6.8 C
València
Dilluns, 5 gener, 2026

Sofía Suescun, nova presentadora interactiva a ‘Supervivientes’

Sofía Suescun serà presentadora a 'Supervivientes'

Sofía Suescun serà presentadora a ‘Supervivientes’ | INSTAGRAM

 

Sofía Suescun no travessa el seu millor moment personal ni professional. La seua caiguda de popularitat després de la seua participació a ‘GH DÚO’ és més que evident, ja que ha sigut expulsada dos vegades d’aquesta edició. A la guanyadora de dos ‘realities’, ‘Gran Hermano’ i ‘Supervivientes’, els espectadors li han girat l’esquena, i ha hagut d’aguantar tot tipus de crítiques pel seu comportament amb la seua exparella, Alejandro Albalá. Tot açò ha afectat tant a la concursant que inclús ha confessat que es troba en tractament psicològic.

 

Davant del mal moment en què es troba Sofía, la nova notícia que ha eixit a la llum fa poc és possible que l’ajude a recobrar l’ànim i a recuperar la seua popularitat perduda: Telecinco ha anunciat que exercirà de presentadora interactiva a ‘Supervivientes’.

 

Un nou espai interactiu

Ja comencen a saber-se les novetats amb què torna aquesta nova edició de ‘Supervivientes’, que aquest any ve carregada de canvis. Entre ells, que la cadena Cuatro també emetrà gales i programes sobre el ‘reality’, i que Carlos Sobera serà el presentador d’una gala setmanal a Cuatro. Jorge Javier i Lara Álvarez estaran al capdavant de la conducció del programa i de les connexions des d’Hondures respectivament, i Jordi González serà el moderador del ‘Debate’, com fins ara.

 

Sofía Suescun tornarà a recordar el seu pas pel 'reality'

Sofía Suescun tornarà a recordar el seu pas pel ‘reality’ | INSTAGRAM

 

Així, Sofía Suescun s’unirà a l’equip de presentadors dirigint un nou format d’interacció amb els espectadors que s’anomenarà ‘Quiz SV’, un concurs en el qual es podrà participar des de MiteleON. El concurs serà emés just abans de les gales, i constarà de 10 preguntes que es plantejaran als espectadors respecte al ‘reality’ i que aquests hauran d’encertar; el que n’encerte més, s’emportarà 200 euros.

 

Amb açò s’intentarà que hi haja interacció entre els espectadors i el programa, ja que inclús podran saber el pes que van perdent els concursants de ‘Supervivientes’ a mesura que avança el programa.

 

Aquesta nova edició de ‘Supervivientes’ ha apostat fort per la ‘televisió transversal’, amb l’emissió de programes tant a Cuatro com a Telecinco i amb els nous fitxatges milionaris, entre ells el d’Isabel Pantoja, que arrossegaran als espectadors i els mantindran enganxats al ‘reality’. Per la seua banda, i gràcies a aquest nou repte professional, Sofía potser podrà començar a encarrilar de nou la seua vida i intentarà recuperar la popularitat que ha perdut.

Últimes notícies

Indonèsia examina la seua seguretat marítima després del naufragi d’un vaixell turístic amb valencians

L'enfonsament del KM Putri Sakinah, amb dos valencians morts i dos menors desapareguts, ha reactivat el debat sobre la seguretat marítima a Indonèsia. La Policia investiga i les autoritats han limitat la navegació turística pel mal temps.

L’edifici incendiat de Campanar avança: pis pilot acabat després de sis mesos d’obres

Sis mesos després de l'inici de la rehabilitació integral, el bloc de Campanar ja compta amb un pis pilot. Les obres, a càrrec de Dragatges i amb més de 20 milions de pressupost, avancen mentres la causa judicial va quedar arxivada provisionalment.

Desarticulen una banda per 58 furts i 40.000 € en supermercats de nou províncies

La Guàrdia Civil ha desarticulat un grup dedicat a furts en supermercats de nou províncies, amb 58 sostraccions i més de 40.000 euros sostrets. Quatre integrants han ingressat a la presó provisional.

La massa d’aire àrtic deixa mínimes de -7,1 graus en el nord de la Comunitat Valenciana

La irrupció d'aire àrtic ha deixat un brusc descens de les mínimes a l'interior de Castelló, amb -7,1 graus a Castellfort i valors negatius en diverses localitats. Aemet demana precaució per possible gel en carretera.

L’atur baixa un 8,10% en 2025 en la Comunitat Valenciana i un 5,94% a Espanya

La Comunitat Valenciana va retallar l'atur en 25.560 persones en 2025, segon major descens en termes absoluts. A Espanya, la desocupació va caure un 5,94%.

Onze comunitats en alerta per nevades, amb Cantàbria en nivell taronja

Cantàbria està este dilluns en nivell taronja per nevades des de 700-800 metres i altres deu comunitats mantenen avís groc. L'episodi arriba amb fred intens, pluges i temporal marítim en diversos punts.

Indonèsia reprén la busca dels dos espanyols desapareguts després de trobar un segon cos

Els equips de rescat van concentrar l'operatiu entorn de l'illa de Serai i van ampliar la busca fins al dimecres, després d'identificar a Fernando Martín. La família demana mantindre el dispositiu i va acompanyar les tasques en la zona.

Pluges en el sud de la Comunitat i baixada de temperatures este dilluns

Cel cobert, pluges més probables cap al sud i descens tèrmic, amb la cota de neu en 500 metres en el nord. El dimarts seguirà el fred amb gelades i ratxes de nord-oest.