11.7 C
València
Dimecres, 3 desembre, 2025

El test d’ADN del presumpte fill il·legítim del rei Joan Carles dona positiu

Joan Carles

Joan Carles i Albert Solà podrien ser pare i fill | València Diari

Es filtren els resultats del test d’ADN d’Albert Solà, el presumpte fill il·legítim del rei Joan Carles. Pel que pareix, els resultats donen un pràcticament incontestable 99,9% de coincidències entre l’ADN de Solà i del monarca emèrit.

  

Segons ha publicat el portal ‘elcierredigital.com’, Solà es va prestar a fer-se el test el passat 2007 per exigències del CNI. Segons les paraules del suposat fill il·legítim de Joan Carles, el director general del CNI anà a Barcelona i li va proposar fer-se les anàlisis.

  

«Va ser a través d’un exmembre del CNI amb qui jo tenia contacte, Antonio Rodríguez. Van vindre des de Barcelona per a fer-ho. Davant de mi, van cridar als seus col·legues de Madrid i van demanar un favor i que fora el més ràpid possible: que els enviaren qualsevol objecte que utilitzara el rei Joan Carles. Al final, van enviar un got directament al laboratori de Lleida a on es farien les anàlisis», segons la notícia publicada pel citat mitjà.

 

Solà no vol saber res de la monarquia

Pel que pareix, l’excomissari Villarejo també té els resultats i tenia entre els seus plans filtrar-los, però el Solà ha decidit avançar-se i prendre el rumb dels esdeveniments. Segons explica el mateix Solà, les anàlisis se li van fer a canvi d’una única condició: gravar un vídeo renunciant a la corona espanyola per a sempre. Ell assegura que mai ha volgut res amb la Corona, que va pagar els 150 € de l’anàlisi i 15 dies després va rebre una cridada de telèfon per a convocar-li.

Albert Solè durant la presentació del seu llibre

Albert Solà podria ser fill del rei Joan Carles | GTRES

12 anys d’espera

«Ja sabíem que el Rei és ton pare, però ara les anàlisis aporten una coincidència del 99,9% entre els dos individus examinats», són les paraules que li van dir al suposat fill il·legítim del rei Joan Carles. Albert Solà ha esperat 12 anys per a filtrar estos resultats. El motiu de l’espera podria trobar-se en què estes anàlisis es van fer sense permís per part del rei Joan Carles. Per a fer la comparativa entre les dos mostres d’ADN, es va agarrar un got del que el monarca havia begut però sense permís. Per això, el Tribunal Suprem no el va acceptar com a prova.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El president de la Generalitat recupera el valencià

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla de llengua, identitat i política, i reclama que el valencià siga emprat amb normalitat pels càrrecs públics, independentment de la seua ideologia

Pérez Llorca configura un nou Consell amb onze conselleries i tres vicepresidències

El president manté quasi tot l’equip de Mazón, incorpora perfils del PP i crea les àrees de Presidència i Serveis Socials, Família i Infància

Un home mor en un pis de València després d’una agressió i el company de pis és detingut

Els serveis d’emergència confirmen la mort de la víctima i traslladen a un altre home amb traumatisme mentre la Policia Nacional investiga els fets

Una dona de 29 anys és assassinada a ganivetades a Alacant en un nou cas de violència masclista

La víctima ha sigut trobada sense vida al domicili on encara convivien; l’agressor, de 34 anys, s’ha suïcidat després dels fets

Juanfran Pérez Llorca pren possessió com a president de la Generalitat i obri una nova etapa marcada pel diàleg

El nou cap del Consell assumeix el càrrec després d’un acte solemne en què ha demanat “perdó” a les famílies de les 229 víctimes de la DANA del 29 d’octubre del 2024

La Generalitat activa un pla per a reduir senglars i reforçar la vigilància davant la pesta porcina africana

La Generalitat ha posat en marxa un pla preventiu davant els primers casos de pesta porcina africana a Catalunya. El dispositiu reforça la vigilància i preveu reduir la població de senglars en zones de major risc, amb especial atenció a l'entorn de l'AP-7.

El cap de Gabinet de Mazón sosté que ningú va reclamar que el president acudira al Cecopi

José Manuel Cuenca ha defés en la comissió del Congrés sobre la DANA que el llavors president va estar informat i que des del Cecopi ningú ho va reclamar. L'oposició li ha retret no interrompre el menjar del 29 d'octubre i limitar les comunicacions en les hores crítiques.

Troben mort a un home de 75 anys en una vivenda de València després d’un incendi

Un home de 75 anys ha sigut trobat sense vida en un pis de València després de l'extinció d'un incendi. La Policia ha activat el protocol per a morts i manté oberta la investigació.