Detinguts els lladres per robar amb violència una casa amb els propietaris dins en Elx

 

La irrupció violenta de quatre individus en una casa amb els propietaris dins, en el Pla de Sant Josep, durant la nit del 17 de maig cap a les 23.55, va fer que diverses patrulles de la brigada nocturna de la policia local d’Elx hagueren d’atendre esta emergència per l’alerta de robatori.

 

El mateix veí va assegurar que els lladres haurien accedit per una porta lateral de la casa tapats amb passamuntanyes i amb objectes contundents. Un dels lladres va arribar a agredir al fill de la propietària mentre l’amenaçava amb violència per a que li indicara on es trobaven els diners fins que ho va aconseguir, fent-se d’esta manera amb el seu objectiu.

 

Ràpidament els lladres van eixir a tota presa de la casa amb els propietaris dins i van començar la seua fugida. No van aconseguir anar molt lluny i de manera quasi immediata la policia localitzava a tres dels quatre lladres i començava la persecució de l’últim fins que, uns metres més avant, també va ser detingut. Els quatre van presentar resistència als agents i una actitud violenta en tot moment. 

 

Finalment, els detinguts van ser traslladats al centre mèdic i a les dependències policials per a la instrucció de diligències.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Paco Roca denuncia el plagi d’un cartell seu i alerta de l’ús indegut de la IA

Paco Roca denuncia el plagi del cartell de la 60 Fira del Llibre de València en un anunci de la Fira del Llibre de San Martín de la Vega i advertix del risc d'usar IA vulnerant drets d'autor.

Educació i sindicats xoquen per les ràtios i la Conselleria prepara una nova proposta

La Conselleria d'Educació i els sindicats docents mantenen el seu desacord sobre la reducció de ràtios i l'administració es compromet a presentar una nova proposta mentres continua la vaga indefinida.

La regidora de Vox a València Cecilia Herrero serà jutjada per un delicte d’odi

L'Audiència de València manté el processament de la regidora de Vox Cecilia Herrero per un presumpte delicte d'odi per missatges reiterats contra migrants, col·lectiu LGTBI i persones amb discapacitat.

Educació precisa que la revisió salarial pactada amb ANPE i CSIF cobrirà els 200 euros fins a 2028

Educació aclarix en la taula sectorial que l'actualització conforme a l'IPC afectarà el total dels 200 euros de pujada del complement específic pactats amb ANPE i CSIF fins a 2028, i no sols a l'últim tram de 50 euros.

Dos nous crebalossos reforcen la reintroducció en la Tinença de Benifassà

Dos nous exemplars de crebalossos s'incorporen al projecte de reintroducció en la Tinença de Benifassà, que busca consolidar una població estable d'esta au en perill d'extinció.

Un bomber critica que en la dana no s’activara a tota la plantilla i solo es demanaren voluntaris

Un bomber de la Unitat de Xàtiva va declarar com a testimoni que, durant la dana en la qual van morir 230 persones, s'hauria d'haver activat a tota la plantilla i no sols haver demanat voluntaris.

L’equip de govern d’Alacant resta importància a la citació de Barcala en Les Corts per les vivendes de la Platja de Sant Joan

L'equip de govern d'Alacant assegura no estar preocupat per la citació de l'alcalde Luis Barcala en la comissió de Les Corts sobre les adjudicacions de vivendes públiques a la Platja de Sant Joan, mentres l'oposició exigix explicacions i transparència.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón perda el seu aforament

Més de 200 entitats socials, sindicals i cíviques convoquen una nova marxa a València per a reclamar que Carlos Mazón perda el seu aforament i denunciar la falta de canvis després de la dana.