Vídeo: Polèmica per este gest de la reina Letícia

Reina Letícia i el rei Felip en un acte a Écija al feber

Els reis han passejat per una localitat andalusa saludant tots els veïns | València Diari

 

La polèmica torna a sobrevolar la Casa Reial. Els reis visitaven fa una setmana la localitat andalusa d’Écija i els veïns rebien als monarques amb entusiasme en el carrer, entre crits i banderes espanyoles. La reina Letícia i el rei Felip desfilaven pels carrers saludant a tot el món. Van recórrer pràcticament tot el municipi, coneixent els veïns, l’ajuntament, l’escola… Fins i tot van entrar en una classe per a saludar als xiquets.

 

Han aparegut moltes fotografies de la jornada i tot pareixia aparentment amigable, però a voltes les fotografies enganyen, sobretot tractant-se dels reis, ja que els seus gests estan molt estudiats i premeditats. La Casa Reial seguix un pla de comunicació i de màrqueting molt concret que guia als reis en el seu comportament. La imatge pública és vital en el seu cas i Letícia, que es dedicava anteriorment al món de la televisió, ho sap millor que ningú. 

 

El controvertit gest de Letícia

Però ningú és perfecte i la reina també pot tindre un descuit. La mateixa Casa Reial publicava el passat 6 de febrer un vídeo d’uns 7 minuts mostrant la ‘desfilada’ dels reis per Écija. Tot i les més de 30.000 reproduccions, a molts espanyols els ha passat desapercebut un gest de Letícia que destapa que no estava gens contenta amb haver de saludar a tot el poble.

 

El moment clau és al minut 2,50 quan una veïna, emocionada, pren la mà de Letícia per a explicar-li alguna cosa. La reina la ignora per complet, es gira i se’n va amb cara de pomes agres i de no poder més amb la situació. La càmera deixa de fixar-se en Letícia, potser perquè capta que la reina no està seguint el protocol que tocaria. No pot amagar que està cansada d’atendre a tot el món.

 

 

Felip, en canvi, conseguix mantindre la compostura, en la seua línia, somrient i escoltant a la ciutadania. Fort contrast entre el saber fer de Felip i el gest de Letícia que qüestiona la seua imatge, deixant entrevore la peresa que a volta li causen esta classe d’actes públics.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

El Valencia CF encadena el pitjor inici golejador de la seua història

El Valencia CF només ha marcat un gol en les quatre primeres jornades de Lliga, el seu pitjor inici anotador històric, tot i sumar un punt i no signar el seu peor registre quant a punts.

Nit sufocant a Dénia amb 33 graus de matinada i calor extrema a la costa valenciana

Dénia ha patit una nit infernal amb 33 graus a les 2 de la matinada i mínimes per damunt dels 30, en una nova nit tòrrida al conjunt del litoral valencià, on moltes localitats no han baixat dels 25 graus.

Setmana de cel ras i calor intensa a València i al sud d’Alacant

Les màximes han baixat a Castelló però es manté la calor intensa a València i al sud d’Alacant, amb cels rasos i avisos de temperatures elevades també per a dimarts.

Empat sense gols entre Màlaga i Llevant amb penal errat

Màlaga i Llevant han empatat a zero en un partit amb poques idees en atac, en què els locals han fallat un penal. La primera part ha sigut malaguenya i la segona més igualada, però amb les millors ocasions per al Llevant.

Mor un home de 79 anys i una dona resulta ferida greu en un accident a Benidorm

Un home de 79 anys ha mort i una dona de 80 ha resultat ferida greu en un accident de trànsit a la N-332, a l’eixida cap a Terra Mítica, al terme municipal de Benidorm.

Quasi 2.000 valencianistes esclaten a Mestalla contra la gestió i els mals resultats

Quasi 2.000 aficionats del Valencia CF s’han concentrat fora de Mestalla després del 0-5 contra el Barcelona per a protestar per la gestió del club i la situació esportiva de l’equip, colista de LaLiga amb un punt en quatre jornades.

Corberán admet que el València està per davall del seu nivell després del 0-5 contra el Barça

Carlos Corberán admet que el València està rendint per davall del que pot oferir després del 0-5 del Barcelona a Mestalla, que deixa l’equip colista amb un punt en quatre jornades. L’entrenador assumix la responsabilitat, demana autocrítica i assegura que el vestidor buscarà solucions unit per remuntar.

Arnau admet la superioritat del Barça a Mestalla: ‘Ens han passat per damunt’

Arnau Martínez admet que el Barcelona ha sigut molt superior al Valencia a Mestalla i demana paciència a l’afició, convençut que l’equip remuntarà la situació.