Dos ferits, de 43 i 47 anys, en una explosió en el Grau de Castelló

Carrer de Zarauz en el Grau de Castelló

El foc s’ha produït en el carrer de Zarauz, en el Grau de Castelló | Maps

 

Un home i una dona han resultat ferits lleus este dissabte en produir-se una «xicoteta» explosió en una vivenda del Grau de Castelló, en la Pla Alta, causada segons les primeres hipòtesis per l’acumulació de gas procedent d’un aerosol i una purna d’un electrodomèstic, ha informat la Policia Local en un comunicat.

 

L’incident ha ocorregut cap a les 12.30 hores del dissabte en un domicili del carrer de Zarauz. El Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències, CIMSE 092, ha rebut una telefonada d’un veí que alertava que havia escoltat una forta explosió dins d’una casa i que desconeixia si hi havia persones ferides.

 

Fins al lloc s’han desplaçat unes quantes patrulles de la Policia Local de Castelló destinades al servici de vigilància de platja, els agents de la qual han arribat als pocs minuts al lloc dels fets. Després d’establir un perímetre de seguretat, els policies han confirmat que s’havia produït una xicoteta deflagració dins del domicili i que hi havia dos persones ferides lleus.

 

Els agents han transmés la informació als bombers municipals, que han desplaçat un retén fins al lloc dels fets. El dispositiu del servici d’extinció d’incendis estava compost per un sergent, un cap i set bombers. Els bombers han verificat que no hi havia cap focus amb flames en l’interior de la casa i han confirmat que no hi havia risc de més explosions per fuga de gas.

 

El gas d’un aerosol

Les primeres hipòtesis de l’origen de la deflagració apunten al fet que l’explosió s’ha degut a una acumulació de gas provinent d’un aerosol que, en quedar confinat dins d’un xicotet espai de la vivenda mal ventilat, ha produït l’explosió quan s’ha registrat una xicoteta purna en algun electrodomèstic situat en eixe recinte.

 

Els únics dos ocupants de la casa en el moment de l’explosió, un home i una dona, han resultat ferits lleus amb xicotetes cremades i un traumatisme en un peu. L’home, de 43 anys, no ha requerit de trasllat hospitalari i ha registrat xicotetes cremades en la cara i tors. Per part seua, la dona, de 47 anys, ha sigut traslladada fins a un centre hospitalari amb pronòstic lleu a causa d’una contusió en un peu.

 

Quant als danys materials, s’han registrat «quantiosos» desperfectes en la part de la casa a on s’ha produït la deflagració amb el trencament de les persianes i vidres de les finestres i d’una porta interior del domicili. Cap a les 13.15 hores, els bombers han acabat amb les faenes de ventilació de la casa i s’han retirat del lloc dels fets juntament amb els agents de la Policia Local de Castelló i s’ha donat per finalitzat el servici.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València reforçarà la seguretat amb 1.500 agents per l’eclipse solar del 12 d’agost

L’eclipse solar del 12 d’agost mobilitzarà 1.500 agents a la província de València i un ampli dispositiu de trànsit, emergències i prevenció d’incendis. Les autoritats recomanen planificar els desplaçaments, evitar zones forestals i seguir només informació oficial.

Desarticulada una trama que ha defraudat 11,9 milions d’IVA en begudes alcohòliques

La Policia Nacional ha detingut tretze persones i n’ha investigat quatre més en una operació amb Hisenda que ha destapat un frau de 11,9 milions d’euros d’IVA en el sector de les begudes alcohòliques, amb ramificacions a Sevilla, Còrdova, Badajoz i València.

Dos detinguts per tres robatoris violents en una sola matinada a Torrent

La Policia Nacional ha detingut dos hòmens de 19 i 31 anys acusats de tres robatoris amb violència en una mateixa matinada a Torrent, a més d’un robatori en un vehicle i un delicte d’usurpació de l’estat civil.

Última prova de l’Elx davant el Toulouse abans de l’estrena en LALIGA

L’Elx tanca este dissabte la pretemporada contra el Toulouse en Pinatar Arena, amb el debut possible de Javi Morcillo i diverses baixes per lesió abans d’estrenar-se en LALIGA davant el Deportivo el 17 d’agost.

Així serà la flota llogada per a l’eixida de The Ocean Race a Alacant

La SPTD ha tret a licitació per 517.217 euros el lloguer de més de 40 embarcacions que garantiran l’organització, la seguretat i la cobertura mediàtica de l’eixida de The Ocean Race Alicante 2027.

El propietari d’un bar de València que ha matat un jove passarà hui a disposició judicial

El propietari del bar 'La Esquina Tropical' de València, detingut per la mort d’un jove de 20 anys, passarà esta vesprada a disposició judicial després de confessar el crim al 091.

Presó per a quatre homes per robar cotxes d’alta gamma clonant les claus electròniques

Quatre homes han ingressat en presó provisional després de ser detinguts a Alacant i Múrcia, acusats de robar quatre cotxes d’alta gamma valorats en 400.000 euros amb claus electròniques clonades.

Crítiques a un cartell de festes de Sagunt per una imatge de sotmetiment sexual

La Coordinadora Feminista de Camp de Morvedre ha denunciat un cartell d’una penya de les festes de Sagunt per mostrar la imatge d’un toro sotmetent sexualment una dona nua i qüestiona el silenci de l’Ajuntament.
FILMOTECA D'ESTIU