Mastodon
25.6 C
València
Dijous, 18 setembre, 2025

Una vident revela quin serà el número premiat de la Loteria de Nadal

El bombo de la Loteria de Nadal amb les boles del sorteig

Bombo del sorteig de la Loteria de Nadal | GTRES

Este dimarts passat es va emetre en Cuatro el programa ‘En el punto de mira’ especial de la Loteria de Nadal. Entre les entrevistes fetes es trobava Elsa Altagracia, una famosa pitonissa dominicana coneguda per haver endevinat diferents premis de la Loteria.

 

L’any 2017 Elsa va comprar dos dècims del segon premi del sorteig i ella mateixa assegura que «també vaig saber un altre de Portugal de 69 milions d’euros». Durant el programa, la dona va mencionar el número que guanyaria este any.

 

La veu en off del reportatge explicava que des de què la vident «va fer la seua predicció, gent de tota Espanya es va interessar per conseguir el dècim, inclús l’equip del programa». Tot i que van tindre  cura en censurar el número, mitjans locals han assegurat que es tracta del 86.098.

El número del ‘Gordo’ de Nadal d’enguany, revelat per una vident | Cuatro

«Veig esperits que em van dir que el dia següent tindria la numeració»

La pitonissa va explicar com s’havia enterat del dècim i, segons va confessar, «veig esperits, venen al meu llit i em diuen coses». «Esta volta em van dir ‘demà quan t’alces, quan isques al carrer, tindràs la numeració’. Quan vaig eixir i estava al portal vaig vore el número escrit amb fil negre» va dir.

 

Haurem d’esperar fins a este diumenge dia 22 de desembre durant el sorteig de Nadal per a saber si el que diu Elsa és cert. Fins ara, la seua predicció ha causat molt de furor i moltes persones s’han mobilitzat per conseguir el dècim. De fet, ja està esgotat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Els enginyers de camins sostenen que executar les infraestructures previstes hauria reduït les víctimes de la DANA

José Trigueros va defendre al Senat que, d'haver-se executat les obres previstes, la DANA de 2024 hauria causat menys víctimes i danys. Va reclamar preses, desviaments, tràmits més àgils, neteja de llits i alertes per a reforçar la resiliència a València i les conques mediterrànies.

Activistes exigixen a València un embargament d’armes a Israel i el registre d’un vaixell

Desenes de persones protesten davant el Port de València per a demanar un embargament integral al comerç d'armes amb Israel i la immobilització i inspecció d'un vaixell. La denúncia assenyala escales a València, Barcelona i Algesires i reclama controls sobre material de defensa i de doble ús.

SOS Desapareguts demana a Bernabé coordinació entre Govern i Consell després de la DANA

Joaquín Amills reclama a la delegada del Govern, Pilar Bernabé, que l'Executiu central i la Generalitat treballen de manera conjunta i sense polititzar la reconstrucció. També posa el focus en la salut mental dels afectats.

Detinguda pel presumpte escanyament d’una amiga amb un cable d’aspiradora a Benidorm

Una dona britànica de 64 anys va ser arrestada a Benidorm pel presumpte escanyament d'una amiga, de 66, amb el cable d'una aspiradora. La investigació seguix oberta després de l'avís d'una tercera turista al 112.

El Campello demana col·laboració per a identificar als responsables d’un abocament altament contaminant

L'Ajuntament del Campello sol·licita ajuda per a localitzar als autors d'un abocament de panells de fibra de vidre en la partida de Oñate. La Policia Local investiga i la sanció pot aconseguir 30.050 euros.

Tots a una Veu exigix coordinació i més inversió a la comissionada de la DANA

Tots a una Veu demana a la comissionada de la DANA, Zulima Pérez, un pla coordinat amb la Generalitat que fixe terminis, finançament i mesures de prevenció. L'entitat reclama formació ciutadana, ajustos en la gestió d'emergències i evitar triomfalismes i inauguracions per separat.

Toni Pérez lamenta la visita de Sánchez: sense tren a l’aeroport ni segona pista

El president de la Diputació d'Alacant titlla de decebedora la visita de Pedro Sánchez a l'aeroport i denúncia que no hi haja compromisos per al tren ni per a una segona pista.

La Generalitat bateja el viaducte d’accés a Torrent com a pont de la Comunitat de Madrid

La Generalitat canvia de nom el viaducte de la CV-403 que creua el barranc de Poio, a l'entrada de Torrent, com a pont de la Comunitat de Madrid. El gest agraïx el suport aportat després de les inundacions i el desplegament d'autobusos que va mantindre la mobilitat fins a la reobertura de Metrovalencia.