15.8 C
València
Divendres, 5 desembre, 2025

Desallotgen a 160 persones per un incendi en un balneari d’Orpesa

 

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC) ha intervingut este divendres en un incendi en la primera planta d’un balneari d’Orpesa, en la comarca de la Plana Alta (Castelló) declarat a les 20.00 hores, que ha obligat a desallotjar a 160 persones.

 

Segons ha indicat el consorci, fins al lloc s’han desplaçat quatre dotacions dels Parcs de Plana Alta i Baix Maestrat. A la seua arribada, han iniciat l’evacuació dels ocupants de l’edifici, que ja havia sigut degudament iniciada per la Policia Local d’Orpesa i pels propis treballadors del balneari. En total, han sigut desallotjades 160 persones.

 

Els bombers han localitzat el focus del foc en la zona de les saunes, amb la complexitat afegida de la fusta present en estes instal·lacions i l’elevada càrrega tèrmica. Cap a les 22.30 hores han donat per extingit l’incendi.

 

Per altra banda, el SAMU ha atés a tres persones, sense ser necessari trasllat sanitari, han assenyalat des del CPBC.

Últimes notícies

La Diputació de València presenta ‘La teua fas gran el nostre Nadal’ per a la seua campanya de Nadal

La corporació ha presentat la campanya nadalenca amb el lema 'El teu fas gran el nostre Nadal'. La programació inclourà la 'Vila del Nadal', concerts, tallers, circ i una exposició de pesebres.

Paiporta ha condecorat a la ciutadania i a 900 agents per la seua ajuda en la DANA

Paiporta ha condecorat a la ciutadania i a més de 900 agents per la seua labor durant la DANA del 29 d'octubre de 2024. La cerimònia ha reunit un miler de persones i ha posat en valor la coordinació entre administracions i cossos de seguretat.

La Fira de l’Automòbil de València ha obert amb descomptes i més de 4.000 cotxes a la venda

La 27a edició reunix 46 marques amb més de 4.000 vehicles, primícies de mercat i promocions especials. Hi haurà també el Tesla Cybertruck i un fòrum professional.

Pérez Llorca demana recuperar la col·laboració amb el Govern per a accelerar la reconstrucció

El president ha visitat Picanya i ha reclamat reprendre la coordinació amb l'Executiu central per a agilitzar la recuperació després de la DANA. Ha revisat obres en el barranc de Poio i ha destacat l'esforç del Consell i dels ajuntaments.

Els Gai Games de València superen els cinc mil inscrits i dupliquen edicions prèvies

Els Gai Games València 2026 depassen els 5.000 inscrits, superant amb folgança a Guadalajara (2.634) i Hong Kong (2.381). L'esdeveniment reforça el seu perfil internacional.

L’Audiència de València avala a la jutgessa de la DANA i rebutja ampliar l’informe de la Guàrdia Civil

La Secció Segona ha desestimat les sol·licituds de Vox, AVA i una acusació particular per a ampliar l'informe cronològic de la Guàrdia Civil i citar als seus autors. La Sala considera que no s'ha justificat la seua utilitat per a la investigació sobre la gestió de la DANA.

La jutgessa de la DANA cita al gener a l’excap de bombers i a l’exsecretari de Presidència

La instructora ha fixat per a gener les testificals de José Miguel Basset i Cayetano García, i incorpora a la causa un manuscrit i guasap aportats en la investigació.

Demanen a la jutgessa de la dana tornar a citar a l’excap de gabinet de Mazón

Una acusació particular ha sol·licitat reinterrogar a José Manuel Cuenca després de conéixer-se missatges amb la exconsellera Salomé Pradas durant la dana del 29-O. Busquen aclarir el seu paper en decisions com el descarte del confinament.