Vueling crearà 200 llocs de treball en l’aeroport de Barcelona-El Prat per a manteniment

 

 

Vueling crearà 200 llocs de treball en l’aeroport de Barcelona-El Prat per a manteniment després de l’acord amb Nayak Aircraft Services.

Fruit d’esta aliança naix Yellow Technic by Nayak, un projecte que està previst que comence funcionar a partir de l’1 de setembre.

D’aquesta manera, Vueling crearà 200 llocs de treball Barcelona-El Prat, encara que no són les úniques novetats relacionades amb l’aeroport.

Ibèria renova la seua aposta pel Prat

 

Segons va informar la companyia recentment, Ibèria Manteniment potenciarà la seua activitat de manteniment major a Barcelona, que realitzarà en el seu hangar al costat de l’aeroport.

D’esta manera, Ibèria reforça la seua presència al Prat amb el desenvolupament d’una activitat capaç de generar ús d’alta qualificació.

A més, pretén contribuir a una major reindustrialització de l’àrea d’influència de l’aeroport i, en definitiva, consolidar l’aeroport de Barcelona com una gran hub aeronàutic.

Per a això, Ibèria Manteniment adaptarà el seu hangar de Barcelona i invertirà en tallers de suport que li permeten desenvolupar les seues actuals capacitats de realitzar revisions C, i oferir en les seues instal·lacions un servei integral de manteniment major.

Esta aposta d’Ibèria pel Manteniment Major es veurà impulsada per Vueling, primera companyia del grup IAG que realitzarà este tipus de treballs en l’hangar de Barcelona.

Ibèria Manteniment compta a Barcelona amb un equip de 300 professionals que, inicialment, atendran avions de la família Airbus A320.

Si t’agradaria treballar en Vueling, pots accedir ací al seu portal d’ocupació.

També pots accedir a les oportunitats d’ocupació disponibles a Ibèria punxant ací.

Últimes notícies

Dos asteroides porten ja el nom de dos investigadors de la Universitat d’Alacant

Dos asteroides han sigut batejats amb els noms de la geòloga Laura M. Parro i l’enginyer aeroespacial Eloy Peña Asensio, investigadors de la Universitat d’Alacant especialistes en petits cossos del sistema solar i defensa planetària.

De Foios al cim del món: el camí de Ferran Torres fins al gol de la final del Mundial

Ferran Torres, criat entre regats al carrer Major de Foios i partides amb els seus gossos, ha donat a Espanya el seu segon Mundial amb un gol decisiu davant l’Argentina del Dibu Martínez a New Jersey.

La nit de celebració pel Mundial deixa dos morts, dotze detinguts i més de huitanta ferits a Espanya

La victòria d’Espanya en la final del Mundial de futbol ha deixat un balanç tràgic: dos morts, més de huitanta ferits i almenys dotze detinguts en diferents punts del país, amb incidents destacats a Madrid, Barcelona i diverses localitats.

El dia que Ferran Torres va pensar a deixar el futbol: la lluita oculta darrere del Mundial

Ferran Torres ha explicat que fa pocs anys va arribar a plantejar-se deixar el futbol per la pressió i les crítiques, i que el treball amb un psicòleg ha sigut clau per a recuperar la il·lusió.

Dos detinguts per llançar adoquins a la Policia Local durant les celebracions del Mundial a València

Dos jóvens han sigut detinguts a València per llançar adoquins contra agents de la Policia Local durant les celebracions pel Mundial, en una nit que en general ha sigut tranquil·la a la ciutat.

Els hotels de la Comunitat Valenciana freguen el 87 % d’ocupació en l’inici de juliol

Els hotels de la Comunitat Valenciana associats a Hosbec han assolit un 86,8 % d’ocupació en la primera quinzena de juliol, per damunt de 2025. València lidera amb un 90,8 %, amb Gandia i la ciutat de València entre els destins amb millors resultats.

Les màximes freguen els 37 °C a Orihuela la vigília de l’ona de calor

Les temperatures han superat este dilluns els 35 graus en nombrosos municipis de la Comunitat Valenciana i han arribat als 36,8 °C a Orihuela, en la jornada prèvia a l’ona de calor.

La espera per a operar pacients amb risc vital cau de 61 a 17 dies a la Comunitat

Sanitat ha reduït a 17 dies la demora mitjana per a operar pacients amb risc vital (prioritat 1), molt per davall del límit clínic de 30 dies, i ha retallat a la mitat el nombre d’afectats en esta categoria.