14.7 C
València
Dissabte, 18 octubre, 2025

Un valencià guanya 184.000 € a l’Euromillones

Nou milionari a Espanya gràcies al codi del Milió del sorteig d’Euromillones celebrat aquest dimarts, 28 de juny. L’afortunat, segons informen des de Loteries i Apostes de l’Estat, ha validat el seu bitllet a Miranda de Ebro (Burgos).

La sort d’Euromillones també ha arribat fins a la Comunitat Valenciana. Dos afortunats, un d’ells de València i un altre de Madrid, han resultat agraciats amb una segona categoria (5+1) i s’emporten un total de 184.886,33 euros cadascun. Aquests dos bitllets han sigut validats en el Despatx Receptor núm. 82.965 de la capital valenciana (Pl. Hondures, 20) i en l’Administració de Loteries núm. 418 de Madrid (Isla de Arosa, 29).

De tercera categoria (5+0) hi ha també 3 encertants al nostre país, que s’emporten 36.009,15 euros cadascun; els bitllets s’han venut en Nigrán (Pontevedra) i Las Rozas de Madrid (Madrid).

Al no haver-hi encertants de primera categoria, l’import corresponent passa a engrossir el pot per a la següent jornada, on un únic encertant podria guanyar 198 milions d’euros.

Els números premiats del sorteig d’Euromillones d’aquest dimarts són: 10, 35, 42, 47 i 48

Estreles: 2 i 11

El Milió: DQH01557

Últimes notícies

Un estudi atribuïx els primers desbordaments a Paiporta a L’Horteta i Gallego

La investigació del IIAMA-UPV reconstruïx la dana del 29 d'octubre de 2024 i conclou que els desbordes inicials no van procedir de la Rambla de Poio. La resposta sobtada de les conques de L'Horta Sud i la distribució de la pluja expliquen la seqüència de l'episodi.

Massanassa necessitarà entre 3 i 4 anys per a recuperar el nivell previ al 28-O després de la DANA

L'alcalde situa la recuperació completa entre 3 i 4 anys després de la DANA del 29 d'octubre. Demana agilitat en les ajudes i obres hidràuliques aigües amunt per a reduir el risc.

Pocs núvols i temperatures sense canvis este dissabte en la Comunitat Valenciana

Dissabte estable en la Comunitat Valenciana, amb cel poc nuvolós, boires a l'interior i temperatures sense canvis. El diumenge augmentarà la nuvolositat en el nord.

Una altra mala primera part llastra al València: 90-84 a Mònaco

El València va encadenar la seua tercera derrota en l'Eurolliga en perdre 90-84 en la pista del Mònaco. Un 30-15 en el segon quart va marcar el xoc malgrat la reacció.

Que el valencià vixca en tots els llocs

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre la polèmica que ha generat el lema de la Generalitat València per al 9 d'Octubre i si és correcte o no

Josep Planells guanya el Premi Reina Sofia de Composició per ‘Metalepsis’

Josep Planells Schiaffino s'imposa en la XLII edició amb 'Metalepsis', que s'estrena en el Teatre Monumental amb l'Orquestra RTVE. El guardó, dotat amb 100.000 euros, reforça una trajectòria lligada a bandes i conservatoris.

El funeral d’Estat per les víctimes de la DANA serà el 29 a les 18 hores a València

L'homenatge d'Estat per les víctimes de la DANA se celebrarà el dimecres 29 d'octubre a les 18 hores en el Museu Príncep Felip de València. Es recordarà a 237 morts i assistiran autoritats i famílies amb invitació personal.

Troben un cadàver a la platja del Dosser de Cullera sense signes de violència

Un cos sense identificar ha sigut localitzat a la platja del Dosser, a Cullera, sense signes externs de violència i sense indicis que procedisca d'una pastera. És la segona troballa en una setmana; la Guàrdia Civil investiga.