El test d’ADN del presumpte fill il·legítim del rei Joan Carles dona positiu

Joan Carles

Joan Carles i Albert Solà podrien ser pare i fill | València Diari

Es filtren els resultats del test d’ADN d’Albert Solà, el presumpte fill il·legítim del rei Joan Carles. Pel que pareix, els resultats donen un pràcticament incontestable 99,9% de coincidències entre l’ADN de Solà i del monarca emèrit.

  

Segons ha publicat el portal ‘elcierredigital.com’, Solà es va prestar a fer-se el test el passat 2007 per exigències del CNI. Segons les paraules del suposat fill il·legítim de Joan Carles, el director general del CNI anà a Barcelona i li va proposar fer-se les anàlisis.

  

«Va ser a través d’un exmembre del CNI amb qui jo tenia contacte, Antonio Rodríguez. Van vindre des de Barcelona per a fer-ho. Davant de mi, van cridar als seus col·legues de Madrid i van demanar un favor i que fora el més ràpid possible: que els enviaren qualsevol objecte que utilitzara el rei Joan Carles. Al final, van enviar un got directament al laboratori de Lleida a on es farien les anàlisis», segons la notícia publicada pel citat mitjà.

 

Solà no vol saber res de la monarquia

Pel que pareix, l’excomissari Villarejo també té els resultats i tenia entre els seus plans filtrar-los, però el Solà ha decidit avançar-se i prendre el rumb dels esdeveniments. Segons explica el mateix Solà, les anàlisis se li van fer a canvi d’una única condició: gravar un vídeo renunciant a la corona espanyola per a sempre. Ell assegura que mai ha volgut res amb la Corona, que va pagar els 150 € de l’anàlisi i 15 dies després va rebre una cridada de telèfon per a convocar-li.

Albert Solè durant la presentació del seu llibre

Albert Solà podria ser fill del rei Joan Carles | GTRES

12 anys d’espera

«Ja sabíem que el Rei és ton pare, però ara les anàlisis aporten una coincidència del 99,9% entre els dos individus examinats», són les paraules que li van dir al suposat fill il·legítim del rei Joan Carles. Albert Solà ha esperat 12 anys per a filtrar estos resultats. El motiu de l’espera podria trobar-se en què estes anàlisis es van fer sense permís per part del rei Joan Carles. Per a fer la comparativa entre les dos mostres d’ADN, es va agarrar un got del que el monarca havia begut però sense permís. Per això, el Tribunal Suprem no el va acceptar com a prova.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Cinc detinguts en desmantellar quatre punts de venda de droga a Sueca i Riola

La Guàrdia Civil ha detingut cinc persones i ha desarticulat quatre punts de venda de cocaïna i marihuana a Sueca i Riola, on la droga es venia fins i tot a menors.

Arresten a Novelda un fugitíu alemany reclamat amb dos ordres europees de detenció

La Guàrdia Civil ha detingut a Novelda un home alemany de 45 anys sobre el qual pesaven dues Ordres Europees de Detenció per alteració de l’ordre públic. El tribunal ha ordenat la seua llibertat amb mesures cautelars i ha intervingut la furgoneta en què circulava, també reclamada per Alemanya.

Detingut a Novelda un fugitiu alemany reclamat amb dues Ordres Europees de Detenció

La Guàrdia Civil ha detingut a Novelda un home alemany de 45 anys amb dues Ordres Europees de Detenció per alteració de l'ordre públic, després d’un control de vehicles on també han intervingut la furgoneta en què viatjava.

Juan Gea alerta que la societat té por de perdre drets i acaba tragant massa coses

L’actor valencià Juan Gea torna al Festival de Teatre Clàssic de Mérida amb una Electra actualitzada i reflexiona sobre la por social a perdre drets, el trencament del diàleg i el valor del pensament humà front a la intel·ligència artificial.

A presó el conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 en Alicante

Un home ha ingressat a presó provisional acusat d’homicidi per imprudència greu i delictes contra la seguretat viària per un accident mortal dissabte a la N-332, a la província d’Alacant.

Presó provisional per al conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 a Alacant

Un home ha ingressat a presó provisional, comunicada i sense fiança, acusat de causar un accident mortal entre un cotxe i una moto a la N-332, a la província d’Alacant, dissabte passat.

Presó provisional per al conductor acusat de causar un accident mortal a la N-332 a Alacant

Un home ha ingressat en presó provisional acusat d’homicidi per imprudència greu, lesions i delictes contra la seguretat viària per un accident mortal dissabte passat a la N-332, a la província d’Alacant.

Reobrin les carreteres a Soneja i tornen a casa els 500 desallotjats per l’incendi

L’incendi forestal de Soneja, estabilitzat després de cremar 183 hectàrees, ha permés reobrir carreteres i el retorn d’uns 500 veïns desallotjats d’Azuébar.