La possible condemna a un home per matar a colps a la seua parella a Rojales

 

Un home de nacionalitat hongaresa podria ser condemnat a una pena de 14 anys de presó per presumptament assassinar a la seua parella sentimental, en el domicili en el qual tots dos residien, en la localitat de Rojales (Alacant).

 

La fiscalia considera a l’home autor d’un delicte d’homicidi amb la circumstància agreujant de parentiu en el judici que se celebrarà en l’Audiència Provincial, davant el tribunal del jurat, el pròxim 6 de setembre. Pel que sembla, els fets jutjats van tindre lloc l’1 d’abril de 2019, quan l’acusat li va propinar presumptament una pallissa amb múltiples colps per tot el cos a la seua parella sentimental que van causar la defunció de la víctima.

 

En concret, el cos de la dona presentava fins a 24 ferides de diversa consideració amb mostres de contusions i hematomes als braços, en les nines, en el pit, en el rostre i al cap. La dona, d’origen hongarés, va acabar morint a conseqüència d’una hemorràgia subaracnoidal per traumatisme cranioencefàlic greu patida després de rebre diversos d’aqueixos colps.

 

La Fiscalia sol·licita, a més, que l’acusat indemnitze a un dels familiars de la morta, la seua iaia, amb el pagament de 31.000 euros més els interessos legals.

 

Últimes notícies

La Comunitat viu la primera nit d’agost sense nits tòrrides

Per primera vegada en este mes d’agost, cap estació d’Aemet a la Comunitat Valenciana ha registrat nit tòrrida, amb mínimes que han baixat fins als 12,7 graus a Vilafranca del Cid.

Bejís es refà de la brutal tempesta que ha deixat 186 l/m² en poques hores

Bejís es recupera de la tempesta torrencial que este dissabte ha deixat 186 l/m², amb greus inundacions, danys en ponts i caiguda d’arbres. El temporal també ha afectat altres punts de Castelló i diverses localitats de la província de València.

Deting per amenaçar amb una navalla un socorrista i un banyista en una piscina municipal de València

La Policia Nacional ha detingut a València un home de 39 anys per amenaçar de mort amb una navalla un socorrista i un banyista en una piscina municipal, després d’una discussió per incomplir una norma del recinte.

Detinguts un pare i el seu fill per repartir cocaïna a domicili en moto a Elx

La Policia Nacional ha detingut a Elx un home de 56 anys i el seu fill de 30 per repartir cocaïna a domicili amb un ciclomotor des d’un pis del barri de Carrús, on s’han intervingut 95 grams de droga i més de 5.600 euros en metàl·lic.

El Rototom encén motors a Benicàssim com a gran cita reggae d’Europa

El Rototom Sunsplash ha iniciat a Benicàssim una setmana de música reggae, convivència i activitats socials, culturals i de benestar, amb especial atenció al calor i a la sostenibilitat. El festival reforça espais com el Foro Social i àrees familiars perquè el públic visca unes vacacions diferents.

Diumenge amb ruixats al nord de la Comunitat Valenciana i temperatures a la baixa

La Comunitat Valenciana viurà este diumenge un ambient poc nuvolós, amb ruixats i tronades a la vesprada al terç nord i temperatures màximes lleugerament més baixes.

Aemet activa l’avís taronja per fortes pluges a l’interior nord de Castelló

Aemet ha activat per a este diumenge l’avís taronja a l’interior nord de Castelló per pluges de fins a 40 l/m2 en una hora, i manté avisos grocs per precipitacions i tempestes en altres zones de la província.

Les entrades per a l’Elx-Barça costaran entre 95 i 340 euros

L’Elche ha fixat els preus de les entrades per al partit contra el Barcelona del 23 d’agost entre 95 i 340 euros, amb avantatges per a abonats i titulars del Carnet Franjiverde.