El vestit de Cristina Pedroche la nit de Cap d’Any que no deixa indiferent a ningú

Cristina Pedroche i Alberto Chicote

Cristina Pedroche i Alberto Chicote, els encarregats de les campanades en ‘Antena 3’ | Atresmedia

 

Un dels moments més esperats de la nit de Cap d’Any és, ja des de fa uns anys, el gran misteri del vestit de Cristina Pedroche, elegida per Antena 3 per a donar les campanades en una de les principals cadenes de televisió del nostre país i intentar ‘prendre’ el màxim número d’espectadors al gran tità, La 1 de Televisió Espanyola. 

 

 

En els anys anteriors, la presentadora ha anat jugant amb el misteri i la sorpresa, però enguany el llistó era molt, però que molt alt. De fet, fa només uns dies la mateixa Pedroche va sorprendre en aparéixer quasi despullada en plena Puerta del Sol de Madrid. Ara bé, estes últimes campanades tot el món s’ha quedat sorprés. Cristina Pedroche ha volgut allunyar-se dels transparents i donar les campanades amb un vestit d’aspecte metàl·lic de color groc, paregut a l’or, acompanyat d’una túnica negra. 

 

Imagen de Cristina Pedroche con el su vestido para las Campanadas 2020

El vestit que ha mostrat la presentadora durant les campanades | Twitter / @CristiPedroche

 

Un vestit fet per als «extraterrestres»

Segons explica ‘Jaleos’, l’estilista de la presentadora, Josie, ha assegurat que li «agrada pensar que els extraterrestres venen a vore’ns i ells han de vibrar d’igual manera que nosaltres amb este estilisme». No sabem la resposta, però l’elecció ha sigut més que sonada.

 

 

A banda del vestit com a tal, Cristina Pedroche també ha lluït uns llargs guanys negres de pell i un monyo molt discret. Tot enfocat a destacar el daurat robòtic que portava, que segons ha explicat ella mateixa és una «escultura de l’artista Jacinto de Manuel», fet a partir de fibra de vidre reciclat i cobert de pa d’or. Chicote, en canvi, ha optat com sempre per un estilisme molt més conservador i discret. 

 

 

També cal dir que, coneixedora de l’impacte mediàtic i l’expectació que generava, Pedroche ha volgut aprofitar per a dir diferents missatges: «Vull cuidar-me este any, estimant-me més i millor a mi mateixa. Tindre un amor sa. També vull parlar de l’emergència climàtica, no hi ha excuses per a no reciclar, hui mateix. I un any més, vull alçar la meua veu contra la violència de gènere», han sigut les seues paraules. I a tu, què t’ha paregut la seua elecció per a donar les campanades?

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les denunciants

El PSOE ha expulsat a l'alcalde d'Almussafes, Toni González, per les seues declaracions contra les dones que el van denunciar per assetjament sexual, en considerar-les una revictimització. La decisió arriba després de la seua suspensió de militància al desembre i un expedient obert al febrer.

El PSOE expulsa a l’alcalde d’Almussafes, Toni González, després dels seus atacs a les denunciants d’assetjament sexual

El PSOE ha expulsat a Toni González, alcalde d'Almussafes, per declaracions contra les dones que li van denunciar per assetjament, qualificades de 'revictimación'. Al desembre va ser suspés i el 25 de febrer va afrontar un expedient per 'amenaça vetlada', 'menyspreu' i deslleialtat.

Pluges superiors a 150 l/m² a Xert i Catí en 48 hores, a l’interior de Castelló

En 48 hores s'han superat els 150 l/m² a Xert i Catí. L'episodi ha deixat acumulats molt alts a l'interior de Castelló i registres notables a València i Alacant.

El Consell destina 854 milions al transport sanitari per quatre anys prorrogables a cinc

El Consell ha autoritzat este divendres el contracte del transport sanitari urgent i no urgent en la Comunitat Valenciana: 853,9 milions per a 4+1 anys i 23 vehicles més, fins a 739.

El Consell denuncia que el Govern no ha pagat 4 de cada 5 ajudes de primera necessitat per la dana

El Consell ha denunciat que la majoria de les ajudes de primera necessitat per la dana no s'han abonat i ha atribuït el bloqueig a traves burocràtiques estatals. Alhora, ha destacat avanços del Pla Endavant.

El Consell aprova una deducció de fins a 150 € per formació musical i instruments en la Comunitat Valenciana

El Consell ha aprovat una nova deducció autonòmica de fins a 150 € en l'IRPF per gastos de foment i formació musical. La mesura serà efectiva en la campanya que arranca el 8 d'abril i té efecte retroactiu des de l'1 de gener de 2025.

Es normalitza la circulació en les línies 6 i 4 del tramvia de València després del trencament d’una catenària

La L6 va recuperar tot el seu recorregut i la L4 va restablir el tram entre Doctor Lluch i Pont d'Assot cap a les 15.00, després de reparar una catenària danyada. La incidència es va originar sobre les 12.30 pel colp d'un camió en l'avinguda de Catalunya.

La Policia Nacional busca al sospitós de violar a una menor de 16 anys a Xirivella

La UFAM de la Policia Nacional a Xirivella busca a un home sospitós d'haver violat a una menor de 16 anys. L'agressió es va produir el 26 de febrer i es reserven detalls per protecció de la víctima.