Vídeo: Polèmica per este gest de la reina Letícia

Reina Letícia i el rei Felip en un acte a Écija al feber

Els reis han passejat per una localitat andalusa saludant tots els veïns | València Diari

 

La polèmica torna a sobrevolar la Casa Reial. Els reis visitaven fa una setmana la localitat andalusa d’Écija i els veïns rebien als monarques amb entusiasme en el carrer, entre crits i banderes espanyoles. La reina Letícia i el rei Felip desfilaven pels carrers saludant a tot el món. Van recórrer pràcticament tot el municipi, coneixent els veïns, l’ajuntament, l’escola… Fins i tot van entrar en una classe per a saludar als xiquets.

 

Han aparegut moltes fotografies de la jornada i tot pareixia aparentment amigable, però a voltes les fotografies enganyen, sobretot tractant-se dels reis, ja que els seus gests estan molt estudiats i premeditats. La Casa Reial seguix un pla de comunicació i de màrqueting molt concret que guia als reis en el seu comportament. La imatge pública és vital en el seu cas i Letícia, que es dedicava anteriorment al món de la televisió, ho sap millor que ningú. 

 

El controvertit gest de Letícia

Però ningú és perfecte i la reina també pot tindre un descuit. La mateixa Casa Reial publicava el passat 6 de febrer un vídeo d’uns 7 minuts mostrant la ‘desfilada’ dels reis per Écija. Tot i les més de 30.000 reproduccions, a molts espanyols els ha passat desapercebut un gest de Letícia que destapa que no estava gens contenta amb haver de saludar a tot el poble.

 

El moment clau és al minut 2,50 quan una veïna, emocionada, pren la mà de Letícia per a explicar-li alguna cosa. La reina la ignora per complet, es gira i se’n va amb cara de pomes agres i de no poder més amb la situació. La càmera deixa de fixar-se en Letícia, potser perquè capta que la reina no està seguint el protocol que tocaria. No pot amagar que està cansada d’atendre a tot el món.

 

 

Felip, en canvi, conseguix mantindre la compostura, en la seua línia, somrient i escoltant a la ciutadania. Fort contrast entre el saber fer de Felip i el gest de Letícia que qüestiona la seua imatge, deixant entrevore la peresa que a volta li causen esta classe d’actes públics.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La Comunitat Valenciana farà obligatòria la formació en emergències en tots els centres educatius des de 2026-2027

La Conselleria d'Educació implantarà un pla obligatori de formació en emergències de protecció civil en tots els centres educatius no universitaris de la Comunitat Valenciana a partir del curs 2026-2027, amb hores mínimes anuals per a l'alumnat i un ampli programa de capacitació docent.

El València Basket blinda a Brancou Badio amb un nou contracte fins a 2029

El València Basket ha millorat i ampliat el contracte de l'escorta senegalés Brancou Badio fins a 2029, consolidant-li com a peça clau del projecte i jugador amb el vincle més llarg del club.

Un tècnic municipal qüestiona la rapidesa i canvis en la promoció pública Els Naus a Alacant

Un tècnic jurídic jubilat de l'Ajuntament d'Alacant ha mostrat la seua sorpresa per la rapidesa amb la qual l'empresa adjudicatària va presentar la seua oferta per a les vivendes públiques Els Naus i per les diferències entre els plecs publicats i els inicials.

Adif designa a Joan Calabuig com a nou coordinador del Corredor Mediterrani

Adif ha nomenat a Joan Calabuig nou coordinador del Corredor Mediterrani, un lloc clau per a impulsar l'execució, el seguiment i la interlocució institucional d'esta infraestructura estratègica.

El Palau de les Arts estrena el drama coreogràfic Les filles de Bernarda el 17 d’abril

El Palau de les Arts acollirà el 17 d'abril l'estrena absoluta de Les filles de Bernarda, una coproducció de dansa que reinterpreta l'univers de Bernarda Alba des de la coreografia, la música en directe i el llenguatge documental.

Dansa València alça el teló amb Ultimàtum de Led Silhouette en el Teatre Principal

Dansa València inaugura la seua nova edició en el Teatre Principal amb Ultimàtum de Led Silhouette i una jornada que combina estrenes, flamenc contemporani, pensament i divulgació.

Pradas recorre la prova cal·ligràfica sobre la nota del missatge És-Alert

La defensa de Salomé Pradas apel·la la decisió judicial de mantindre una prova cal·ligràfica sobre una nota manuscrita amb indicacions per al missatge És-Alert durant la DANA.

Catalá, investigada per prevaricació, defén la legalitat de l’actuació de l’Ajuntament de València

María José Catalá assegura que l'actuació de l'Ajuntament de València va ser legal i transparent després de conéixer-se que Anticorrupció la investiga per presumpta prevaricació i tràfic d'influències en la recol·locació de personal.