10.6 C
València
Dijous, 25 desembre, 2025

23 aficionats detinguts i 5 policies ferits en incidents en Sevilla per la Copa del Rei

La Policia Nacional ha detingut a un total de 23 aficionats en Sevilla | Europa Press

 

La Policia Nacional ha detingut a 23 aficionats radicals i cinc agents d’este cos policial han resultat ferits en incidents registrats durant la matinada d’este dissabte en la zona de Nervión de la ciutat de Sevilla.

 

Segons informava la Policia Nacional en una publicació de Twitter, recollida per ‘Europa Press’, els agents van detindre a estos seguidors i van confiscar «objectes contundents». Per açò, no podran accedir a la Final de la Copa del Rei que tindrà lloc a partir de les 21.00 hores d’esta nit de dissabte en la capital sevillana.

 

Segons recollia el diari esportiu Marca, es tractava d’un enfrontament entre radicals de diversos equips. En esta línia, el diari Las Provincias assenyalava que, segons pareix, la baralla podria haver-se produït entre seguidors del grup ultra del Barça, els ‘Boixos Nois’, i els ultres del Sevilla, ‘los Biris’.

 

En el marc d’esta intervenció, un total de cinc policies nacionals han resultat ferits lleus. Des del cos policial s’ha incidit en què «l’esport és respecte, mai violència».

 

 

Per altre costat, el servei d’Emergències 112 d’Andalusia ha precisat a Europa Press que a les 6.50 hores de la matinada d’este dissabte han rebut un avís per una baralla en el carrer Jesús del Gran Poder. Testimonis dels fets indicaven en la telefonada que eren «seguidors de futbol» motiu pel qual des del centre coordinador es va alertar a la Policia Nacional, Policia Local i al Centre de Coordinació Operativa (Cecop).

 

Cal recordar que la Final de la Copa del Rei, que enfrontarà al Barça i el València, se celebra este dissabte a les 21.00 hores en l’Estadi Benito Villamarín i fins allí acudiran el Rei Felip VI; el president de la Junta, Juanma Moreno, i el ministre de Cultura i Esport en funcions, José Guirao, entre altres personalitats.

Últimes notícies

Els bombers demanen activar la Situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Els bombers del consorci provincial han sol·licitat activar la Situació 0 per la neu a l'interior nord. Emergències manté alerta groga amb acumulacions de fins a 8 cm a partir de 700 metres fins a les 20 hores.

Neu a l’interior nord de Castelló per Nadal, amb termòmetres sota zero

Nevades generalitzades per damunt de 700 metres als Ports, Alt Maestrat i La Tinença, amb mínimes de fins a -3,5 °C i avís groc per acumulacions.

València ha acollit 135 rodatges en 2025 i s’ha consolidat com a plató

València ha acollit 135 rodatges en 2025 després d'atendre 265 projectes. El volum de filmacions ha reforçat la seua projecció turística i cultural i ja hi ha dos noves produccions confirmades per a l'any vinent.

El pare d’Alcaraz defén la seua postura després de la ruptura amb Ferrero: ‘Cada un és lliure d’opinar amb el que sàpia’

El pare de Carlos Alcaraz va defendre la seua postura després de la ruptura amb Juan Carlos Ferrero i va evitar explicar els motius. Ferrero es va dir 'dolgut' però obert a tornar.

Els bombers demanen activar la situació 0 per nevades als Ports i Alt Maestrat

Dos dotacions del Consorci i tres unitats de bombers forestals amb llevaneus treballen a l'interior nord, amb alerta groga entre les 10 i les 20 hores.

El PSPV urgix a Feijóo a entregar a la jutgessa la conversa íntegra amb Mazón per la dana

El PSPV ha exigit a Alberto Núñez Feijóo que entregue a la jutgessa de la causa per la dana del 29 d'octubre la conversa completa que va mantindre amb Carlos Mazón. Denuncien que el líder del PP només ha remés els missatges rebuts i l'acusen d'opacitat i de faltar al respecte a les víctimes.

Vega Gimeno subratlla l’impacte del Roig Arena i el definix com a punt d’inflexió per a Espanya

La jugadora de 3x3 Vega Gimeno situa al Roig Arena com a motor esportiu i cultural. Destaca el seu aforament i l'oportunitat que brinda al bàsquet femení i al 3x3.

Andreas Almgren tornarà al 10k València a la recerca d’un altre rècord

El plusmarquista europeu de 5.000 metres ha confirmat que correrà l'11 de gener el 10k València Ibercaja. Arriba després de fer història en l'última edició amb 26:53.