Sofía Cristo aclareix el motiu de la seua ruptura amb Nagore Robles

Sofía Cristo va revelar en el programa Viernes Deluxe els motius que van portar a la seua ruptura amb Nagore Robles. La filla de Bàrbara Rei va mostrar el seu nou rostre després de les intervencions i va oferir una entrevista en la qual va parlar de la seua vida.

No estava previst que parlarà sobre Nagore Robles, no obstant això, la DJ va explicar com va ser la seua ruptura en 2013. “Era una relació que al principi va ser molt bé. La idealitzem perquè estàvem les dues en un moment de molta festa i bogeria. Ella va entrar en un reality i quan va eixir ja no va trobar el que esperava. La relació va anar morint pel consum i el desamor. A mi cada vegada m’anava agradant menys com m’anava tractant ella”, va relatar Sofía Cristo.

Es va queixar del tracte que li havia donat la seua parella durant diversos anys en el punt més greu de la seua malaltia, la drogoaddicció, encara que no va voler entrar en els detalls. També va contar que, durant el seu internament en un centre de desintoxicació, Nagore Robles va començar una relació amb una altra persona. Encara que en aquell moment ja havia tallat la seua relació amb Sofía Cristo, aquesta va enlletgir que la basca no li diguera res sobre aquest tema.

Últimes notícies

Ontinyent encapçala la nova pujada de temperatures amb 40,6 graus

La calor s’ha intensificat este dimarts a la Comunitat Valenciana, amb 40,6 graus a Ontinyent i valors pròxims als 40 en diverses localitats de València i Alacant.

L’economia valenciana se situa entre les que més creixen amb un 2,9 % del PIB

L’economia de la Comunitat Valenciana ha crescut un 2,9 % interanual en el segon trimestre de 2026, per damunt de la mitjana espanyola i només per darrere d’Illes Balears. El PIB valencià també ha avançat un 0,8 % respecte al trimestre anterior.

Unai Elgezabal posa fi a la seua etapa al Llevant amb la rescissió del contracte

El central basc Unai Elgezabal i el Llevant han acordat rescindir el contracte, que acabava en juny de 2027, després de dos temporades al club i 54 partits oficials.

El Consell es planteja comprar els pisos de Les Naus per frenar l’especulació a Alacant

El Consell estudia adquirir les vivendes de Les Naus, a Alacant, com a única opció que considera viable per evitar operacions especulatives, mentres defensa l’impuls del Pla Vive amb 6.000 pisos públics en tres anys.

L’oli de les serres Espadà i Calderona obté la protecció de la UE

La Unió Europea ha inscrit l’oli d’oliva de les serres Espadà i Calderona, produït entre València i Castelló, en el registre d’indicacions geogràfiques protegides. Este distintiu reconeix la qualitat del producte i el vincle amb el territori de la Comunitat Valenciana.

El Consell només coneix per la premsa l’arribada de menors migrants a la Comunitat

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, assegura que la Generalitat només ha sabut pels mitjans de comunicació de la possible arribada de menors migrants a la Comunitat Valenciana procedents de Ceuta i denuncia la manca de comunicació del Govern central.

El Consell reclama penes més dures per als piròmans i estudiarà personar-se en l’incendi de la Vall d’Uixó

El Consell ha demanat endureir el Codi Penal contra els piròmans arran de l’incendi de la Vall d’Uixó i estudiarà personar-se en la causa per reclamar les pèrdues si es confirma que va ser provocat.

Les reserves hoteleres arriben al 86 % a l’agost i apunten a un quasi ple als hotels valencians

La Comunitat Valenciana ha tancat la segona quinzena de juliol amb un 90,2 % d’ocupació hotelera i afronta la primera mitat d’agost amb el 86 % de places ja reservades, amb Benidorm i la província de València com a principals motors turístics.
FILMOTECA D'ESTIU