València llança una campanya contra l’abandonament animal

L’Ajuntament de València ha iniciat una nova campanya de conscienciació ciutadana contra l’abandonament animal durant l’època més crítica de l’any, l’estiu. “Esta campanya se suma a les diferents iniciatives i al treball que des de la Regidoria de Benestar Animal de l’Ajuntament de València estem realitzant per tal de potenciar, a curt termini, les adopcions i acollides dels animals que cuidem als nostres centres. I, a llarg termini, amb les campanyes de sensibilització que tenen com a objectiu educar en el respecte, estima i protecció dels animals amb qui convivim”, segons ha explicat hui la regidora de Benestar Animal, Glòria Tello.

Les fotografies de la campanya són imatges d’animals reals i capten de manera espontània somriures i gestos entranyables de diferents gats i gossos, que atreuen l’atenció de l’espectador i el fan reflexionar sobre com la felicitat d’estos éssers vius depén directament dels seus amos. “Feliç amb tu” és el text principal d’esta campanya, encara que al costat apareix una frase complementària molt contundent, que ens apel·la directament: Abandonar és delicte.

El disseny dels cartells, que ja es poden veure exposats des de hui al mobiliari urbà de la ciutat, és Boke Bazán, dissenyador establert a València des de 1985, que manté una estreta relació amb la cultura a través de projectes de disseny, en els quals ha col·laborat amb entitats com el Teatre Principal, Les Arts, el Palau de la Música, La Nau o la Mostra de València.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espí va tombar a Sivera amb un doblet i va mantindre visca l’esperança del Llevant

Un doblet de Carlos Espí en els minuts 88 i 97 va decidir el Llevant-Alabés després d'un pols de porters entre Ryan i Sivera. El Llevant va quedar amb 21 punts, a 4 de la salvació.

Espí derroca la muralla de Sivera amb un doblet i manté visca l’esperança del Llevant

Carlos Espí va firmar dos gols en el 88 i el 96 per a tombar a l'Alabés, amb deu des del 60. Sivera va sostindre als visitants i el Llevant va tallar la seua ratxa de cinc sense guanyar.

Castro i Coudet mantenen la base en el Llevant-Alabés

Els dos entrenadors a penes toquen els seus onces per al dol del divendres en el Ciutat de València: tornen Raghouber i Moreno; entren Pacheco i Aleñá.

Fàtima Diame conquesta el seu octau títol de longitud amb un últim salt de 6,62

La valenciana es va imposar a Irati Mitxelena amb un últim intent de 6,62 m en els Nacionals sota sostre de València. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Fàtima Diame es corona amb el seu octau títol de longitud després d’un últim salt de 6,62 m

Fàtima Diame es va proclamar campiona d'Espanya indoor per octava vegada amb un últim salt de 6,62 m que va desbancar a Irati Mitxelena. Es va quedar a 3 cm de la mínima per a Torun.

Educació autoritza que el 16 de març siga no lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió

La Conselleria d'Educació ha autoritzat que el dilluns 16 de març no siga lectiu a Alboraia, Sagunt, Almàssera i Benifaió per les Falles. La decisió s'emmarca en les excepcions del calendari escolar.

Fàtima Diame conquesta el seu octau or en longitud amb un últim salt de 6,62 m

La valenciana es va imposar en els Nacionals de pista coberta amb 6,62 m en la seua última temptativa després del 6,54 de Irati Mitxelena. Va firmar la seua millor marca de l'any i va quedar a 3 cm de la mínima per al Mundial de Torun.

L’alcalde de Manises rep l’alta una setmana després de l’infart

Javier Mansilla ha rebut l'alta després d'una evolució mèdica favorable i continuarà la recuperació a casa. El primer tinent d'alcalde assumix les funcions.