Diversos ferits en els bous al carrer de Nàquera, Xiva i Ademús

Un home de 60 anys ha hagut de ser hospitalitzat després de rebre una cornada el passat divendres, durant els bous celebrats a la població de Nàquera, a la comarca de Camp de Túria. La cornada es va produir en la solta de vaques i bou de la ramaderia de Pedro Peris.

  

Una de les vaques es va colar entre les barres d'una barrera i va cornejar a l'aficionat en la cuixa, segons informa Las Provincias. Va ser assistit i evacuat per personal sanitari de l'Hospital Arnau de Vilanova, situat a València. A més, altres tres participants en els bous han resultat ferits en els festejos d'Ademús i Xiva la mateixa setmana passada.

 

Els actes taurins a Nàquera acabaven també este passat cap de setmana de la mà de la 'Penya el Cuerno' i les ramaderia de Miguel Parejo, Dani Machacoses i Pedro Peris. Este últim realitzava el divendres de vesprada la solta de cinc vaques i un bou en puntes, i cap a la nit una vaca  i dos bous amb foc.

Aparatosa agafada a Xiva

El 'bou en corda' a Xiva, a la comarca de la Foia de Bunyol, va produir una aparatosa agafada on va ferir a dos persones el passat divendres. No es varen produir ferits de gravetat quan el bou va agafar a distints festers que es trobaven a un dels carrers on passava el bou. Els ferits varen ser traslladats a l'hospital, segons informa el Levante-EMV.

Un ferit greu en Ademús

Un home d'uns 45 anys seguix ingressat a la UVI d'un hospital de Saragossa després que tinguera una agafada taurina en els 'bous al carrer' celebrats a Ademús, també la setmana passada. El bou va agafar a este estiuejant el dimarts a les 00:30 hores només va eixir, el ferit va entropessar amb un dels ferros quan el bou el va pillar. Degut a la caiguda se li va produir un coàgul en el cervell, segons informa el Levante-EMV.

Últimes notícies

Els sindicats exigixen a Educació avançar la negociació de la vaga docent a este efecte de setmana

Els sindicats STEPV, CCOO i UGT reclamen a la Conselleria d'Educació que entregue ja el seu nou document i que la negociació sobre la vaga indefinida continue este cap de setmana.

José Muñoz, CEO de Hyundai, defén que les startups i les grans empreses afronten els mateixos desafiaments

José Muñoz, conseller delegat de Hyundai Motor Company, sosté en la graduació executive d'EDEM que els líders de startups i de grans multinacionals s'enfronten a reptes similars i que la formació i l'actitud són claus per a afrontar-los.

La denunciant de Rafa Mir manté en el juí que va patir dos agressions sexuals en la mateixa nit

La dona que va denunciar a Rafa Mir ha ratificat davant l'Audiència de València que el futbolista la va agredir sexualment dos vegades a la seua casa, mentres la defensa insistix que tot va ser consentit.

Mor una dona en cadira de rodes atrapada en el muntacàrregues del seu xalet a Xàbia

Una dona alemanya de 76 anys que es desplaçava en cadira de rodes mor a Xàbia en quedar atrapada en el muntacàrregues que donava accés al seu xalet després de tornar de menjar en un restaurant.

Educació garantix la constitució dels tribunals de la PAU malgrat l’anunci de vaga

Educació assegura que els 55 tribunals de la PAU en la Comunitat Valenciana s'estan constituint amb normalitat i que la vaga del professorat no afectarà els exàmens ni a la seua correcció.

La Fiscalia obri una investigació a la Confraria de Sagunt per vetar a les dones en la processó

La Fiscalia ha obert diligències contra la Confraria de la Puríssima Sang de Sagunt per impedir que les dones participen en la processó, després d'una denúncia del Ministeri d'Igualtat. El Govern també tramita la retirada del títol de festa d'interés turístic nacional a la Setmana Santa saguntina.

El Consell aprovarà el divendres la nova regulació de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana

El Consell té previst aprovar este divendres el decret llei que regularà el servici de taxis i VTC en la Comunitat Valenciana, després de mesos de protestes i xoc entre els dos sectors.

Dos agents denuncien falta de vigilància en barrancs de la CHJ a les vesprades

Dos agents mediambientals de la Confederació Hidrogràfica del Xúquer expliquen davant el jutjat que els barrancs queden sense vigilància a les vesprades i detallen com van viure l'augment de cabal durant la dana.