23 aficionats detinguts i 5 policies ferits en incidents en Sevilla per la Copa del Rei

La Policia Nacional ha detingut a un total de 23 aficionats en Sevilla | Europa Press

 

La Policia Nacional ha detingut a 23 aficionats radicals i cinc agents d’este cos policial han resultat ferits en incidents registrats durant la matinada d’este dissabte en la zona de Nervión de la ciutat de Sevilla.

 

Segons informava la Policia Nacional en una publicació de Twitter, recollida per ‘Europa Press’, els agents van detindre a estos seguidors i van confiscar «objectes contundents». Per açò, no podran accedir a la Final de la Copa del Rei que tindrà lloc a partir de les 21.00 hores d’esta nit de dissabte en la capital sevillana.

 

Segons recollia el diari esportiu Marca, es tractava d’un enfrontament entre radicals de diversos equips. En esta línia, el diari Las Provincias assenyalava que, segons pareix, la baralla podria haver-se produït entre seguidors del grup ultra del Barça, els ‘Boixos Nois’, i els ultres del Sevilla, ‘los Biris’.

 

En el marc d’esta intervenció, un total de cinc policies nacionals han resultat ferits lleus. Des del cos policial s’ha incidit en què «l’esport és respecte, mai violència».

 

 

Per altre costat, el servei d’Emergències 112 d’Andalusia ha precisat a Europa Press que a les 6.50 hores de la matinada d’este dissabte han rebut un avís per una baralla en el carrer Jesús del Gran Poder. Testimonis dels fets indicaven en la telefonada que eren «seguidors de futbol» motiu pel qual des del centre coordinador es va alertar a la Policia Nacional, Policia Local i al Centre de Coordinació Operativa (Cecop).

 

Cal recordar que la Final de la Copa del Rei, que enfrontarà al Barça i el València, se celebra este dissabte a les 21.00 hores en l’Estadi Benito Villamarín i fins allí acudiran el Rei Felip VI; el president de la Junta, Juanma Moreno, i el ministre de Cultura i Esport en funcions, José Guirao, entre altres personalitats.

Últimes notícies

Detingut per agredir la seua parella en un càmping de Guardamar i fugir amb furgoneta

Un home de 25 anys ha sigut detingut després d'agredir la seua parella en un càmping de Guardamar del Segura i fugir amb una furgoneta. La víctima ha sigut atesa i ja ha rebut l'alta mèdica en no ser greus les lesions.

El quintet valencià Spanish Brass tocarà l’himne d’Espanya en la final del Mundial

El quintet de metalls valencià Spanish Brass ha sigut triat per interpretar este diumenge l’himne nacional en la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina a Nova York.

Torrevieja es convertix en l’epicentre mundial de les habaneres amb 700 coralistes de 13 països

Torrevieja acull fins al 25 de juliol el 72é Certamen Coral Internacional d’Habaneras i Polifonia, amb més de 700 cantors de 13 països i quasi 50.000 euros en premis. La gala inaugural s’ha avançat al migdia per no coincidir amb la final del Mundial de futbol entre Espanya i Argentina.

Rescatats a Xàbia dos adults i dos menors arrossegats mar endins amb caiac

Dos adults i dos menors que no podien tornar a la costa en caiac han sigut rescatats per Salvament Marítim a Xàbia després de ser arrossegats mar endins per la corrent.

El FIB de 2027 ja té dates i posa a la venda els primers abonaments este dimarts

El Festival Internacional de Benicàssim celebrarà la seua 31a edició del 15 al 17 de juliol de 2027 i llançarà este dimarts 3.000 primers abonaments promocionals.

Nit rècord de calor a Castelló de la Plana amb 27,2 graus, la més càlida en 115 anys

Castelló de la Plana ha viscut la nit més càlida des de 1911, amb 27,2 graus de mínima i una humitat molt alta, en una nova nit tòrrida a la Comunitat Valenciana a les portes d’una altra ona de calor.

Formació obligatòria en emergències i nou Fons de Resiliència proposats pel PSPV

El PSPV ha registrat en Les Corts una Proposició de Llei per a garantir formació obligatòria en emergències a tota la ciutadania i crear un Fons Valencià de Resiliència dotat amb el 2 % del pressupost autonòmic en protecció civil.

Temperatures de fins a 39 °C encenen l’avís taronja en el nord de València i el sud d’Alacant

Aemet ha activat hui l’avís taronja per calor extrema a l’interior nord de València i el litoral sud d’Alacant, amb màximes de fins a 39 graus.