12.9 C
València
Diumenge, 25 gener, 2026

Desallotgen a 160 persones per un incendi en un balneari d’Orpesa

 

El Consorci Provincial de Bombers de Castelló (CPBC) ha intervingut este divendres en un incendi en la primera planta d’un balneari d’Orpesa, en la comarca de la Plana Alta (Castelló) declarat a les 20.00 hores, que ha obligat a desallotjar a 160 persones.

 

Segons ha indicat el consorci, fins al lloc s’han desplaçat quatre dotacions dels Parcs de Plana Alta i Baix Maestrat. A la seua arribada, han iniciat l’evacuació dels ocupants de l’edifici, que ja havia sigut degudament iniciada per la Policia Local d’Orpesa i pels propis treballadors del balneari. En total, han sigut desallotjades 160 persones.

 

Els bombers han localitzat el focus del foc en la zona de les saunes, amb la complexitat afegida de la fusta present en estes instal·lacions i l’elevada càrrega tèrmica. Cap a les 22.30 hores han donat per extingit l’incendi.

 

Per altra banda, el SAMU ha atés a tres persones, sense ser necessari trasllat sanitari, han assenyalat des del CPBC.

Últimes notícies

Educació activa el protocol d’acompanyament emocional després de l’assassinat d’un menor a Sueca

La Generalitat ha activat el dispositiu de suport psicològic en el centre del menor de 13 anys assassinat a Sueca. La Guàrdia Civil investiga el crim després de la confessió d'un home de 48 anys.

El PSPV es persona en la causa per la manipulació d’àudios de la DANA

El PSPV-PSOE ha anunciat la seua personació com a acusació popular en la investigació sobre l'obtenció i possible manipulació d'un àudio entre AEMET i el 112 durant la DANA d'octubre de 2024.

Quasi mitja plantilla de l’Elx ja ha marcat en la Lliga

En 21 jornades, 12 jugadors de l'Elx han vist porta. El repartiment de gols, amb aportacions des de totes les línies, reduïx la dependència d'un només nou.

Luís Castro impulsa al Llevant i rellança a Pablo Martínez, Matturro i Losada

El Llevant ha sumat set punts en quatre jornades amb el tècnic portugués, que ha reposicionat a Pablo Martínez i ha donat protagonisme a Matturro i Losada. Uns altres com Etta Eyong, Carlos Álvarez i Arriaga busquen la seua millor versió.

El València encadena dos triomfs en Lliga huit mesos després

El València ha enllaçat dos victòries de lliga després de véncer a l'Espanyol (3-2) i al Getafe (0-1). Amb 23 punts i tres dates sense perdre, ha eixit del descens.

Juan Foyth patix trencament del tendó d’Aquil·les i serà operat

El central del Vila-real es va retirar davant el Reial Madrid i les proves van confirmar el trencament del tendó d'Aquil·les esquerre. Serà operat i el club no dona terminis.

Un home s’entrega a Sueca i confessa l’assassinat d’un menor de 13 anys

La Guàrdia Civil investiga l'assassinat d'un menor de 13 anys a Sueca després del lliurament i confessió d'un home de 48 anys. L'Ajuntament decreta dos dies de dol.

Furtat alerta d’una situació crítica i del desaprofitament de talent mèdic

La presidenta del Col·legi de Metges de València descriu una situació crítica: agressions a l'alça, pressió assistencial i fugida de professionals. Demana inversió, un estatut propi i aprofitar l'experiència sènior.