18.7 C
València
Dimarts, 11 novembre, 2025

Vueling crearà 200 llocs de treball en l’aeroport de Barcelona-El Prat per a manteniment

 

 

Vueling crearà 200 llocs de treball en l’aeroport de Barcelona-El Prat per a manteniment després de l’acord amb Nayak Aircraft Services.

Fruit d’esta aliança naix Yellow Technic by Nayak, un projecte que està previst que comence funcionar a partir de l’1 de setembre.

D’aquesta manera, Vueling crearà 200 llocs de treball Barcelona-El Prat, encara que no són les úniques novetats relacionades amb l’aeroport.

Ibèria renova la seua aposta pel Prat

 

Segons va informar la companyia recentment, Ibèria Manteniment potenciarà la seua activitat de manteniment major a Barcelona, que realitzarà en el seu hangar al costat de l’aeroport.

D’esta manera, Ibèria reforça la seua presència al Prat amb el desenvolupament d’una activitat capaç de generar ús d’alta qualificació.

A més, pretén contribuir a una major reindustrialització de l’àrea d’influència de l’aeroport i, en definitiva, consolidar l’aeroport de Barcelona com una gran hub aeronàutic.

Per a això, Ibèria Manteniment adaptarà el seu hangar de Barcelona i invertirà en tallers de suport que li permeten desenvolupar les seues actuals capacitats de realitzar revisions C, i oferir en les seues instal·lacions un servei integral de manteniment major.

Esta aposta d’Ibèria pel Manteniment Major es veurà impulsada per Vueling, primera companyia del grup IAG que realitzarà este tipus de treballs en l’hangar de Barcelona.

Ibèria Manteniment compta a Barcelona amb un equip de 300 professionals que, inicialment, atendran avions de la família Airbus A320.

Si t’agradaria treballar en Vueling, pots accedir ací al seu portal d’ocupació.

També pots accedir a les oportunitats d’ocupació disponibles a Ibèria punxant ací.

Últimes notícies

Mazón: ningú em va demanar permís per a referendar ni refutar decisions del Cecopi

Carlos Mazón ha assegurat en Les Corts que el dia de la DANA ningú li va demanar permís per a referendar ni refutar decisions del Cecopi. Ha afegit que, durant un menjar, va estar atent i realitzant anomenades per a conéixer la situació.

Mazón sosté que les responsabilitats polítiques per la DANA ja han sigut assumides

El president en funcions ha defés en Les Corts que ell i la seua Consell han assumit la seua part i ha retret al Govern d'Espanya no assumir la seua.

Comença la comissió d’investigació de la DANA en Les Corts amb la compareixença de Mazón

La comissió sobre la DANA del 29 d'octubre de 2024 ha començat després d'un breu retard tècnic. Mazón compareixerà mentres en l'exterior protesten víctimes.

El Xúquer es manté al 49,7% i el Segura puja al 19,7% després de trencar-se la ratxa de descensos

Xúquer estable al 49,7% i Segura al 19,7% després d'un augment del 0,8%. La reserva hídrica nacional ha pujat un 0,1% fins a 28.786 hm³ i trenca més de vint setmanes de caigudes.

Pérez Llorca accepta el repte i busca majoria per a succeir a Mazón

Pérez Llorca ha agraït la confiança de Feijóo i ha acceptat el repte de buscar una majoria per a presidir la Generalitat. S'obri una negociació amb Vox, els vots de la qual són necessaris en Les Corts.

Víctimes i col·lectius de la DANA protesten davant Les Corts durant la compareixença de Mazón

Famílies de víctimes i col·lectius han iniciat una protesta davant Les Corts poc abans de la compareixença de Carlos Mazón. Reclamen reconstrucció social i responsabilitats.

L’Audiència de València rebutja investigar la ‘caixa negra’ d’Emergències que va demanar Pradas

La Secció Segona desestima el recurs de la exconsellera en considerar innecessari registrar el Coordcom perquè les dades ja consten o estan pendents. També manté el rebuig a altres diligències sol·licitades per la defensa i per una acusació particular.

La cap de premsa d’Emergències defén que el 29-O la situació va ser extraordinària

Aurora Roca ha sostingut davant la jutgessa que en el Cecopi tots tenien mòbil i eren conscients d'un episodi extraordinari. L'És-Alert es va plantejar a les 18.00 i es va manar a les 20.11.