Detinguts els lladres per robar amb violència una casa amb els propietaris dins en Elx

 

La irrupció violenta de quatre individus en una casa amb els propietaris dins, en el Pla de Sant Josep, durant la nit del 17 de maig cap a les 23.55, va fer que diverses patrulles de la brigada nocturna de la policia local d’Elx hagueren d’atendre esta emergència per l’alerta de robatori.

 

El mateix veí va assegurar que els lladres haurien accedit per una porta lateral de la casa tapats amb passamuntanyes i amb objectes contundents. Un dels lladres va arribar a agredir al fill de la propietària mentre l’amenaçava amb violència per a que li indicara on es trobaven els diners fins que ho va aconseguir, fent-se d’esta manera amb el seu objectiu.

 

Ràpidament els lladres van eixir a tota presa de la casa amb els propietaris dins i van començar la seua fugida. No van aconseguir anar molt lluny i de manera quasi immediata la policia localitzava a tres dels quatre lladres i començava la persecució de l’últim fins que, uns metres més avant, també va ser detingut. Els quatre van presentar resistència als agents i una actitud violenta en tot moment. 

 

Finalment, els detinguts van ser traslladats al centre mèdic i a les dependències policials per a la instrucció de diligències.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Diputació d’Alacant invertix 170.000 euros per a fer més accessible El Plànol de Sax

La Diputació d'Alacant destina més de 170.000 euros a millorar l'accessibilitat i la senyalització de l'àrea recreativa El Plànol de Sax, reforçant la protecció d'este paratge natural i facilitant les visites de persones amb mobilitat reduïda.

La Fiscalia manté que Juliol d’Espanya va cometre agressió sexual i tracte degradant a dos pacients

Fiscalia i acusacions sostenen que l'ex president de Les Corts i de la Diputació d'Alacant, Juliol d'Espanya, va cometre agressió sexual i tracte degradant a dos pacients i reclamen huit anys de presó.

La Guàrdia Civil investiga una greu agressió amb arma blanca en la zona d’oci de Xàbia

La Guàrdia Civil investiga una agressió amb arma blanca en la zona d'oci nocturn de l'Arenal, a Xàbia, on un home de 36 anys va resultar ferit greu i va haver de ser traslladat a l'hospital.

El Consell amplia a 30,9 milions les ajudes al lloguer i garantix cobrir al 100% de sol·licitants en 2025

La Generalitat destina 7,1 milions addicionals a les ajudes al lloguer de 2025, eleva el pressupost total a 30,9 milions i assegura arribar al 100% de sol·licitants que complixen requisits per segon any consecutiu.

Huit morts en les carreteres de la Comunitat Valenciana al maig, mateix balanç que un any abans

Huit persones van morir en accidents de trànsit al maig en la Comunitat Valenciana, el mateix número que un any abans, en un context de descens general de morts en carretera a Espanya.

Good Films rodarà vint pel·lícules en Ciutat de la Llum en els pròxims deu anys

Good Films Studios Spain es compromet a rodar vint llargmetratges en els estudis Ciutat de la Llum d'Alacant en els pròxims deu anys, consolidant el complex com a pol audiovisual europeu.

Nous aturs en el metre de València i Alacant amb un 80% de servicis mínims per la PAU

El metre i tramvia de València i Alacant afronten nous aturs convocats pel sindicat de maquinistes coincidint amb els exàmens de la PAU, amb servicis mínims reforçats per a garantir la mobilitat de l'alumnat.

José María Ángel declararà al Senat per la seua gestió després de la dana a València

El excomisionado per a la reconstrucció després de la dana a València, José María Ángel Batalla, compareixerà el 15 de juny davant la comissió del Senat que investiga la tragèdia. El PP, amb majoria en la Cambra alta, centrarà les preguntes en la seua gestió i en la polèmica sobre el seu currículum.