El vestit de Cristina Pedroche la nit de Cap d’Any que no deixa indiferent a ningú

Cristina Pedroche i Alberto Chicote

Cristina Pedroche i Alberto Chicote, els encarregats de les campanades en ‘Antena 3’ | Atresmedia

 

Un dels moments més esperats de la nit de Cap d’Any és, ja des de fa uns anys, el gran misteri del vestit de Cristina Pedroche, elegida per Antena 3 per a donar les campanades en una de les principals cadenes de televisió del nostre país i intentar ‘prendre’ el màxim número d’espectadors al gran tità, La 1 de Televisió Espanyola. 

 

 

En els anys anteriors, la presentadora ha anat jugant amb el misteri i la sorpresa, però enguany el llistó era molt, però que molt alt. De fet, fa només uns dies la mateixa Pedroche va sorprendre en aparéixer quasi despullada en plena Puerta del Sol de Madrid. Ara bé, estes últimes campanades tot el món s’ha quedat sorprés. Cristina Pedroche ha volgut allunyar-se dels transparents i donar les campanades amb un vestit d’aspecte metàl·lic de color groc, paregut a l’or, acompanyat d’una túnica negra. 

 

Imagen de Cristina Pedroche con el su vestido para las Campanadas 2020

El vestit que ha mostrat la presentadora durant les campanades | Twitter / @CristiPedroche

 

Un vestit fet per als «extraterrestres»

Segons explica ‘Jaleos’, l’estilista de la presentadora, Josie, ha assegurat que li «agrada pensar que els extraterrestres venen a vore’ns i ells han de vibrar d’igual manera que nosaltres amb este estilisme». No sabem la resposta, però l’elecció ha sigut més que sonada.

 

 

A banda del vestit com a tal, Cristina Pedroche també ha lluït uns llargs guanys negres de pell i un monyo molt discret. Tot enfocat a destacar el daurat robòtic que portava, que segons ha explicat ella mateixa és una «escultura de l’artista Jacinto de Manuel», fet a partir de fibra de vidre reciclat i cobert de pa d’or. Chicote, en canvi, ha optat com sempre per un estilisme molt més conservador i discret. 

 

 

També cal dir que, coneixedora de l’impacte mediàtic i l’expectació que generava, Pedroche ha volgut aprofitar per a dir diferents missatges: «Vull cuidar-me este any, estimant-me més i millor a mi mateixa. Tindre un amor sa. També vull parlar de l’emergència climàtica, no hi ha excuses per a no reciclar, hui mateix. I un any més, vull alçar la meua veu contra la violència de gènere», han sigut les seues paraules. I a tu, què t’ha paregut la seua elecció per a donar les campanades?

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Diana Morant es presenta a les primàries del PSPV per optar a la Presidència de la Generalitat

La secretària general del PSPV-PSOE i ministra Diana Morant ha anunciat a Gandia que concorrerà a les primàries del partit per ser la primera presidenta de la Generalitat, amb un projecte centrat en educació, sanitat, vivenda i reactivació econòmica.

Tres detinguts per una estafa massiva amb falses inversions en criptomonedes destapada a Castelló

La Guàrdia Civil ha desarticulat una xarxa que presumptament estafava grans quantitats de diners amb falses inversions en criptomonedes, arran de la denúncia d’un veí d’Orpesa enganyat amb prop de 340.000 euros.

Detingut a Múrcia per estafar 5.000 euros a una dona amb la falsa promesa de regularitzar-la

La Policia Nacional ha detingut a Múrcia un home acusat d'estafar 5.000 euros a una dona estrangera en situació irregular amb la promesa falsa d'aconseguir-li permís de residència i treball. La víctima, que exercia la prostitució, el va conéixer en un club d'alterne d'Elx i va acabar denunciant-lo per estafa i coaccions.

L’Autocine Star torna a encendre la pantalla a València coincidint amb el seu 45é aniversari

L’Autocine Star de València ha reobert després d’una renovació completa del recinte de més de 10.000 metres quadrats i incorpora una nova proposta gastronòmica i millores ambientals, coincidint amb el 45é aniversari.

Així queden els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027

L’Observatori del Comerç Valencià ha fixat els 11 diumenges i festius amb obertura comercial autoritzada per a 2027 i ha obert la porta a canviar-los si hi ha alertes meteorològiques o sanitàries.

Milers de residents de la Comunitat continuen sense cobrar la nòmina de juny, segons CESM-CV

El sindicat mèdic CESM-CV denuncia que molts residents de primer any i renovats en juny encara no han cobrat, tot i treballar amb normalitat als hospitals i centres de salut valencians.

Condenat a quatre anys de presó per agredir sexualment la seua inquilina a Villena

Un home de 59 anys ha sigut condemnat a quatre anys de presó per agredir sexualment una inquilina que li tenia llogada una habitació a Villena. A més, haurà d’indemnitzar la víctima amb 20.000 euros per danys morals.

Un incendi en un motor obliga a desallotjar un edifici de laboratoris a la UPV

Un incendi en un motor de combustió interna en una sala d’assaig del bloc 8P de la UPV ha obligat a desallotjar l’edifici de laboratoris fins que els bombers han controlat les flames i han ventilat la zona.