15.3 C
València
Dimarts, 3 febrer, 2026

Detinguts els lladres per robar amb violència una casa amb els propietaris dins en Elx

 

La irrupció violenta de quatre individus en una casa amb els propietaris dins, en el Pla de Sant Josep, durant la nit del 17 de maig cap a les 23.55, va fer que diverses patrulles de la brigada nocturna de la policia local d’Elx hagueren d’atendre esta emergència per l’alerta de robatori.

 

El mateix veí va assegurar que els lladres haurien accedit per una porta lateral de la casa tapats amb passamuntanyes i amb objectes contundents. Un dels lladres va arribar a agredir al fill de la propietària mentre l’amenaçava amb violència per a que li indicara on es trobaven els diners fins que ho va aconseguir, fent-se d’esta manera amb el seu objectiu.

 

Ràpidament els lladres van eixir a tota presa de la casa amb els propietaris dins i van començar la seua fugida. No van aconseguir anar molt lluny i de manera quasi immediata la policia localitzava a tres dels quatre lladres i començava la persecució de l’últim fins que, uns metres més avant, també va ser detingut. Els quatre van presentar resistència als agents i una actitud violenta en tot moment. 

 

Finalment, els detinguts van ser traslladats al centre mèdic i a les dependències policials per a la instrucció de diligències.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Maig encara el Benidorm Fest amb ‘Toca’m’ i llibertat creativa enfront de OT

Maig porta al Benidorm Fest 2026 'Toca'm' i remarca que, a diferència de 'OT', gaudix de llibertat creativa total. Presentarà un xou dissenyat amb el seu propi equip.

Ratxes molt fortes de ponent a l’interior abans del repunt de les màximes

L'interior de València i Castelló afrontarà de matinada ratxes molt fortes de ponent i un descens tèrmic; el dimecres les màximes repuntaran, sobretot a València.

Dos detinguts pel robatori de material ceràmic en una empresa d’Almassora

La Guàrdia Civil ha arrestat a dos hòmens de 37 i 46 anys per sostraure diverses caixes de material ceràmic després de forçar el perímetre d'una empresa a Almassora. El dispositiu d'investigació va permetre localitzar-los i posar-los a disposició judicial eixa mateixa nit.

L’atur puja al gener en la Comunitat Valenciana i cau l’afiliació, amb millor evolució interanual

La desocupació va augmentar un 0,62% al gener fins a 291.731 persones i l'afiliació va caure un 1,53%. En l'últim any l'atur baixa un 8,43% i l'afiliació puja un 3,63%.

L’Atlètic inscriu a Mendoza sobre la botzina i destaca en un mercat d’hivern auster

L'Atlètic de Madrid va ser protagonista del tancament en registrar a Lookman, Obed Vargas i a Rodrigo Mendoza, confirmat a les 23.57. LaLiga va validar 14 altes en un gener amb 44 operacions i gasto total per davall de 60 milions.

L’Elx reforça el seu centre del camp amb el retorn de Tete Morente fins a 2028

L'Elx ha incorporat a Tete Morente, que torna després d'una etapa en el US Lecce i firma fins a juny de 2028. És el tercer reforç del mercat hivernal.

Expedienten a un funcionari per adjudicar una vivenda social a Alacant a la seua dona

La Conselleria de Vivenda ha obert un expedient amb suspensió cautelar a un tècnic que va validar l'adjudicació d'una vivenda pública al seu cònjuge. El cas va aflorar després d'una segona revisió lligada a altres adjudicacions polèmiques en La Condomina.

La Diputació de València agraïx la solidaritat de les confessions religioses després de la dana

Vicent Mompó s'ha reunit amb una vintena de representants de diferents religions per a reconéixer la seua ajuda després de la dana. Les confessions han demanat més coordinació i ferramentes per a plasmar el pluralisme religiós.