València llança una campanya contra l’abandonament animal

L’Ajuntament de València ha iniciat una nova campanya de conscienciació ciutadana contra l’abandonament animal durant l’època més crítica de l’any, l’estiu. “Esta campanya se suma a les diferents iniciatives i al treball que des de la Regidoria de Benestar Animal de l’Ajuntament de València estem realitzant per tal de potenciar, a curt termini, les adopcions i acollides dels animals que cuidem als nostres centres. I, a llarg termini, amb les campanyes de sensibilització que tenen com a objectiu educar en el respecte, estima i protecció dels animals amb qui convivim”, segons ha explicat hui la regidora de Benestar Animal, Glòria Tello.

Les fotografies de la campanya són imatges d’animals reals i capten de manera espontània somriures i gestos entranyables de diferents gats i gossos, que atreuen l’atenció de l’espectador i el fan reflexionar sobre com la felicitat d’estos éssers vius depén directament dels seus amos. “Feliç amb tu” és el text principal d’esta campanya, encara que al costat apareix una frase complementària molt contundent, que ens apel·la directament: Abandonar és delicte.

El disseny dels cartells, que ja es poden veure exposats des de hui al mobiliari urbà de la ciutat, és Boke Bazán, dissenyador establert a València des de 1985, que manté una estreta relació amb la cultura a través de projectes de disseny, en els quals ha col·laborat amb entitats com el Teatre Principal, Les Arts, el Palau de la Música, La Nau o la Mostra de València.

Últimes notícies

Ribó insta a Compromís a accelerar la designació d’Oltra com a candidata a l’Alcaldia de València

Joan Ribó reclama a l'executiva local de Compromís que agilitze els tràmits interns perquè Mónica Oltra siga proclamada candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals.

Bendodo exigix al Govern un esborrany de Pressupostos per a alleujar l’asfíxia de diputacions i ajuntaments

Elías Bendodo reclama al Govern un esborrany de Pressupostos Generals de l'Estat per a frenar l'escanyament financer que, segons el PP, patixen diputacions i ajuntaments. Dirigents populars denuncien un mal econòmic mensual milionari i la falta de reforma del finançament local i autonòmic.

Luís Castro lamenta que Carlos Espí no haja sigut convocat per Espanya i mira ja a la pròxima temporada

Luís Castro admet que li hauria agradat veure a Carlos Espí amb la selecció espanyola i avança que el Llevant afrontarà un estiu complex mentres planifica la pròxima temporada i les renovacions.

Riquelme veu preocupant que la selecció no tinga jugadors del Reial Madrid en el Mundial

Enrique Riquelme, candidat a la presidència del Reial Madrid, considera preocupant que Espanya afrontara el Mundial sense futbolistes del club i reclama un debat entre projectes.

Marcelino veu molt difícil entrenar a Espanya la pròxima temporada

Marcelino García Toral, que posa fi a la seua etapa al Vila-real, considera poc probable dirigir a un equip espanyol el pròxim curs i s'obri seriosament a entrenar a l'estranger.

Pérez Llorca apel·la al consens per a frenar la vaga indefinida del professorat valencià

Pérez Llorca defén que, si totes les parts compartixen l'objectiu de millorar el sistema educatiu, no hi ha motiu per a no tancar un acord que pose fi a la vaga indefinida del professorat valencià.

Paula Bonet denuncia un nou atac i el robatori d’una peça en la seua galeria d’art

Paula Bonet ha denunciat un nou atac en la seua galeria d'art, on un intrús hauria trencat el cristall de la porta, descol·locat diverses obres i robat una peça pocs dies després que el seu presumpte assetjador quedara en llibertat.

ANPE i CSIF accepten la proposta salarial i Educació cita als sindicats a una altra reunió el dimarts

ANPE i CSIF accepten l'última proposta de pujada salarial de la Conselleria d'Educació, mentres STEPV, UGT i CCOO la consideren insuficient i mantenen el pols en la vaga del professorat, a l'espera d'una nova reunió el dimarts.