16.9 C
València
Divendres, 14 novembre, 2025

22 jóvens sancionats per incomplir distàncies i no portar mascaretes en una plaça de València

 

Agents de la Policia Nacional han alçat este dilluns 22 actes a diferents jóvens congregats en una plaça del districte de Trànsits de València per incomplir les distàncies de seguretat, no portar mascaretes o no tindre-les col·locades correctament, segons han informat a Europa Press fonts de la Prefectura.

 

Els agents han actuat a causa d’una telefonada rebuda cap a les 22.00 hores a la sala del 091 en la que s’alertava que en una plaça hi havia congregats més de 20 jóvens sense complir les mesures de seguretat establides per a frenar l’expansió del Covid-19.

 

A demés de les 22 actes per la reunió de més de sis persones sense guardar les distàncies de seguretat i irregularitats en l’ús de la mascareta, els agents han posat altres cinc més per tinença d’estupefaents.

Últimes notícies

Detinguts un jove de 21 anys i un menor per l’agressió a un policia a Vinalesa

La Guàrdia Civil ha detingut a un jove de 21 anys i a un menor de 15 per l'agressió a un agent anara de servici a Vinalesa. El policia, de 41 anys, continua hospitalitzat en estat greu.

Cap de setmana amb pluges i termòmetres estables o a la baixa en la Comunitat Valenciana

Intervals nuvolosos i precipitacions febles marcaran el cap de setmana en la Comunitat Valenciana, amb temperatures sense canvis o en lleuger descens. El divendres ja deixa cel més tancat, pols en suspensió i pluges amb fang.

Una simfonia sobre el Hubble celebra els 25 anys del Museu dels Ciències

Eric Whitacre ha dirigit l'espectacle 'Deep Field: The Impossible Magnitude of Our Universe' amb 50 músics i 80 veus per a commemorar els 25 anys del Museu dels Ciències, que també ha mostrat xifres d'impacte i activitat.

El València posa fi a l’etapa de Miguel Ángel Corona com a director esportiu

El club va anunciar la finalització del contracte de Miguel Ángel Corona, director esportiu des de 2023 i vinculat a l'entitat des de 2020, sense aclarir la fórmula de la seua eixida.

Camarero reivindica la Ciutat dels Arts com a emblema de la transformació valenciana

En el 25 aniversari del Museu dels Ciències, Susana Camarero ha defés que la Ciutat de les Arts i les Ciències és emblema de la transformació valenciana. Ha aportat xifres d'impacte, ocupació i un balanç rècord en 2024.

Catalá celebra 25 anys del Museu dels Ciències i reivindica el seu paper més enllà de la divulgació

Catalá ha celebrat el 25é aniversari del Museu dels Ciències i ha destacat el seu impacte arquitectònic, turístic i educatiu a la ciutat.

Més de 30.000 persones omplin de disfresses Benidorm en la Fancy Dress

La Fancy Dress Party ha congregat a més de 30.000 persones, en la seua majoria britàniques, amb un ampli dispositiu de seguretat i una forta implicació de l'oci local.

Afectats per la DANA reclamen al Consell participar en la comissió de Les Corts i unificar alertes

Les associacions d'afectats per la DANA han mantingut la seua primera reunió amb el vicepresident Vicente Martínez Mus i han reclamat participar en la comissió d'investigació de Les Corts. També han demanat unificar alertes, reforçar la salut mental i accelerar obres, mentres el Consell ha oferit coordinació i noves reunions.