Uns 2.000 metres quadrats cremats en un incendi en una zona industrial de La Nucia

 

Diferents mitjans aeris del Consorci provincial de bombers d’Alacant han extingit un incendi forestal que s’havia iniciat al costat d’unes naus industrials en el polígon La Alberca de la localitat de La Nucia, en la comarca de la Marina Baixa (Alacant).

 

De les flames s’ha donat avís cap a les 14.41 hores d’este dilluns i fins al lloc s’han mobilitzat els helicòpters Alpha 0 i Alpha 2 i han procedit a fer una descàrrega sobre la zona afectada.

 

En total, s’han cremat uns 2.000 metres quadrats de superfície i la intervenció ha acabat cap a les 15.30 hores. Per a apagar el foc s’ha mobilitzat al despatx automàtic amb dotació del parc de Benidorm, en la mateixa comarca, i dos unitats de bombers forestals.

Últimes notícies

La segona quinzena de juny arranca amb calor i alguns ruixats de vesprada a la Comunitat

La segona quinzena de juny ha començat en la Comunitat Valenciana amb temps estable, molta calor i algun ruixat amb tronada a la vesprada, especialment en zones d’interior, segons Aemet.

El València Basket es classifica per a la seua quarta final ACB, de nou contra el Barça

El València Basket ha derrotat l'Asisa Joventut en el tercer partit de semifinals de la Lliga Endesa i disputarà la seua quarta final ACB, la segona consecutiva i la segona contra el Barça.

El Valencia Basket torna a la final ACB: quarta de la seua història i segona seguida contra el Barça

El Valencia Basket ha aconseguit el passe a la seua quarta final de la Lliga ACB després de superar l'Asisa Joventut, i repetirà presència per segon any consecutiu, ara davant el Barça, rival que ja el va superar en la final de 2003.

El Valencia Basket s’impon en Badalona i es classifica per a la final de la Lliga Endesa

El Valencia Basket ha guanyat l’Asisa Joventut a Badalona per 73-87 en el tercer partit de la sèrie i s’ha classificat per a la final de la Lliga Endesa, que disputarà contra el Barça al Roig Arena.

Mor un home de 69 anys mentres es banyava a la platja de Daimús

Un home de 69 anys ha mort este diumenge a la platja de Daimús, a la Safor, després de ser rescatat de l'aigua i no superar les maniobres de reanimació practicades pel SAMU.

L’incendi de vegetació de Segart evoluciona de manera favorable i no arriba a ser forestal

Diverses dotacions del Consorci Provincial i de la Generalitat treballen esta vesprada en un incendi de vegetació a Segart, a la Calderona, que evoluciona de manera positiva i encara no s’ha convertit en incendi forestal.

Rescaten un motorista ferit d’una cuneta en un accident a Cortes de Pallás

Bombers del Consorci Provincial de València han rescatat este diumenge un motorista ferit que havia caigut al fons d’una cuneta després de xocar amb un cotxe a Cortes de Pallás. L’home ha sigut estabilitzat in situ i evacuat en helicòpter fins a l’Hospital La Fe.

Un banc de meduses obliga a alçar la bandera groga a la platja de la Goleta de Tavernes

Un banc de meduses ha causat picadures a diversos participants d’un triatló a la platja de la Goleta de Tavernes de la Valldigna i ha obligat a hissar la bandera groga i l’avís específic de meduses mentre es revisa tot el litoral del municipi.