Dos ferits, de 43 i 47 anys, en una explosió en el Grau de Castelló

Carrer de Zarauz en el Grau de Castelló

El foc s’ha produït en el carrer de Zarauz, en el Grau de Castelló | Maps

 

Un home i una dona han resultat ferits lleus este dissabte en produir-se una «xicoteta» explosió en una vivenda del Grau de Castelló, en la Pla Alta, causada segons les primeres hipòtesis per l’acumulació de gas procedent d’un aerosol i una purna d’un electrodomèstic, ha informat la Policia Local en un comunicat.

 

L’incident ha ocorregut cap a les 12.30 hores del dissabte en un domicili del carrer de Zarauz. El Centre Integral Municipal de Seguretat i Emergències, CIMSE 092, ha rebut una telefonada d’un veí que alertava que havia escoltat una forta explosió dins d’una casa i que desconeixia si hi havia persones ferides.

 

Fins al lloc s’han desplaçat unes quantes patrulles de la Policia Local de Castelló destinades al servici de vigilància de platja, els agents de la qual han arribat als pocs minuts al lloc dels fets. Després d’establir un perímetre de seguretat, els policies han confirmat que s’havia produït una xicoteta deflagració dins del domicili i que hi havia dos persones ferides lleus.

 

Els agents han transmés la informació als bombers municipals, que han desplaçat un retén fins al lloc dels fets. El dispositiu del servici d’extinció d’incendis estava compost per un sergent, un cap i set bombers. Els bombers han verificat que no hi havia cap focus amb flames en l’interior de la casa i han confirmat que no hi havia risc de més explosions per fuga de gas.

 

El gas d’un aerosol

Les primeres hipòtesis de l’origen de la deflagració apunten al fet que l’explosió s’ha degut a una acumulació de gas provinent d’un aerosol que, en quedar confinat dins d’un xicotet espai de la vivenda mal ventilat, ha produït l’explosió quan s’ha registrat una xicoteta purna en algun electrodomèstic situat en eixe recinte.

 

Els únics dos ocupants de la casa en el moment de l’explosió, un home i una dona, han resultat ferits lleus amb xicotetes cremades i un traumatisme en un peu. L’home, de 43 anys, no ha requerit de trasllat hospitalari i ha registrat xicotetes cremades en la cara i tors. Per part seua, la dona, de 47 anys, ha sigut traslladada fins a un centre hospitalari amb pronòstic lleu a causa d’una contusió en un peu.

 

Quant als danys materials, s’han registrat «quantiosos» desperfectes en la part de la casa a on s’ha produït la deflagració amb el trencament de les persianes i vidres de les finestres i d’una porta interior del domicili. Cap a les 13.15 hores, els bombers han acabat amb les faenes de ventilació de la casa i s’han retirat del lloc dels fets juntament amb els agents de la Policia Local de Castelló i s’ha donat per finalitzat el servici.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

La ratxa de Carlos Espí manté viu al Llevant davant el Getafe

Un gol de Carlos Espí en el minut 83 va donar al Llevant una victòria agònica davant el Getafe després de fallar dos penals i li permet seguir a quatre punts de la salvació.

El travesser i el VAR frenen al Llevant davant un Getafe que seguix amb vida

El Llevant va acariciar el gol amb un tret al travesser de Kareem Tunde i va veure com el VAR anul·lava una expulsió i una miqueta en un 0-0 que manté viu al Getafe.

Juí en l’Audiència d’Alacant a un home per agressió sexual a una menor de 14 anys

L'Audiència d'Alacant jutja a un home acusat d'agredir sexualment a una menor de 14 anys en 2023, per la qual cosa la Fiscalia sol·licita deu anys de presó de manera provisional.

Defensa Animal critica la volta del tir i arrossegament a Nàquera després de dos dècades sense celebrar-se

La Plataforma Defensa Animal denuncia la recuperació del tir i arrossegament a Nàquera després de 20 anys sense celebrar-se i alerta del sofriment que, al seu juí, suporten els cavalls durant estes proves.

Imanol Arias i María Barranco porten al Teatre Principal d’Alacant la comèdia Millor no dir-ho

La comèdia Millor no dir-ho, escrita per Salomé Lelouch i dirigida per Claudio Tolcachir, es representarà els dies 25 i 26 d'abril en el Teatre Principal d'Alacant amb Imanol Arias i María Barranco com a matrimoni protagonista.

Facephi reforça la seua expansió internacional amb una nova filial al Canadà

Facephi amplia la seua presència internacional amb una nova filial al Canadà per a reforçar la seua proximitat al mercat i respondre a l'augment de la demanda de solucions d'identitat digital i antifrau basades en IA.

Asaja preveu una campanya de nispros a l’alça malgrat uns costos que considera inassumibles

Asaja Alacant preveu una campanya de nispros de Callosa d'en Sarrià amb al voltant de 10.000 tones, però advertix que el fort increment de costos posa en risc la viabilitat del cultiu.

Tres anys i deu mesos de presó per cremar el cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai

L'Audiència d'Alacant condemna a un home a tres anys i deu mesos de presó per incomplir de forma reiterada una orde d'allunyament i calar foc al cotxe de la seua exparella per a donar-li un esglai, a més d'imposar-li una indemnització econòmica.