ‘Junts per la vida’ en col·laboració amb l’Ajuntament de Torrent, en el qual es van recaptar un total de 5.256 euros, que es destinaran a les persones afectades pel conflicte bèl·lic deslligat a Ucraïna.

En aquest aspecte, es van vendre 475 entrades per al concert per un valor de 3.800 euros, mentre que es van realitzar 182 donacions per un import de 1.456 euros a través de l’opció ‘Fila 0’, habilitada en la pròpia web de l’Auditori perquè les persones interessades pogueren col·laborar sense necessitat de comprar una entrada.

“Volem destacar la immillorable resposta que ha tingut la ciutadania davant aquesta crisi humanitària, demostrant una vegada més la solidaritat dels torrentins i torrentines i posant de manifest que la ciutat sempre es mobilitzarà per a ajudar a les persones que ho necessiten”, ha manifestat el regidor de Solidaritat, José Antonio Castillejo.

Així, l’Orfeó Manuel Palau, la Coral Polifònica i el Conjunt Coral de l’Escola de la Va unir Musical de Torrent, el Cor Veus del Túria, el Cor Seele del Col·legi Alemà de València, el Cor de la Vila de Godella i l’Escola Coral de Torrent, van participar en aquest emotiu concert, donant veu a la solidaritat dels torrentins i torrentines amb el poble ucraïnés.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana destruïx 8.900 ocupacions i suma 41.200 aturats en el primer trimestre

La Comunitat Valenciana va perdre 8.900 ocupats i va elevar el nombre d'aturats en 41.200 persones en el primer trimestre de l'any, amb una taxa d'atur del 11,75%, per damunt de la mitjana nacional.

Intervals nuvolosos i descens de les màximes a l’interior de la Comunitat Valenciana

La Comunitat Valenciana afronta una jornada amb intervals nuvolosos, possibles ruixats dispersos en el sud i un descens de les màximes a l'interior, mentres el litoral manté els valors tèrmics.

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.