Un valencià guanya 184.000 € a l’Euromillones

Nou milionari a Espanya gràcies al codi del Milió del sorteig d’Euromillones celebrat aquest dimarts, 28 de juny. L’afortunat, segons informen des de Loteries i Apostes de l’Estat, ha validat el seu bitllet a Miranda de Ebro (Burgos).

La sort d’Euromillones també ha arribat fins a la Comunitat Valenciana. Dos afortunats, un d’ells de València i un altre de Madrid, han resultat agraciats amb una segona categoria (5+1) i s’emporten un total de 184.886,33 euros cadascun. Aquests dos bitllets han sigut validats en el Despatx Receptor núm. 82.965 de la capital valenciana (Pl. Hondures, 20) i en l’Administració de Loteries núm. 418 de Madrid (Isla de Arosa, 29).

De tercera categoria (5+0) hi ha també 3 encertants al nostre país, que s’emporten 36.009,15 euros cadascun; els bitllets s’han venut en Nigrán (Pontevedra) i Las Rozas de Madrid (Madrid).

Al no haver-hi encertants de primera categoria, l’import corresponent passa a engrossir el pot per a la següent jornada, on un únic encertant podria guanyar 198 milions d’euros.

Els números premiats del sorteig d’Euromillones d’aquest dimarts són: 10, 35, 42, 47 i 48

Estreles: 2 i 11

El Milió: DQH01557

Últimes notícies

Fortes tempestes al nord d’Alacant i pluja feble a la zona de l’incendi de Tírig

Les pluges de la vesprada han deixat més de 50 litres per metre quadrat en punts d’Alacant i tempestes ara al nord de Castelló, amb pluja feble sobre la zona de l’incendi forestal de Tírig, ja estabilitzat.

Controlat l’incendi de Jalance i estabilitzat el d’Enguera després d’una evolució favorable

L’incendi forestal declarat a Jalance ja està controlat i el d’Enguera es troba estabilitzat, després d’unes hores de treball intens dels bombers i amb el suport de mitjans aeris.

El fort temporal causa danys materials a l’Alcoià i altres comarques d’Alacant

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant han fet 37 intervencions per forts vents i tempestes, amb Alcoy com a municipi més afectat. El temporal ha causat danys materials en tendals, teulades, cablejats i arbrat, així com problemes de circulació.

Tempestes molt intenses amb pedra i ratxes violentes en l’interior d’Alacant i València

L’interior nord d’Alacant i el sud de València han registrat esta vesprada tempestes molt breus però intenses, amb pedra i ratxes de vent que han arribat als 116 km/h a Villena.

El foc de Tírig queda estabilitzat després de cremar 810 hectàrees

L’incendi forestal declarat divendres a Tírig ha quedat estabilitzat este dilluns de vesprada, després d’afectar 810 hectàrees entre Tírig i Catí. Les persones desallotjades ja poden tornar a casa i la UME comença el repliegue cap a Bétera.

El València CF afegix un amistós contra el Teruel per l’ajornament de LaLiga

El València CF ha programat un nou amistós davant el Teruel este dimecres 12 d’agost a Paterna, després que s’haja retardat una setmana el seu debut en LaLiga davant el Betis. L’equip de Carlos Corberán aprofitarà així per sumar minuts i arribar amb més ritme a l’estrena oficial contra el Celta a Mestalla.

Condemna per l’agressió homòfoba a Benialí i suport a les menors atacades

La vicepresidenta Susana Camarero ha condemnat l’agressió homòfoba patida per diverses menors a Benialí, a la Vall de Gallinera, i ha oferit suport institucional, atenció especialitzada i acompanyament a les joves i a les seues famílies.

Els veïns de Catí desallotjats per l’incendi ja poden tornar a casa

Els veïns de Catí evacuats per l’incendi forestal han pogut tornar hui a les seues vivendes després de la bona evolució de l’extinció. La Generalitat recomana el retorn abans de les 17.00 hores per l’arribada de tempestes fortes a l’interior de Castelló i València.