4000 llocs de treball de professionals de la dansa i figurants per a la sèrie ‘La Ruta del Bakalao

Labora, el Servei Valencià d’Ocupació i Formació gestiona, a través del portal d’ocupació puntlabora.gva.es/puntlabora/ofertes, més de 4 000 ofertes de treball de l’empresa Bestreta-Càsting i Producció, que rodarà una sèrie anomenada ‘La Ruta’ basada en l’anomenada ‘Ruta del Bakalao’ valenciana.

Les ofertes són per a diferents rols de figurant que abasten des de professionals de la dansa fins a personal amb formació actoral per desenvolupar papers curts del guió. L’empresa valenciana Bestreta, especialitzada en direcció de càsting i figuració, formarà part del rodatge que serà per diverses localitats de la Comunitat Valenciana, principalment per la Ribera Baixa, durant l’hivern i la primavera del 2022.

Per poder optar a participar en el càsting, les persones interessades han d’estar inscrites a Labora com a demandants de feina perquè la candidatura siga tinguda en compte.

Per obtenir informació addicional sobre el procés, podeu enviar un correu a castinglarutabestreta@gmail.com.

Hi haurà diferents càstings per a figurants genèrics, que hauran de tenir una edat compresa entre els 18 i els 45 anys. Des de la companyia adverteixen que descartaran aspectes actuals o looks o gent amb tatuatges a la vista, per protegir l’ambientació.

Com a convocatòries especials, també busquen germans bessons homes i cotxes amb matriculació anterior al 93, per això serà necessari enviar fotos del vehicle. Les ofertes aniran sortint gradualment en funció de les necessitats de l’empresa.

 

Les ofertes

 

*Oferta núm. 578849/0 Actriu i actor per a personatges de petites parts: https://bit.ly/ActrizActor
*Oferta núm. 578868/0 Ballarins i ballarines https://bit.ly/Bailarines
*Oferta núm. 578882/0 FIGURACIÓ (Edat18-25 anys) https://bit.ly/Fig18-25
*Oferta núm. 578881/0 FIGURACIÓ (EDAT 26-35 anys) https://bit.ly/Fig26-35
*Oferta núm. 578870/0 FIGURACIÓ (EDAT 36-45 anys) https://bit.ly/Fig36-45

Serà imprescindible adjuntar fotografia en PDF per a les ofertes de FIGURACIÓ
Per més informació: consultar aquí

Ofertes a Labora

 

Són nombroses les empreses valencianes que confien a Labora i al seu portal d’ocupació Punt Labora per gestionar les ofertes d’ocupació. Així, les persones en recerca de feina poden trobar actualment prop de 2.500 ofertes de feina a les quals accedir o postular-se.

Cal recordar que Punt Labora és l’únic portal d’ocupació que compta amb la seguretat que les dades de les persones que postulades són acreditades prèviament, cosa que ofereix confiança a les empreses.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Acomiaden a Antonio Tejero en la intimitat abans del trasllat de les seues cendres a Màlaga

Familiars i afins han celebrat una missa a Xàtiva i han incinerat al exmilitar. Les cendres es traslladaran a Torre de la Mar, amb l'acte sense declaracions.

La Generalitat impulsa l’alvocat valencià amb una campanya de 20 milions i una marca pròpia

La Generalitat ha presentat la Marca Alvocat Valencià i ha anunciat una campanya de 20 milions per a reforçar qualitat, competitivitat i seguretat. El pla de l'IVIA abasta noves varietats, reg eficient i millores en postcollita.

Dos detinguts pel robatori de 100 quilos de coure en les vies d’alta velocitat a Algemesí

La Policia Local d'Algemesí ha detingut a dos veïns de Silla per sostraure 100 quilos de coure del cablejat d'alta velocitat. Van ser interceptats de matinada amb una maleta i cisalles i van guiar als agents fins al punt del robatori.

El Congrés insta el Govern a invertir 1.500 milions en la Rodalia de la Comunitat Valenciana

El Congrés ha aprovat sis de huit punts d'una moció per a reforçar la Rodalia en la Comunitat Valenciana, inclòs un pla 2026-2030 de 1.500 milions. La transferència del servici a la Generalitat no ha tirat avant.

Sindicats convoquen manifestacions i vaga educativa per falta de compromisos de la Conselleria

STEPV-Iv, CSIF, CCOO i UGT han cridat a manifestar-se este dissabte a València, Alacant i Castelló i han fixat una vaga educativa el 31 de març per la falta d'avanços.

Cau una xarxa de blanqueig de capitals que comprava dècims premiats de Nadal a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a sis persones a Alacant per blanquejar diners mitjançant la compra de dècims premiats de la Loteria de Nadal. S'han intervingut set immobles, armes, 70.425 euros en efectiu i productes bancaris amb 650.000 euros.

Pérez Llorca ressalta que la Comunitat torna a oferir oportunitats i l’economia va bé

Pérez Llorca ha reivindicat davant AVE que la Comunitat Valenciana torna a ser una terra d'oportunitats, amb estabilitat i dades econòmiques molt positius. Ha destacat lideratge en ocupació jove, rècord d'ocupació femenina, previsions de creixement del 3%, atracció d'inversions i avanços en vivenda, reindustrialització i simplificació administrativa.

PP i Vox tomben la reprovació de l’alcalde d’Alacant pel cas de vivendes públiques

El ple ha rebutjat la reprovació a Luis Barcala amb els vots de PP i Vox. L'esquerra li atribuïx responsabilitat en irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques.