16.8 C
València
Dilluns, 8 desembre, 2025

Sofía Cristo aclareix el motiu de la seua ruptura amb Nagore Robles

Sofía Cristo va revelar en el programa Viernes Deluxe els motius que van portar a la seua ruptura amb Nagore Robles. La filla de Bàrbara Rei va mostrar el seu nou rostre després de les intervencions i va oferir una entrevista en la qual va parlar de la seua vida.

No estava previst que parlarà sobre Nagore Robles, no obstant això, la DJ va explicar com va ser la seua ruptura en 2013. “Era una relació que al principi va ser molt bé. La idealitzem perquè estàvem les dues en un moment de molta festa i bogeria. Ella va entrar en un reality i quan va eixir ja no va trobar el que esperava. La relació va anar morint pel consum i el desamor. A mi cada vegada m’anava agradant menys com m’anava tractant ella”, va relatar Sofía Cristo.

Es va queixar del tracte que li havia donat la seua parella durant diversos anys en el punt més greu de la seua malaltia, la drogoaddicció, encara que no va voler entrar en els detalls. També va contar que, durant el seu internament en un centre de desintoxicació, Nagore Robles va començar una relació amb una altra persona. Encara que en aquell moment ja havia tallat la seua relació amb Sofía Cristo, aquesta va enlletgir que la basca no li diguera res sobre aquest tema.

Últimes notícies

Pedro Martínez aconseguix la seua victòria 100 amb el València en la Lliga Endesa

El 89-91 en la pista del Baskonia, decidit amb una canastra final de Kameron Taylor, va donar al València Basket el seu octau triomf i va elevar a Pedro Martínez a les 100 victòries en Lliga Endesa amb el club.

Taylor sentencia al Baskonia sobre la botzina: 89-91 per a València Basket

València Basket es va imposar 89-91 en el Buesa Arena amb una canastra final de Kameron Taylor després de l'empat de Diakité. Montero havia forçat el desenllaç amb un robatori i dos tirs lliures.

Rescatat un senderista després d’esvair-se al Fort de Bèrnia, en Callosa

Un senderista ha sigut rescatat al Fort de Bèrnia després de patir un mareig i caure a terra durant una ruta. Van recuperar el pols amb un DEA i el van evacuar en helicòpter.

John Korir guanya la Marató de València amb 2.02:25

John Korir s'ha imposat amb 2.02:25, tercera millor marca mundial de l'any, en una edició amb 36.000 participants. Amanal Petros va ser segon i Awat Kibrab va completar el podi; Ibrahim Chakir, millor espanyol.

Jepkosgei firma la millor marca mundial de l’any a València

Joyciline Jepkosgei va guanyar la Marató de València amb 2.14:00, millor marca mundial de l'any i rècord de la prova. Peres Jepchirchir va ser segona amb 2.14:43.

Detingut a Madrid per robar l’exclusiva bicicleta d’un pilot de MotoGP a Cheste

La Guàrdia Civil ha detingut a Madrid a un home que va sostraure la bicicleta d'alt valor d'un pilot de MotoGP durant el GP de Cheste. Va ser identificat gràcies a cambres i testimonis.

Corberán destaca que l’equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se

El tècnic del València va subratllar que el seu equip ha guanyat en capacitat de no ensorrar-se després del 1-1 davant el Sevilla, igualat per Hugo Duro en el 93. Va defendre a Tárrega, va parlar d'un dol físic i travat i va deixar en mans del cos tècnic les solucions per la sanció del central de cara al Metropolità.

Més de 30.000 atletes travessen la meta de la Marató València, rècord històric

La Marató València Trinidad Alfonso va registrar 30.777 finishers sobre 36.000 dorsals, la major xifra de la seua història. John Korir i Joyciline Jepkosgei van firmar les millors marques de l'any a València.