Victòria Frederica rep una advertència del rei Joan Carles

Victòria Frederica podria estar sortint amb DJ Bárcenas

Victòria Frederica | València Diari

Els fills de la infanta Elena sempre han estat en el punt de mira de tots els mitjans de comunicació. Tot i que no formen part del nucli dur de la Família Reial, són els nebots del Rei Felip i, a la vegada, cosins de la princesa d’Astúries.

 

Això els impedix dur una vida totalment anònima i els priva d’una llibertat mediàtica, que tampoc es veu compensada de cap manera, ja que els seus noms no figuren en els pressuposts de la Casa Reial i, per este motiu, no perceben cap remuneració pública.

 

Este fet pareix que no seria excusa i segons informa Informalia, el rei Joan Carles hauria entrat a interferir en l’agenda privada de la seua neta Victòria Frederica, impedint-li participar en una celebració a la que ja havia confirmat la seua assistència, juntament amb la seua parella, el discjòquei Jorge Bárcenas.

 

Les prohibicions del rei emèrit

Victòria Frederica havia sigut convidada per la revista Marie Claire a una representació d’òpera al centre de Madrid i quan es disposava a desplaçar-se a la cita, hauria rebut la cridada del seu iaio, presumiblement, el rei emèrit, per a demanar-li que no es presentara a l’acte.

 

Joan Carles I li hauria recordat que no pot exposar-se públicament a actes que la conviden, a no ser que compte amb una autorització prèvia de la Casa Reial. En esta ocasió pareix que la jove hauria cedit a la petició del seu iaio, però no sabem si això es farà extensible altres voltes o si finalment optarà per desobeir a les intencions de la seua família.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Sevilla remunta un 2-0 inicial i arranca un valuós empat a Vila-real

El Vila-real es va avançar 2-0 amb punts de Gerard Moreno i Georges Mikautadze, però el Sevilla va reaccionar abans del descans i va rescatar un empat amb els gols d'Os i Kike Salas.

Sis mesos de presó per apropiar-se d’un cotxe encarregat per a la seua recollida i revendre’l

L'Audiència d'Alacant condemna a sis mesos de presó a un home que es va quedar amb un cotxe que havia d'arreplegar per a la seua propietària i el va registrar a nom d'una afí que ho va vendre a un tercer.

Educació eleva al 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga docent en la Comunitat

La Conselleria d'Educació situa en el 27,26% el seguiment de la tercera jornada de vaga indefinida del professorat no universitari, mentres sindicats mantenen la pressió i acudixen a una nova taula de negociació.

Roca Rei, Morante i Manzanares encapçalen la fira de Fogueres d’Alacant 2026

La fira de Fogueres d'Alacant 2026 programa deu festejos taurins entre el 19 i el 27 de juny, amb Roca Rey, Morante de la Pobla i José María Manzanares com a grans reclams.

Importaco activa el seu pla de continuïtat després de l’incendi en la seua planta d’ametles a Castelló

Importaco manté actiu el seu pla de continuïtat després de l'incendi en la seua planta de processament d'ametles a la Vall d'Alba i garantix el subministrament als seus clients mentres treballa en la recuperació productiva.

Marciano Gómez resta importància a la denúncia del PSPV davant la Fiscalia per la circular sobre migrants

Marciano Gómez defén que la circular vigent de Sanitat facilita la regularització de migrants i minimitza la denúncia del PSPV davant la Fiscalia, que considera possible amb qualsevol document.

La Generalitat impulsa materials d’emergència accessibles per a persones amb discapacitat

La Generalitat ha presentat nous materials d'informació preventiva i d'autoprotecció davant inundacions i nevades adaptats a persones amb discapacitat, majors i col·lectius vulnerables.

Educació amplia l’oferta d’FP amb 19 nous cicles per al curs 2026-2027

La Conselleria d'Educació autoritza 70 cicles formatius i, després de desactivar 51, incrementa l'oferta de Formació Professional en 19 nous cicles adaptats al teixit productiu valencià.