Victòria Frederica rep una advertència del rei Joan Carles

Victòria Frederica podria estar sortint amb DJ Bárcenas

Victòria Frederica | València Diari

Els fills de la infanta Elena sempre han estat en el punt de mira de tots els mitjans de comunicació. Tot i que no formen part del nucli dur de la Família Reial, són els nebots del Rei Felip i, a la vegada, cosins de la princesa d’Astúries.

 

Això els impedix dur una vida totalment anònima i els priva d’una llibertat mediàtica, que tampoc es veu compensada de cap manera, ja que els seus noms no figuren en els pressuposts de la Casa Reial i, per este motiu, no perceben cap remuneració pública.

 

Este fet pareix que no seria excusa i segons informa Informalia, el rei Joan Carles hauria entrat a interferir en l’agenda privada de la seua neta Victòria Frederica, impedint-li participar en una celebració a la que ja havia confirmat la seua assistència, juntament amb la seua parella, el discjòquei Jorge Bárcenas.

 

Les prohibicions del rei emèrit

Victòria Frederica havia sigut convidada per la revista Marie Claire a una representació d’òpera al centre de Madrid i quan es disposava a desplaçar-se a la cita, hauria rebut la cridada del seu iaio, presumiblement, el rei emèrit, per a demanar-li que no es presentara a l’acte.

 

Joan Carles I li hauria recordat que no pot exposar-se públicament a actes que la conviden, a no ser que compte amb una autorització prèvia de la Casa Reial. En esta ocasió pareix que la jove hauria cedit a la petició del seu iaio, però no sabem si això es farà extensible altres voltes o si finalment optarà per desobeir a les intencions de la seua família.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

L’IVAM obri Apoteosi Now, la gran explosió fotogràfica de Cristina de Middel

L'IVAM presenta Apoteosi Now, una exposició de Cristina de Middel amb 252 fotografies disposades com una gran explosió visual que qüestiona la saturació d'imatges.

Troben a la platja de l’Almadrava un bust romà d’època altoimperial en excel·lent estat

Unes obres de regeneració a la platja de l'Almadrava, a Alacant, han tret a la llum un bust romà de marbre blanc dels segles I-II d. C., probablement vinculat a la deessa Venus.

Una cort indonèsia anunciarà el dilluns la sentència pel naufragi de la família valenciana en Komodo

El tribunal de Labuan Baix comunicarà el dilluns la sentència contra el capità i el cap de màquines del vaixell turístic afonat al Parc Nacional de Komodo, on van morir quatre membres d'una família valenciana.

Pérez Llorca anuncia un nou Pla de Ciència lligat a una llei de Ciència i Innovació en la Comunitat

El Consell treballa en un nou Pla de Ciència vinculat a la futura llei de la Ciència i la Innovació, acompanyat d'un acord plurianual de finançament universitari i mesures per a reforçar talent i beques.

Hugo Duro veu la classificació europea com un gran premi per a acomiadar Mestalla

Hugo Duro confia que el València aprofite el seu opcion d'entrar en la Lliga Conferència davant el Barcelona i convertir el comiat de Mestalla en un gran premi per a la aficion.

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana reafirma el seu suport total a Zapatero i la seua confiança en la Justícia

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, reitera el seu suport total a l'expresident José Luis Rodríguez Zapatero i subratlla la seua confiança plena en la Justícia després de la seua imputació en la causa sobre Plus ultra.

L’Habitació Roja celebra 30 anys amb un concert indie simfònic al costat de l’Orquestra de València

L'Habitació Roja celebra el seu 30 aniversari amb un concert especial en el Palau de la Música, on reinterpretarà el seu repertori en format indie simfònic al costat de l'Orquestra de València sota la direcció de Daniel Abad.

El 78% del professorat rebutja la proposta d’Educació i la majoria vol seguir la vaga

Un 78% del professorat rebutja l'última proposta de la Conselleria d'Educació i un 60% vol mantindre la vaga indefinida i les mobilitzacions en l'ensenyança pública valenciana.