8.6 C
València
Dilluns, 12 gener, 2026

Un valencià guanya 184.000 € a l’Euromillones

Nou milionari a Espanya gràcies al codi del Milió del sorteig d’Euromillones celebrat aquest dimarts, 28 de juny. L’afortunat, segons informen des de Loteries i Apostes de l’Estat, ha validat el seu bitllet a Miranda de Ebro (Burgos).

La sort d’Euromillones també ha arribat fins a la Comunitat Valenciana. Dos afortunats, un d’ells de València i un altre de Madrid, han resultat agraciats amb una segona categoria (5+1) i s’emporten un total de 184.886,33 euros cadascun. Aquests dos bitllets han sigut validats en el Despatx Receptor núm. 82.965 de la capital valenciana (Pl. Hondures, 20) i en l’Administració de Loteries núm. 418 de Madrid (Isla de Arosa, 29).

De tercera categoria (5+0) hi ha també 3 encertants al nostre país, que s’emporten 36.009,15 euros cadascun; els bitllets s’han venut en Nigrán (Pontevedra) i Las Rozas de Madrid (Madrid).

Al no haver-hi encertants de primera categoria, l’import corresponent passa a engrossir el pot per a la següent jornada, on un únic encertant podria guanyar 198 milions d’euros.

Els números premiats del sorteig d’Euromillones d’aquest dimarts són: 10, 35, 42, 47 i 48

Estreles: 2 i 11

El Milió: DQH01557

Últimes notícies

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en el Ciutat per la seua falta de gol

Empat 1-1 en el Ciutat de València amb els gols en un minut. Losada va respondre al punt de Carlos Romero i Puado es va retirar als tres minuts per un colp en el genoll.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 després de dos gols seguits i escàs encert

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en el Ciutat de València amb dos tants seguits. El domini local i la falta de rematada van marcar un dol que es va embossar al final.

Llevant i Espanyol empaten 1-1 en un dol sense pegada

Un gol de Carlos Romero i la rèplica immediata d'Iker Losada van deixar un 1-1 en el Ciutat de València. El Llevant va tornar a quedar-se sense el seu primer triomf a casa.

Llevant i Espanyol es repartixen els punts en un 1-1 decidit en un minut

Llevant i Espanyol van empatar 1-1 en un dol amb els dos gols en tot just un minut. Després de la igualada, el domini posterior no es va traduir en ocasions clares.

Protesta davant el Circ de Nadal contra l’ús d’animals en l’espectacle

Col·lectius animalistas protesten davant el Circ de Nadal a Alfafar contra l'ús d'animals i qüestionen el missatge a la infància. Vídeos en xarxes reaviven el debat i les entitats anuncien noves mobilitzacions.

El Llevant domina a l’Espanyol però es va al descans sense gol després d’un primer temps d’ocasions (0-0)

El Llevant va portar la iniciativa i va generar diverses ocasions clares, però l'encert de Dmitrovic i el desencert en la definició van mantindre el 0-0 al descans.

El Mediterrani ha registrat temperatures per damunt de la mitjana en 2024 i 2025

La Aemet assenyala que la temperatura superficial del Mediterrani ha estat per damunt de la mitjana 1991-2020 en 2024 i 2025, amb breus retorns a la normalitat. En paral·lel, la calor oceànica global va aconseguir un nou màxim en 2025.

Bernabé demana a Pérez Llorca donar suport al finançament que aporta 3.669 milions a la Comunitat

La delegada del Govern ha instat el president i a l'alcaldessa de València a recolzar el model d'Hisenda, que afig 3.669 milions a la Comunitat. Defén que cap autonomia perd i que la injecció total serà de 21.000 milions.