Presó a quatre xics per assassinar a un altre en un apartament de Borriana

 

L’Audiència Provincial de Castelló ha condemnat a 15 anys de presó per un delicte d’assassinat a cada un dels quatre xics que estaven acusats de matar a un altre, de 36 anys, en el mes d’octubre de l’any 2014 en un apartament de la localitat de Borriana, ubicada en la comarca de la Plana Baixa (Castelló), segons ha informat el Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana (TSJCV).

 

La sentència, que recull el veredicte de culpabilitat emés per part d’un jurat popular, els imposa, a demés, l’obligació d’indemnitzar conjuntament amb 90.000 euros als pares de la víctima i amb 30.000 a la seua germana pels danys morals que els ha ocasionat la pèrdua del seu ser estimat.

 

L’assassinat va tindre lloc en la matinada del 13 d’octubre de 2014, quan els acusats van recollir a la víctima en una hamburgueseria del municipi de Benicàssim, en la comarca de la Plana Alta (Castelló), en la que treballava, van passar per un club d’alternació i van anar fins a un apartament de Borriana a on portaven residint uns dies i que el mateix perjudicat els havia ajudat a llogar.

 

Després de matar-lo van fugir a França

Una volta en la casa, els agressors van lligar a l’home amb uns grillons, el van emmordassar amb una peça de vestir que van subjectar amb cinta adhesiva al voltant del cap i li van posar en la boca la mànega d’una dessuadora de tipus folre polar, cosa que li va obstruir l’entrada d’aire per les vies respiratòries.

 

A continuació, els penats van abandonar l’apartament i van fugir fins a França, a on va estar en parador desconegut fins a la seua localització i detenció. El cos sense vida de la víctima va ser localitzat l’endemà passat del crim en la mateixa casa. L’autòpsia va concloure que la seua mort s’havia produït per asfíxia mecànica per oclusió. La sentència no és ferma i es pot recórrer davant de la Sala civil i Penal del Tribunal Superior de Justícia de la Comunitat Valenciana.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Desallotjat un edifici de cinc plantes a Torrevieja per l’incendi d’una vivenda

Un incendi en una vivenda del carrer Verge del Colom ha obligat a desallotjar per complet un edifici de cinc plantes a Torrevieja, sense que consten ferits.

Fem profetes a John Lennon i a Bob Dylan

Leo Giménez és lingüista i en el seu article d'esta setmana parla sobre que la pau mundial continua sent una utopia perquè darrere de les guerres manen els interessos materials i de poder

Empat sense gols entre Mallorca i València al descans

Mallorca i València aconseguixen el descans amb 0-0 en un partit igualat i sense ocasions clares, marcat per la primerenca lesió de Thierry Rendall.

Concentració a València per a exigir la pròrroga dels lloguers i frenar els desnonaments

Desenes de persones es concentren davant la Delegació del Govern a València per a reclamar l'aprovació del Reial decret llei 8/2026, la pròrroga dels lloguers i la fi dels desnonaments.

La Fiscalia arxiva la denúncia contra Revolta per l’ús de fons de la dana de València

La Fiscalia Provincial de Madrid ha arxivat la denúncia de dos exdirigentes de Revolta per presumptes irregularitats en la gestió de fons destinats als afectats per la dana de València en considerar els fets massa genèrics.

Dani Fernández ajorna concerts després de ser operat d’una lesió en el muscle

Dani Fernández posposa diversos concerts a Espanya i Mèxic després de patir una caiguda en el Roig Arena de València que li ha obligat a passar per quiròfan per una lesió en el muscle.

Un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena

L'Audiència d'Alacant condemna a un home de 28 anys a un any de presó per agredir sexualment a dos menors a Villena, amb tocaments a un xiquet d'11 anys i un altre de 12.

Elx i Atlètic es creuen entre la urgència pel descens i el reinici després de la Copa

L'Atlètic de Madrid visita a l'Elx només tres dies després de perdre la final de la Copa del Rei i amb la ment posada en les semifinals de la Lliga de Campions, mentres l'equip il·licità busca escapar del descens.