Anuncios

23 aficionats detinguts i 5 policies ferits en incidents en Sevilla per la Copa del Rei

La Policia Nacional ha detingut a un total de 23 aficionats en Sevilla | Europa Press

 

La Policia Nacional ha detingut a 23 aficionats radicals i cinc agents d’este cos policial han resultat ferits en incidents registrats durant la matinada d’este dissabte en la zona de Nervión de la ciutat de Sevilla.

 

Anuncios

Segons informava la Policia Nacional en una publicació de Twitter, recollida per ‘Europa Press’, els agents van detindre a estos seguidors i van confiscar «objectes contundents». Per açò, no podran accedir a la Final de la Copa del Rei que tindrà lloc a partir de les 21.00 hores d’esta nit de dissabte en la capital sevillana.

 

Segons recollia el diari esportiu Marca, es tractava d’un enfrontament entre radicals de diversos equips. En esta línia, el diari Las Provincias assenyalava que, segons pareix, la baralla podria haver-se produït entre seguidors del grup ultra del Barça, els ‘Boixos Nois’, i els ultres del Sevilla, ‘los Biris’.

 

En el marc d’esta intervenció, un total de cinc policies nacionals han resultat ferits lleus. Des del cos policial s’ha incidit en què «l’esport és respecte, mai violència».

 

 

Per altre costat, el servei d’Emergències 112 d’Andalusia ha precisat a Europa Press que a les 6.50 hores de la matinada d’este dissabte han rebut un avís per una baralla en el carrer Jesús del Gran Poder. Testimonis dels fets indicaven en la telefonada que eren «seguidors de futbol» motiu pel qual des del centre coordinador es va alertar a la Policia Nacional, Policia Local i al Centre de Coordinació Operativa (Cecop).

 

Cal recordar que la Final de la Copa del Rei, que enfrontarà al Barça i el València, se celebra este dissabte a les 21.00 hores en l’Estadi Benito Villamarín i fins allí acudiran el Rei Felip VI; el president de la Junta, Juanma Moreno, i el ministre de Cultura i Esport en funcions, José Guirao, entre altres personalitats.

Anuncios
Anuncios

Últimes notícies

El Govern assigna 1.300 milions a la Comunitat Valenciana per la dana de 2024 i reforça el finançament autonòmic

L'Executiu aprova 1.300 milions per a la Comunitat Valenciana i 394 milions per a Extremadura per emergències meteorològiques, dins d'un paquet de 12.307 milions per a 2026.

Una startup valenciana d’IA mèdica entra en l’exclusiu programa novaiorqués NYC AI Landing Pad

L'empresa valenciana Quibim, especialitzada en intel·ligència artificial aplicada a la imatge mèdica, ha sigut seleccionada com a única firma espanyola en el programa estratègic d'IA NYC AI International Landing Pad de Nova York.

València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el supera per una dècima

Les màximes es disparen en la Comunitat Valenciana, on València iguala el seu rècord anual de 27,1 graus i Miramar el depassa amb 27,2, entre els valors més alts d'Espanya.

Educació demana als sindicats suspendre la vaga per a reprendre la negociació

La Conselleria d'Educació reclama als sindicats docents que paren la vaga indefinida i tornen a la taula de negociació, defenent que el diàleg és més eficaç sense pressió en els centres.

La Fiscalia recolza que s’investigue de manera indirecta a Mazón per la gestió de la dana

La Fiscalia Provincial de València recolza que el jutjat de Catarroja practique diligències que puguen aportar dades sobre l'actuació de Carlos Mazón en la gestió de la dana, malgrat la seua condició d'aforat.

Pérez Llorca respecta la vaga docent però s’alinea amb l’alumnat que es juga la EBAU

Pérez Llorca diu respectar la vaga indefinida del professorat, però subratlla que la seua prioritat són els quasi 32.000 alumnes de 2n de Batxillerat que es juguen la EBAU en poques setmanes.

El Festival de Cinema d’Alacant celebra els 40 anys de Matador amb una passada especial en 4K

El Festival Internacional de Cinema d'Alacant celebrarà el 40 aniversari de Matador amb una projecció especial en versió remasteritzada en 4K en el teatre Arniches.

El València Basket s’agarra al factor Roig Arena en un quint partit decisiu davant Panathinaikos

El València Basket es juga en el Roig Arena el passe a la seua primera Final Four de l'Eurolliga en un quint partit marcat pel clar domini històric dels equips locals, però amb el recent avís de les sorpreses de 2024.
Anuncios