La possible condemna a un home per matar a colps a la seua parella a Rojales

 

Un home de nacionalitat hongaresa podria ser condemnat a una pena de 14 anys de presó per presumptament assassinar a la seua parella sentimental, en el domicili en el qual tots dos residien, en la localitat de Rojales (Alacant).

 

La fiscalia considera a l’home autor d’un delicte d’homicidi amb la circumstància agreujant de parentiu en el judici que se celebrarà en l’Audiència Provincial, davant el tribunal del jurat, el pròxim 6 de setembre. Pel que sembla, els fets jutjats van tindre lloc l’1 d’abril de 2019, quan l’acusat li va propinar presumptament una pallissa amb múltiples colps per tot el cos a la seua parella sentimental que van causar la defunció de la víctima.

 

En concret, el cos de la dona presentava fins a 24 ferides de diversa consideració amb mostres de contusions i hematomes als braços, en les nines, en el pit, en el rostre i al cap. La dona, d’origen hongarés, va acabar morint a conseqüència d’una hemorràgia subaracnoidal per traumatisme cranioencefàlic greu patida després de rebre diversos d’aqueixos colps.

 

La Fiscalia sol·licita, a més, que l’acusat indemnitze a un dels familiars de la morta, la seua iaia, amb el pagament de 31.000 euros més els interessos legals.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Cau una xarxa de blanqueig de capitals que comprava dècims premiats de Nadal a Alacant

La Policia Nacional ha detingut a sis persones a Alacant per blanquejar diners mitjançant la compra de dècims premiats de la Loteria de Nadal. S'han intervingut set immobles, armes, 70.425 euros en efectiu i productes bancaris amb 650.000 euros.

Pérez Llorca ressalta que la Comunitat torna a oferir oportunitats i l’economia va bé

Pérez Llorca ha reivindicat davant AVE que la Comunitat Valenciana torna a ser una terra d'oportunitats, amb estabilitat i dades econòmiques molt positius. Ha destacat lideratge en ocupació jove, rècord d'ocupació femenina, previsions de creixement del 3%, atracció d'inversions i avanços en vivenda, reindustrialització i simplificació administrativa.

PP i Vox tomben la reprovació de l’alcalde d’Alacant pel cas de vivendes públiques

El ple ha rebutjat la reprovació a Luis Barcala amb els vots de PP i Vox. L'esquerra li atribuïx responsabilitat en irregularitats en l'adjudicació de vivendes públiques.

PP i Vox aproven regular el burca i el niqab en dependències municipals d’Alacant

La majoria de PP i Vox en el ple d'Alacant ha aprovat regular l'accés a dependències municipals per a impedir l'entrada amb el rostre cobert. L'oposició denuncia que la mesura estigmatitza i desvia el focus d'altres problemes.

La jutgessa envia a Fiscalia i UDEF la documentació sobre les 140 vivendes públiques dels Naus a Alacant

La jutgessa ha enviat a Fiscalia i UDEF la documentació de l'ajuntament sobre l'adjudicació de les 140 vivendes públiques dels Naus. Els informes arrepleguen indicis com a llars sense empadronats, familiars beneficiats i no adjudicataris residint, en un cas que ja té conseqüències polítiques i dimissions.

Pérez Llorca defén a Roig i retrau a Belarra: ‘Ja m’agradaria que anara tan productiva per a la societat’

Pérez Llorca ha elogiat la contribució de Juan Roig i ha enlletgit a Ione Belarra les seues paraules en el Congrés. Vicente Boluda ha recolzat a l'empresari.

Boluda, sobre el finançament autonòmic, apunta que a vegades cal dir que sí

Boluda ha plantejat que, davant la proposta del Govern, a vegades cal dir que sí, encara que ha recalcat que és una opinió personal i AVE no ha fixat postura. El pla preveu 3.670 milions més per a la Comunitat en 2027, prop d'un 18% sobre el model actual.

Les estreles de l’atletisme espanyol se citen a València amb la vista posada en els Mundials de Torun

El Lluís Puig acull del 27 de febrer a l'1 de març la 62a edició sota sostre, amb 26 títols en joc i una novetat: el 4x400 mixt per clubs tancarà el programa.