Victòria Frederica rep una advertència del rei Joan Carles

Victòria Frederica podria estar sortint amb DJ Bárcenas

Victòria Frederica | València Diari

Els fills de la infanta Elena sempre han estat en el punt de mira de tots els mitjans de comunicació. Tot i que no formen part del nucli dur de la Família Reial, són els nebots del Rei Felip i, a la vegada, cosins de la princesa d’Astúries.

 

Això els impedix dur una vida totalment anònima i els priva d’una llibertat mediàtica, que tampoc es veu compensada de cap manera, ja que els seus noms no figuren en els pressuposts de la Casa Reial i, per este motiu, no perceben cap remuneració pública.

 

Este fet pareix que no seria excusa i segons informa Informalia, el rei Joan Carles hauria entrat a interferir en l’agenda privada de la seua neta Victòria Frederica, impedint-li participar en una celebració a la que ja havia confirmat la seua assistència, juntament amb la seua parella, el discjòquei Jorge Bárcenas.

 

Les prohibicions del rei emèrit

Victòria Frederica havia sigut convidada per la revista Marie Claire a una representació d’òpera al centre de Madrid i quan es disposava a desplaçar-se a la cita, hauria rebut la cridada del seu iaio, presumiblement, el rei emèrit, per a demanar-li que no es presentara a l’acte.

 

Joan Carles I li hauria recordat que no pot exposar-se públicament a actes que la conviden, a no ser que compte amb una autorització prèvia de la Casa Reial. En esta ocasió pareix que la jove hauria cedit a la petició del seu iaio, però no sabem si això es farà extensible altres voltes o si finalment optarà per desobeir a les intencions de la seua família.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Mónica Oltra planteja un espai comú neutre a València per a una candidatura que “salve el poble”

Mónica Oltra, que serà ratificada dissabte com a candidata a l’alcaldia de València per a 2027, ha defensat crear un espai comú neutre sobre la base de Compromís per a articular una candidatura ampla que priorise la vida humana i l’accés a una vivenda digna i assequible.

El Sindicat d’Estudiants denuncia que l’edil de Vox Juanma Badenas ha irromput en la seua seu a València

El Sindicat d’Estudiants ha denunciat que el regidor de Vox a València Juanma Badenas ha entrat il·legalment al seu local cedit per l’Ajuntament, ha trencat el pany i ha registrat les instal·lacions. L’organització parla de violació de drets fonamentals i anuncia accions legals i mobilitzacions.

Comença la neteja dels baixos incendiats a València després de desallotjar 90 veïns

L’Ajuntament de València ha reallotjat esta nit una norantena de persones desallotjades per un incendi als baixos d’un edifici del carrer Picayo, mentre este dissabte han començat els treballs de neteja i reparació.

Nit tòrrida a Sagunt amb una mínima de 24,6 graus i pujades generalitzades

La passada matinada s’han registrat novament nits tòrrides a la Comunitat Valenciana, amb Sagunt al capdavant amb 24,6 graus de mínima i avisos per calor extrema a l’interior de la província de València.

Temperatures màximes altes este primer dissabte de juliol a l’interior i prelitoral de València

L’interior i el prelitoral de la província de València afronten este primer dissabte de juliol amb cels poc nuvolosos i temperatures màximes elevades, segons Aemet, i vent fluix de component este i sud-est.

L’incendi de vegetació de Peníscola queda estabilitzat i els bombers continuen treballant a terra

L’incendi declarat divendres a la vesprada en una zona d’interfície de Peníscola ha quedat estabilitzat de matinada, però els mitjans terrestres continuen treballant en les tasques d’extinció.

Mor atropellat a l’A-70 a Alacant per un conductor begut i drogat en plena operació eixida

Una persona ha mort aquest divendres atropellada a l’A-70, a l’altura de Villafranqueza (Alacant), després d’una col·lisió per abast. El conductor que l’ha atropellat ha donat positiu en alcohol i drogues i s’enfronta a delictes greus contra la seguretat viària.

Així quedarà la setmana escolar de Falles 2027 a València: lliure des del 15 de març

El Consell Escolar Municipal de València ha proposat que els col·legis tinguen festa el dilluns 7 de desembre i tota la setmana de Falles 2027, a canvi de fer classe el 22 i 23 de desembre.