Sonsoles Ónega se sincera i confessa el que més desitja després de la seua separació

Sonsoles Ónega s’ha convertit en un dels personatges més populars de Telecinco. La periodista està triomfant en ‘Ya es mediodía‘, programa que seguix recollint grans resultats d’audiència. Tal ha sigut el seu èxit que Telecinco ja la veu com una presentadora estrella.

 

En el passat van apostar per ella per ser una de les presentadores de ‘La casa fuerte’. I no només això, sinó que Sonsoles Ónega ja s’ha convertit en una de les principals cares de la cadena al costat de Jorge Javier Vázquez o Ana Rosa Quintana entre altres.

 

El seu gran impacte a la televisió ha fet que isquen a la llum diversos aspectes de la seua vida privada. Per sort o per desgràcia cap personatge popular queda exempt de mostrar la seua vida més íntima. Recentment es va donar a conèixer que la periodista s’havia separat del pare dels seus fills. En una connexió amb ‘Sálvame’ la presentadora ha reconegut que «no estic enamorada però això no vol dir que no tinga ganes de viure una història».

 

La nova vida de Sonsoles Ónega

«He passat el meu temps de ‘no m’apetix’, he tingut el meu dol de la separació. Però bé, ara, que la vida ens sorprenga», ha assegurat la presentadora de ‘Ya es mediodía‘ als seus companys de ‘Sálvame’.

 

Fa exactament un any que Sonsoles Ónega i Carlos Prado van anunciar la seua separació després d’onze anys de feliç matrimoni i dos fills en comú. No és cap secret, ja que ella mateixa en alguna ocasió ha parlat d’este assumpte al seu programa.

 

Després de la seua separació, la periodista no ha tingut ocasió de poder conèixer a ningú especial, ja que tampoc es veia amb ganes, però ara podria ser el moment en què la prestigiosa presentadora pugui donar-li una oportunitat a l’amor.

 

Les seues declaracions en ‘Sálvame‘ han obert esta possibilitat. Alguns dels seus col·laboradors ja fan broma amb la idea de trobar-li nóvio a la presentadora de ‘Ya es mediodía’.

 

El que està clar és que Sonsoles Ónega està molt més còmoda que abans. Telecinco va apostar per ella i li va donar un programa que hui en dia hui està tenint un gran èxit. Molts veuen a Sonsoles com la gran aposta de la cadena de Paolo Vasile. Ara el temps dirà si la periodista torna a enamorar-se d’algú.

Últimes notícies

Mes de maig rècord en hotels valencians amb més de 3 milions de pernoctacions

La Comunitat Valenciana ha superat els 3 milions de pernoctacions hoteleres en maig, amb el pes principal del turisme estranger i una estada mitjana de 3,14 dies. La província d'Alacant lidera les xifres, seguida de València i Castelló.

L’ocupació turística puja un 3,9 % al maig a la Comunitat Valenciana, el major avanç autonòmic

La Comunitat Valenciana ha encapçalat al maig l’augment d’afiliació turística a Espanya amb un 3,9 %, fins als 232.761 treballadors, en un context de creixement general del sector.

Dimarts de calor extrema: nivell taronja en tres comarques de Castelló

Sanitat ha mantingut per a dimarts el nivell de risc mitjà per calor en una vintena de municipis de les comarques del Baix Maestrat, Els Ports i l’Alt Maestrat.

Quatre ferits, dos menors, en l’incendi d’una vivenda a Aldaia

Quatre persones han resultat ferides en l’incendi d’un dúplex a Aldaia, entre elles un bebé d’11 mesos i una xiqueta de 3 anys, atesos per inhalació de fum i cremades.

Nit tòrrida a Benidorm amb mínimes de fins a 28,6 graus

La passada matinada s’han registrat nits tòrrides en molts municipis de la Comunitat Valenciana, sobretot d’Alacant, amb una mínima de 28,6 graus a Benidorm, mentre que a València i Castelló les mínimes han sigut tropicals, entre 20 i 25 graus.

Enganya diversos clients amb plaques solars i els estafa més de 7.500 euros

Un comercial duna empresa dinstal·lacions fotovoltaiques ha sigut detingut per estafar més de 7.500 euros a diversos clients, després de cobrar avançaments i derivar els pagaments al seu compte bancari sense fer els treballs.

Sis treballadors, detinguts per furtar paquets tecnològics i revendre’ls en una botiga de València

La Guàrdia Civil ha detingut sis treballadors d’una empresa logística i d’un comerç de València per un presumpte furt continuat de paqueteria amb mòbils i tauletes de gamma alta que, suposadament, es revenien a baixa preu en una botiga.

Temperatures molt altes hui en l’interior i el prelitoral de València i el sud d’Alacant

Hui dimarts l’oratge a la Comunitat Valenciana serà estable, amb cel poc nuvolós o ras i pols en suspensió, però amb temperatures molt altes sobretot en l’interior i prelitoral de València i el sud d’Alacant.