17.9 C
València
Dijous, 15 gener, 2026

23 aficionats detinguts i 5 policies ferits en incidents en Sevilla per la Copa del Rei

La Policia Nacional ha detingut a un total de 23 aficionats en Sevilla | Europa Press

 

La Policia Nacional ha detingut a 23 aficionats radicals i cinc agents d’este cos policial han resultat ferits en incidents registrats durant la matinada d’este dissabte en la zona de Nervión de la ciutat de Sevilla.

 

Segons informava la Policia Nacional en una publicació de Twitter, recollida per ‘Europa Press’, els agents van detindre a estos seguidors i van confiscar «objectes contundents». Per açò, no podran accedir a la Final de la Copa del Rei que tindrà lloc a partir de les 21.00 hores d’esta nit de dissabte en la capital sevillana.

 

Segons recollia el diari esportiu Marca, es tractava d’un enfrontament entre radicals de diversos equips. En esta línia, el diari Las Provincias assenyalava que, segons pareix, la baralla podria haver-se produït entre seguidors del grup ultra del Barça, els ‘Boixos Nois’, i els ultres del Sevilla, ‘los Biris’.

 

En el marc d’esta intervenció, un total de cinc policies nacionals han resultat ferits lleus. Des del cos policial s’ha incidit en què «l’esport és respecte, mai violència».

 

 

Per altre costat, el servei d’Emergències 112 d’Andalusia ha precisat a Europa Press que a les 6.50 hores de la matinada d’este dissabte han rebut un avís per una baralla en el carrer Jesús del Gran Poder. Testimonis dels fets indicaven en la telefonada que eren «seguidors de futbol» motiu pel qual des del centre coordinador es va alertar a la Policia Nacional, Policia Local i al Centre de Coordinació Operativa (Cecop).

 

Cal recordar que la Final de la Copa del Rei, que enfrontarà al Barça i el València, se celebra este dissabte a les 21.00 hores en l’Estadi Benito Villamarín i fins allí acudiran el Rei Felip VI; el president de la Junta, Juanma Moreno, i el ministre de Cultura i Esport en funcions, José Guirao, entre altres personalitats.

Últimes notícies

Catarroja inicia la segona fase de les obres del clavegueram per via d’emergència

L'Ajuntament ha activat una nova actuació de rehabilitació del clavegueram per la via d'emergència després dels danys de la DANA d'octubre. Els treballs es repartixen en diversos punts, duraran huit mesos i compten amb 264.124,11 euros de pressupost.

Pérez Llorca veu el finançament com a ‘cartell electoral’ de Montero i demana una reunió amb presidents

Pérez Llorca sosté que la proposta del Govern manca de consens i la vincula a la candidatura de María Jesús Montero. Reclama una trobada amb tots els presidents autonòmics per a abordar un model real i urgent per a la Comunitat Valenciana.

Morant demana als presidents autonòmics no torpedinar un model de finançament sense perdedors

La ministra ha reclamat als presidents autonòmics que no bloquegen la reforma del finançament i ha defés que el model no resta a cap comunitat i millora de manera notable els recursos de la Comunitat Valenciana. Agents socials han avalat la proposta i han demanat acompanyar-la d'un fons transitori i de la condonació parcial del deute.

Montero descarta que Feijóo porte a Sánchez un model alternatiu de finançament

Montero ha sostingut que Feijóo no presentarà el dilluns una proposta pròpia de finançament autonòmic perquè no la té. Ha urgit a aprofitar l'oportunitat per a reformar el sistema.

La nova estació de València Sud s’obri este divendres amb més accessibilitat i resiliència

L'estació de València Sud s'obri este divendres, elevada un metre i amb tres ascensors, la qual cosa completa l'accessibilitat de tota la xarxa i reforça la resposta davant temporals. El projecte s'integra en la reconstrucció després de la dana, amb inversions en el complex i un pla anual per a millorar línies.

Morant se suma a baixar la crispació, però rebutja la ‘recepta’ de Jordi Sevilla

Diana Morant ha defés que cal baixar la crispació, però no amb la 'recepta' de Jordi Sevilla. Rebutja el manifest 'Socialdemocràcia 21' i reivindica pensions, SMI i reforma laboral.

Morant demana als presidents autonòmics no bloquejar un finançament on ningú perd

Diana Morant ha instat els presidents autonòmics a no obstaculitzar el nou model de finançament, que no retalla a cap comunitat i millora la posició valenciana. Els agents socials han recolzat la proposta i han demanat un fons d'anivellament i la condonació del deute per l'infrafinançament.

PP i PSOE xoquen a Benidorm després de la condemna milionària pel sòl de Serra Gelada

El Constitucional ha rebutjat l'empara de l'Ajuntament de Benidorm i ha reavivat el xoc entre PP i PSOE per la condemna de més de 350 milions. Les acusacions creuades inclouen peticions de dimissió i retrets per la gestió dels convenis i la negociació amb els propietaris.