Sofía Suescun, nova presentadora interactiva a ‘Supervivientes’

Sofía Suescun serà presentadora a 'Supervivientes'

Sofía Suescun serà presentadora a ‘Supervivientes’ | INSTAGRAM

 

Sofía Suescun no travessa el seu millor moment personal ni professional. La seua caiguda de popularitat després de la seua participació a ‘GH DÚO’ és més que evident, ja que ha sigut expulsada dos vegades d’aquesta edició. A la guanyadora de dos ‘realities’, ‘Gran Hermano’ i ‘Supervivientes’, els espectadors li han girat l’esquena, i ha hagut d’aguantar tot tipus de crítiques pel seu comportament amb la seua exparella, Alejandro Albalá. Tot açò ha afectat tant a la concursant que inclús ha confessat que es troba en tractament psicològic.

 

Davant del mal moment en què es troba Sofía, la nova notícia que ha eixit a la llum fa poc és possible que l’ajude a recobrar l’ànim i a recuperar la seua popularitat perduda: Telecinco ha anunciat que exercirà de presentadora interactiva a ‘Supervivientes’.

 

Un nou espai interactiu

Ja comencen a saber-se les novetats amb què torna aquesta nova edició de ‘Supervivientes’, que aquest any ve carregada de canvis. Entre ells, que la cadena Cuatro també emetrà gales i programes sobre el ‘reality’, i que Carlos Sobera serà el presentador d’una gala setmanal a Cuatro. Jorge Javier i Lara Álvarez estaran al capdavant de la conducció del programa i de les connexions des d’Hondures respectivament, i Jordi González serà el moderador del ‘Debate’, com fins ara.

 

Sofía Suescun tornarà a recordar el seu pas pel 'reality'

Sofía Suescun tornarà a recordar el seu pas pel ‘reality’ | INSTAGRAM

 

Així, Sofía Suescun s’unirà a l’equip de presentadors dirigint un nou format d’interacció amb els espectadors que s’anomenarà ‘Quiz SV’, un concurs en el qual es podrà participar des de MiteleON. El concurs serà emés just abans de les gales, i constarà de 10 preguntes que es plantejaran als espectadors respecte al ‘reality’ i que aquests hauran d’encertar; el que n’encerte més, s’emportarà 200 euros.

 

Amb açò s’intentarà que hi haja interacció entre els espectadors i el programa, ja que inclús podran saber el pes que van perdent els concursants de ‘Supervivientes’ a mesura que avança el programa.

 

Aquesta nova edició de ‘Supervivientes’ ha apostat fort per la ‘televisió transversal’, amb l’emissió de programes tant a Cuatro com a Telecinco i amb els nous fitxatges milionaris, entre ells el d’Isabel Pantoja, que arrossegaran als espectadors i els mantindran enganxats al ‘reality’. Per la seua banda, i gràcies a aquest nou repte professional, Sofía potser podrà començar a encarrilar de nou la seua vida i intentarà recuperar la popularitat que ha perdut.

Últimes notícies

Ramón Terrats torna al Getafe traspassat pel Villarreal

El migcampista Ramón Terrats ha sigut traspassat pel Villarreal al Getafe, on ja va jugar en la temporada 24-25 i on començarà ara una segona etapa a les ordres de José Bordalás.

Recomanen confinar-se per la columna de fum d’un incendi en un desguàs d’El Verger

Un incendi en un desguàs d’El Verger ha generat una intensa columna de fum i s’ha recomanat als veïns de la zona afectada que es confinen a casa i eviten acostar-se a l’incendi.

Castelló envia 24.000 quilos d’ajuda a les víctimes del terratrémol de Veneçuela

L’Ajuntament de Castelló ha organitzat l’enviament de 24.000 quilos d’aliments i productes de primera necessitat a Veneçuela per a donar suport als afectats pel terratrémol, amb la col·laboració d’associacions veneçolanes i la Generalitat.

Una gran columna de fum alarma Villena per un incendi en una planta de reciclatge

Un incendi en una planta de reciclatge a la carretera de Caudete, a Villena, ha generat una gran columna de fum i ha mobilitzat nombrosos efectius de Bombers i mitjans de l’empresa.

Mor un jove ofegat mentre es banyava al riu Xúquer a Sumacàrcer

Un jove ha mort ofegat este dimecres al riu Xúquer, a l’àrea recreativa de l’Esgoletja de Sumacàrcer, malgrat l’ampli dispositiu de rescat mobilitzat.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor ha deixat este dimecres fins a 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis valencians, segons Avamet.

Llocnou del Fenollet arriba als 44,3 graus en el tercer dia d’ona de calor

L’ona de calor que afecta la Comunitat Valenciana ha deixat este dimecres 44,3 graus a Llocnou del Fenollet i més de 42 graus en nombrosos municipis de la Costera i voltants, segons Avamet.

El nou edifici d’hospitalització del Clínic obrirà en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics

El nou edifici d’hospitalització del Hospital Clínic de València ha assolit el 98 % d’execució, finalitzarà les obres en setembre i començarà a funcionar en novembre amb 168 habitacions i 29 boxs de crítics.