Victòria Frederica rep una advertència del rei Joan Carles

Victòria Frederica podria estar sortint amb DJ Bárcenas

Victòria Frederica | València Diari

Els fills de la infanta Elena sempre han estat en el punt de mira de tots els mitjans de comunicació. Tot i que no formen part del nucli dur de la Família Reial, són els nebots del Rei Felip i, a la vegada, cosins de la princesa d’Astúries.

 

Això els impedix dur una vida totalment anònima i els priva d’una llibertat mediàtica, que tampoc es veu compensada de cap manera, ja que els seus noms no figuren en els pressuposts de la Casa Reial i, per este motiu, no perceben cap remuneració pública.

 

Este fet pareix que no seria excusa i segons informa Informalia, el rei Joan Carles hauria entrat a interferir en l’agenda privada de la seua neta Victòria Frederica, impedint-li participar en una celebració a la que ja havia confirmat la seua assistència, juntament amb la seua parella, el discjòquei Jorge Bárcenas.

 

Les prohibicions del rei emèrit

Victòria Frederica havia sigut convidada per la revista Marie Claire a una representació d’òpera al centre de Madrid i quan es disposava a desplaçar-se a la cita, hauria rebut la cridada del seu iaio, presumiblement, el rei emèrit, per a demanar-li que no es presentara a l’acte.

 

Joan Carles I li hauria recordat que no pot exposar-se públicament a actes que la conviden, a no ser que compte amb una autorització prèvia de la Casa Reial. En esta ocasió pareix que la jove hauria cedit a la petició del seu iaio, però no sabem si això es farà extensible altres voltes o si finalment optarà per desobeir a les intencions de la seua família.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El nou finançament autonòmic tira avant amb el suport de Catalunya i Canàries

El Consell de Política Fiscal i Financera ha aprovat la proposta de reforma del finançament autonòmic de Hisenda amb el suport de Catalunya i Canàries, que preveu 20.975 milions d’euros addicionals per a les comunitats autònomes en 2027.

La companyia valenciana La Hongaresa celebra 30 anys amb l’estrena de ‘Coro’ a Buenos Aires

La Hongaresa, companyia de teatre de Puerto de Sagunto, complix 30 anys d’escenari i ho celebra a Buenos Aires amb l’estrena absoluta de ‘Coro’, després d’una intensa residència artística amb tres muntatges en cartell.

El PP exige que l’alcalde de Villena explique en Les Corts el robatori del tresor del museu

El PP ha sol·licitat que l’alcalde de Villena comparega en la comissió d’Educació i Cultura de Les Corts per detallar el robatori del tresor del MUVI i les mesures de seguretat del museu.

El Vila-real busca la primera victòria en La Ceràmica davant un Deportivo invicte

El Vila-real juga este dissabte el primer partit en La Ceràmica contra un Deportivo invicte i recent ascendit, amb la baixa sensible de Juan Foyth i el dubte de diversos titulars en tots dos equips.

TJ Shorts es presenta com a nou líder del vestidor del Valencia Basket

El base nord-americà amb passaport de Macedònia del Nord TJ Shorts s’ha presentat amb el Valencia Basket amb l’objectiu de liderar el projecte ‘taronja’ i reforçar la química del vestidor des del primer dia.

La jutgessa de la DANA nega una investigació prospectiva sobre Mazón

La jutgessa de Catarroja que instruïx la causa per la gestió de la DANA ha rebutjat que existisca una investigació prospectiva sobre Carlos Mazón, recordant que és una persona aforada com a diputat autonòmic.

Schinocca defensa la inversió de més de 20 milions en fitxatges de l’Elx

El director general de l’Elx, Pedro Schinocca, assegura que el club ha invertit més de 20 milions en el mercat estival i demana unitat a una afició preocupada per les eixides de jugadors importants.

El grup VI de Tercera Federació alça el teló amb quatre grans aspirants a l’ascens

La lliga en el grup VI de Tercera Federació arranca este cap de setmana amb Torrent, Villarreal C, Atlético Levante i Atlético Saguntino com a grans favorits a l’ascens, en una competició amb 18 equips i 34 jornades fins al maig.