Presó a quatre xics per assassinar a un altre en un apartament de Borriana

 

L’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a 15 anys de presó per un delicte d’assassinat a cada un dels quatre xics que estaven acusats de matar a un altre, de 36 anys, en el mes d’octubre de l’any 2014 en un apartament de la localitat de Borriana, ubicada en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

 

La sentència, que recull el veredicte de culpabilitat emés per part d’un jurat popular, els imposa, a demés, l’obligació d’indemnitzar conjuntament amb 90.000 euros als pares de la víctima i amb 30.000 a la seua germana pels danys morals que els ha ocasionat la pèrdua del seu ser estimat.

 

L’assassinat va tindre lloc en la matinada del 13 d’octubre de 2014, quan els acusats van recollir a la víctima en una hamburgueseria del municipi de Benicàssim, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), en la que treballava, van passar per un club d’alternació i van anar fins a un apartament de Borriana a on portaven residint uns dies i que el mateix perjudicat els havia ajudat a llogar.

 

Després de matar-lo van fugir a França

Una volta en la casa, els agressors van lligar a l’home amb uns grillons, el van emmordassar amb una peça de vestir que van subjectar amb cinta adhesiva al voltant del cap i li van posar en la boca la mànega d’una dessuadora de tipus folre polar, cosa que li va obstruir l’entrada d’aire per les vies respiratòries.

 

A continuació, els penats van abandonar l’apartament i van fugir fins a França, a on va estar en parador desconegut fins a la seua localització i detenció. El cos sense vida de la víctima va ser localitzat l’endemà passat del crim en la mateixa casa. L’autòpsia va concloure que la seua mort s’havia produït per asfíxia mecànica per oclusió. La sentència no és ferma i es pot recórrer davant de la Sala civil i Penal del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

Últimes notícies

Iniciativa-Compromís renova la seua adreça i tria a Carles Esteve com a nou portaveu

Iniciativa-Compromís celebra el seu 7é Congrés a València, tria a Carles Esteve com a nou portaveu, renova la seua adreça i llança a Mónica Oltra com a candidata a l'Alcaldia de València.

La Processó del Perdó reforça el lideratge femení en la Setmana Santa Marinera

La delegada del Govern en la Comunitat Valenciana, Pilar Bernabé, destaca el pes majoritari de les dones en la Germanor del Santíssim Crist del Perdó com a mostra que tradició, evolució i igualtat avancen de la mà.

Pilar Bernabé celebra el retorn de Mónica Oltra i el veu com una bona notícia per a la política

Pilar Bernabé valora el retorn de Mónica Oltra a la primera línia com una bona notícia per a la política i per a articular tota l'esquerra a València.

El València Basket doblega al Casademont Zaragoza i es fica en la final de la Copa de la Reina

El València Basket s'imposa per 72-82 al Casademont Zaragoza en una semifinal amb aroma a final i barallarà pel seu segon títol consecutiu de la Copa de la Reina.

Mónica Oltra anuncia el seu retorn per a competir per l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la primera línia política i confirma que es presentarà com a candidata a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys de silenci marcats per la seua causa judicial.

Nova manifestació a València per a exigir que Mazón deixe el seu escó per la dana

Una marxa recorre el centre de València per a reclamar que Carlos Mazón renuncie a la seua acta de diputat per la gestió de la dana i comparega davant la jutgessa de Catarroja.

Mónica Oltra trenca el seu silenci i anuncia que es presenta a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra posa fi a quasi quatre anys de silenci polític i anuncia que serà candidata a l'Alcaldia de València per Iniciativa-Compromís després del seu processament judicial encara pendent de juí.

Mónica Oltra anuncia la seua tornada a la política per a optar a l’Alcaldia de València

Mónica Oltra anuncia el seu retorn a la primera línia política i confirma que es presentarà a l'Alcaldia de València en les pròximes eleccions municipals, després de quatre anys quasi en silenci i amb un juí oral pendent.