Sofía Cristo aclareix el motiu de la seua ruptura amb Nagore Robles

Sofía Cristo va revelar en el programa Viernes Deluxe els motius que van portar a la seua ruptura amb Nagore Robles. La filla de Bàrbara Rei va mostrar el seu nou rostre després de les intervencions i va oferir una entrevista en la qual va parlar de la seua vida.

No estava previst que parlarà sobre Nagore Robles, no obstant això, la DJ va explicar com va ser la seua ruptura en 2013. “Era una relació que al principi va ser molt bé. La idealitzem perquè estàvem les dues en un moment de molta festa i bogeria. Ella va entrar en un reality i quan va eixir ja no va trobar el que esperava. La relació va anar morint pel consum i el desamor. A mi cada vegada m’anava agradant menys com m’anava tractant ella”, va relatar Sofía Cristo.

Es va queixar del tracte que li havia donat la seua parella durant diversos anys en el punt més greu de la seua malaltia, la drogoaddicció, encara que no va voler entrar en els detalls. També va contar que, durant el seu internament en un centre de desintoxicació, Nagore Robles va començar una relació amb una altra persona. Encara que en aquell moment ja havia tallat la seua relació amb Sofía Cristo, aquesta va enlletgir que la basca no li diguera res sobre aquest tema.

Últimes notícies

Sis orelles i porta gran a Alacant per a Borja Jiménez, De Miranda i Tomás Rufo

Borja Jiménez, David de Miranda i Tomás Rufo han eixit a muscles a la quarta de la Feria de Hogueras d'Alacant amb sis orelles en una corrida de Victoriano del Río noble però desraçada i amb diversos sustos per als toreros de plata.

Caràcter i talent donen avantatge al València Basket en la final de la Liga Endesa

El València Basket ha guanyat el tercer partit de la final de la Liga Endesa al Palau Blaugrana (80-88) i s’ha posat 2-1 davant el Barça, en una victòria que Pedro Martínez atribuïx al caràcter i al talent del vestidor.

El Valencia Basket colpeja el Barça al Palau i acarona el títol de la Lliga Endesa

El Valencia Basket, liderat per un brillant Jean Montero amb 29 punts, ha derrotat el Barça per 80-88 al tercer partit de la final de la Lliga Endesa al Palau Blaugrana i es posa 2-1 en l’eliminatòria, a una sola victòria del títol.

Diverses persones, també menors, ateses després d’un greu incendi en una vivenda d’Aldaia

Un incendi declarat de matinada en un dúplex d’un edifici d’Aldaia ha obligat a rescatar diversos veïns, alguns menors, que han hagut de ser atesos pels servicis sanitaris.

L’exdirector d’Emergències de la Generalitat es desmarca de la gestió de la dana mortal

Alberto Javier Martín Moratilla assegura al Congrés que el dia de la dana amb 230 morts no tenia competències operatives i defensa que va fer tot el que va poder amb els mitjans disponibles.

Castelló obri una nova ruta xàrter amb l’arribada de turistes d’Eslovàquia

L’aeroport de Castelló ha estrenat una operativa xàrter que connecta amb Bratislava durant quinze setmanes i que pot portar fins a 2.700 turistes eslovacs, mentre prepara una altra programació per a rebre 11.000 visitants austríacs entre 2027 i 2028.

Les empreses valencianes busquen reforçar el seu negoci a l’Àfrica amb una aliança amb el Marroc

Quasi 3.000 empreses valencianes exporten ja al Marroc, principal soci comercial en Àfrica, i institucions i empresariat han defensat una nova aliança industrial, tecnològica i logística per a guanyar competitivitat i obrir més negoci al continent africà.

Els hotelers d’Alacant esclaten contra el caos municipal durant les Fogueres

La patronal hotelera d’Alacant acusa l’Ajuntament de falta total de coordinació en neteja i seguretat durant les Fogueres, amb hotels quasi plens i greus problemes d’operativa diària.