València llança una campanya contra l’abandonament animal

L’Ajuntament de València ha iniciat una nova campanya de conscienciació ciutadana contra l’abandonament animal durant l’època més crítica de l’any, l’estiu. “Esta campanya se suma a les diferents iniciatives i al treball que des de la Regidoria de Benestar Animal de l’Ajuntament de València estem realitzant per tal de potenciar, a curt termini, les adopcions i acollides dels animals que cuidem als nostres centres. I, a llarg termini, amb les campanyes de sensibilització que tenen com a objectiu educar en el respecte, estima i protecció dels animals amb qui convivim”, segons ha explicat hui la regidora de Benestar Animal, Glòria Tello.

Les fotografies de la campanya són imatges d’animals reals i capten de manera espontània somriures i gestos entranyables de diferents gats i gossos, que atreuen l’atenció de l’espectador i el fan reflexionar sobre com la felicitat d’estos éssers vius depén directament dels seus amos. “Feliç amb tu” és el text principal d’esta campanya, encara que al costat apareix una frase complementària molt contundent, que ens apel·la directament: Abandonar és delicte.

El disseny dels cartells, que ja es poden veure exposats des de hui al mobiliari urbà de la ciutat, és Boke Bazán, dissenyador establert a València des de 1985, que manté una estreta relació amb la cultura a través de projectes de disseny, en els quals ha col·laborat amb entitats com el Teatre Principal, Les Arts, el Palau de la Música, La Nau o la Mostra de València.

Últimes notícies

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.

Una eixida nefasta deixa Los Gallos sense final del SailGP de València

Los Gallos, líders del seu grup abans de l’última jornada del SailGP de València, han perdut el pas a la final per una mala eixida i el triomf de l’US SailGP Team en l’última mànega classificatòria.

Golejada del Barcelona a Mestalla i lideratge en solitari

El Barcelona ha passat per damunt del València a Mestalla amb un 0-5, amb doblet de Lamine Yamal, i se situa líder en solitari després del punxó del Real Madrid.

L’Elx busca la primera victòria davant una Reial que encara no puntua fora

L’Elx rep hui al Martínez Valero la Reial Societat necessitat de guanyar per estrenar el seu caseller, davant un rival que encara no ha puntuat com a visitant.