Detinguts els lladres per robar amb violència una casa amb els propietaris dins en Elx

 

La irrupció violenta de quatre individus en una casa amb els propietaris dins, en el Pla de Sant Josep, durant la nit del 17 de maig cap a les 23.55, va fer que diverses patrulles de la brigada nocturna de la policia local d’Elx hagueren d’atendre esta emergència per l’alerta de robatori.

 

El mateix veí va assegurar que els lladres haurien accedit per una porta lateral de la casa tapats amb passamuntanyes i amb objectes contundents. Un dels lladres va arribar a agredir al fill de la propietària mentre l’amenaçava amb violència per a que li indicara on es trobaven els diners fins que ho va aconseguir, fent-se d’esta manera amb el seu objectiu.

 

Ràpidament els lladres van eixir a tota presa de la casa amb els propietaris dins i van començar la seua fugida. No van aconseguir anar molt lluny i de manera quasi immediata la policia localitzava a tres dels quatre lladres i començava la persecució de l’últim fins que, uns metres més avant, també va ser detingut. Els quatre van presentar resistència als agents i una actitud violenta en tot moment. 

 

Finalment, els detinguts van ser traslladats al centre mèdic i a les dependències policials per a la instrucció de diligències.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Corberán admet vergonya per la imatge del València a Riazor

Carlos Corberán ha qualificat de vergonyosa la primera part del València a Riazor, en la derrota 3-1 contra el Deportivo. L’entrenador ha assumit la responsabilitat i ha criticat la falta d’activació i actitud competitiva del seu equip.

Dos gols en pròpia porta condemnen el Valencia a Riazor

El Valencia ha tornat a oferir una mala imatge a Riazor i ha perdut 3-1 davant el Deportivo, amb dos gols en pròpia porta de César Tárrega i Diakhaby. L’equip gallec ha celebrat així la seua primera victòria en Primera huit anys després, i continua invicte este curs.

Busquen aclarir la mort d’un home trobat al riu Xúquer a Sueca

La Guàrdia Civil investiga la mort d’un home, encara sense identificar, localitzat este diumenge flotant al riu Xúquer al seu pas per Sueca. Els agents analitzen si va morir per accident, causes naturals o altres circumstàncies.

El Levante fitxa cedit el francés Axel Tape fins a final de temporada

El Levante UD ha tancat la incorporació en qualitat de cedit del centrecampista francés Axel Tape, de 19 anys, procedent del Bayer 04 Leverkusen fins a final de temporada.

Pego arriba als 37 graus i encapçala la pujada de temperatures a la Comunitat

Les màximes han pujat fins a 7 graus en municipis com Pego, que ha registrat 37 graus. A les comarques de València també s’han superat els 36 graus en alguns punts.

Enric Mas es corona en Aitana i es posa líder de la Vuelta

El mallorquí Enric Mas s’ha imposat en l’Alto de Aitana, ha estrenat el mallot roig i arriba al primer descans com a nou líder sòlid de la Vuelta 2026.

Set migrants arriben en pastera a una platja de Santa Pola en ple migdia

Una pastera amb set migrants d’origen magribí ha arribat este migdia a la platja de Santa Pola del Este, plena de banyistes. Els hòmens, alguns possiblement menors, han fugit pel passeig marítim fins que els han localitzat les forces de seguretat.

Mor un home en colpejar-se el cap al Pou Clar d’Ontinyent

Un home d’entre 35 i 40 anys ha mort este divendres al paratge del Pou Clar d’Ontinyent després de colpejar-se el cap amb una roca mentre estava amb la família.