Anuncios

Sofía Cristo aclareix el motiu de la seua ruptura amb Nagore Robles

Sofía Cristo va revelar en el programa Viernes Deluxe els motius que van portar a la seua ruptura amb Nagore Robles. La filla de Bàrbara Rei va mostrar el seu nou rostre després de les intervencions i va oferir una entrevista en la qual va parlar de la seua vida.

No estava previst que parlarà sobre Nagore Robles, no obstant això, la DJ va explicar com va ser la seua ruptura en 2013. “Era una relació que al principi va ser molt bé. La idealitzem perquè estàvem les dues en un moment de molta festa i bogeria. Ella va entrar en un reality i quan va eixir ja no va trobar el que esperava. La relació va anar morint pel consum i el desamor. A mi cada vegada m’anava agradant menys com m’anava tractant ella”, va relatar Sofía Cristo.

Anuncios

Es va queixar del tracte que li havia donat la seua parella durant diversos anys en el punt més greu de la seua malaltia, la drogoaddicció, encara que no va voler entrar en els detalls. També va contar que, durant el seu internament en un centre de desintoxicació, Nagore Robles va començar una relació amb una altra persona. Encara que en aquell moment ja havia tallat la seua relació amb Sofía Cristo, aquesta va enlletgir que la basca no li diguera res sobre aquest tema.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

La professora de la UPV Elena Pinilla, triada entre les 50 dones líders emergents del món

La investigadora de la UPV Elena Pinilla ha sigut seleccionada per al programa Santander SW50 Emerging Leaders 2026, que reconeix a 50 dones líders emergents de tot el món. La seua trajectòria combina excel·lència científica, docència i divulgació en nanofotònica i física.

Detingut un home per mesos d’assetjament homòfob a una companya en un centre comercial

La Policia Nacional deté a un home de 59 anys per un presumpte delicte d'odi després de mesos de comentaris homòfobs i conductes intimidatòries contra una companya de treball en un centre comercial de València.

Presó per a un home per matar a un amic després d’una discussió i fingir que va trobar el cadàver

Un home de 53 anys ha ingressat a la presó acusat d'homicidi dolós per matar al seu amic de 31 anys després d'una discussió i fingir que va trobar el seu cadàver al costat d'una carretera pròxima a la seua casa a Pilar de la Horadada.

La Policia desarticula xarxes de robatoris de rellotges de luxe amb 34 detinguts des de gener

La Policia Nacional ha esclarit 41 robatoris violents de rellotges de luxe a Espanya des de gener i ha detingut a 34 persones vinculades a xarxes criminals itinerants amb base en Barcelona.

Cau part d’una banda que robava a ancians en aparcaments de supermercats

La Guàrdia Civil ha detingut a tres membres d'una organització criminal acusada de més de 50 furts i estafes a persones majors en aparcaments de supermercats de diverses províncies.

Alerta groga per pluges i tempestes en el nord de Castelló des de les 14 hores

Set comunitats del nord-est peninsular, inclosa la Comunitat Valenciana, activen avisos per pluges i tempestes, amb focus en el nord de Castelló des de les 14 hores.

Lleuger descens de les màximes i ruixats esta vesprada en el nord de Castelló

La Comunitat Valenciana viurà una jornada de cels buidats al matí i ruixats amb tempesta i possible graníssol a la vesprada en el nord de Castelló, amb canvis lleugers en les temperatures màximes i vent variable.

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.
Anuncios