Victòria Frederica podria tindre un nou amor

Victòria Frederica podria estar sortint amb DJ Bárcenas

Victòria Frederica podria estar sortint amb DJ Bárcenas | ValènciaDiari

La filla de la infanta Helena, la bohèmia Victòria Frederica podria estar jugant a dos bandes amb dos xics. Segons ‘Socialité’, Victòria s’estaria veient amb el DJ Jorge Bárcenas i, fins i tot, hauria passat una nit amb ell, o això és el que apunta un confident de l’entorn de Victòria Frederica.

 

Mentrestant, el seu amic especial, el torero Gonzalo Caballero, amb qui sempre s’ha especulat que mantenia una relació encara que ells no ho han confirmat, se seguix recuperant de la greu cornada que va patir fa una setmana i que el manté ingressat en l’hospital d’Elx San Francisco de Asís on s’ha pogut vore a Victòria Frederica visitant-lo.

 

 

DJ Bárcenas i ella es van conéixer al Starlite de Marbella este estiu

Victòria Frederica podria estar de nou enamorada i l’afortunat seria DJ Barce, nom artístic pel que és conegut, i s’haurien conegut en el Festival Starlite de Marbella este estiu, on es va poder vore a Victòria Frederica donant-ho tot en el citat Festival. 

 

Segons el confident del programa de María Patiño, hauria sigut en una altra ocasió, en què el DJ va actuar a la Sala Barceló de Madrid amb motiu de l’aniversari de la influencer María Pombo, quan els dos haurien tornat a coincidir i se n’haurien anat junts després d’acabar la sessió.

 

La relació entre el torero i la filla de la infanta Helena no ha estat mai confirmada

La relació entre el torero i la filla de la infanta Helena no ha sigut mai confirmada | ValènciaDiari

S’haurà de vore com prospera esta nova història d’amor, i si finalment la néta del rei emèrit es decidix pel torero Gonzalo Caballero o pel DJ Barce, només el temps ho dirà.

També et pot interessar…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Les Arts estrena ‘Les filles de Bernarda’, una nova coproducció de dansa amb Taiat Dansa

Les Arts estrena el 17 d’abril ‘Les filles de Bernarda’, una proposta de dansa, música en viu i documental dins de Dansa València.

La Comunitat Valenciana lidera la compra d’habitatge per part d’estrangers no residents a Espanya

La Comunitat Valenciana va concentrar el 40 % de les compres d’habitatge de persones estrangeres no residents en el segon semestre de 2025.

L’incendi de Tibi evoluciona favorablement després de calcinar entre 8 i 10 hectàrees

Els bombers continuen treballant en l’incendi de Tibi, ja controlat, després de cremar entre 8 i 10 hectàrees al Maigmó.

El temps a la Comunitat Valenciana: pujen les temperatures i es manté l’oratge estable

La Comunitat Valenciana viurà dijous i divendres amb cel poc núvol i temperatures a l’alça, amb brumes al litoral i vent fluix.

Intervingut un patinet elèctric que arribava a quasi 90 km/h i conduït per un menor

La Policia Local de Castelló intervé un patinet elèctric que arribava a 89,9 km/h i tramita tres sancions al conductor menor d’edat.

La Audiència de València reobri la causa contra José María Ángel pel títol amb el què va promocionar com a funcionari

La Audiència de València revoca l’arxivament i ordena instruir la causa contra José María Ángel pel presumpte ús d’un títol fals.

La Fundació Oceanogràfic impulsa un projecte per a protegir les mantelines en la costa valenciana

La Fundació Oceanogràfic posa en marxa un projecte per a protegir les mantelines i millorar-ne el seguiment en la costa valenciana.

La jutgessa de la dana manté la prova cal·ligràfica sobre les notes amb avisos a la població del 29 d’octubre

La jutgessa rebutja el recurs de Salomé Pradas i manté la pericial sobre unes notes amb instruccions d’alerta a la població el 29-O.