Anuncios

24 establiments de Torrent s’adhereixen a la nova edició del Xec Bebé

Un total de 24 establiments del municipi s’han adherit a la nova edició del Xec Bebé convocada per l’Ajuntament de Torrent, l’ajuda destinada a les famílies empadronades a la ciutat que hagen tingut per naixement o adopció un fill o filla en els anys 2020, 2021 i 2022.

No obstant això, cal destacar que no es concedirà aquesta subvenció en cas que el bebé no haja nascut encara en el moment en què finalitze el termini de concessió, el mes vinent de maig, ja que es correspondria amb les ajudes del pròxim exercici.

Anuncios

Igualment, només podran sol·licitar el Xec Bebé les famílies empadronades a Torrent amb almenys 12 mesos d’antelació al naixement o l’adopció, sent requisit indispensable que el xiquet o la xiqueta també estiga empadronat a la ciutat.

Com a novetat enguany, la subvenció s’atorgarà a través d’una targeta carregada amb una dotació única de 125 euros, que podrà ser emprada exclusivament en els establiments adherits a aquesta iniciativa, igual que s’ha fet en la campanya ‘Targeta +25’.

D’aquesta manera, el Xec Bebé, a més de representar una ajuda econòmica directa per als beneficiaris, potència, al seu torn, el comerç local, ja que la quantia rebuda d’aquesta ajuda serà invertida en els comerços de puericultura, productes farmacèutics i alimentació infantil que s’han adherit a aquesta campanya (poden consultar-se en www.torrent.es). De manera que, al mateix temps que es fomenta des del consistori la proximitat amb la ciutadania, s’afavoreix i impulsa el comerç local.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

Gran acolliment a la jornada de portes obertes de la EUIPO pel Dia d’Europa

La EUIPO organitza a Alacant una jornada de portes obertes pel Dia d'Europa amb gran resposta del públic, activitats per a famílies i actes culturals associats.

El Suprem delibera la sentència del cas Ábalos amb diverses incògnites obertes

El Tribunal Suprem prepara la sentència del cas Ábalos després d'un mes de vista oral, amb dubtes sobre l'existència d'una trama corrupta en Transports, els diners de les suposades mossegades i la credibilitat del delator Víctor de Aldama.

La renda familiar condiciona la mobilitat internacional dels universitaris a Espanya

Un informe de la Fundació BBVA i el Ivie revela que el nivell socioeconòmic determina qui accedix a la mobilitat internacional i que les universitats privades concentren més alumnat estranger de grau, mentres les públiques lideren en investigació.

Les pluges i les tempestes marcaran el temps del cap de setmana en la Comunitat Valenciana

El cap de setmana arribarà a la Comunitat Valenciana amb cels molt coberts, ruixats que poden ser forts i amb tempesta, i un repunt de les temperatures a partir del diumenge.

El València Basket sobreviu al arreón final del Girona i es jugarà la final en Fontajau

El València Basket va deixar escapar una renda de deu punts i va acabar imposant-se per un ajustat 67-66 davant el Spar Girona, deixant la semifinal de la Lliga Femenina Endesa completament oberta per a la volta en Fontajau.

La Generalitat amplia l’alerta taronja per pluges a l’interior sud de València

La Generalitat estén l'alerta taronja per pluges a l'interior sud de València, mentres quasi tota la Comunitat seguix en avís groc excepte el nord de Castelló, amb registres que superen els 70 l/m² en diversos municipis.

Barrachina defén la ramaderia extensiva com a pilar estratègic en la Comunitat Valenciana

El conseller Miguel Barrachina reivindica la ramaderia extensiva com a activitat clau per a la seguretat alimentària, l'ocupació rural i l'equilibri territorial, i detalla una estratègia amb 70 mesures i suport econòmic estable al sector.

Les tempestes es generalitzen a Espanya amb xàfecs torrencials i risc de crescudes

Un tàlveg d'aire fred dispara la inestabilitat en quasi tota Espanya amb tempestes molt intenses al Mediterrani, registres torrencials a Alzira i risc de crescudes sobtades en la conca de l'Ebre.
Anuncios