El vestit de Cristina Pedroche la nit de Cap d’Any que no deixa indiferent a ningú

Cristina Pedroche i Alberto Chicote

Cristina Pedroche i Alberto Chicote, els encarregats de les campanades en ‘Antena 3’ | Atresmedia

 

Un dels moments més esperats de la nit de Cap d’Any és, ja des de fa uns anys, el gran misteri del vestit de Cristina Pedroche, elegida per Antena 3 per a donar les campanades en una de les principals cadenes de televisió del nostre país i intentar ‘prendre’ el màxim número d’espectadors al gran tità, La 1 de Televisió Espanyola. 

 

 

En els anys anteriors, la presentadora ha anat jugant amb el misteri i la sorpresa, però enguany el llistó era molt, però que molt alt. De fet, fa només uns dies la mateixa Pedroche va sorprendre en aparéixer quasi despullada en plena Puerta del Sol de Madrid. Ara bé, estes últimes campanades tot el món s’ha quedat sorprés. Cristina Pedroche ha volgut allunyar-se dels transparents i donar les campanades amb un vestit d’aspecte metàl·lic de color groc, paregut a l’or, acompanyat d’una túnica negra. 

 

Imagen de Cristina Pedroche con el su vestido para las Campanadas 2020

El vestit que ha mostrat la presentadora durant les campanades | Twitter / @CristiPedroche

 

Un vestit fet per als «extraterrestres»

Segons explica ‘Jaleos’, l’estilista de la presentadora, Josie, ha assegurat que li «agrada pensar que els extraterrestres venen a vore’ns i ells han de vibrar d’igual manera que nosaltres amb este estilisme». No sabem la resposta, però l’elecció ha sigut més que sonada.

 

 

A banda del vestit com a tal, Cristina Pedroche també ha lluït uns llargs guanys negres de pell i un monyo molt discret. Tot enfocat a destacar el daurat robòtic que portava, que segons ha explicat ella mateixa és una «escultura de l’artista Jacinto de Manuel», fet a partir de fibra de vidre reciclat i cobert de pa d’or. Chicote, en canvi, ha optat com sempre per un estilisme molt més conservador i discret. 

 

 

També cal dir que, coneixedora de l’impacte mediàtic i l’expectació que generava, Pedroche ha volgut aprofitar per a dir diferents missatges: «Vull cuidar-me este any, estimant-me més i millor a mi mateixa. Tindre un amor sa. També vull parlar de l’emergència climàtica, no hi ha excuses per a no reciclar, hui mateix. I un any més, vull alçar la meua veu contra la violència de gènere», han sigut les seues paraules. I a tu, què t’ha paregut la seua elecció per a donar les campanades?

 

També pots llegir…

Últimes notícies

David Ferrer presenta la nova samarreta de la selecció espanyola de tenis

La selecció espanyola de tenis estrena samarreta per a les pròximes eliminatòries de la Copa Davis, un equipament roig i groc presentada pel capità David Ferrer, que confia en la nova generació de jugadors.

Sanitat reforça l’atenció 24 hores, la salut mental i les teràpies oncològiques en els pressupostos de 2026

La Conselleria de Sanitat destina 9.453 milions en 2026, un 3% més, amb focus en nous centres d'urgències 24 hores, reforç de salut mental i alta tecnologia contra el càncer.

Callosa de Segura es concentra en silenci per Patricia, víctima d’un assassinat masclista

Desenes de veïns de Callosa de Segura es concentren davant l'Ajuntament per a guardar un minut de silenci i condemnar l'assassinat masclista de Patricia a les mans de la seua parella.

El detingut per l’assassinat masclista de Callosa confessa que va escanyar a la seua parella després d’una discussió

L'home detingut per l'assassinat masclista de Patricia, de 48 anys, a Callosa de Segura ha confessat que la va escanyar després d'una discussió i que ja tenia denúncies prèvies d'altres exparelles.

Iñigo Pérez es presenta al Vila-real: un desafiament clau en la seua carrera

Iñigo Pérez s'estrena com a entrenador del Vila-real i definix el repte com un desafiament important en la seua carrera, amb la mirada posada a mantindre el nivell de l'equip en LaLiga i en la Lliga de Campions.

Educació reduïx al 12,62% el seguiment de la vaga docent en el seu moment 17

La Conselleria d'Educació situa en el 12,62% el seguiment de la vaga indefinida del professorat valencià en el seu desseté dia, amb lleugeres diferències entre províncies i coincidència amb les proves d'accés a la universitat.

La Generalitat destina més de 26 milions a obres antiriuades per a blindar els polígons industrials

La Conselleria d'Indústria prioritza en els pressupostos de 2026 la recuperació després de la dana amb més de 26 milions per a obres antiriuades i ajudes a empreses, en un marc de retallada global del departament i crítiques de l'oposició.

Morales s’acomiada del Llevant després de tancar el seu espinita amb l’ascens a Burgos

José Luis Morales s'acomiada del Llevant després de deu temporades, 377 partits i 83 gols, i reconeix que l'ascens reeixit a Burgos li va permetre tancar la espinita del descens de 2022.