7.6 C
València
Divendres, 28 novembre, 2025

Sofía Suescun, nova presentadora interactiva a ‘Supervivientes’

Sofía Suescun serà presentadora a 'Supervivientes'

Sofía Suescun serà presentadora a ‘Supervivientes’ | INSTAGRAM

 

Sofía Suescun no travessa el seu millor moment personal ni professional. La seua caiguda de popularitat després de la seua participació a ‘GH DÚO’ és més que evident, ja que ha sigut expulsada dos vegades d’aquesta edició. A la guanyadora de dos ‘realities’, ‘Gran Hermano’ i ‘Supervivientes’, els espectadors li han girat l’esquena, i ha hagut d’aguantar tot tipus de crítiques pel seu comportament amb la seua exparella, Alejandro Albalá. Tot açò ha afectat tant a la concursant que inclús ha confessat que es troba en tractament psicològic.

 

Davant del mal moment en què es troba Sofía, la nova notícia que ha eixit a la llum fa poc és possible que l’ajude a recobrar l’ànim i a recuperar la seua popularitat perduda: Telecinco ha anunciat que exercirà de presentadora interactiva a ‘Supervivientes’.

 

Un nou espai interactiu

Ja comencen a saber-se les novetats amb què torna aquesta nova edició de ‘Supervivientes’, que aquest any ve carregada de canvis. Entre ells, que la cadena Cuatro també emetrà gales i programes sobre el ‘reality’, i que Carlos Sobera serà el presentador d’una gala setmanal a Cuatro. Jorge Javier i Lara Álvarez estaran al capdavant de la conducció del programa i de les connexions des d’Hondures respectivament, i Jordi González serà el moderador del ‘Debate’, com fins ara.

 

Sofía Suescun tornarà a recordar el seu pas pel 'reality'

Sofía Suescun tornarà a recordar el seu pas pel ‘reality’ | INSTAGRAM

 

Així, Sofía Suescun s’unirà a l’equip de presentadors dirigint un nou format d’interacció amb els espectadors que s’anomenarà ‘Quiz SV’, un concurs en el qual es podrà participar des de MiteleON. El concurs serà emés just abans de les gales, i constarà de 10 preguntes que es plantejaran als espectadors respecte al ‘reality’ i que aquests hauran d’encertar; el que n’encerte més, s’emportarà 200 euros.

 

Amb açò s’intentarà que hi haja interacció entre els espectadors i el programa, ja que inclús podran saber el pes que van perdent els concursants de ‘Supervivientes’ a mesura que avança el programa.

 

Aquesta nova edició de ‘Supervivientes’ ha apostat fort per la ‘televisió transversal’, amb l’emissió de programes tant a Cuatro com a Telecinco i amb els nous fitxatges milionaris, entre ells el d’Isabel Pantoja, que arrossegaran als espectadors i els mantindran enganxats al ‘reality’. Per la seua banda, i gràcies a aquest nou repte professional, Sofía potser podrà començar a encarrilar de nou la seua vida i intentarà recuperar la popularitat que ha perdut.

Últimes notícies

Juanfran Pérez Llorca és elegit nou president de la Generalitat amb els vots del PP i Vox

El secretari general del Partit Popular a la Comunitat Valenciana obté 53 suports i jurarà el càrrec dimarts que ve en Les Corts

Detingut a Alacant després de robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets en la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut a Alacant després de sostraure amb violència la bossa d'una dona amb prop de 6.000 euros. Durant la persecució a peu va perdre part dels diners, que la Policia va recuperar quasi íntegrament.

Detingut a Alacant per robar una bossa amb 6.000 euros i perdre bitllets durant la fugida

Un home de 46 anys ha sigut detingut després d'arrabassar la bossa a una dona que portava quasi 6.000 euros en efectiu. En la fugida va anar deixant bitllets i la Policia va recuperar més de 5.800 euros.

Baldoví acusa a Pérez Llorca de ‘regent provisional’ i d’aprovar l’examen de Vox

Joan Baldoví ha qualificat a Juanfran Pérez Llorca de 'regent provisional' i ha sostingut que el seu discurs d'investidura ha passat amb nota l'examen de Vox. Compromís ha contraposat 10 compromisos i 50 propostes.

El PSPV diu que Mazón manté el poder i que Vox ja ha guanyat amb un pacte vergonyant

El PSPV ha denunciat en el ple d'investidura que Juanfran Pérez Llorca seguirà com el número 2 de Carlos Mazón i ha parlat d'un pacte vergonyant que, al seu juí, lliurament més concessions a Vox.

El València Basket obrirà la segona fase davant el Saragossa i es mesurarà a Landes i Venècia

El València Basket obrirà la segona fase de l'Eurolliga Femenina davant el Casademont Zaragoza en el Roig Arena i també s'enfrontarà a Basket Landes i Umana Reyer Venècia. Els resultats de la primera fase s'arrosseguen i l'objectiu és quedar entre els quatre primers del grup.

Les víctimes de la DANA esperen que Pérez Llorca explique per què es disculpa

La presidenta de l'Associació de Víctimes Mortals 29-O ha reclamat que el candidat del PP a la Generalitat detalle el motiu de les seues disculpes i assumisca responsabilitats. També ha censurat les al·lusions a immigració i l'acostament a Vox en el seu discurs d'investidura.

Álvaro Rodríguez repta al Getafe en el seu retorn al Coliseum

El davanter de l'Elx arriba amb dos gols en dos jornades i apunta a l'onze per a mesurar-se a un Getafe que encadena dos derrotes i perd a Abqar i Mario Martín. El dol es juga a les 21.00 en el Coliseum.