El test d’ADN del presumpte fill il·legítim del rei Joan Carles dona positiu

Joan Carles

Joan Carles i Albert Solà podrien ser pare i fill | València Diari

Es filtren els resultats del test d’ADN d’Albert Solà, el presumpte fill il·legítim del rei Joan Carles. Pel que pareix, els resultats donen un pràcticament incontestable 99,9% de coincidències entre l’ADN de Solà i del monarca emèrit.

  

Segons ha publicat el portal ‘elcierredigital.com’, Solà es va prestar a fer-se el test el passat 2007 per exigències del CNI. Segons les paraules del suposat fill il·legítim de Joan Carles, el director general del CNI anà a Barcelona i li va proposar fer-se les anàlisis.

  

«Va ser a través d’un exmembre del CNI amb qui jo tenia contacte, Antonio Rodríguez. Van vindre des de Barcelona per a fer-ho. Davant de mi, van cridar als seus col·legues de Madrid i van demanar un favor i que fora el més ràpid possible: que els enviaren qualsevol objecte que utilitzara el rei Joan Carles. Al final, van enviar un got directament al laboratori de Lleida a on es farien les anàlisis», segons la notícia publicada pel citat mitjà.

 

Solà no vol saber res de la monarquia

Pel que pareix, l’excomissari Villarejo també té els resultats i tenia entre els seus plans filtrar-los, però el Solà ha decidit avançar-se i prendre el rumb dels esdeveniments. Segons explica el mateix Solà, les anàlisis se li van fer a canvi d’una única condició: gravar un vídeo renunciant a la corona espanyola per a sempre. Ell assegura que mai ha volgut res amb la Corona, que va pagar els 150 € de l’anàlisi i 15 dies després va rebre una cridada de telèfon per a convocar-li.

Albert Solè durant la presentació del seu llibre

Albert Solà podria ser fill del rei Joan Carles | GTRES

12 anys d’espera

«Ja sabíem que el Rei és ton pare, però ara les anàlisis aporten una coincidència del 99,9% entre els dos individus examinats», són les paraules que li van dir al suposat fill il·legítim del rei Joan Carles. Albert Solà ha esperat 12 anys per a filtrar estos resultats. El motiu de l’espera podria trobar-se en què estes anàlisis es van fer sense permís per part del rei Joan Carles. Per a fer la comparativa entre les dos mostres d’ADN, es va agarrar un got del que el monarca havia begut però sense permís. Per això, el Tribunal Suprem no el va acceptar com a prova.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Redó i Morant se citen a València amb les dones vetades en la confraria de Sagunt

Les ministres Ana Redondo i Diana Morant es reunixen a València amb representants del col·lectiu Setmana Santa Inclusiva després de la negativa de la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt a admetre dones, una decisió que pot tindre conseqüències legals i turístiques.

Rajoy elogia la sensatesa de Pérez Llorca i la seua gestió al capdavant de la Generalitat

Mariano Rajoy presenta a Torrent el seu llibre 'L'art de governar' i reivindica la sensatesa i moderació de Juanfran Pérez Llorca al capdavant de la Generalitat, en un acte centrat en la defensa de la democràcia i les bones pràctiques de govern.

Detingut un aficionat del Múrcia per una brutal pallissa a un seguidor de l’Hèrcules després del partit

La Policia Nacional ha arrestat a Alacant a un jove de 29 anys, seguidor del Real Murcia, per la seua presumpta participació en la pallissa a un aficionat de l'Hèrcules després del partit del 15 de març.

Un jutjat obliga a València a actuar contra el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts

Una sentència reconeix que el soroll dels festivals a la Ciutat de les Arts vulnera drets fonamentals dels veïns i ordena a l'Ajuntament adoptar mesures, inclosa la possible reubicació dels esdeveniments.

Ciutadans demana ser acusació popular en la causa de les vivendes protegides de la Platja de Sant Joan

Ciutadans sol·licita personar-se com a acusació popular en la investigació judicial per les presumptes irregularitats en l'adjudicació de vivendes de protecció pública a la Platja de Sant Joan, a Alacant.

Més de 550 corredors desafiaran les escales del Gran Hotel Bali en la Pujada Vertical

La XX Pujada Vertical al Gran Hotel Bali reunirà este dissabte a Benidorm a més de 550 esportistes, inclosos els millors especialistes del circuit mundial de carreres de gratacels.

València impulsa la recuperació dels seus ponts històrics i prioritza el de San José

L'Ajuntament de València aferma el pla de conservació dels cinc ponts històrics i concentra ara els treballs en el Pont de San José, on ja s'ha actuat en nou dels seus tretze arcs.

L’alberg i centre d’experiències mediterrànies de Tabarca reobri amb nova oferta sostenible

L'alberg i centre d'experiències mediterrànies de l'illa de Tabarca reobri després d'una renovació sostenible, amb tallers gastronòmics, rutes guiades i activitats astronòmiques per a desestacionalitzar el turisme en la Costa Blanca.