Diversos ferits en els bous al carrer de Nàquera, Xiva i Ademús

Un home de 60 anys ha hagut de ser hospitalitzat després de rebre una cornada el passat divendres, durant els bous celebrats a la població de Nàquera, a la comarca de Camp de Túria. La cornada es va produir en la solta de vaques i bou de la ramaderia de Pedro Peris.

  

Una de les vaques es va colar entre les barres d'una barrera i va cornejar a l'aficionat en la cuixa, segons informa Las Provincias. Va ser assistit i evacuat per personal sanitari de l'Hospital Arnau de Vilanova, situat a València. A més, altres tres participants en els bous han resultat ferits en els festejos d'Ademús i Xiva la mateixa setmana passada.

 

Els actes taurins a Nàquera acabaven també este passat cap de setmana de la mà de la 'Penya el Cuerno' i les ramaderia de Miguel Parejo, Dani Machacoses i Pedro Peris. Este últim realitzava el divendres de vesprada la solta de cinc vaques i un bou en puntes, i cap a la nit una vaca  i dos bous amb foc.

Aparatosa agafada a Xiva

El 'bou en corda' a Xiva, a la comarca de la Foia de Bunyol, va produir una aparatosa agafada on va ferir a dos persones el passat divendres. No es varen produir ferits de gravetat quan el bou va agafar a distints festers que es trobaven a un dels carrers on passava el bou. Els ferits varen ser traslladats a l'hospital, segons informa el Levante-EMV.

Un ferit greu en Ademús

Un home d'uns 45 anys seguix ingressat a la UVI d'un hospital de Saragossa després que tinguera una agafada taurina en els 'bous al carrer' celebrats a Ademús, també la setmana passada. El bou va agafar a este estiuejant el dimarts a les 00:30 hores només va eixir, el ferit va entropessar amb un dels ferros quan el bou el va pillar. Degut a la caiguda se li va produir un coàgul en el cervell, segons informa el Levante-EMV.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Barrachina responsabilitza al president de la CHJ de la gestió de la presa de Buseo durant la dana

Miguel Barrachina sosté en Les Corts que la gestió de la presa de Buseo durant la dana de 2024 corresponia al comité presidit per Miguel Polo, mentres l'oposició l'acusa d'eludir responsabilitats i insistix en la seua dimissió.

Martínez Mus contraposa la reconstrucció del Consell al 2% d’execució de la CHJ després de la dana

Vicente Martínez Mus defén en Les Corts la ràpida mobilització de recursos del Consell després de la dana, mentres critica que la Confederació Hidrogràfica del Xúquer només haja executat el 2% de les actuacions previstes.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada millor acció de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com a millor jugada de l'Eurolliga, sota el premi Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Dela estarà disponible per a jugar en La Ceràmica malgrat les molèsties en el aductor

El defensa del Llevant Adrián de la Font, Dela, podrà estar disponible per al partit del dissabte davant el Vila-real en La Ceràmica després de confirmar les proves mèdiques que no patix lesió important en el aductor.

La jugada decisiva de Jean Montero, triada la millor de l’Eurolliga per l’afició

Una acció decisiva de Jean Montero en la pròrroga davant el Hapoel Tel Aviv ha sigut votada pels aficionats com la millor jugada de l'Eurolliga i reconeguda com a Moment Màgic Motorola de la temporada 2025-26.

Les víctimes de la dana retrauen als consellers la seua gestió del 29 d’octubre de 2024

Mig centenar de víctimes de la dana es concentra davant Les Corts per a recordar als consellers que, al seu juí, no van estar a l'altura el 29 d'octubre de 2024 i exigir responsabilitats polítiques.

Camarero defén que es va fer tot el possible durant la dana en la Comunitat Valenciana

Susana Camarero sosté davant la comissió d'investigació de Les Corts que el Consell va actuar al màxim de les seues possibilitats durant la dana de 2024 i assegura que tots els usuaris de teleassistència que van demanar ajuda van ser atesos.

Kejelcha reivindica la seua marató sota les dos hores: el que he fet és meravellós

Yomif Kejelcha, segon en la marató de Londres amb 1h59:41, celebra haver baixat de les dos hores malgrat no guanyar i assegura que el reeixit és meravellós.