Víctor Sandoval ho revela: a on passarà Nadal el rei Joan Carles I

Ejemplo de shortcode con estilo
  Este matí, el diari ‘Ara’ publicava una informació exclusiva i que revolucionava en qüestió de minuts les xarxes socials i els programes matinals. Esta informació venia a apuntar que el rei Joan Carles hauria estat ingressat en una clínica d’Abu Dhabi a conseqüència del coronavirus.   Segons esta font, el monarca va ser ingressat la setmana […]

 

Este matí, el diari ‘Ara’ publicava una informació exclusiva i que revolucionava en qüestió de minuts les xarxes socials i els programes matinals. Esta informació venia a apuntar que el rei Joan Carles hauria estat ingressat en una clínica d’Abu Dhabi a conseqüència del coronavirus.

 

Segons esta font, el monarca va ser ingressat la setmana passada i també recollia que la Zarzuela havia indicat que en l’actualitat ja no està ingressat. Estes primeres dades i que han sorprès a tot el món, han sigut desmentides pel periodista Carlos Herrera.

 

Herrera ha afirmat en el seu programa de ràdio que el rei Joan Carles estava bé i que era totalment fals que este hi haguera ingressat en una clínica com a víctima del Covid-19.

 

La confessió de Carmen Duerto

El més sorprenent d’això i que ha sigut recollit per molts periodistes, és que este desmentiment per part d’Herrera ha arribat abans que la mateixa Casa Reial ho desmentira, el que ens fa creure que potser el prestigiós periodista estiga exercint com a portaveu del monarca, que segons les últimes informacions, encara seguiria en Abu Dhabi.

 

‘Sálvame‘ ha dedicat una part de la seua emissió a parlar sobre estes informacions, tenint com a convidada a Carmen Duerto, periodista especialitzada en monarquia i que coneix molt bé els passos de tota la família reial espanyola.

 

Les seues primeres paraules han anat a reconèixer que un col·laborador de ‘Sálvame‘ té una informació molt bona i d’excel·lent font, que ens donarà a entendre com serà el Nadal del rei Joan Carles.

 

La relació de Víctor Sandoval i Margarida de Borbó

Este no era altre que Víctor Sandoval i que tardava poc a prendre la paraula per explicar totes les dades que té en el seu poder. El col·laborador ha afirmat que fa uns dies, Joan Carles es va posar en contacte amb la seua germana Margarida de Borbó, ja que esta volia saber els plans que tenia el seu germà per a estes festes.

 

L’emèrit li responia que no podia tornar a Espanya per l’actual situació sanitària que hi ha i declinava celebrar les festes de Nadal en territori espanyol.

 

És en este moment quan Joan Carles, oferix a la seua germana Margarida comprar-li uns bitllets perquè viatge fins a Abu Dhabi i que així celebre les festes al seu costat.

 

Segons Sandoval, el viatge de Margarida s’està demorant i no s’està podent dur a terme pels problemes de salut que esta arrossega. No obstant això, qui sí que pareix que està a punt de volar fins a Abu Dhabi és Simoneta Gómez-Acebo, neboda del rei i que hauria acceptat passar Nadal amb el seu oncle.

 

Al descobert el vincle entre Víctor Sandoval i la família del rei

Carmen Duerto ha volgut puntualitzar la relació que té Víctor Sandoval amb la família del rei, perquè així l’audiència entenguera el motiu perquè el col·laborador té dades tan precises i properes als passos que fa el rei i el seu entorn. Segons pareix, Sandoval és amic íntim de la infanta Margarida i que compartix molts dinars amb ella, a on intercanvien tota classe de confessions.

 

El mateix tertulià ha dit que fins ara ha tingut un tracte molt proper amb Margarida, tot i que creu que això pot canviar ara que ha compartit en públic informacions de la família, i que podrien entendre com una traïció a les confidències que li fa a Sandoval i que este no ha dubtat en confessar per seguir apareixent als platós de televisió.

 

Caldrà esperar fins a la setmana que ve per saber si finalment el rei Joan Carles rep visita a Abu Dhabi i passa les festes al costat dels seus, això si, allunyat de la seua família de sang i que seguixen a Espanya, lluny de la imatge del rei emèrit i que estan intentant desvincular per segurament, enfortir la imatge de la família reial.

Últimes notícies

Castro reivindica el triomf del Llevant davant l’Athletic: “Mereixem la victòria”

Luís Castro ha celebrat la victòria 3-1 del Llevant contra l’Athletic en el Ciutat de València, en el partit aplaçat per la pluja, i ha destacat el rendiment ofensiu i defensiu del seu equip. L’entrenador ha elogiat la progressió del vestidor i actuacions com les d’Etta Eyong, Thiago Fernández i el doble golejador Roger Brugué.

Brugué i Etta Eyong tomben l’Athletic i impulsen el Llevant

El Llevant ha guanyat 3-1 a l’Athletic Club en el duel ajornat per la pluja gràcies al doblet de Roger Brugué i a un gol final d’Etta Eyong. Els granota pugen a l’onzena plaça amb 10 punts, mentre els bascos es queden amb 9.

Camps i Oltra detallen el dany patit pel fals bulo del Bar España

Francisco Camps i Mónica Oltra han explicat en el juí pel Bar España com el fals bulo de pederàstia ha afectat la seua imatge personal i política. També ha declarat per videoconferència Carlos Fabra, que ha qualificat el cas d’“absolut disbarat”.

Així funcionarà el Bono Comerç d’Alacant 2026: ajudes de fins a 400 euros per persona

Alacant llança una nova edició del Bono Comerç per a 2026, amb quasi quatre milions d’euros per a impulsar el consum local i alleujar la butxaca de les famílies.

Oliva reprén les classes aquest dijous excepte a l’IES Gabriel Ciscar per els danys de la dana Adam

Oliva reprendrà aquest dijous l’activitat lectiva en tots els centres educatius excepte a l’IES Gabriel Ciscar, greument afectat per les inundacions de la dana Adam. Els municipis veïns de Piles i Miramar ja han reactivat les classes i continuen les tasques de neteja i recuperació.

Les associacions veïnals alerten que l’operació de Mestalla és la major recalificació especulativa a València

La Federació d'Associacions Veïnals de València qualifica l’operació urbanística de Mestalla com la major recalificació especulativa en dues dècades i denuncia que afavorix grans capitals en plena emergència habitacional.

Més de 2.100 incidències per la dana Adam des de dissabte a la Comunitat Valenciana

El Centre de Coordinació d’Emergències ha gestionat 2.153 incidents relacionats amb la dana Adam des de dissabte, la majoria al sud de València i al nord d’Alacant. Oliva és el municipi més afectat, amb 900 incidències registrades.

Llanos Massó serà número dos de Vox al Congrés per Castelló el 29N

Vox ha situat la presidenta de Les Corts Valencianes, Llanos Massó, com a número dos al Congrés per Castelló el 29 de novembre, mentre Ignacio Gil Lázaro encapçalarà la candidatura per València.