Sofía Suescun, nova presentadora interactiva a ‘Supervivientes’

Sofía Suescun serà presentadora a 'Supervivientes'

Sofía Suescun serà presentadora a ‘Supervivientes’ | INSTAGRAM

 

Sofía Suescun no travessa el seu millor moment personal ni professional. La seua caiguda de popularitat després de la seua participació a ‘GH DÚO’ és més que evident, ja que ha sigut expulsada dos vegades d’aquesta edició. A la guanyadora de dos ‘realities’, ‘Gran Hermano’ i ‘Supervivientes’, els espectadors li han girat l’esquena, i ha hagut d’aguantar tot tipus de crítiques pel seu comportament amb la seua exparella, Alejandro Albalá. Tot açò ha afectat tant a la concursant que inclús ha confessat que es troba en tractament psicològic.

 

Davant del mal moment en què es troba Sofía, la nova notícia que ha eixit a la llum fa poc és possible que l’ajude a recobrar l’ànim i a recuperar la seua popularitat perduda: Telecinco ha anunciat que exercirà de presentadora interactiva a ‘Supervivientes’.

 

Un nou espai interactiu

Ja comencen a saber-se les novetats amb què torna aquesta nova edició de ‘Supervivientes’, que aquest any ve carregada de canvis. Entre ells, que la cadena Cuatro també emetrà gales i programes sobre el ‘reality’, i que Carlos Sobera serà el presentador d’una gala setmanal a Cuatro. Jorge Javier i Lara Álvarez estaran al capdavant de la conducció del programa i de les connexions des d’Hondures respectivament, i Jordi González serà el moderador del ‘Debate’, com fins ara.

 

Sofía Suescun tornarà a recordar el seu pas pel 'reality'

Sofía Suescun tornarà a recordar el seu pas pel ‘reality’ | INSTAGRAM

 

Així, Sofía Suescun s’unirà a l’equip de presentadors dirigint un nou format d’interacció amb els espectadors que s’anomenarà ‘Quiz SV’, un concurs en el qual es podrà participar des de MiteleON. El concurs serà emés just abans de les gales, i constarà de 10 preguntes que es plantejaran als espectadors respecte al ‘reality’ i que aquests hauran d’encertar; el que n’encerte més, s’emportarà 200 euros.

 

Amb açò s’intentarà que hi haja interacció entre els espectadors i el programa, ja que inclús podran saber el pes que van perdent els concursants de ‘Supervivientes’ a mesura que avança el programa.

 

Aquesta nova edició de ‘Supervivientes’ ha apostat fort per la ‘televisió transversal’, amb l’emissió de programes tant a Cuatro com a Telecinco i amb els nous fitxatges milionaris, entre ells el d’Isabel Pantoja, que arrossegaran als espectadors i els mantindran enganxats al ‘reality’. Per la seua banda, i gràcies a aquest nou repte professional, Sofía potser podrà començar a encarrilar de nou la seua vida i intentarà recuperar la popularitat que ha perdut.

Últimes notícies

València activa el protocol per contaminació per pols sahariana i fum dels incendis

L'Ajuntament de València ha activat el protocol de contaminació tipus 1 per l'entrada de pols sahariana i fum dels incendis pròxims, i recomana limitar l'activitat física a l'aire lliure als col·lectius més vulnerables.

Morant reclama un pact d’Estat per frenar els grans incendis forestals

La ministra Diana Morant defensa a València un pacte d’Estat contra l’emergència climàtica arran dels grans incendis, entre ells el de la Vall d’Uixó, amb 6.500 hectàrees cremades i 16.000 persones evacuades.

L’incendi de la Vall d’Uixó arrasa 6.500 hectàrees però ja dona opcions d’estabilització

L’incendi declarat dissabte a la Vall d’Uixó ha cremat més de 6.500 hectàrees i té un perímetre de 48 quilòmetres, però la direcció de l’extinció veu factible estabilitzar-lo prompte. Les 16.000 persones desallotjades continuaran fora de casa, almenys, fins a la mitjanit de dilluns, i es manté el confinament de la Vall d’Uixó, Betxí i Onda.

Confinen Onda pel fum de l’incendi de la Vall d’Uixó

El Centre de Coordinació d’Emergències ha ordenat confinar Onda per l’afectació del fum de l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que crema sense control i ja ha obligat a desallotjar més de 16.000 persones.

Pedro Sánchez visitarà dilluns la zona cremada per l’incendi de la Vall d’Uixó

Pedro Sánchez ha anunciat que viatjarà este dilluns a la Vall d’Uixó per vore sobre el terreny els danys de l’incendi, que ha cremat més de 4.300 hectàrees i ha forçat el desallotjament de més de 16.000 persones.

Evacuen Azuébar i Almedíjar per l’incendi descontrolat de la Vall d’Uixó

Emergències ha ordenat desallotjar Azuébar i Almedíjar, amb uns 600 habitants, per l’incendi forestal de la Vall d’Uixó, que continua sense control i ja ha obligat a evacuar més de 16.000 persones.

El València viatja a Regne Unit per a la segona concentració de pretemporada

El València CF viatjarà dilluns a Regne Unit per completar una segona concentració de pretemporada a St. George's Park, amb dos amistosos programats davant Derby County i Stoke City.

La pujada d’humitat dona una treva a l’incendi de la Vall d’Uixó però l’oratge empitjora

L’augment d’humitat ha millorat lleugerament les tasques d’extinció de l’incendi de la Vall d’Uixó, encara fora de control, però les previsions de vent de llevant i l’orografia compliquen el treball dels Bombers de Castelló.