7.5 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

València llança una campanya contra l’abandonament animal

L’Ajuntament de València ha iniciat una nova campanya de conscienciació ciutadana contra l’abandonament animal durant l’època més crítica de l’any, l’estiu. “Esta campanya se suma a les diferents iniciatives i al treball que des de la Regidoria de Benestar Animal de l’Ajuntament de València estem realitzant per tal de potenciar, a curt termini, les adopcions i acollides dels animals que cuidem als nostres centres. I, a llarg termini, amb les campanyes de sensibilització que tenen com a objectiu educar en el respecte, estima i protecció dels animals amb qui convivim”, segons ha explicat hui la regidora de Benestar Animal, Glòria Tello.

Les fotografies de la campanya són imatges d’animals reals i capten de manera espontània somriures i gestos entranyables de diferents gats i gossos, que atreuen l’atenció de l’espectador i el fan reflexionar sobre com la felicitat d’estos éssers vius depén directament dels seus amos. “Feliç amb tu” és el text principal d’esta campanya, encara que al costat apareix una frase complementària molt contundent, que ens apel·la directament: Abandonar és delicte.

El disseny dels cartells, que ja es poden veure exposats des de hui al mobiliari urbà de la ciutat, és Boke Bazán, dissenyador establert a València des de 1985, que manté una estreta relació amb la cultura a través de projectes de disseny, en els quals ha col·laborat amb entitats com el Teatre Principal, Les Arts, el Palau de la Música, La Nau o la Mostra de València.

Últimes notícies

Detingut a Cox un home buscat després d’ocultar-se diversos dies en una vivenda

La Guàrdia Civil ha detingut a Cox a un home de 40 anys amb una orde de busca, detenció i ingrés a la presó dictada a Orihuela. Va ser localitzat en una vivenda on s'ocultava des de feia diversos dies i el jutjat ha decretat el seu ingrés a la presó.

Kambwala retorna al grup del Vila-real cinc mesos després i Partey es reincorpora

Kambwala ha tornat a entrenar amb el Vila-real després de cinc mesos de baixa per una lesió muscular. Partey també s'ha exercitat després de quasi un mes fora.

Els llevaneus de la Generalitat actuen en huit rutes de Castelló per la borrasca Francis

En plena borrasca Francis, la Generalitat ja va activar el pla de serveis viaris hivernals i este dilluns se centra en huit de les 28 rutes de Castelló. València i Alacant romanen en prealerta per a desplegar mitjans si feren falta.

El PSPV alerta d’una escalada històrica de queixes per brutícia i soroll a València al tancament de 2025

El PSPV ha advertit d'un augment rècord de queixes veïnals per falta de neteja i contaminació acústica a València durant 2025 i acusa el govern municipal d'inacció.

Incertesa per a les empreses valencianes per la situació a Veneçuela

Cambra València considera que la intervenció dels EUA i la captura de Nicolás Maduro obri un període d'incertesa. Veneçuela és sèptim mercat client en la zona i dotzé proveïdor de la Comunitat.

Trobats més restes del vaixell afonat en Komodo, sense rastre dels dos xiquets valencians

Els equips de rescat van trobar nous fragments del KM Putri Sakinah, però seguixen sense localitzar als dos menors de 9 i 10 anys desapareguts. L'operatiu, amb 153 persones i 17 embarcacions, es va ampliar fins al dimecres en una zona de forts corrents.

Indonèsia examina la seua seguretat marítima després del naufragi amb víctimes espanyoles en Komodo

El naufragi d'un vaixell turístic al Parc Nacional de Komodo ha deixat dos valencians morts i dos menors desapareguts. El cas ha impulsat a Indonèsia a revisar la seguretat marítima, obrir una investigació i suspendre temporalment la navegació turística.

PSPV acusa el PP de prioritzar la sanitat privada sobre la salut dels valencians

El PSPV ha acusat el PP d'anteposar la sanitat privada i de falta de transparència en les derivacions. Rafa Simó ha denunciat 56 milions i promeses incomplides.