Un mort i un ferit, de 55 i 20 anys, en un accident de cotxes en Elx

Imatge d’arxiu d’un xoc frontal entre dos cotxes | València Diari

 

Este dissabte de matí, a les 10.00 hores, un home de 55 anys ha mort en un accident de trànsit entre dos cotxes en el Camí Vell de Santa Pola, en el terme municipal d’Elx (el Baix Vinalopó, Alacant). A més, a causa de la col·lisió, també ha sigut ferit un jove de 20 anys amb lesions i contusions greus.

 

L’accident ha passat en les primeres hores d’este cap setmana, quan els dos vehicles circulaven en esta via de la capital del Baix Vinalopó. Segons ha informat el Centre d’Informació i Comunicació d’Urgències (CICU), al lloc s’han desplaçat dos ambulàncies de Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

Els agents mèdics no han pogut salvar la vida de l’home més major, ja que ha mort en el mateix moment de l’accident. Respecte del jove, el ferit ha sigut traslladat a l’Hospital General Universitari d’Elx i no ha transcendit la seua evolució.

 

També pots llegir…

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

El València Basket tomba al Olympiacos amb dos tirs lliures finals de De Larrea (85-84)

Dos tirs lliures de Sergio De Larrea a 2,9 segons del final donen al València Basket una agònica victòria davant el Olympiacos i reforcen les seues opcions de passada directa a quarts de l'Eurolliga.

Morant acusa a Azcón de masclisme pel seu comentari sobre Montero i Alegria

Diana Morant acusa a Jorge Azcón d'evidenciar el masclisme que, al seu juí, persistix en el PP després de comparar físicament a Pilar Alegría i María Jesús Montero, i vincula este tipus de discursos amb el retrocés en igualtat i la violència de gènere.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons destinats a la investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta ferma del Govern i col·laboració total amb la justícia.

Tercer dia de busca de l’home desaparegut en un llogaret de Requena

L'operatiu per a localitzar a l'home desaparegut en el llogaret de Casas del Riu, a Requena, continua actiu per tercer dia amb reforços de Castella-la Manxa i ampli desplegament d'efectius.

Diana Morant qualifica d’intolerable el veto a les dones en una confraria de Sagunt

Diana Morant considera intolerable el rebuig d'una confraria de Sagunt a la participació de dones i defén que la Setmana Santa ha d'incorporar plenament la seua presència.

Morant veu molt apropiat que la jutgessa de la dana cite a Mazón com a testimoni

Diana Morant considera clau la declaració de Carlos Mazón en la causa penal sobre la gestió de la dana i reclama a l'actual president que ho aparte i li retire l'escó.

Diana Morant agraïx el treball de María Jesús Montero en Hisenda i li desitja sort en el seu salt a Andalusia

Diana Morant reconeix la gestió de María Jesús Montero al capdavant d'Hisenda, subratlla el seu paper en diverses crisis i li desitja sort com a candidata del PSOE en les eleccions andaluses.

Morant garantix una resposta contundent davant qualsevol malversació en el CNIO

Diana Morant assegura que qualsevol malversació de fons d'investigació contra el càncer en el CNIO tindrà una resposta contundent del Govern i reivindica la col·laboració amb la justícia per a aclarir les irregularitats.