15.6 C
València
Divendres, 9 gener, 2026

Vueling crearà 200 llocs de treball en l’aeroport de Barcelona-El Prat per a manteniment

 

 

Vueling crearà 200 llocs de treball en l’aeroport de Barcelona-El Prat per a manteniment després de l’acord amb Nayak Aircraft Services.

Fruit d’esta aliança naix Yellow Technic by Nayak, un projecte que està previst que comence funcionar a partir de l’1 de setembre.

D’aquesta manera, Vueling crearà 200 llocs de treball Barcelona-El Prat, encara que no són les úniques novetats relacionades amb l’aeroport.

Ibèria renova la seua aposta pel Prat

 

Segons va informar la companyia recentment, Ibèria Manteniment potenciarà la seua activitat de manteniment major a Barcelona, que realitzarà en el seu hangar al costat de l’aeroport.

D’esta manera, Ibèria reforça la seua presència al Prat amb el desenvolupament d’una activitat capaç de generar ús d’alta qualificació.

A més, pretén contribuir a una major reindustrialització de l’àrea d’influència de l’aeroport i, en definitiva, consolidar l’aeroport de Barcelona com una gran hub aeronàutic.

Per a això, Ibèria Manteniment adaptarà el seu hangar de Barcelona i invertirà en tallers de suport que li permeten desenvolupar les seues actuals capacitats de realitzar revisions C, i oferir en les seues instal·lacions un servei integral de manteniment major.

Esta aposta d’Ibèria pel Manteniment Major es veurà impulsada per Vueling, primera companyia del grup IAG que realitzarà este tipus de treballs en l’hangar de Barcelona.

Ibèria Manteniment compta a Barcelona amb un equip de 300 professionals que, inicialment, atendran avions de la família Airbus A320.

Si t’agradaria treballar en Vueling, pots accedir ací al seu portal d’ocupació.

També pots accedir a les oportunitats d’ocupació disponibles a Ibèria punxant ací.

Últimes notícies

El nou finançament autonòmic aportarà quasi 21.000 milions més a les comunitats en 2027

Hisenda ha xifrat en 20.975 milions l'augment de recursos en 2027 per a les comunitats de règim comú. El total ascendiria a 224.507 milions, un 47% més que en 2023.

Indonèsia dona per acabada la busca del xiquet espanyol desaparegut després del naufragi en Komodo

Les autoritats van posar fi a quinze jornades de rastreig sense resultats després de l'enfonsament del 26 de desembre al Parc Nacional de Komodo. La família va agrair l'esforç dels equips.

Marcelino advertix d’un Alabés dinàmic, solidari i intens que juga bé

Marcelino va analitzar a l'Esportiu Alabés, al qual va definir com a dinàmic, solidari i intens, i va avisar d'un partit exigent per al Vila-real. El tècnic va valorar el moment de l'equip, la possible alta de Partey i va elogiar a Parell després dels seus 250 partits.

De València a Barcelona: la cirurgia que va retornar mobilitat a Darío i aferma a Vall d’Hebron i Germans Trias com CSUR

Sanitat reconeix a Vall d'Hebron (pediatria) i Germans Trias (adults) com a centres de referència per a cirurgia de trastorns del moviment. El cas de Darío il·lustra l'impacte d'estes intervencions quan els fàrmacs no funcionen.

Detingut per robar més de 30 metres de cablejat de l’enllumenat públic a València

La Policia Local ha arrestat a un home de 34 anys després de ser interceptat amb més de 30 metres de cable de coure i ferramentes. El tram afectat va quedar sense llum, amb risc per a vianants i trànsit.

Desxifren l”idioma intern’ de la tomaca per a resistir la sequera i millorar la qualitat

Un equip ha mapatge les xarxes gèniques de la tomaca que coordinen la maduració del fruit i la resposta a la sequera, identificant nodes clau per a la millora. L'estudi ha creat a més ferramentes obertes que permeten explorar eixes xarxes i accelerar la selecció de varietats més resilients.

Pla Cabanyal-Canyamelar adjudica la venda de 6 vivendes a veïns, 5 per a menors de 35

La societat ha adjudicat provisionalment sis vivendes amb preus d'eixida entre 95.000 i 160.000 euros. Tots els adjudicataris les destinaran a residència habitual i disposen de 10 dies per a firmar arres.

Sadiq Umar confia en Corberán per a traure la seua millor versió al València

Sadiq Umar va ser presentat com a jugador del València i va afirmar que Carlos Corberán pot donar-li l'impuls definitiu. Va assegurar que està en forma i disponible davant l'Elx.