Mastodon
25.9 C
València
Dilluns, 15 setembre, 2025

La possible condemna a un home per matar a colps a la seua parella a Rojales

 

Un home de nacionalitat hongaresa podria ser condemnat a una pena de 14 anys de presó per presumptament assassinar a la seua parella sentimental, en el domicili en el qual tots dos residien, en la localitat de Rojales (Alacant).

 

La fiscalia considera a l’home autor d’un delicte d’homicidi amb la circumstància agreujant de parentiu en el judici que se celebrarà en l’Audiència Provincial, davant el tribunal del jurat, el pròxim 6 de setembre. Pel que sembla, els fets jutjats van tindre lloc l’1 d’abril de 2019, quan l’acusat li va propinar presumptament una pallissa amb múltiples colps per tot el cos a la seua parella sentimental que van causar la defunció de la víctima.

 

En concret, el cos de la dona presentava fins a 24 ferides de diversa consideració amb mostres de contusions i hematomes als braços, en les nines, en el pit, en el rostre i al cap. La dona, d’origen hongarés, va acabar morint a conseqüència d’una hemorràgia subaracnoidal per traumatisme cranioencefàlic greu patida després de rebre diversos d’aqueixos colps.

 

La Fiscalia sol·licita, a més, que l’acusat indemnitze a un dels familiars de la morta, la seua iaia, amb el pagament de 31.000 euros més els interessos legals.

 

Últimes notícies

Marcelino afirma que Partey esta llest mentalment per a jugar davant el Tottenham

El tecnico del Vila-real sosté que el migcampista ghanes esta al seu maximo nivell mental per al debut de Champions i apel·la a la presuncion d'innocència. El jugador, que nega els càrrecs, ha de comparéixer en un tribunal de Londres al dia següent del partit.

Mor una xiqueta de 4 anys després de caure des d’un quint pis a Calp

La menor va caure de matinada des del balcó d'un quint pis i va morir cinc dies després a Alacant. La policia judicial investiga l'accident.

Marcelino reivindica l’ambició del Vila-real i recolza a Partey abans del Tottenham

El tècnic del Vila-real assegura que l'equip arriba amb il·lusió de guanyar en el seu debut europeu i defén la presumpció d'innocència de Thomas Partey.

Foyth assenyala el debut davant el Tottenham com una gran oportunitat

El defensa del Vila-real, ex del club londinenc, anticipa un partit molt físic en la primera jornada i reclama confiança en les pròpies virtuts. Considera clau arrancar el camí europeu amb bon peu.

La Xarxa per Palestina alça el seu tancament en la UV després d’un acord amb el rectorat

El node valencià de la Xarxa Universitària per Palestina posa fi al tancament en La Nau després de firmar amb la Universitat de València un acord amb seguiment i mesures. El pacte inclou condemna, revisió de col·laboracions i un grup de treball mensual.

Detinguda una cuidadora per estafar més de 30.000 euros a una anciana a Calp

Una dona de 46 anys va ser arrestada per usar sense permís la targeta de l'anciana a la qual atenia. La Guàrdia Civil li atribuïx més de 40 extraccions nocturnes.

El Consell entregarà a la jutgessa els recursos periodístics del Cecopi si els sol·licita

Emergències garantix que, si la jutgessa ho requerix, posarà a disposició els recursos periodístics gravats en el Cecopi el 29 d'octubre, dia de la dana. S'insistix que no existix una gravació oficial de la reunió.

El BOE publica el conveni del torró i massapans 2025 amb pujada salarial del 3% retroactiva

Les taules salarials del conveni estatal del torró i massapans per a 2025 fixen una alça del 3% amb efectes des de l'1 de gener. Hi haurà ajust per IPC de fins a 1 punt.