La possible condemna a un home per matar a colps a la seua parella a Rojales

 

Un home de nacionalitat hongaresa podria ser condemnat a una pena de 14 anys de presó per presumptament assassinar a la seua parella sentimental, en el domicili en el qual tots dos residien, en la localitat de Rojales (Alacant).

 

La fiscalia considera a l’home autor d’un delicte d’homicidi amb la circumstància agreujant de parentiu en el judici que se celebrarà en l’Audiència Provincial, davant el tribunal del jurat, el pròxim 6 de setembre. Pel que sembla, els fets jutjats van tindre lloc l’1 d’abril de 2019, quan l’acusat li va propinar presumptament una pallissa amb múltiples colps per tot el cos a la seua parella sentimental que van causar la defunció de la víctima.

 

En concret, el cos de la dona presentava fins a 24 ferides de diversa consideració amb mostres de contusions i hematomes als braços, en les nines, en el pit, en el rostre i al cap. La dona, d’origen hongarés, va acabar morint a conseqüència d’una hemorràgia subaracnoidal per traumatisme cranioencefàlic greu patida després de rebre diversos d’aqueixos colps.

 

La Fiscalia sol·licita, a més, que l’acusat indemnitze a un dels familiars de la morta, la seua iaia, amb el pagament de 31.000 euros més els interessos legals.

 

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Detingudes cinc persones per robatoris en centres educatius de Borriana i Terrassa

La Guàrdia Civil ha detingut a cinc persones i ha desarticulat un grup especialitzat en robatoris amb força en centres educatius de Borriana i Terrassa.

Aemet preveu un cap de setmana inestable i una altra borrasca des del dimarts

Aemet ha informat de pluges generalitzades este dijous i d'un cap de setmana inestable; el dimarts s'espera una altra borrasca. Els acumulats més alts s'han donat en la Comunitat Valenciana.

Huit detinguts a Cheste i Vilamarxant en tres intervencions contra el narcotràfic

La Guàrdia Civil ha detingut a huit persones i ha desarticulat tres punts de venda de droga a Cheste i Vilamarxant. L'operatiu ha intervingut cocaïna, haixix, diners i 11 armes.

Alerten d’una estafa que suplanta ‘Mi Carpeta Ciudadana’ amb un fals ingrés de 552 euros

INCIBE detecta una campanya de correus fraudulents que intenta obtindre dades personals i bancàries dels usuaris

El Port de València tanca el trànsit marítim per ratxes de vent i només permet eixides

El port ha suspés les entrades per ratxes de vent i, a les 09.24, ha permés únicament les eixides. Aemet manté avís groc per pluges i tempestes a Castelló, València i litoral nord d'Alacant.

Carmencita garantix safrà per a sis mesos i evita l’impacte del conflicte a l’Iran

L'empresa embene unes tres tones de safrà a l'any i assegura subministrament fins a setembre de 2026 gràcies al seu 'estoc' i a rutes alternatives. La modernització de la seua planta i l'expansió logística reforcen la seua capacitat en un context de tensions a l'Iran

Dos detinguts per incendis intencionats en garatges de Novelda i Petrer

Dos jóvens de 24 anys han sigut detinguts per provocar sengles focs en garatges de Novelda i Petrer. La ràpida actuació d'emergències va evitar ferits i danys majors.

La pluja força la suspensió de la mascletà de hui en la plaça de l’Ajuntament de València

L'Ajuntament de València ha suspés la mascletà de les 14.00 per la pluja i les previsions. La decisió s'ha pres al no poder garantir el muntatge en temps i condicions.