Torrent reuneix més de 5.000 euros en el concert solidari per Ucraïna


L’Auditori de Torrent va acollir divendres passat 11 de març un concert solidari per Ucraïna, organitzat per la fundació ‘Junts per la vida’ en col·laboració amb l’Ajuntament de Torrent, en el qual es van recaptar un total de 5.256 euros, que es destinaran a les persones afectades pel conflicte bèl·lic deslligat a Ucraïna.

En aquest aspecte, es van vendre 475 entrades per al concert per un valor de 3.800 euros, mentre que es van realitzar 182 donacions per un import de 1.456 euros a través de l’opció ‘Fila 0’, habilitada en la pròpia web de l’Auditori perquè les persones interessades pogueren col·laborar sense necessitat de comprar una entrada.

“Volem destacar la immillorable resposta que ha tingut la ciutadania davant aquesta crisi humanitària, demostrant una vegada més la solidaritat dels torrentins i torrentines i posant de manifest que la ciutat sempre es mobilitzarà per a ajudar a les persones que ho necessiten”, ha manifestat el regidor de Solidaritat, José Antonio Castillejo.

Així, l’Orfeó Manuel Palau, la Coral Polifònica i el Conjunt Coral de l’Escola de la Va unir Musical de Torrent, el Cor Veus del Túria, el Cor Seele del Col·legi Alemà de València, el Cor de la Vila de Godella i l’Escola Coral de Torrent, van participar en aquest emotiu concert, donant veu a la solidaritat dels torrentins i torrentines amb el poble ucraïnés.

Últimes notícies

Les platges valencianes estrenen sensors per controlar la qualitat de l’aigua en temps real

La Generalitat ha posat en marxa una prova pilot amb biosensors intel·ligents a Port Saplaya i Meliana per controlar en temps real la qualitat de l’aigua de les platges i reforçar la seguretat sanitària.

Guia per a vore l’eclipsi solar amb seguretat a la Comunitat Valenciana

La Generalitat ha activat un dispositiu especial per l’eclipsi del 12 d’agost, amb nivell 3 de preemergència forestal, tancament de parcs naturals i un decàleg de consells per a una observació segura.

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera asseguren l’aigua potable amb una obra solar de 4,3 milions

Canet lo Roig, la Jana i Traiguera ja tenen garantit l’abastiment d’aigua potable gràcies a una infraestructura de 4,3 milions d’euros alimentada amb energia solar, declarada d’emergència per la sequera extraordinària a la demarcació del Xúquer.

Les residències per a víctimes de violència atenen 305 dones en mig any

Els centres residencials de la Generalitat han acollit 305 dones i 115 menors víctimes de violència en el primer semestre de 2026. Susana Camarero destaca el reforç de la xarxa assistencial i la nova Estratègia Valenciana contra la tracta.

Sagunt a Escena porta al Teatre Romà ‘La òpera dels tres cèntims’ amb Coque Malla

Sagunt a Escena programa este cap de setmana 'La òpera dels tres cèntims', protagonitzada per Coque Malla, i l'espectacle de dansa contemporània 'Públic' de la companyia valenciana Fil d'Arena.

La ciutadania europea ja pot posar denúncies en línia davant la Guàrdia Civil

La Guàrdia Civil ha obert el seu sistema de denúncia telemàtica a la ciutadania europea amb identificació electrònica reconeguda pel Reglament eIDAS.

Elx dona llum verda a la rehabilitació integral del Convent de la Mercè, amb més de 10 milions

L’Ajuntament d’Elx ha aprovat el projecte per a rehabilitar íntegrament el Convent de la Mercè, amb una inversió de més de 10 milions finançada per la Generalitat, per a crear un nou espai cultural i ciutadà. Les obres, amb un termini estimat de tres anys, inclouen la recuperació dels elements patrimonials i l’adaptació dels antics espais conventuals a nous usos públics.

Els governs autonòmics del PP garantixen que compliran la llei amb els menors migrants de Ceuta

El vicesecretari de Política Autonòmica del PP, Elías Bendodo, assegura a Màlaga que els governs autonòmics del partit compliran la legislació amb els menors migrants de Ceuta i culpa el Govern central de la crisi migratòria. Reprova també l’actitud de Pedro Sánchez durant l’episodi i reclama explicacions urgents.
FILMOTECA D'ESTIU