4000 llocs de treball de professionals de la dansa i figurants per a la sèrie ‘La Ruta del Bakalao

Labora, el Servei Valencià d’Ocupació i Formació gestiona, a través del portal d’ocupació puntlabora.gva.es/puntlabora/ofertes, més de 4 000 ofertes de treball de l’empresa Bestreta-Càsting i Producció, que rodarà una sèrie anomenada ‘La Ruta’ basada en l’anomenada ‘Ruta del Bakalao’ valenciana.

Les ofertes són per a diferents rols de figurant que abasten des de professionals de la dansa fins a personal amb formació actoral per desenvolupar papers curts del guió. L’empresa valenciana Bestreta, especialitzada en direcció de càsting i figuració, formarà part del rodatge que serà per diverses localitats de la Comunitat Valenciana, principalment per la Ribera Baixa, durant l’hivern i la primavera del 2022.

Per poder optar a participar en el càsting, les persones interessades han d’estar inscrites a Labora com a demandants de feina perquè la candidatura siga tinguda en compte.

Per obtenir informació addicional sobre el procés, podeu enviar un correu a castinglarutabestreta@gmail.com.

Hi haurà diferents càstings per a figurants genèrics, que hauran de tenir una edat compresa entre els 18 i els 45 anys. Des de la companyia adverteixen que descartaran aspectes actuals o looks o gent amb tatuatges a la vista, per protegir l’ambientació.

Com a convocatòries especials, també busquen germans bessons homes i cotxes amb matriculació anterior al 93, per això serà necessari enviar fotos del vehicle. Les ofertes aniran sortint gradualment en funció de les necessitats de l’empresa.

 

Les ofertes

 

*Oferta núm. 578849/0 Actriu i actor per a personatges de petites parts: https://bit.ly/ActrizActor
*Oferta núm. 578868/0 Ballarins i ballarines https://bit.ly/Bailarines
*Oferta núm. 578882/0 FIGURACIÓ (Edat18-25 anys) https://bit.ly/Fig18-25
*Oferta núm. 578881/0 FIGURACIÓ (EDAT 26-35 anys) https://bit.ly/Fig26-35
*Oferta núm. 578870/0 FIGURACIÓ (EDAT 36-45 anys) https://bit.ly/Fig36-45

Serà imprescindible adjuntar fotografia en PDF per a les ofertes de FIGURACIÓ
Per més informació: consultar aquí

Ofertes a Labora

 

Són nombroses les empreses valencianes que confien a Labora i al seu portal d’ocupació Punt Labora per gestionar les ofertes d’ocupació. Així, les persones en recerca de feina poden trobar actualment prop de 2.500 ofertes de feina a les quals accedir o postular-se.

Cal recordar que Punt Labora és l’únic portal d’ocupació que compta amb la seguretat que les dades de les persones que postulades són acreditades prèviament, cosa que ofereix confiança a les empreses.

 

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.