Diversos ferits en els bous al carrer de Nàquera, Xiva i Ademús

Un home de 60 anys ha hagut de ser hospitalitzat després de rebre una cornada el passat divendres, durant els bous celebrats a la població de Nàquera, a la comarca de Camp de Túria. La cornada es va produir en la solta de vaques i bou de la ramaderia de Pedro Peris.

  

Una de les vaques es va colar entre les barres d'una barrera i va cornejar a l'aficionat en la cuixa, segons informa Las Provincias. Va ser assistit i evacuat per personal sanitari de l'Hospital Arnau de Vilanova, situat a València. A més, altres tres participants en els bous han resultat ferits en els festejos d'Ademús i Xiva la mateixa setmana passada.

 

Els actes taurins a Nàquera acabaven també este passat cap de setmana de la mà de la 'Penya el Cuerno' i les ramaderia de Miguel Parejo, Dani Machacoses i Pedro Peris. Este últim realitzava el divendres de vesprada la solta de cinc vaques i un bou en puntes, i cap a la nit una vaca  i dos bous amb foc.

Aparatosa agafada a Xiva

El 'bou en corda' a Xiva, a la comarca de la Foia de Bunyol, va produir una aparatosa agafada on va ferir a dos persones el passat divendres. No es varen produir ferits de gravetat quan el bou va agafar a distints festers que es trobaven a un dels carrers on passava el bou. Els ferits varen ser traslladats a l'hospital, segons informa el Levante-EMV.

Un ferit greu en Ademús

Un home d'uns 45 anys seguix ingressat a la UVI d'un hospital de Saragossa després que tinguera una agafada taurina en els 'bous al carrer' celebrats a Ademús, també la setmana passada. El bou va agafar a este estiuejant el dimarts a les 00:30 hores només va eixir, el ferit va entropessar amb un dels ferros quan el bou el va pillar. Degut a la caiguda se li va produir un coàgul en el cervell, segons informa el Levante-EMV.

Últimes notícies

Els Gallos es classifiquen per a la final del SailGP i lluitaran pel volant de València

Els Gallos, equip espanyol del Rolex SailGP, s’han classificat per a la final del gran premi de València després de sumar dues victòries en tres regates classificatòries. L’equip ha tancat la jornada al capdavant del seu grup i este diumenge es jugarà el volant contra tres rivals més.

El Llevant necessita estar al cent per cent per a puntuar a Màlaga

Luís Castro alerta que el Llevant haurà d’estar al cent per cent este diumenge a La Rosaleda davant un Màlaga invicte a casa i remarca que no hi ha partits fàcils en una LALIGA molt competitiva.

Corberán aparca el mercat i demana centrar-se en donar-ho tot al valencianisme

Carlos Corberán rebutja valorar el mercat d’estiu del Valencia CF, qualifica la finestra de fitxatges com a passat i reclama centrar-se en el rendiment de l’actual plantilla i en donar-ho tot pel valencianisme.

El Barça busca la fuga en Mestalla davant un València en tensió

El Barcelona visita este diumenge Mestalla amb opcions d’augmentar l’avantatge sobre el Real Madrid, mentre el València arriba en mala dinàmica esportiva i amb protesta anunciada a la graderia.

Màlaga i Llevant arriben a La Rosaleda amb necessitats oposades

El Màlaga necessita guanyar per eixir de l’últim lloc davant un Llevant en ratxa positiva i reforçat per la golejada al Betis. El partit es juga diumenge a La Rosaleda, on els granotes mai han guanyat en Primera.

El Consell acusa Sánchez de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana

El portaveu del Consell, Miguel Barrachina, retreu al PSPV-PSOE les seues crítiques i acusa Pedro Sánchez i els seus socis de traicionar cada dia la Comunitat Valenciana en matèria de finançament. El Consell reclama un sistema just i estable i qüestiona la proposta del Govern central i el fons de nivellació pendent.

El PSPV acusa Pérez Llorca de traïció per rebutjar més finançament per a la Comunitat

El PSPV-PSOE acusa Juanfran Pérez Llorca i el PP d’“enèsima traïció” per votar contra el nou model de finançament autonòmic, que preveu 3.669 milions d’euros anuals més per a la Comunitat Valenciana. Els socialistes reclamen que antepose els interessos valencians als seus càlculs polítics.

El PSOE acusa Feijóo de sacrificar la financiació autonòmica per confrontació política

Pilar Bernabé acusa Alberto Núñez Feijóo de preferir la confrontació i la crispació abans que millorar la finançació autonòmica, que hauria aportat 3.600 milions d'euros més a la Comunitat Valenciana.