Diversos ferits en els bous al carrer de Nàquera, Xiva i Ademús

Un home de 60 anys ha hagut de ser hospitalitzat després de rebre una cornada el passat divendres, durant els bous celebrats a la població de Nàquera, a la comarca de Camp de Túria. La cornada es va produir en la solta de vaques i bou de la ramaderia de Pedro Peris.

  

Una de les vaques es va colar entre les barres d'una barrera i va cornejar a l'aficionat en la cuixa, segons informa Las Provincias. Va ser assistit i evacuat per personal sanitari de l'Hospital Arnau de Vilanova, situat a València. A més, altres tres participants en els bous han resultat ferits en els festejos d'Ademús i Xiva la mateixa setmana passada.

 

Els actes taurins a Nàquera acabaven també este passat cap de setmana de la mà de la 'Penya el Cuerno' i les ramaderia de Miguel Parejo, Dani Machacoses i Pedro Peris. Este últim realitzava el divendres de vesprada la solta de cinc vaques i un bou en puntes, i cap a la nit una vaca  i dos bous amb foc.

Aparatosa agafada a Xiva

El 'bou en corda' a Xiva, a la comarca de la Foia de Bunyol, va produir una aparatosa agafada on va ferir a dos persones el passat divendres. No es varen produir ferits de gravetat quan el bou va agafar a distints festers que es trobaven a un dels carrers on passava el bou. Els ferits varen ser traslladats a l'hospital, segons informa el Levante-EMV.

Un ferit greu en Ademús

Un home d'uns 45 anys seguix ingressat a la UVI d'un hospital de Saragossa després que tinguera una agafada taurina en els 'bous al carrer' celebrats a Ademús, també la setmana passada. El bou va agafar a este estiuejant el dimarts a les 00:30 hores només va eixir, el ferit va entropessar amb un dels ferros quan el bou el va pillar. Degut a la caiguda se li va produir un coàgul en el cervell, segons informa el Levante-EMV.

Últimes notícies

El València Basket celebra la Lliga Femenina i posposa més comiats després de les eixides de Fiebich i Fam

El València Basket festeja el seu quart títol de la Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena amb homenatges a Leo Fiebich i Awa Fam, mentres evita anunciar més acomiadades malgrat els contractes que finalitzen el 30 de juny.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a celebrar la primera Lliga Femenina Endesa a casa

El València Basket festeja amb prop d'un miler d'aficionats en el Roig Arena la seua primera Lliga Femenina Endesa aconseguida en el pavelló, en un acte marcat pels comiats i els agraïments.

L’afició taronja plena el Roig Arena per a festejar la primera Lliga Femenina Endesa

El València Basket femení va compartir amb prop d'un miler d'aficionats la celebració de la seua primera Lliga Femenina Endesa en el Roig Arena, en un acte marcat pels comiats i la música.

Camps celebra els congressos territorials del PP malgrat el retard en la Comunitat Valenciana

Francisco Camps valora la convocatòria dels congressos territorials del PP encara que el de la Comunitat Valenciana es retarde fins a tardor, i reclama igualtat de condicions internes per a la seua candidatura al PPCV.

Burgos reivindica tots els títols del València Basket femení i evita jerarquies

Rubén Burgos es resistix a considerar més important l'últim títol de la Lliga Femenina Endesa i demana no normalitzar els èxits continuats del València Basket femení.

Detingut a Alacant el líder d’un clan vinculat a la Camorra i buscat per Europol

La Policia Nacional ha detingut a Alacant a Pietro Izzo, presumpte lider del clan Licciardi vinculat a la Camorra napolitana, reclamat per Itàlia per xantatge i extorsion.

Miguel Polo assenyala al Cecopi per la falta d’avisos en la dana de València

Miguel Polo, president de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer, defén l'actuació de l'organisme durant la dana de València i responsabilitza al Cecopi per la lentitud en els avisos i la falta de planificació.

Jupol denuncia una brutal agressió a un policia nacional a València i reclama més protecció

Jupol denuncia una brutal agressió patida per un policia nacional a València i alerta de l'augment de la violència contra els agents, reclamant més protecció i reconeixement com a professió de risc.