Un valencià guanya 184.000 € a l’Euromillones

Nou milionari a Espanya gràcies al codi del Milió del sorteig d’Euromillones celebrat aquest dimarts, 28 de juny. L’afortunat, segons informen des de Loteries i Apostes de l’Estat, ha validat el seu bitllet a Miranda de Ebro (Burgos).

La sort d’Euromillones també ha arribat fins a la Comunitat Valenciana. Dos afortunats, un d’ells de València i un altre de Madrid, han resultat agraciats amb una segona categoria (5+1) i s’emporten un total de 184.886,33 euros cadascun. Aquests dos bitllets han sigut validats en el Despatx Receptor núm. 82.965 de la capital valenciana (Pl. Hondures, 20) i en l’Administració de Loteries núm. 418 de Madrid (Isla de Arosa, 29).

De tercera categoria (5+0) hi ha també 3 encertants al nostre país, que s’emporten 36.009,15 euros cadascun; els bitllets s’han venut en Nigrán (Pontevedra) i Las Rozas de Madrid (Madrid).

Al no haver-hi encertants de primera categoria, l’import corresponent passa a engrossir el pot per a la següent jornada, on un únic encertant podria guanyar 198 milions d’euros.

Els números premiats del sorteig d’Euromillones d’aquest dimarts són: 10, 35, 42, 47 i 48

Estreles: 2 i 11

El Milió: DQH01557

Últimes notícies

El València Basket estrena un museu en el Roig Arena que repassa tota la seua història

El València Basket inaugura un museu i tour en el Roig Arena que recorre la seua trajectòria des de 1986, amb zones interactives i un enfocament a crear nova afició.

Més de 1.600 aspirants s’examinen per a entrar en el cos de Bombers de València

Un total de 1.634 persones es presenten este dissabte al primer examen de l'oposició al cos de Bombers de València, que oferix fins a 122 noves places i aspira a completar el procés abans de final d'any.

La Fiscalia demana imputar a un exalte càrrec de Justícia per la filtració d’un àudio de la dana

La Fiscalia Provincial de València sol·licita que el exsubsecretario de Justícia Ricardo García declare com investigat per la filtració d'un àudio reservat entre Aemet i Emergències durant la dana.

Els taxistes valencians redoblen les protestes i acusen el Consell de precarizar els servicis públics

Uns 1.500 taxistes tornen a col·lapsar el centre de València per a exigir una regulació més restrictiva de les VTC i denunciar la precarització dels servicis públics.

Loteries destinarà 60 milions en quatre anys a la labor social de Creu Roja

Hisenda i Creu Roja renoven el seu conveni de col·laboració, pel qual Loteries i Apostes de l'Estat aportarà 60 milions d'euros en quatre anys per a projectes socials i humanitaris.

Diego López demana un València més ambiciós després de l’empat davant el Raig

Diego López reclama que el València tanque bé la temporada i faça un salt competitiu el pròxim curs, després d'un empat davant el Raig que deixa la salvació pendent.

Martínez Mus reafirma que presentarà este mes la nova regulació per a taxis i VTC

Vicente Martínez Mus assegura que la Generalitat manté el compromís de disposar este mes d'una nova regulació del sector, que busca un millor servici públic i preus raonables per als usuaris.

Hisenda pactarà amb la Generalitat una reunió sobre el nou model de finançament autonòmic

El ministre d'Hisenda anuncia que contactarà en breu amb la Generalitat per a abordar el nou model de finançament, que inclou condonació de deute i més recursos per a les autonomies.