Vueling crearà 200 llocs de treball en l’aeroport de Barcelona-El Prat per a manteniment

 

 

Vueling crearà 200 llocs de treball en l’aeroport de Barcelona-El Prat per a manteniment després de l’acord amb Nayak Aircraft Services.

Fruit d’esta aliança naix Yellow Technic by Nayak, un projecte que està previst que comence funcionar a partir de l’1 de setembre.

D’aquesta manera, Vueling crearà 200 llocs de treball Barcelona-El Prat, encara que no són les úniques novetats relacionades amb l’aeroport.

Ibèria renova la seua aposta pel Prat

 

Segons va informar la companyia recentment, Ibèria Manteniment potenciarà la seua activitat de manteniment major a Barcelona, que realitzarà en el seu hangar al costat de l’aeroport.

D’esta manera, Ibèria reforça la seua presència al Prat amb el desenvolupament d’una activitat capaç de generar ús d’alta qualificació.

A més, pretén contribuir a una major reindustrialització de l’àrea d’influència de l’aeroport i, en definitiva, consolidar l’aeroport de Barcelona com una gran hub aeronàutic.

Per a això, Ibèria Manteniment adaptarà el seu hangar de Barcelona i invertirà en tallers de suport que li permeten desenvolupar les seues actuals capacitats de realitzar revisions C, i oferir en les seues instal·lacions un servei integral de manteniment major.

Esta aposta d’Ibèria pel Manteniment Major es veurà impulsada per Vueling, primera companyia del grup IAG que realitzarà este tipus de treballs en l’hangar de Barcelona.

Ibèria Manteniment compta a Barcelona amb un equip de 300 professionals que, inicialment, atendran avions de la família Airbus A320.

Si t’agradaria treballar en Vueling, pots accedir ací al seu portal d’ocupació.

També pots accedir a les oportunitats d’ocupació disponibles a Ibèria punxant ací.

Últimes notícies

L’IVF reforça els avals per a la primera vivenda després de guanyar 18,4 milions en 2025

L’entitat tanca l’exercici amb més solvència, eleva el patrimoni net fins als 453 milions i prepara noves línies de finançament per a 2026

El Valencia CF inicia la pretemporada dijous pendent dels primers fitxatges

El Valencia CF començarà dijous la pretemporada a Paterna amb revisions mèdiques i sis amistosos programats, mentres espera tancar diverses incorporacions.

Nit sufocant a Oliva amb temperatures mínimes de fins a 27,2 graus

Diversos municipis valencians han patit una nit tòrrida, amb mínimes per damunt dels 25 graus i un registre màxim de 27,2 a Oliva.

L’incendi d’una nau industrial a Aspe seguix actiu però evoluciona de manera favorable

L’incendi declarat dimarts en una nau industrial d’Aspe, dedicada a plats de dutxa, seguix actiu este dimecres de matí, però els bombers indiquen que evoluciona de manera favorable.

Juliol comença amb núvols en l’interior i oratge estable a la Comunitat Valenciana

L’inici de juliol arriba a la Comunitat Valenciana amb núvols d’evolució en zones de l’interior, lleuger descens tèrmic al nord de Castelló i pocs canvis en la resta del territori.

El Levante començarà LaLiga amb dos desplaçaments i Betis i Barça com a primers rivals a Orriols

El Levante iniciarà LaLiga EA Sports 26-27 fora de casa contra l’Espanyol, encadenarà dos partits a domicili i estrenarà el Ciutat davant Betis i Barça. El derbi amb el València arribarà en gener a Orriols i es tancarà la Lliga contra el Celta.

L’Elx començarà la Lliga al camp del Deportivo, on va celebrar l’ascens fa un any

L’Elx iniciarà la Lliga 2026-27 al camp del Deportivo de La Coruña, escenari del seu ascens, i la tancarà al Martínez Valero davant el Racing de Santander.

El Valencia arrancarà la Lliga contra el Betis a Mestalla i s’acomiadarà de l’estadi davant l’Elx

El Valencia començarà la Lliga 2026-2027 a Mestalla contra el Betis el 15 o 16 d’agost i jugarà l’últim partit oficial a l’actual estadi davant l’Elx en la penúltima jornada, abans de tancar la competició a El Sadar.