Sofía Suescun, nova presentadora interactiva a ‘Supervivientes’

Sofía Suescun serà presentadora a 'Supervivientes'

Sofía Suescun serà presentadora a ‘Supervivientes’ | INSTAGRAM

 

Sofía Suescun no travessa el seu millor moment personal ni professional. La seua caiguda de popularitat després de la seua participació a ‘GH DÚO’ és més que evident, ja que ha sigut expulsada dos vegades d’aquesta edició. A la guanyadora de dos ‘realities’, ‘Gran Hermano’ i ‘Supervivientes’, els espectadors li han girat l’esquena, i ha hagut d’aguantar tot tipus de crítiques pel seu comportament amb la seua exparella, Alejandro Albalá. Tot açò ha afectat tant a la concursant que inclús ha confessat que es troba en tractament psicològic.

 

Davant del mal moment en què es troba Sofía, la nova notícia que ha eixit a la llum fa poc és possible que l’ajude a recobrar l’ànim i a recuperar la seua popularitat perduda: Telecinco ha anunciat que exercirà de presentadora interactiva a ‘Supervivientes’.

 

Un nou espai interactiu

Ja comencen a saber-se les novetats amb què torna aquesta nova edició de ‘Supervivientes’, que aquest any ve carregada de canvis. Entre ells, que la cadena Cuatro també emetrà gales i programes sobre el ‘reality’, i que Carlos Sobera serà el presentador d’una gala setmanal a Cuatro. Jorge Javier i Lara Álvarez estaran al capdavant de la conducció del programa i de les connexions des d’Hondures respectivament, i Jordi González serà el moderador del ‘Debate’, com fins ara.

 

Sofía Suescun tornarà a recordar el seu pas pel 'reality'

Sofía Suescun tornarà a recordar el seu pas pel ‘reality’ | INSTAGRAM

 

Així, Sofía Suescun s’unirà a l’equip de presentadors dirigint un nou format d’interacció amb els espectadors que s’anomenarà ‘Quiz SV’, un concurs en el qual es podrà participar des de MiteleON. El concurs serà emés just abans de les gales, i constarà de 10 preguntes que es plantejaran als espectadors respecte al ‘reality’ i que aquests hauran d’encertar; el que n’encerte més, s’emportarà 200 euros.

 

Amb açò s’intentarà que hi haja interacció entre els espectadors i el programa, ja que inclús podran saber el pes que van perdent els concursants de ‘Supervivientes’ a mesura que avança el programa.

 

Aquesta nova edició de ‘Supervivientes’ ha apostat fort per la ‘televisió transversal’, amb l’emissió de programes tant a Cuatro com a Telecinco i amb els nous fitxatges milionaris, entre ells el d’Isabel Pantoja, que arrossegaran als espectadors i els mantindran enganxats al ‘reality’. Per la seua banda, i gràcies a aquest nou repte professional, Sofía potser podrà començar a encarrilar de nou la seua vida i intentarà recuperar la popularitat que ha perdut.

Últimes notícies

Més mitjans contra l’incendi de Tuéjar en activar-se la situació 2 del pla forestal

L’incendi forestal declarat a Tuéjar ha obligat a activar la situació 2 del Pla Especial de Incendis Forestals i a reforçar de manera notable els mitjans aeris i terrestres, inclosa la UME.

La calor torna a colpejar l’interior de València amb 37,6 graus a Xàtiva

Les màximes han pujat fins a 3 graus en punts de l’interior de la província de València, amb 37,6 graus a Xàtiva, segons Aemet. En la ciutat de València el termòmetre també ha pujat fins als 32,3 graus.

Mompó i Pradas tornaran al Congrés per la comissió de la DANA el 28 de setembre

El president de la Diputació de València, Vicente Mompó, i l’exconsellera Salomé Pradas compareixeran de nou el 28 de setembre davant la comissió de la DANA al Congrés, dins d’una nova ronda de testimonis sobre la gestió de la tragèdia.

Deu mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Tuéjar

Un incendi forestal declarat esta vesprada a Tuéjar ha mobilitzat deu mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres per a intentar la seua extinció.

València tanca 26 col·legis de zones inundables des de les 14 h per alerta taronja

L'Ajuntament de València suspén des de les 14 hores de dimecres les activitats en 26 centres educatius de zones inundables i afectades per la DANA i paralitza també l'esport a l'aire lliure, mercats i actes municipals.

L’oposició exigeix fer públic el dosier sobre Pérez Llorca mentre el PP el resta importància

PSPV i Compromís reclamen conéixer el suposat dosier intern del PP sobre Juanfran Pérez Llorca, mentre el PP el qualifica de xafardeig i Vox apel·la a la presumpció d’innocència.

Exonerats els consellers no executius de Banco de Valencia pel cas Grand Coral

Una vintena de consellers no executius de Banco de Valencia i Bancaja han quedat exonerats en el juí pel cas Grand Coral després que la Fiscalia Anticorrupció i l’Advocacia de l’Estat hagen retirat totes les acusacions. Els principals acusats han admés els fets i han defensat que els consellers només coneixien la informació que els traslladava el comitè de Riscos.

Alerta taronja este dimecres per fortes pluges a la província de València

Emergències ha activat per a este dimecres l’alerta taronja en tota la província de València per fortes pluges i tempestes, amb fins a 80 l/m2 en poques hores i possibilitat de granís de fins a quatre centímetres.