El vestit de Cristina Pedroche la nit de Cap d’Any que no deixa indiferent a ningú

Cristina Pedroche i Alberto Chicote

Cristina Pedroche i Alberto Chicote, els encarregats de les campanades en ‘Antena 3’ | Atresmedia

 

Un dels moments més esperats de la nit de Cap d’Any és, ja des de fa uns anys, el gran misteri del vestit de Cristina Pedroche, elegida per Antena 3 per a donar les campanades en una de les principals cadenes de televisió del nostre país i intentar ‘prendre’ el màxim número d’espectadors al gran tità, La 1 de Televisió Espanyola. 

 

 

En els anys anteriors, la presentadora ha anat jugant amb el misteri i la sorpresa, però enguany el llistó era molt, però que molt alt. De fet, fa només uns dies la mateixa Pedroche va sorprendre en aparéixer quasi despullada en plena Puerta del Sol de Madrid. Ara bé, estes últimes campanades tot el món s’ha quedat sorprés. Cristina Pedroche ha volgut allunyar-se dels transparents i donar les campanades amb un vestit d’aspecte metàl·lic de color groc, paregut a l’or, acompanyat d’una túnica negra. 

 

Imagen de Cristina Pedroche con el su vestido para las Campanadas 2020

El vestit que ha mostrat la presentadora durant les campanades | Twitter / @CristiPedroche

 

Un vestit fet per als «extraterrestres»

Segons explica ‘Jaleos’, l’estilista de la presentadora, Josie, ha assegurat que li «agrada pensar que els extraterrestres venen a vore’ns i ells han de vibrar d’igual manera que nosaltres amb este estilisme». No sabem la resposta, però l’elecció ha sigut més que sonada.

 

 

A banda del vestit com a tal, Cristina Pedroche també ha lluït uns llargs guanys negres de pell i un monyo molt discret. Tot enfocat a destacar el daurat robòtic que portava, que segons ha explicat ella mateixa és una «escultura de l’artista Jacinto de Manuel», fet a partir de fibra de vidre reciclat i cobert de pa d’or. Chicote, en canvi, ha optat com sempre per un estilisme molt més conservador i discret. 

 

 

També cal dir que, coneixedora de l’impacte mediàtic i l’expectació que generava, Pedroche ha volgut aprofitar per a dir diferents missatges: «Vull cuidar-me este any, estimant-me més i millor a mi mateixa. Tindre un amor sa. També vull parlar de l’emergència climàtica, no hi ha excuses per a no reciclar, hui mateix. I un any més, vull alçar la meua veu contra la violència de gènere», han sigut les seues paraules. I a tu, què t’ha paregut la seua elecció per a donar les campanades?

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València s’unix al minut de silenci per les víctimes de l’incendi forestal d’Almeria

L’Ajuntament de València s’ha sumat al minut de silenci convocat per la FVMP per les 12 víctimes mortals i 23 desapareguts de l’incendi forestal de Los Gallardos, a Almeria.

Morant acusa el PP i assegura que la climatització dels col·legis es pagarà amb fons de l’Estat

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi. També carrega contra la gestió del PP durant la dana a València.

Els col·legis valencians es climatitzaran amb fons de l’Estat, remarca Diana Morant

Diana Morant assegura que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es farà amb finançament del Govern d’Espanya i critica que el PP no preveiera invertir en esta mesura. També retreu la gestió del PP durant la dana a València.

Morant assegura que la climatització dels col·legis valencians es pagarà amb fons del Govern espanyol

Diana Morant afirma que la climatització dels col·legis de la Comunitat Valenciana es finançarà amb fons del Govern d Espanya i critica que el PP no preveiera invertir-hi res. També retreu a l equip de govern de València la seua actuació durant la dana i considera que avisant a temps es podrien haver evitat morts.

Els centres educatius rebran ajudes per a climatització a partir del 16 de juliol

Tots els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran a partir del 16 de juliol entre 5.000 i 25.000 euros per a atendre les primeres necessitats de climatització, dins del pla anunciat per Juanfran Perez Llorca.

Els col·legis valencians rebran diners per a climatització a partir del 16 de juliol

Els centres educatius de la Comunitat Valenciana rebran entre 5.000 i 25.000 euros des del 16 de juliol per a atendre les primeres necessitats de climatització. La mesura s’emmarca en el Pla de Climatització del Consell i es complementa amb actuacions en La Nucía dins del Pla Edificant i del Pla Recole.

Anabel Medina destaca la maduresa d’Alcaraz i confia en la seua tornada a l’elit

Anabel Medina assegura que Carlos Alcaraz afronta amb molta maduresa la lesió del canell dret i confia que recupere forces per a tornar a l’elit. La directora del BBVA Open Internacional de Valencia també explica el canvi de dates del torneig i analitza el moment del tenis femení espanyol.

El gasto social per habitant puja un 27 % en cinc anys a la Comunitat Valenciana

El gasto social per habitant de la Generalitat ha passat de 2.912 euros en 2020 a 3.465 en 2025, un augment del 27,6 %, encara que la Comunitat Valenciana se situa en desena posició en el rànquing autonòmic.