Sofía Cristo aclareix el motiu de la seua ruptura amb Nagore Robles

Sofía Cristo va revelar en el programa Viernes Deluxe els motius que van portar a la seua ruptura amb Nagore Robles. La filla de Bàrbara Rei va mostrar el seu nou rostre després de les intervencions i va oferir una entrevista en la qual va parlar de la seua vida.

No estava previst que parlarà sobre Nagore Robles, no obstant això, la DJ va explicar com va ser la seua ruptura en 2013. “Era una relació que al principi va ser molt bé. La idealitzem perquè estàvem les dues en un moment de molta festa i bogeria. Ella va entrar en un reality i quan va eixir ja no va trobar el que esperava. La relació va anar morint pel consum i el desamor. A mi cada vegada m’anava agradant menys com m’anava tractant ella”, va relatar Sofía Cristo.

Es va queixar del tracte que li havia donat la seua parella durant diversos anys en el punt més greu de la seua malaltia, la drogoaddicció, encara que no va voler entrar en els detalls. També va contar que, durant el seu internament en un centre de desintoxicació, Nagore Robles va començar una relació amb una altra persona. Encara que en aquell moment ja havia tallat la seua relació amb Sofía Cristo, aquesta va enlletgir que la basca no li diguera res sobre aquest tema.

Últimes notícies

Les comarques d’interior de València arriben als 39 graus abans del pic de la nova ona de calor

Zarra ha arribat este dimecres als 39,1 graus i altres municipis d’interior de València s’han acostat als 38, a les portes del pic de l’ona de calor previst per a la vesprada de dijous, quan la Aemet espera fins a 40 graus i ha activat l’avís taronja a València i Alacant.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha tornat a València després de quasi set anys per a reunir-se amb la direcció del club, visitar el Nou Mestalla i interessar-se per l’estat de salut de la directora financera.

Peter Lim torna a València quasi set anys després per a vore el Nou Mestalla

Peter Lim ha viatjat a València després de quasi set anys d’absència per a visitar el Nou Mestalla, reunir-se amb la cúpula del club i analitzar el mercat d’estiu.

Risc extrem d’incendis este dijous: nivell 3 de preemergència a tota la Comunitat

La Generalitat ha activat per a este dijous 23 de juliol el nivell 3 de preemergència per risc extrem d’incendis forestals en tota la Comunitat Valenciana i ha demanat màxima precaució per l’onada de calor.

La Coordinadora Feminista d’Elx denuncia a Govern i Consell la prohibició de xiquetes al Misteri

La Coordinadora Feminista d’Elx ha denunciat davant el Govern central i la Generalitat que les xiquetes continuen excloses de l’Escolania i de les representacions del Misteri d’Elx, i reclama la seua incorporació immediata.

Unes obres en un col·lector provoquen un abocament que tanca platges a La Pobla de Farnals

La Pobla de Farnals ha atribuït a unes obres de reparació en un col·lector de l’EPSAR l’abocament d’aigües residuals que ha obligat a tancar temporalment la Platja Nord al bany, mentres es vigila l’evolució de la taca i s’esperen analítiques.

Almussafes veu en l’aliança de Ford amb Geely una oportunitat per a reforçar el seu futur

L’Ajuntament d’Almussafes celebra l’acord de Ford amb Geely i considera que pot reforçar la càrrega de treball, la competitivitat i l’ocupació de la planta valenciana.

Alicant tanca parcs per vent fort i activa el CAUS per alerta roja per calor extrema

L'Ajuntament d'Alacant tancarà este dijous parcs, Castillo de Santa Bárbara, veladors i instal·lacions esportives a l'aire lliure per fortes ratxes de vent i calor extrema, i obrirà el CAUS per atendre persones vulnerables.