Victòria Frederica rep una advertència del rei Joan Carles

Victòria Frederica podria estar sortint amb DJ Bárcenas

Victòria Frederica | València Diari

Els fills de la infanta Elena sempre han estat en el punt de mira de tots els mitjans de comunicació. Tot i que no formen part del nucli dur de la Família Reial, són els nebots del Rei Felip i, a la vegada, cosins de la princesa d’Astúries.

 

Això els impedix dur una vida totalment anònima i els priva d’una llibertat mediàtica, que tampoc es veu compensada de cap manera, ja que els seus noms no figuren en els pressuposts de la Casa Reial i, per este motiu, no perceben cap remuneració pública.

 

Este fet pareix que no seria excusa i segons informa Informalia, el rei Joan Carles hauria entrat a interferir en l’agenda privada de la seua neta Victòria Frederica, impedint-li participar en una celebració a la que ja havia confirmat la seua assistència, juntament amb la seua parella, el discjòquei Jorge Bárcenas.

 

Les prohibicions del rei emèrit

Victòria Frederica havia sigut convidada per la revista Marie Claire a una representació d’òpera al centre de Madrid i quan es disposava a desplaçar-se a la cita, hauria rebut la cridada del seu iaio, presumiblement, el rei emèrit, per a demanar-li que no es presentara a l’acte.

 

Joan Carles I li hauria recordat que no pot exposar-se públicament a actes que la conviden, a no ser que compte amb una autorització prèvia de la Casa Reial. En esta ocasió pareix que la jove hauria cedit a la petició del seu iaio, però no sabem si això es farà extensible altres voltes o si finalment optarà per desobeir a les intencions de la seua família.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.

El Villarreal començarà la Lliga 2026/27 a Santander i la tancarà a Sant Sebastià

El Villarreal ha conegut el seu calendari de Lliga 2026/27, amb un inici marcat per tres jornades seguides com a visitant per les obres a l’estadi de la Ceràmica i un tram inicial carregat de derbis i duels davant els grans.

Un incendi en una nau d’Aspe arrasa la instal·lació i crema una zona de muntanya pròxima

Els bombers del Consorci Provincial d’Alacant treballen per a apagar un incendi en una nau industrial d’Aspe que s’ha estès a una zona de muntanya pròxima i ha deixat la instal·lació molt afectada.

Mig milió d’euros valencians per a ajuda d’emergència a Veneçuela després dels terratrémols

La Generalitat ha posat en marxa un paquet extraordinari de 500.000 euros per a assistència bàsica a Veneçuela, a més de reforçar l’enviament d’equips de rescat i personal especialitzat des de la Comunitat Valenciana.

147 anys i mig de presó per als 14 acusats d’introduir cocaïna pel Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 persones a 147 anys i mig de presó i multes de 784,6 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020, després que el TSJCV anul·lara una absolució prèvia i ordenara valorar els missatges de Sky ECC.

147 anys de presó per als 14 condemnats per introduir cocaïna al Port de València

L’Audiència de València ha condemnat 14 acusats a 147 anys i mig de presó i a multes que superen els 784 milions d’euros per un alijo de cocaïna interceptat en un contenidor al Port de València en 2020.