14.1 C
València
Dilluns, 19 gener, 2026

Un valencià guanya 184.000 € a l’Euromillones

Nou milionari a Espanya gràcies al codi del Milió del sorteig d’Euromillones celebrat aquest dimarts, 28 de juny. L’afortunat, segons informen des de Loteries i Apostes de l’Estat, ha validat el seu bitllet a Miranda de Ebro (Burgos).

La sort d’Euromillones també ha arribat fins a la Comunitat Valenciana. Dos afortunats, un d’ells de València i un altre de Madrid, han resultat agraciats amb una segona categoria (5+1) i s’emporten un total de 184.886,33 euros cadascun. Aquests dos bitllets han sigut validats en el Despatx Receptor núm. 82.965 de la capital valenciana (Pl. Hondures, 20) i en l’Administració de Loteries núm. 418 de Madrid (Isla de Arosa, 29).

De tercera categoria (5+0) hi ha també 3 encertants al nostre país, que s’emporten 36.009,15 euros cadascun; els bitllets s’han venut en Nigrán (Pontevedra) i Las Rozas de Madrid (Madrid).

Al no haver-hi encertants de primera categoria, l’import corresponent passa a engrossir el pot per a la següent jornada, on un únic encertant podria guanyar 198 milions d’euros.

Els números premiats del sorteig d’Euromillones d’aquest dimarts són: 10, 35, 42, 47 i 48

Estreles: 2 i 11

El Milió: DQH01557

Últimes notícies

Podem felicitar les festes i Nadal. A triar

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana denuncia la polarització política actual, on qualsevol detall —fins i tot una paraula en una felicitació— és utilitzat per desqualificar l’adversari, exagerant-ne el significat i carregant-lo d’intencions que no tenen base real

El greu accident ferroviari d’Adamuz deixa 40 víctimes mortals i obliga a decretar tres dies de dol oficial

Hi ha 41 persones hospitalitzades, 12 d’elles a l’UCI, mentre continuen les tasques d’identificació i la investigació sobre les causes del sinistre

L’excés de fred deixa 125 morts en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre

MoMo estima 125 morts per excés de fred en la Comunitat Valenciana des del 20 de novembre, un 7,2% menys que un any abans. La majoria s'han concentrat al gener.

Jutjat de Llíria cita al subdirector d’Emergències per la filtració de l’àudio del 112

El Jutjat d'Instrucció 6 de Llíria ha citat a Jorge Suárez com a testimoni per la filtració a la premsa d'un fragment de l'àudio entre Aemet i el 112 durant la DANA. La Guàrdia Civil assenyala que dos ex alts càrrecs van copiar la crida en una memòria portàtil.

Port subratlla el plus de jugar a casa abans del València Basket-París en Eurolliga

El capità Josep Puerto va cridar a la calma després de dos derrotes i va destacar que jugar en el Roig Arena pot aportar l'energia necessària davant París Basketball.

Asaja Alacant ajorna la tractorada al 29 de gener després de la tragèdia ferroviària de Adamuz

L'organització posposa la protesta prevista per al dijous pels tres dies de dol oficial i manté recorregut, horari i reivindicacions per al 29 de gener.

Marcelino busca un bàlsam davant l’Ajax i apel·la a l’orgull del Vila-real

El tècnic va afirmar que guanyar a l'Ajax seria un xicotet bàlsam per a acomiadar la Champions a casa. Va anunciar canvis, va destacar el prestigi i va analitzar al rival.

La Fiscalia rebutja considerar víctima de la DANA a un mort per falta d’assistència mèdica

La Fiscalia de València no veu relació causal directa entre la DANA i la mort d'un veí de Guadassuar i l'exclou del cas. També descarta lesions psicològiques i la causa incorpora la crida d'un enginyer sobre la presa de Buseo.