6.5 C
València
Dimecres, 31 desembre, 2025

El vestit de Cristina Pedroche la nit de Cap d’Any que no deixa indiferent a ningú

Cristina Pedroche i Alberto Chicote

Cristina Pedroche i Alberto Chicote, els encarregats de les campanades en ‘Antena 3’ | Atresmedia

 

Un dels moments més esperats de la nit de Cap d’Any és, ja des de fa uns anys, el gran misteri del vestit de Cristina Pedroche, elegida per Antena 3 per a donar les campanades en una de les principals cadenes de televisió del nostre país i intentar ‘prendre’ el màxim número d’espectadors al gran tità, La 1 de Televisió Espanyola. 

 

 

En els anys anteriors, la presentadora ha anat jugant amb el misteri i la sorpresa, però enguany el llistó era molt, però que molt alt. De fet, fa només uns dies la mateixa Pedroche va sorprendre en aparéixer quasi despullada en plena Puerta del Sol de Madrid. Ara bé, estes últimes campanades tot el món s’ha quedat sorprés. Cristina Pedroche ha volgut allunyar-se dels transparents i donar les campanades amb un vestit d’aspecte metàl·lic de color groc, paregut a l’or, acompanyat d’una túnica negra. 

 

Imagen de Cristina Pedroche con el su vestido para las Campanadas 2020

El vestit que ha mostrat la presentadora durant les campanades | Twitter / @CristiPedroche

 

Un vestit fet per als «extraterrestres»

Segons explica ‘Jaleos’, l’estilista de la presentadora, Josie, ha assegurat que li «agrada pensar que els extraterrestres venen a vore’ns i ells han de vibrar d’igual manera que nosaltres amb este estilisme». No sabem la resposta, però l’elecció ha sigut més que sonada.

 

 

A banda del vestit com a tal, Cristina Pedroche també ha lluït uns llargs guanys negres de pell i un monyo molt discret. Tot enfocat a destacar el daurat robòtic que portava, que segons ha explicat ella mateixa és una «escultura de l’artista Jacinto de Manuel», fet a partir de fibra de vidre reciclat i cobert de pa d’or. Chicote, en canvi, ha optat com sempre per un estilisme molt més conservador i discret. 

 

 

També cal dir que, coneixedora de l’impacte mediàtic i l’expectació que generava, Pedroche ha volgut aprofitar per a dir diferents missatges: «Vull cuidar-me este any, estimant-me més i millor a mi mateixa. Tindre un amor sa. També vull parlar de l’emergència climàtica, no hi ha excuses per a no reciclar, hui mateix. I un any més, vull alçar la meua veu contra la violència de gènere», han sigut les seues paraules. I a tu, què t’ha paregut la seua elecció per a donar les campanades?

 

També pots llegir…

Últimes notícies

86-73: el València doblega al Partizan i tanca la primera tornada al capdamunt

El València Basket va véncer 86-73 a un Partizan en millora després d'anar a remolc durant gran part del dol. Va remuntar amb Thompson i el rebot ofensiu per a tancar la primera volta a dalt.

L’Elx tanca 24-25 amb 7 milions de pèrdues i preveu 15 de benefici en 25-26

La junta d'accionistes va aprovar uns comptes amb prop de 7 milions en negatiu i un pressupost que anticipa 15 milions de benefici en 2025-26. El club va eixir del concurs de creditors i mantindrà la inversió en plantilla i infraestructures.

El Govern designa a Zulima Pérez per a tancar amb Martínez Mus la comissió mixta de la DANA

El Govern ha designat a Zulima Pérez com a interlocutora per a concretar amb Vicente Martínez Mus la comissió mixta de la DANA. Les dos parts han fixat una reunió el 9 de gener per a acordar la seua constitució i definir el seu funcionament.

Nit de cap d’any: els suplements del taxi poden arribar a 6,7 euros en diverses ciutats

L'OCU assenyala que en Nit de cap d'any els taxis apliquen recàrrecs fixos que encarixen el trajecte. Madrid, Lleida i Palma figuren entre les ciutats amb suplements més alts.

Anticicló en Nit de cap d’any: més fred i boires denses a l’interior

El dimecres de Nit de cap d'any estarà marcat per un anticicló que deixarà temps estable, descens tèrmic i boires persistents a l'interior. Aemet preveu gelades generalitzades i tramuntana a l'Empordà.

Detingut un veí per l’incendi de Crevillent en el qual va morir una jove

Un veí de l'immoble ha sigut detingut per la seua presumpta relació amb l'incendi registrat el dilluns a Crevillent. Una jove de 25 anys va morir a l'hospital i va haver-hi una evacuació massiva.

El València-Casademont es jugarà el dilluns 12 de gener i el València-Unicaja s’avança al dissabte 10

L'ajornat València-Casademont es jugarà el dilluns 12 de gener a les 20.30 en el Roig Arena. El dol amb Unicaja s'avança al dissabte 10 a les 18.30.

5 anys i 11 mesos de presó per intentar assassinar a la seua dona després de comunicar-li la ruptura

L'Audiència d'Alacant ha condemnat a cinc anys i onze mesos de presó a un home per la temptativa d'homicidi de la seua dona amb un cúter després d'anunciar-li la ruptura. La sentència aplica agreujants de gènere i parentiu i imposa allunyament, retirada de pàtria potestat i possible expulsió.