14.5 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Torrent reuneix més de 5.000 euros en el concert solidari per Ucraïna


L’Auditori de Torrent va acollir divendres passat 11 de març un concert solidari per Ucraïna, organitzat per la fundació ‘Junts per la vida’ en col·laboració amb l’Ajuntament de Torrent, en el qual es van recaptar un total de 5.256 euros, que es destinaran a les persones afectades pel conflicte bèl·lic deslligat a Ucraïna.

En aquest aspecte, es van vendre 475 entrades per al concert per un valor de 3.800 euros, mentre que es van realitzar 182 donacions per un import de 1.456 euros a través de l’opció ‘Fila 0’, habilitada en la pròpia web de l’Auditori perquè les persones interessades pogueren col·laborar sense necessitat de comprar una entrada.

“Volem destacar la immillorable resposta que ha tingut la ciutadania davant aquesta crisi humanitària, demostrant una vegada més la solidaritat dels torrentins i torrentines i posant de manifest que la ciutat sempre es mobilitzarà per a ajudar a les persones que ho necessiten”, ha manifestat el regidor de Solidaritat, José Antonio Castillejo.

Així, l’Orfeó Manuel Palau, la Coral Polifònica i el Conjunt Coral de l’Escola de la Va unir Musical de Torrent, el Cor Veus del Túria, el Cor Seele del Col·legi Alemà de València, el Cor de la Vila de Godella i l’Escola Coral de Torrent, van participar en aquest emotiu concert, donant veu a la solidaritat dels torrentins i torrentines amb el poble ucraïnés.

Últimes notícies

Iñaki Williams fica a l’Athletic en semifinals amb un gol en el 96

L'Athletic va guanyar 1-2 a Mestalla i va segellar el seu passe a semifinals. Sadiq Umar es va marcar en pròpia i després va empatar; Dimitrievski va detindre un penal abans del punt final.

Sadiq iguala després d’un error de Padilla i el València-Athletic arriba 1-1 al descans

El davanter nigerià va compensar el seu autogol en aprofitar una fallada del portera Alex Padilla i va deixar el dol de quarts 1-1 a l'intermedi a Mestalla.

Sadiq, novetat al València; Izeta encapçala a l’Athletic en els quarts de Copa

El València introduïx a Sadiq al costat de Lucas Beltrán a Mestalla, mentres l'Athletic confia en Urko Izeta. Els dos busquen el passe a semifinals amb onces ofensius.

La Comissió Mixta per a la DANA a València fixa la seua primera reunió per al 18 de febrer

La Comissió Mixta per a coordinar la recuperació de danys de la DANA del 29 d'octubre a València es reunirà el 18 de febrer. El Consell de Ministres va aprovar la seua creació i composició.

Guirmay s’imposa a l’esprint i estrena el jersei groc en la Volta

L'eritreu va véncer per centímetres a Torreblanca i, amb les bonificacions, es va col·locar líder després de 160 km entre Segorbe i Torreblanca. El vent i el port van seleccionar la carrera.

La Nucia acollirà la primera NBA Basketball School d’Espanya amb un nou pavelló en el Col·legi Vallemar

La Nucia serà seu de la primera NBA Basketball School d'Espanya, amb base en un nou pavelló del Col·legi Vallemar. L'acadèmia formarà a jóvens de 6 a 18 anys i activarà campus des de Setmana Santa.

Víctimes de la DANA exigixen a la Generalitat indemnitzacions i responsabilitats després de 15 mesos

Els col·lectius de víctimes del 29-O exigixen a la Generalitat reconéixer a les seues víctimes, assumir responsabilitats i indemnitzar als familiars de les 230 persones mortes. Critiquen comparacions amb un accident ferroviari i denuncien 15 mesos sense compensacions als deudos.

Febrer no és curt per al Llevant: fins a cinc partits i derbi davant el València

El Llevant, penúltim amb 18 punts, encara un mes comprimit amb Athletic, València, Vila-real i Barcelona, i podria afegir a l'Alabés si es confirma la data.