Víctor Sandoval ho revela: a on passarà Nadal el rei Joan Carles I

 

Este matí, el diari ‘Ara’ publicava una informació exclusiva i que revolucionava en qüestió de minuts les xarxes socials i els programes matinals. Esta informació venia a apuntar que el rei Joan Carles hauria estat ingressat en una clínica d’Abu Dhabi a conseqüència del coronavirus.

 

Segons esta font, el monarca va ser ingressat la setmana passada i també recollia que la Zarzuela havia indicat que en l’actualitat ja no està ingressat. Estes primeres dades i que han sorprès a tot el món, han sigut desmentides pel periodista Carlos Herrera.

 

Herrera ha afirmat en el seu programa de ràdio que el rei Joan Carles estava bé i que era totalment fals que este hi haguera ingressat en una clínica com a víctima del Covid-19.

 

La confessió de Carmen Duerto

El més sorprenent d’això i que ha sigut recollit per molts periodistes, és que este desmentiment per part d’Herrera ha arribat abans que la mateixa Casa Reial ho desmentira, el que ens fa creure que potser el prestigiós periodista estiga exercint com a portaveu del monarca, que segons les últimes informacions, encara seguiria en Abu Dhabi.

 

Sálvame‘ ha dedicat una part de la seua emissió a parlar sobre estes informacions, tenint com a convidada a Carmen Duerto, periodista especialitzada en monarquia i que coneix molt bé els passos de tota la família reial espanyola.

 

Les seues primeres paraules han anat a reconèixer que un col·laborador de ‘Sálvame‘ té una informació molt bona i d’excel·lent font, que ens donarà a entendre com serà el Nadal del rei Joan Carles.

 

La relació de Víctor Sandoval i Margarida de Borbó

Este no era altre que Víctor Sandoval i que tardava poc a prendre la paraula per explicar totes les dades que té en el seu poder. El col·laborador ha afirmat que fa uns dies, Joan Carles es va posar en contacte amb la seua germana Margarida de Borbó, ja que esta volia saber els plans que tenia el seu germà per a estes festes.

 

L’emèrit li responia que no podia tornar a Espanya per l’actual situació sanitària que hi ha i declinava celebrar les festes de Nadal en territori espanyol.

 

És en este moment quan Joan Carles, oferix a la seua germana Margarida comprar-li uns bitllets perquè viatge fins a Abu Dhabi i que així celebre les festes al seu costat.

 

Segons Sandoval, el viatge de Margarida s’està demorant i no s’està podent dur a terme pels problemes de salut que esta arrossega. No obstant això, qui sí que pareix que està a punt de volar fins a Abu Dhabi és Simoneta Gómez-Acebo, neboda del rei i que hauria acceptat passar Nadal amb el seu oncle.

 

Al descobert el vincle entre Víctor Sandoval i la família del rei

Carmen Duerto ha volgut puntualitzar la relació que té Víctor Sandoval amb la família del rei, perquè així l’audiència entenguera el motiu perquè el col·laborador té dades tan precises i properes als passos que fa el rei i el seu entorn. Segons pareix, Sandoval és amic íntim de la infanta Margarida i que compartix molts dinars amb ella, a on intercanvien tota classe de confessions.

 

El mateix tertulià ha dit que fins ara ha tingut un tracte molt proper amb Margarida, tot i que creu que això pot canviar ara que ha compartit en públic informacions de la família, i que podrien entendre com una traïció a les confidències que li fa a Sandoval i que este no ha dubtat en confessar per seguir apareixent als platós de televisió.

 

Caldrà esperar fins a la setmana que ve per saber si finalment el rei Joan Carles rep visita a Abu Dhabi i passa les festes al costat dels seus, això si, allunyat de la seua família de sang i que seguixen a Espanya, lluny de la imatge del rei emèrit i que estan intentant desvincular per segurament, enfortir la imatge de la família reial.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Juan Roig assegura que gestionar el València Basket li costa més que Mercadona i es descarta per al València CF

El president de Mercadona ha afirmat que el València Basket li exigix més que la seua pròpia empresa i ha rebutjat involucrar-se al València CF, fins i tot si hi haguera un canvi accionarial.

Elx registra quasi 70 l/m² en tres hores i suspén classes en tres centres per les pluges

Les intenses precipitacions d'este dimarts han deixat fins a 69,8 l/m² a l'entorn del Martínez Valero i múltiples incidències a la ciutat. Tres centres educatius han suspés classes, s'han registrat talls de llum i problemes de trànsit per semàfors inactius.

Elx registra quasi 70 litres en tres hores i suspén classes en tres centres per les pluges

Les pluges d'este dimarts han deixat fins a 69,8 l/m² a Elx i han obligat a suspendre classes en tres centres. També s'han registrat talls elèctrics i problemes de trànsit.

Evacuen en helicòpter a un conductor després de caure la seua furgoneta per un barranc de 15 metres a Sot de Chera

Un home de 29 anys ha sigut rescatat i traslladat en helicòpter a l'Hospital La Fe després de caure la seua furgoneta per un barranc d'uns 15 metres en el Camí del Pla. Bombers del Consorci i el GERA el van excarcerar i el CICU va informar de politraumatisme.

La pluja impedix disparar tot el material en la mascletà d’este dimarts a València

La pluja va danyar el sistema elèctric i va obligar a un tret manual parcial en la dècima mascletà del cicle faller. La plaça va reobrir sobre les 15.30 després de retirar el material.

Díaz ha reclamat als empresaris contindre els preus i revisar màrgens

La vicepresidenta segona ha respost a Garamendi i a Juan Roig en defendre que el Govern no es lucra amb els impostos i demanar a les empreses que continguen preus. Ha advertit que una rebaixa generalitzada de l'IVA no assegura abaratir gasolina, ous o llet i ha instat a facilitar cistelles de la compra assequibles.

Alcoi inaugurarà l’11 de juny el museu de Camilo Sesto

L'Ajuntament inaugurarà l'11 de juny el museu de Camilo Sesto a Alcoi, amb més de 2.000 peces. El projecte, pròxim al milió d'euros, inclourà un holograma.

Roig advoca per un IVA zero en aliments i afirma que Mercadona no ha pujat preus

Juan Roig ha defés aplicar un IVA zero als aliments per a esmorteir l'impacte de la guerra de l'Iran i ha recalcat que els preus depenen de les matèries primeres. Ha assegurat que, ara com ara, no s'han traslladat pujades i que entre gener i març s'han abaratit 300 productes.