Detinguts els lladres per robar amb violència una casa amb els propietaris dins en Elx

 

La irrupció violenta de quatre individus en una casa amb els propietaris dins, en el Pla de Sant Josep, durant la nit del 17 de maig cap a les 23.55, va fer que diverses patrulles de la brigada nocturna de la policia local d’Elx hagueren d’atendre esta emergència per l’alerta de robatori.

 

El mateix veí va assegurar que els lladres haurien accedit per una porta lateral de la casa tapats amb passamuntanyes i amb objectes contundents. Un dels lladres va arribar a agredir al fill de la propietària mentre l’amenaçava amb violència per a que li indicara on es trobaven els diners fins que ho va aconseguir, fent-se d’esta manera amb el seu objectiu.

 

Ràpidament els lladres van eixir a tota presa de la casa amb els propietaris dins i van començar la seua fugida. No van aconseguir anar molt lluny i de manera quasi immediata la policia localitzava a tres dels quatre lladres i començava la persecució de l’últim fins que, uns metres més avant, també va ser detingut. Els quatre van presentar resistència als agents i una actitud violenta en tot moment. 

 

Finalment, els detinguts van ser traslladats al centre mèdic i a les dependències policials per a la instrucció de diligències.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Espanyol i Llevant marxen al descans amb empat sense gols a Cornellà

Espanyol i Llevant tanquen la primera part amb 0-0 en el RCDE Stadium després d'un tram inicial intens dels porters i un lleuger domini blanc-i-blau.

La nova planta d’Edwards Lifesciences a Moncada estarà operativa en 2027 i arribarà a 1.200 ocupacions en 2030

La futura planta d'Edwards Lifesciences a Moncada, especialitzada en vàlvules cardíaques, estarà operativa en 2027 i preveu aconseguir els 1.200 treballadors en 2030, amb un procés de selecció ja en marxa.

Múrcia i Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l’aigua i rebutgen el nacionalisme hídric

Els presidents de Múrcia i la Comunitat Valenciana reclamen un pacte nacional de l'aigua, defenen el transvasament Tajo-Segura i rebutgen el nacionalisme hídric com a resposta a l'escassetat.

Els bombers intervenen en un incendi en un descampat al costat de la A-3 a Mislata

Un incendi en una campa abandonada al costat de l'autovia A-3, a l'altura de Mislata, ha obligat a mobilitzar diverses dotacions de bombers després de nombroses anomenades al 112.

Els Gai Games València superen els 9.000 participants de 76 països per a 2026

Els Gai Games València 2026 esperen més de 9.000 esportistes i participants LGTBI de 76 països i aspiren a aconseguir els 9.500 inscrits, amb 39 disciplines i àmplia oferta cultural.

Dos accidents provoquen onze quilòmetres de retencions en la CV-35 i l’A-35 a València

Dos accidents de trànsit en la CV-35, a l'altura de l'Eliana, i en l'A-35, entre Vallada i Moixent, provoquen onze quilòmetres de retencions en sentit Ademuz i València.

Els hotels d’Alacant freguen el ple en el Pont de Maig amb un 87% d’ocupació prevista

La patronal hotelera d'Alacant preveu una ocupació mitjana del 87,03% a la província per al Pont de Maig, amb la capital per damunt del 95% i la Platja de Sant Joan en ple tècnic.

Detingut a València per apunyalar a un conegut que va haver de fer-se un torniquet

La Policia Local de València deté a un home acusat d'apunyalar a la cama a un conegut en l'avinguda Blasco Ibáñez. La víctima, de 25 anys, es va fer un torniquet amb una samarreta abans de ser traslladada a l'hospital.