Torrent reuneix més de 5.000 euros en el concert solidari per Ucraïna


L’Auditori de Torrent va acollir divendres passat 11 de març un concert solidari per Ucraïna, organitzat per la fundació ‘Junts per la vida’ en col·laboració amb l’Ajuntament de Torrent, en el qual es van recaptar un total de 5.256 euros, que es destinaran a les persones afectades pel conflicte bèl·lic deslligat a Ucraïna.

En aquest aspecte, es van vendre 475 entrades per al concert per un valor de 3.800 euros, mentre que es van realitzar 182 donacions per un import de 1.456 euros a través de l’opció ‘Fila 0’, habilitada en la pròpia web de l’Auditori perquè les persones interessades pogueren col·laborar sense necessitat de comprar una entrada.

“Volem destacar la immillorable resposta que ha tingut la ciutadania davant aquesta crisi humanitària, demostrant una vegada més la solidaritat dels torrentins i torrentines i posant de manifest que la ciutat sempre es mobilitzarà per a ajudar a les persones que ho necessiten”, ha manifestat el regidor de Solidaritat, José Antonio Castillejo.

Així, l’Orfeó Manuel Palau, la Coral Polifònica i el Conjunt Coral de l’Escola de la Va unir Musical de Torrent, el Cor Veus del Túria, el Cor Seele del Col·legi Alemà de València, el Cor de la Vila de Godella i l’Escola Coral de Torrent, van participar en aquest emotiu concert, donant veu a la solidaritat dels torrentins i torrentines amb el poble ucraïnés.

Últimes notícies

Compromís dona llum verda a Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València

L’executiva de Compromís per València ha aprovat per consens iniciar el procés per a convocar una assemblea extraordinària que ratifique Mónica Oltra com a candidata a l’alcaldia de València, a proposta de l’exalcalde Joan Ribó.

El Valencia Basket remunta a temps i castiga el Bilbao en un final d’infart (83-80)

El Valencia Basket remunta tretze punts en tres minuts i mig davant el Surne Bilbao Basket al Roig Arena (83-80) i s’avança en l’eliminatòria de quarts de final de la Lliga Endesa després d’un partit que els visitants havien controlat durant 34 minuts.

Justícia elevarà el pressupost de 2026 fins als 613 milions amb un increment del 5,6 %

La Conselleria de Justícia, Transparència i Participació disposarà en 2026 de 612,9 milions d’euros, 32,7 milions més que en 2025, per avançar cap a un model judicial més modern, àgil i eficient, en un context d’infrafinançament estructural.

Mora una dona de 61 anys en un greu accident de trànsit al centre d’Alcoi

Una dona de 61 anys ha mort este dimecres a migdia en un atropellament al centre d’Alcoi després que un cotxe col·lisionara, arrancara dos arbres i impactara contra ella. Una altra dona de 79 anys ha resultat ferida amb politraumatismes i ha sigut traslladada a l’Hospital d’Alcoi.

El pressupost dana de 2026 destina 445 milions per a impulsar la recuperació i tancar la reconstrucció

El vicepresident tercer del Consell, Vicente Martínez Mus, anuncia que el pressupost dana de 2026 inclou més de 445 milions, dins d’unes comptes de 1.100 milions, per a culminar la reconstrucció després de les riuades de 2024 i reforçar la prevenció davant fenòmens extrems.

El CSN eleva a nivell 2 un incident a la central nuclear de Cofrents del 2 de maig

El Consell de Seguretat Nuclear ha classificat com a incident de nivell 2 a l'escala internacional el sucsés ocorregut el 2 de maig a la central nuclear de Cofrents, relacionat amb el funcionament anòmal de huit vàlvules d'aïllament de vapor, sense conseqüències per a persones ni medi ambient.

Un club de futbol base investiga un possible espectacle eròtic en una festa amb menors

El CB Bonrepòs i Mirambell ha obert una investigació interna per aclarir si en una celebració del seu equip juvenil en una instal·lació municipal es va fer un espectacle eròtic amb menors presents i ja ha pres mesures cautelars.

Pérez Llorca anuncia una línia rècord de 50 milions per a modernitzar el camp valencià

Juanfran Pérez Llorca anuncia en Carlet la major línia d’ajudes de la història de la Comunitat Valenciana per a modernitzar explotacions agràries, dotada amb 50 milions d’euros i amb especial suport a jóvens i zones rurals.