Víctor Sandoval ho revela: a on passarà Nadal el rei Joan Carles I

 

Este matí, el diari ‘Ara’ publicava una informació exclusiva i que revolucionava en qüestió de minuts les xarxes socials i els programes matinals. Esta informació venia a apuntar que el rei Joan Carles hauria estat ingressat en una clínica d’Abu Dhabi a conseqüència del coronavirus.

 

Segons esta font, el monarca va ser ingressat la setmana passada i també recollia que la Zarzuela havia indicat que en l’actualitat ja no està ingressat. Estes primeres dades i que han sorprès a tot el món, han sigut desmentides pel periodista Carlos Herrera.

 

Herrera ha afirmat en el seu programa de ràdio que el rei Joan Carles estava bé i que era totalment fals que este hi haguera ingressat en una clínica com a víctima del Covid-19.

 

La confessió de Carmen Duerto

El més sorprenent d’això i que ha sigut recollit per molts periodistes, és que este desmentiment per part d’Herrera ha arribat abans que la mateixa Casa Reial ho desmentira, el que ens fa creure que potser el prestigiós periodista estiga exercint com a portaveu del monarca, que segons les últimes informacions, encara seguiria en Abu Dhabi.

 

Sálvame‘ ha dedicat una part de la seua emissió a parlar sobre estes informacions, tenint com a convidada a Carmen Duerto, periodista especialitzada en monarquia i que coneix molt bé els passos de tota la família reial espanyola.

 

Les seues primeres paraules han anat a reconèixer que un col·laborador de ‘Sálvame‘ té una informació molt bona i d’excel·lent font, que ens donarà a entendre com serà el Nadal del rei Joan Carles.

 

La relació de Víctor Sandoval i Margarida de Borbó

Este no era altre que Víctor Sandoval i que tardava poc a prendre la paraula per explicar totes les dades que té en el seu poder. El col·laborador ha afirmat que fa uns dies, Joan Carles es va posar en contacte amb la seua germana Margarida de Borbó, ja que esta volia saber els plans que tenia el seu germà per a estes festes.

 

L’emèrit li responia que no podia tornar a Espanya per l’actual situació sanitària que hi ha i declinava celebrar les festes de Nadal en territori espanyol.

 

És en este moment quan Joan Carles, oferix a la seua germana Margarida comprar-li uns bitllets perquè viatge fins a Abu Dhabi i que així celebre les festes al seu costat.

 

Segons Sandoval, el viatge de Margarida s’està demorant i no s’està podent dur a terme pels problemes de salut que esta arrossega. No obstant això, qui sí que pareix que està a punt de volar fins a Abu Dhabi és Simoneta Gómez-Acebo, neboda del rei i que hauria acceptat passar Nadal amb el seu oncle.

 

Al descobert el vincle entre Víctor Sandoval i la família del rei

Carmen Duerto ha volgut puntualitzar la relació que té Víctor Sandoval amb la família del rei, perquè així l’audiència entenguera el motiu perquè el col·laborador té dades tan precises i properes als passos que fa el rei i el seu entorn. Segons pareix, Sandoval és amic íntim de la infanta Margarida i que compartix molts dinars amb ella, a on intercanvien tota classe de confessions.

 

El mateix tertulià ha dit que fins ara ha tingut un tracte molt proper amb Margarida, tot i que creu que això pot canviar ara que ha compartit en públic informacions de la família, i que podrien entendre com una traïció a les confidències que li fa a Sandoval i que este no ha dubtat en confessar per seguir apareixent als platós de televisió.

 

Caldrà esperar fins a la setmana que ve per saber si finalment el rei Joan Carles rep visita a Abu Dhabi i passa les festes al costat dels seus, això si, allunyat de la seua família de sang i que seguixen a Espanya, lluny de la imatge del rei emèrit i que estan intentant desvincular per segurament, enfortir la imatge de la família reial.

Últimes notícies

Anderson decidix sobre la botzina la quarta lliga seguida del València Basket

Una canastra sobre la botzina de Yvonne Anderson va donar al València Basket el seu quart títol consecutiu de la Lliga Femenina després de remuntar davant un Casademont Zaragoza que va dominar quasi tot el partit. La vella guàrdia taronja, amb Leticia Romero i Queralt Casas, va liderar la reacció en un final decidit per xicotets detalls.

La Generalitat reobri el termini d’ajudes al lloguer per a famílies afectades per la dana de 2024

La Generalitat ha obert un nou termini fins al 30 de setembre per a demanar ajudes al lloguer destinades a famílies la vivenda de les quals va quedar inhabitable després de la dana d'octubre de 2024.

Pérez Llorca se suma a la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, Festa d’Interés Turístic Provincial

Juanfran Pérez Llorca participa en la romeria de Sant Pasqual Bailón en Orito, a Monforte del Cid, una cita religiosa i popular declarada Festa d'Interés Turístic Provincial.

Les Corts fixen el pla per a investigar les VPP d’Alacant i afronten un ple marcat per la taxa turística

Les Corts Valencianes votaran la setmana vinent el pla de treball de la comissió que investiga les VPP d'Alacant i celebraran un ple amb debats sobre la taxa turística, el domini públic hidràulic i el sector citrícola, a més de la sessió de control al president.

Les dones aïllades per hantavirus a Barcelona i Alacant podran seguir la quarantena a casa si donen negatiu

Les dos dones aïllades en hospitals de Barcelona i Alacant per contacte amb hantavirus podran rebre visites i, si les pròximes PCR es mantenen negatives, completar la quarantena en els seus domicilis.

Demanen 5 anys de presó a un home per arrancar part de l’orella a un altre en una baralla per un aparcament

Un home s'enfronta a 5 anys de presó acusat d'arrancar part de l'orella a un altre després d'una discussió per una plaça d'aparcament en el port d'Alacant i d'agredir després a dos policies.

Mor un home en un accident de trànsit en l’A-3 a l’altura de Caudete de las Fuentes

Un home de 53 anys ha mort i un altre de 46 ha resultat ferit després d'eixir-se de la via un turisme en el quilòmetre 268 de la A-3, en direcció a València.

El general Fernández de Llum destaca la insistència de la Guàrdia Civil en la busca de víctimes i en la lluita contra el crim

El general José Antonio Fernández de Llum subratlla la persistència de la Guàrdia Civil en la busca de les víctimes de la dana i alerta de l'auge de la ciberdelinqüència, la violència masclista i el crim organitzat en la Comunitat Valenciana.