17.6 C
València
Dimarts, 27 gener, 2026

Vídeo: Polèmica per este gest de la reina Letícia

Reina Letícia i el rei Felip en un acte a Écija al feber

Els reis han passejat per una localitat andalusa saludant tots els veïns | València Diari

 

La polèmica torna a sobrevolar la Casa Reial. Els reis visitaven fa una setmana la localitat andalusa d’Écija i els veïns rebien als monarques amb entusiasme en el carrer, entre crits i banderes espanyoles. La reina Letícia i el rei Felip desfilaven pels carrers saludant a tot el món. Van recórrer pràcticament tot el municipi, coneixent els veïns, l’ajuntament, l’escola… Fins i tot van entrar en una classe per a saludar als xiquets.

 

Han aparegut moltes fotografies de la jornada i tot pareixia aparentment amigable, però a voltes les fotografies enganyen, sobretot tractant-se dels reis, ja que els seus gests estan molt estudiats i premeditats. La Casa Reial seguix un pla de comunicació i de màrqueting molt concret que guia als reis en el seu comportament. La imatge pública és vital en el seu cas i Letícia, que es dedicava anteriorment al món de la televisió, ho sap millor que ningú. 

 

El controvertit gest de Letícia

Però ningú és perfecte i la reina també pot tindre un descuit. La mateixa Casa Reial publicava el passat 6 de febrer un vídeo d’uns 7 minuts mostrant la ‘desfilada’ dels reis per Écija. Tot i les més de 30.000 reproduccions, a molts espanyols els ha passat desapercebut un gest de Letícia que destapa que no estava gens contenta amb haver de saludar a tot el poble.

 

El moment clau és al minut 2,50 quan una veïna, emocionada, pren la mà de Letícia per a explicar-li alguna cosa. La reina la ignora per complet, es gira i se’n va amb cara de pomes agres i de no poder més amb la situació. La càmera deixa de fixar-se en Letícia, potser perquè capta que la reina no està seguint el protocol que tocaria. No pot amagar que està cansada d’atendre a tot el món.

 

 

Felip, en canvi, conseguix mantindre la compostura, en la seua línia, somrient i escoltant a la ciutadania. Fort contrast entre el saber fer de Felip i el gest de Letícia que qüestiona la seua imatge, deixant entrevore la peresa que a volta li causen esta classe d’actes públics.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Avís taronja per vent de 90 km/h i temporal en la costa este dimecres

Aemet ha activat l'avís taronja per ratxes de fins a 90 km/h i fenòmens costaners a Alacant i València; també s'esperen avisos grocs a Castelló.

Bernabé acusa a la Generalitat d’alterar responsabilitats i sostraure crides del 112 en la DANA

Pilar Bernabé ha defés al Senat que va haver-hi informació suficient durant la DANA i ha acusat a la Generalitat de sostraure de manera irregular converses amb Aemet i el 112 per a alterar responsabilitats.

El PSPV, decebut amb Pérez Llorca, demana un cordó sanitari enfront de Vox

El PSPV s'ha mostrat decebut després de reunir-se amb Pérez Llorca. Ha demanat un cordó sanitari enfront de Vox, a més d'exigir l'acta a Mazón i acceptar el finançament del Govern.

Familiars i veïns increpen al detingut pel crim del menor a Sueca a la seua arribada al jutjat

Familiars i veïns han increpat al detingut per la mort del menor de 13 anys a Sueca quan ha arribat als jutjats sota escorta. El sospitós es va entregar el dissabte i va confessar el crim; l'autòpsia ha confirmat múltiples punyalades.

València acollirà durant tres anys el Spain Sail Gran Premi del SailGP

València serà seu del Spain Sail Gran Premi durant tres anys com a part del Rolex SailGP Championship. La primera cita serà el 5 i 6 de setembre i les entrades eixiran al febrer.

Familiars increpen al detingut pel menor assassinat a Sueca a la seua arribada al jutjat

Familiars i veïns han increpat al detingut per la mort d'un menor de 13 anys a Sueca a la seua arribada als jutjats. L'home, pare d'un amic, es va entregar el dissabte i va confessar el crim; la zona ha estat acordonada i amb forta presència policial.

La Comunitat Valenciana va crear 98.800 ocupacions en 2025 i va reduir l’atur al 10,39%

La Comunitat Valenciana va tancar 2025 amb 2,47 milions d'ocupats després de sumar 98.800 ocupacions. L'atur va baixar en 47.100 persones i la taxa es va situar en el 10,39%.

Detingut després de robar mostraris de joies valorats en 1,5 milions en una àrea de servici

La Policia Nacional ha detingut a un home i ha recuperat mostraris de joies valorats en més de 1,5 milions després d'un robatori en una estació de servici de la A-3 a Conca. El material va ser trobat en un domicili de Alcorcón tres dies després.