Vídeo: Paz Padilla explica per què va elegir este polèmic monyo per a les campanades

Paz Padilla en les campanades del 2019

L’arreplegat de Paz Padilla ha sigut molt criticat | Telecinco

Sense cap dubte, l’arreplegat que va lluir Paz Padilla la nit de les campanades va ser un dels detalls més comentats en les xarxes socials, juntament amb el vestit de Cristina Pedroche. Acostumats a pentinats molt clàssics, la presentadora de Telecinco va voler innovar i portar un arreplegat que passarà a la història de les campanades del nostre país.

 

El monyo havia de transmetre el que Paz Padilla volia aquella nit tan especial. La presentadora volia trencar els motlles i, sobretot, divertir-se en un dia tan senyalat. Per això, es va permetre aparéixer en pijama per a, més tard, mostrar el seu vertader vestit de color blanc.

  

Tenint això com a base, la presentadora, juntament amb el seu perruquer, Alberto Dugarte, va dissenyar un pentinat molt voluminós, que no va passar desapercebut per a ningú. Segons ha explicat ella mateixa, no buscaven que el pentinat l’afavorira, sinó que fora divertit, ben treballat i, sobretot, original.

 

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

SEÑORES! El Peinado más polémico de la historia de las Campanadas… trending topic durante toda la emisión ? No queríamos ir de guapos, ni de elegantes… Simplemente queríamos ser diferentes, que empezarán el año con Espectáculo y muchas Risas… LO CONSEGUIMOS! Para hacer lo mismo de siempre, tenemos todo el año… #elpeinadodepazpadilla Gracias @paz_padilla por confiar en mí en este momento y gracias @mediasetcom @telecincoes . Gracias @playextension sin vuestras extensiones esto no sería posible! Mi marca de confianza @livingproof_spain Los mejores! Y mi niña @alba.aranlo que eres lo más! #campanadas #telecinco #mediasetespaña #hairstyle #hair #hairs #peluqueria #show #espectaculo #madrid #spain #makeup #makeupartist #maquillaje #maquiagemx

Una publicación compartida de Alberto Dugarte ® (@albertodugarte) el

 

El que no van gravar les càmeres

Paz Padilla ha explicat que, just quan es van apagar les càmeres, va anar corrent a buscar al seu perruquer per a demanar-li que li desfera el pentinat, per a deixar descansar el seu monyo i poder seguir disfrutant de la festa sense moltes preocupacions.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Compromís alerta d’un col·lapse “alarmant” en l’empadronament especial a València

Compromís per València denuncia un col·lapse administratiu en l’empadronament especial que deixa milers de persones sense accés a sanitat, educació o ajudes socials. El grup acusa el govern municipal de convertir el padró en “un mur” per a persones sense llar, migrants i veïns en vivenda precària.

PSPV i Compromís exigixen a la Generalitat arxivar definitivament el macroabocador de Zarra

PSPV-PSOE i Compromís han demanat a la Generalitat que retire i arxive de manera definitiva el macroabocador projectat a Zarra, davant el rebuig generalitzat al Valle de Ayora-Cofrentes.

Un projecte científic estudia com es desplacen els taurons i les rajades entre Múrcia i Alacant

El projecte Tirraqui entra en la seua segona fase per analitzar la connexió entre zones de cria i d’adults de taurons, rajades i quimeres a les aigües d’Alacant i Múrcia, i avaluar l’impacte de la pesca en la seua conservació fins a 2027.

L’eclipsi solar impulsa un 32 % els vols cap a València

L’eclipsi total de Sol del 12 d’agost ha disparat les reserves aèries als principals punts de la seua trajectòria. València registra un augment del 32 % respecte a 2025, segons dades d’Amadeus Travel Intelligence.

Drones, reforç de salvament i tancament de la CV-500 per l’eclipsi a València

València mobilitzarà 200 efectius, reforçarà el salvament a les platges i tancarà la CV-500 durant l’eclipsi solar per evitar aglomeracions i riscos.

Així seran les Hogueras Oficiales d’Alacant de 2027: requisits i terminis per a presentar propostes

L’Ajuntament d’Alacant obrirà del 10 al 24 d’agost el termini per a presentar propostes de les Hogueras Oficiales adulta i infantil de 2027, amb condicions tècniques i pressupostàries molt definides.

122 nous vigilants reforcen la lluita contra els incendis intencionats als muntanyes valencians

La Generalitat incorpora 122 agents per a crear 74 noves unitats de vigilància forestal reforçada durant els mesos de major risc, amb l’objectiu de previndre i detectar prompte els incendis intencionats. La inversió ascendeix a 1,1 milions d’euros i se suma als 172 milions destinats enguany a prevenció i recuperació forestal.

El PPCV acusa Diana Morant de deixar sense finançament extra les universitats valencianes

El PPCV assegura que el Ministeri de Diana Morant no ha consignat fons estatals per a cobrir el sobrecost de la LOSU ni el compromís del 1 % del PIB, fet que, segons el partit, agreuja la infrafinançació de les cinc universitats públiques valencianes.
FILMOTECA D'ESTIU