Vídeo: Polèmica per este gest de la reina Letícia

Reina Letícia i el rei Felip en un acte a Écija al feber

Els reis han passejat per una localitat andalusa saludant tots els veïns | València Diari

 

La polèmica torna a sobrevolar la Casa Reial. Els reis visitaven fa una setmana la localitat andalusa d’Écija i els veïns rebien als monarques amb entusiasme en el carrer, entre crits i banderes espanyoles. La reina Letícia i el rei Felip desfilaven pels carrers saludant a tot el món. Van recórrer pràcticament tot el municipi, coneixent els veïns, l’ajuntament, l’escola… Fins i tot van entrar en una classe per a saludar als xiquets.

 

Han aparegut moltes fotografies de la jornada i tot pareixia aparentment amigable, però a voltes les fotografies enganyen, sobretot tractant-se dels reis, ja que els seus gests estan molt estudiats i premeditats. La Casa Reial seguix un pla de comunicació i de màrqueting molt concret que guia als reis en el seu comportament. La imatge pública és vital en el seu cas i Letícia, que es dedicava anteriorment al món de la televisió, ho sap millor que ningú. 

 

El controvertit gest de Letícia

Però ningú és perfecte i la reina també pot tindre un descuit. La mateixa Casa Reial publicava el passat 6 de febrer un vídeo d’uns 7 minuts mostrant la ‘desfilada’ dels reis per Écija. Tot i les més de 30.000 reproduccions, a molts espanyols els ha passat desapercebut un gest de Letícia que destapa que no estava gens contenta amb haver de saludar a tot el poble.

 

El moment clau és al minut 2,50 quan una veïna, emocionada, pren la mà de Letícia per a explicar-li alguna cosa. La reina la ignora per complet, es gira i se’n va amb cara de pomes agres i de no poder més amb la situació. La càmera deixa de fixar-se en Letícia, potser perquè capta que la reina no està seguint el protocol que tocaria. No pot amagar que està cansada d’atendre a tot el món.

 

 

Felip, en canvi, conseguix mantindre la compostura, en la seua línia, somrient i escoltant a la ciutadania. Fort contrast entre el saber fer de Felip i el gest de Letícia que qüestiona la seua imatge, deixant entrevore la peresa que a volta li causen esta classe d’actes públics.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Derrota mínima del Villarreal en el seu estrena a Dortmund (3-2)

El Villarreal ha perdut 3-2 en el seu debut en la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, tot i dominar durant 80 minuts. L’equip d’Íñigo Pérez ha arribat amb opcions d’empatar fins a l’últim instant.

Messi negocia per a convertir-se en màxim accionista de l’Eldense

Leo Messi ha arribat a un principi d’acord amb els actuals propietaris de l’Eldense per a convertir-se en el seu màxim accionista, pendent encara de tràmits legals i del vistiplau del CSD.

Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal contra un Borussia liderat per Guirassy

Peter Gulácsi debuta en la porteria del Villarreal en el primer partit de la Lliga de Campions davant el Borussia Dortmund, que es presenta amb Serhou Guirassy com a gran amenaça ofensiva.

Una dona apunyalada a Carcaixent continua ingressada en l’UCI

La Guàrdia Civil investiga l’apunyalament d’una dona aquest dilluns a Carcaixent. La víctima està ingressada a l’UCI de l’Hospital de la Ribera amb pronòstic reservat.

Ontinyent i Xàtiva freguen els 42 graus en un setembre de calor extrema

Ontinyent i Xàtiva han registrat prop de 42 graus en un dimarts de setembre amb avís taronja per calor al sud de València. Moltes altres localitats valencianes han superat els 37 graus, tot i que s’espera un descens notable de temperatures dimecres.

L’incendi forestal de Polop ja crema unes 36 hectàrees i força a tallar dues carreteres

L’incendi declarat en un bancal de difícil accés a Polop de la Marina ha arribat a unes 36 hectàrees i ha obligat a tallar la CV-70 i la CV-7621, segons el Consorci Provincial de Bombers i el 112 CV.

Mor un home de 84 anys en un xoc entre camió i cotxe a la N-340 a Alcalà de Xivert

Un home de 84 anys ha mort i una dona de 74 ha resultat ferida en un accident entre un camió i un turisme a la N-340, al terme d'Alcalà de Xivert, este migdia.

Investiguen la mort violenta d’un home de 50 anys al barri de Sant Isidre de València

La Policia Nacional investiga la mort violenta d’un home de 50 anys, localitzat amb un fort colp al cap al barri de Sant Isidre de València.