14.4 C
València
Dijous, 22 gener, 2026

Torrent reuneix més de 5.000 euros en el concert solidari per Ucraïna


L’Auditori de Torrent va acollir divendres passat 11 de març un concert solidari per Ucraïna, organitzat per la fundació ‘Junts per la vida’ en col·laboració amb l’Ajuntament de Torrent, en el qual es van recaptar un total de 5.256 euros, que es destinaran a les persones afectades pel conflicte bèl·lic deslligat a Ucraïna.

En aquest aspecte, es van vendre 475 entrades per al concert per un valor de 3.800 euros, mentre que es van realitzar 182 donacions per un import de 1.456 euros a través de l’opció ‘Fila 0’, habilitada en la pròpia web de l’Auditori perquè les persones interessades pogueren col·laborar sense necessitat de comprar una entrada.

“Volem destacar la immillorable resposta que ha tingut la ciutadania davant aquesta crisi humanitària, demostrant una vegada més la solidaritat dels torrentins i torrentines i posant de manifest que la ciutat sempre es mobilitzarà per a ajudar a les persones que ho necessiten”, ha manifestat el regidor de Solidaritat, José Antonio Castillejo.

Així, l’Orfeó Manuel Palau, la Coral Polifònica i el Conjunt Coral de l’Escola de la Va unir Musical de Torrent, el Cor Veus del Túria, el Cor Seele del Col·legi Alemà de València, el Cor de la Vila de Godella i l’Escola Coral de Torrent, van participar en aquest emotiu concert, donant veu a la solidaritat dels torrentins i torrentines amb el poble ucraïnés.

Últimes notícies

Presó per a dos detinguts per la mort d’un home a Benifaió

El Jutjat d'Instrucció 2 de Carlet ordena presó provisional per a dos implicats en la mort d'un veí de Benifaió i l'incendi de la seua vivenda. La investigació apunta a l'entorn pròxim i manté a altres dos investigats amb mesures cautelars.

Ingrid deixarà un temporal atlàntic amb vent molt fort, pluges i nevades

Els fronts de la borrasca Ingrid deixaran este dijous un temporal atlàntic amb pluges generalitzades, ratxes molt fortes i neu en cotes mitjanes. Galícia mantindrà l'avís roig per fenòmens costaners i hi haurà avís taronja a Astúries, Cantàbria, País Basc i Andalusia.

Tres detinguts per la mort d’un home a Benifaió i l’incendi simulat de la seua vivenda

Tres jóvens han sigut detinguts per l'homicidi d'un veí de Benifaió i per l'incendi posterior en la vivenda. La investigació atribuïx el foc al fill de la víctima i el crim a dos afins.

Paterna ensenya als seus veïns a reconéixer les sirenes d’emergència i reaccionar a temps

L'Ajuntament ha iniciat formacions amb sons reals, pautes de confinament i evacuació i material pràctic per a actuar davant diferents riscos.

Castro apel·la a la marató i demana màxim lliurament abans del Llevant-Elx

El tècnic del Llevant va insistir que la Lliga és una marató i que cada jornada s'afrontarà com una final. Abans de rebre a l'Elx, va reclamar suport i paciència amb els reforços.

Detinguts huit menors per l’agressió a un jove a l’eixida d’una discoteca a Alacant

Huit menors, de 14 a 16 anys, han sigut detinguts per la seua presumpta implicació en l'agressió a un jove de 16 anys fora d'una discoteca de la Platja de Sant Joan. El cas ha sigut remés a la Fiscalia de Menors per a decidir les mesures a adoptar.

L’Horta Sud convida als voluntaris de la dana a tornar com a turistes

L'Horta Sud llança en Fitur 2026 la campanya 'Torna a l'Horta Sud' perquè els qui van ajudar després de la dana tornen com a turistes, redescobrisquen la zona i donen suport a l'economia local.

La Generalitat recupera 50 quilòmetres de camins forestals a Xert després de la dana

La Generalitat ha reparat 50 km de camins i pistes forestals a Xert amb 1,1 milions després de la dana. L'actuació s'integra en un pla de 93 milions per a recuperar 2.755 km i reforçar la prevenció d'incendis.