Vueling crearà 200 llocs de treball en l’aeroport de Barcelona-El Prat per a manteniment

 

 

Vueling crearà 200 llocs de treball en l’aeroport de Barcelona-El Prat per a manteniment després de l’acord amb Nayak Aircraft Services.

Fruit d’esta aliança naix Yellow Technic by Nayak, un projecte que està previst que comence funcionar a partir de l’1 de setembre.

D’aquesta manera, Vueling crearà 200 llocs de treball Barcelona-El Prat, encara que no són les úniques novetats relacionades amb l’aeroport.

Ibèria renova la seua aposta pel Prat

 

Segons va informar la companyia recentment, Ibèria Manteniment potenciarà la seua activitat de manteniment major a Barcelona, que realitzarà en el seu hangar al costat de l’aeroport.

D’esta manera, Ibèria reforça la seua presència al Prat amb el desenvolupament d’una activitat capaç de generar ús d’alta qualificació.

A més, pretén contribuir a una major reindustrialització de l’àrea d’influència de l’aeroport i, en definitiva, consolidar l’aeroport de Barcelona com una gran hub aeronàutic.

Per a això, Ibèria Manteniment adaptarà el seu hangar de Barcelona i invertirà en tallers de suport que li permeten desenvolupar les seues actuals capacitats de realitzar revisions C, i oferir en les seues instal·lacions un servei integral de manteniment major.

Esta aposta d’Ibèria pel Manteniment Major es veurà impulsada per Vueling, primera companyia del grup IAG que realitzarà este tipus de treballs en l’hangar de Barcelona.

Ibèria Manteniment compta a Barcelona amb un equip de 300 professionals que, inicialment, atendran avions de la família Airbus A320.

Si t’agradaria treballar en Vueling, pots accedir ací al seu portal d’ocupació.

També pots accedir a les oportunitats d’ocupació disponibles a Ibèria punxant ací.

Últimes notícies

Rafa Mir, condemnat a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions a València

La Secció Quarta de l'Audiència Provincial de València ha condemnat el futbolista Rafa Mir a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions, i ha imposat també dos anys de presó a un segon acusat, també futbolista i amic seu. La sentència no és ferma i fixa indemnitzacions econòmiques per a les víctimes.

Sara Sorribes confia a tornar al seu màxim nivell: encara em queda corda

La tenista castellonenca Sara Sorribes assegura que encara li queda corda per a competir al màxim nivell després de la seua retirada temporal i manté com a objectiu tornar a representar Espanya i ser als Jocs de Los Angeles 2028.

Rafa Mir, condemnat a 8 anys i mig de presó per agressió sexual i lesions a València

L'Audiència Provincial de València ha condemnat el futbolista Rafa Mir a 8,5 anys de presó per un delicte d'agressió sexual i un altre de lesions. Un segon acusat ha rebut 2 anys de presó i tots dos hauran d'indemnitzar les víctimes amb més de 70.000 euros.

Rafa Mir és condemnat a huit anys i mig de presó per agressió sexual i lesions a València

La Secció Quarta de l'Audiència Provincial de València ha condemnat el futbolista Rafa Mir a huit anys i mig de presó per un delicte d'agressió sexual i un altre de lesions, segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

La nova campanya ‘En mi silla mando yo’ reivindica l’autonomia real de les persones amb diversitat funcional

Codifiva presentarà divendres en el MuVIM la campanya 'En mi silla mando yo', que defensa l'autonomia de les persones amb discapacitat més enllà de la mobilitat física i reclama un canvi en la mirada social.

Catalá admet en el Congrés que el pla municipal va fallar el dia de la DANA a València

La alcaldessa de València, María José Catalá, ha reconegut en la comissió del Congrés que investiga la riuada del 29 d’octubre de 2024 que el pla d’actuació municipal va fallar perquè no contemplava risc d’inundació en les pedanies del sud més afectades, on van morir 17 persones.

València Basket inicia la final de la Lliga Endesa amb pista a favor davant el Barcelona

València Basket i Barcelona reediten des de dijous la final de la Lliga Endesa de 2003, però ara amb factor pista taronja i més experiència per als valencians.

CCOO alerta d’un possible control horari al professorat en juliol sense pacte previ

CCOO-PV denuncia que Educacio vol implantar sistemes de control horari al professorat en juliol sense negociacio ni cobertura normativa clara, mentre la Conselleria assegura que no hi ha novetats respecte a altres cursos.