El test d’ADN del presumpte fill il·legítim del rei Joan Carles dona positiu

Joan Carles

Joan Carles i Albert Solà podrien ser pare i fill | València Diari

Es filtren els resultats del test d’ADN d’Albert Solà, el presumpte fill il·legítim del rei Joan Carles. Pel que pareix, els resultats donen un pràcticament incontestable 99,9% de coincidències entre l’ADN de Solà i del monarca emèrit.

  

Segons ha publicat el portal ‘elcierredigital.com’, Solà es va prestar a fer-se el test el passat 2007 per exigències del CNI. Segons les paraules del suposat fill il·legítim de Joan Carles, el director general del CNI anà a Barcelona i li va proposar fer-se les anàlisis.

  

«Va ser a través d’un exmembre del CNI amb qui jo tenia contacte, Antonio Rodríguez. Van vindre des de Barcelona per a fer-ho. Davant de mi, van cridar als seus col·legues de Madrid i van demanar un favor i que fora el més ràpid possible: que els enviaren qualsevol objecte que utilitzara el rei Joan Carles. Al final, van enviar un got directament al laboratori de Lleida a on es farien les anàlisis», segons la notícia publicada pel citat mitjà.

 

Solà no vol saber res de la monarquia

Pel que pareix, l’excomissari Villarejo també té els resultats i tenia entre els seus plans filtrar-los, però el Solà ha decidit avançar-se i prendre el rumb dels esdeveniments. Segons explica el mateix Solà, les anàlisis se li van fer a canvi d’una única condició: gravar un vídeo renunciant a la corona espanyola per a sempre. Ell assegura que mai ha volgut res amb la Corona, que va pagar els 150 € de l’anàlisi i 15 dies després va rebre una cridada de telèfon per a convocar-li.

Albert Solè durant la presentació del seu llibre

Albert Solà podria ser fill del rei Joan Carles | GTRES

12 anys d’espera

«Ja sabíem que el Rei és ton pare, però ara les anàlisis aporten una coincidència del 99,9% entre els dos individus examinats», són les paraules que li van dir al suposat fill il·legítim del rei Joan Carles. Albert Solà ha esperat 12 anys per a filtrar estos resultats. El motiu de l’espera podria trobar-se en què estes anàlisis es van fer sense permís per part del rei Joan Carles. Per a fer la comparativa entre les dos mostres d’ADN, es va agarrar un got del que el monarca havia begut però sense permís. Per això, el Tribunal Suprem no el va acceptar com a prova.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

‘Polígono X’ triomfa al Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi i accedix directament als Goya

El curt ‘Polígono X’, rodat quasi íntegrament en pla seqüència pel lleonés Néstor López, ha guanyat el Faro de Plata del Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi i es classifica directament per als Premis Goya i els Premis Fugaz de 2027.

‘Polígono X’ triomfa al Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi i es classifica per als Goya

El curt ‘Polígono X’, del director lleonés Néstor López, ha guanyat el Faro de Plata del Festival de Cinema de l’Alfàs del Pi i s’ha classificat directament per als Goya i els Premis Fugaz de 2027.

El foc de Soneja queda extingit després de cremar 183 hectàrees i desallotjar 500 veïns

L’incendi forestal declarat diumenge a Soneja i que també ha afectat Azuébar s’ha donat per extingit este dissabte a les 20.25 hores, després de cremar 183 hectàrees i obligar al desallotjament de 500 veïns.

Ferit un home de 49 anys en una baralla al Mercat de Dénia

Un home de 49 anys ha resultat ferit al cap en una baralla este dissabte al matí al Mercat de Dénia i ha sigut traslladat a l’Hospital de Dénia.

Aemet activa l’avís groc per fortes tronades este diumenge a l’interior nord de València

Aemet ha activat per a este diumenge, entre les 18.00 i les 00.00 hores, l’avís groc per tronades a l’interior nord de València, amb fins a 20 litres per metre quadrat en una hora i possibilitat de granís i ratxes molt fortes de vent.

Gran incendi en una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit amb sis dotacions de bombers

Un incendi industrial molt desenvolupat ha afectat esta vesprada una planta de reciclatge d’Aielo de Malferit i ha obligat a mobilitzar sis dotacions del Consorci de Bombers de València i bombers forestals.

Mor un treballador en caure-li un mur damunt al polígon Fuente del Jarro de Paterna

Un home ha mort este dissabte al polígon industrial Fuente del Jarro de Paterna després que li haja caigut un mur damunt durant la faena.

Ferit un home major en quedar atrapat baix del seu tractor a Benimantell

Un home de Benimantell ha resultat ferit en quedar atrapat baix del tractor que conduïa en la zona de Fontetes. Els bombers l'han rescatat amb contusions i l'han traslladat a un hospital per a la seua valoració.