El test d’ADN del presumpte fill il·legítim del rei Joan Carles dona positiu

Joan Carles

Joan Carles i Albert Solà podrien ser pare i fill | València Diari

Es filtren els resultats del test d’ADN d’Albert Solà, el presumpte fill il·legítim del rei Joan Carles. Pel que pareix, els resultats donen un pràcticament incontestable 99,9% de coincidències entre l’ADN de Solà i del monarca emèrit.

  

Segons ha publicat el portal ‘elcierredigital.com’, Solà es va prestar a fer-se el test el passat 2007 per exigències del CNI. Segons les paraules del suposat fill il·legítim de Joan Carles, el director general del CNI anà a Barcelona i li va proposar fer-se les anàlisis.

  

«Va ser a través d’un exmembre del CNI amb qui jo tenia contacte, Antonio Rodríguez. Van vindre des de Barcelona per a fer-ho. Davant de mi, van cridar als seus col·legues de Madrid i van demanar un favor i que fora el més ràpid possible: que els enviaren qualsevol objecte que utilitzara el rei Joan Carles. Al final, van enviar un got directament al laboratori de Lleida a on es farien les anàlisis», segons la notícia publicada pel citat mitjà.

 

Solà no vol saber res de la monarquia

Pel que pareix, l’excomissari Villarejo també té els resultats i tenia entre els seus plans filtrar-los, però el Solà ha decidit avançar-se i prendre el rumb dels esdeveniments. Segons explica el mateix Solà, les anàlisis se li van fer a canvi d’una única condició: gravar un vídeo renunciant a la corona espanyola per a sempre. Ell assegura que mai ha volgut res amb la Corona, que va pagar els 150 € de l’anàlisi i 15 dies després va rebre una cridada de telèfon per a convocar-li.

Albert Solè durant la presentació del seu llibre

Albert Solà podria ser fill del rei Joan Carles | GTRES

12 anys d’espera

«Ja sabíem que el Rei és ton pare, però ara les anàlisis aporten una coincidència del 99,9% entre els dos individus examinats», són les paraules que li van dir al suposat fill il·legítim del rei Joan Carles. Albert Solà ha esperat 12 anys per a filtrar estos resultats. El motiu de l’espera podria trobar-se en què estes anàlisis es van fer sense permís per part del rei Joan Carles. Per a fer la comparativa entre les dos mostres d’ADN, es va agarrar un got del que el monarca havia begut però sense permís. Per això, el Tribunal Suprem no el va acceptar com a prova.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Ferit un home major en quedar atrapat baix del seu tractor a Benimantell

Un home de Benimantell ha resultat ferit en quedar atrapat baix del tractor que conduïa en la zona de Fontetes. Els bombers l'han rescatat amb contusions i l'han traslladat a un hospital per a la seua valoració.

Braxton Key se’n va al Fenerbahce per dos anys després de descartar seguir al València Basket

L’ala-pivot nord-americà Braxton Key ha signat per dos temporades amb el Fenerbahce després de no acceptar l’oferta de renovació del València Basket, club del qual es declara aficionat de per vida.

Hugo Sotelo jugarà cedit al Llevant la temporada 2026-27

El Celta i el Llevant han tancat un principi dacord perquè Hugo Sotelo jugue cedit el curs 2026-27 al club valencià, pendent només de definir una possible opció de compra.

Quatre judicis a València per un intent d’homicidi entre germans, odi LGTBI, estafa i abusos policials

L’Audiència de València jutja la setmana que ve quatre casos greus: un intent d’homicidi entre germans per una herència, un delicte d’odi LGTBI, una presumpta estafa en un torneig de futbol i un cas d’abusos policials.

Pérez Llorca destaca el paper clau dels transportistes en el dia del seu patró

El president de la Generalitat, Juanfran Pérez Llorca, ha agraït als transportistes la seua aportació al 4 % del PIB valencià i als 56.000 llocs de treball que genera el sector, durant la festivitat de Sant Cristòfol organitzada per la FVET a València.

Confirmat a Alacant un cas de virus del Nil en un home de 53 anys ja donat d’alta

Sanitat ha confirmat un cas de virus del Nil en un home de 53 anys a la província d’Alacant, que ja ha rebut l’alta, i recorda les mesures per a evitar picadures de mosquit.

Milers de transportistes omplin València en honor a Sant Cristòfol

Uns mil transportistes amb tres-centes capçaleres tractors han recorregut València en la tradicional cabalgata de Sant Cristòfol, amb presència d’autoritats i de la Fallera Major.

Iniciativa-Compromís planta cara a qui criminalitza les baixes mèdiques i reivindica treball digne

Iniciativa-Compromís ha reivindicat el treball digne, la sanitat pública i els drets laborals davant de les paraules d’Alberto Núñez Feijóo sobre les baixes mèdiques, que qualifica de molt perilloses, i ha definit la seua estratègia política fins a les eleccions de 2027.