Tres ferits en un xoc de cotxes en la CV-810 a l’altura de Tibi

Hospital Verge dels Lliris d'Alcoi

L’Hospital Verge dels Lliris, en Alcoi, a on han sigut traslladats els tres ferits | CCMA

 

Este diumenge de nit, a les 22.00 hores, s’ha produït un accident entre dos cotxes en la carretera comarcal CV-810 –en el km 1– en el terme municipal de Tibi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant). Segons fonts del Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), han intervingut una ambulància de Suport Vital Bàsic i una altra del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

Els agents mèdics han atés a tres ferits que, posteriorment, els tres han sigut traslladats a l’Hospital Verge dels Lliris d’Alcoi. Els accidentats són tres jóvens, d’entre 20 i 30 anys. En concret, l’atenció que han necessitat ha sigut per traumatisme en la pelvis i l’abdomen –una xica de 32 anys– dolor cervical i ansietat –una altra xica, però de 23 anys– i policontusions –un xic, de 30 anys.

 

Tal com ha avançat el diari ‘Información’, les causes de l’accident poden haver sigut un avançament indegut per part del xic, que conduïa un Honda Civic, i hauria xocat contra el Kia que ocupaven les dos xiques. De moment, no se saben més detalls de com evolucionen.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Juny negre a les carreteres: 14 morts a la Comunitat Valenciana, huit més que fa un any

La Comunitat Valenciana ha registrat 14 morts en accidents de trànsit en juny, huit més que el 2025, dins d’un balanç estatal amb 142 víctimes mortals, la xifra més alta per a este mes des de 2010.

Pressions a l’alcalde d’Alacant perquè dimitisca pel pis VPP de Rocío Gómez a Les Naus

L’exregidor d’Hisenda d’Alacant ha admés en Les Corts que sabia des de juliol de 2024 que l’exedil d’Urbanisme Rocío Gómez tenia un pis VPP a Les Naus. Compromís demana la dimissió immediata de l’alcalde Luis Barcala i el PSPV reclama una compareixença urgent.

Un exregidor del PP assegura que Rocío Gómez li va dir en 2024 que tenia un pis VPP a Les Naus

L’exregidor d’Hisenda d’Alacant, Antonio Gallego, ha declarat en Les Corts que Rocío Gómez li va comunicar abans d’un ple de juliol de 2024 que tenia un pis VPP a Les Naus. Compromís demana la dimissió immediata de l’alcalde Luis Barcala i el PSPV exigeix una compareixença urgent.

Pressió política a Alacant per un pis de protecció pública de l’exedil Rocío Gómez

L’exregidor Antonio Gallego assegura en Les Corts que va saber en 2024 que Rocío Gómez tenia un pis VPP a Les Naus. Compromís i PSPV reclamen ara explicacions urgents i la dimissió de l’alcalde Luis Barcala.

Pavón i Bellido carreguen contra Barcala pel cas de les vivendes de protecció de Les Naus

Miguel Pavón i Natxo Bellido han responsabilitzat el govern de Luis Barcala de l’escàndal en l’adjudicació de vivendes de protecció pública a Les Naus, en la primera sessió de la comissió d’investigació de Les Corts sobre este cas.

Santi Cazorla penja les botes després de 23 anys al futbol professional

Santi Cazorla, capità i símbol del Real Oviedo i mite del Villarreal, ha confirmat la seua retirada als 41 anys després de 23 temporades al futbol professional.

Lliure amb càrrecs el conductor begut que ha ferit greu una motorista en pràctiques i ha fugit a El Campello

Un home de 32 anys ha ferit de gravetat una alumna d’autoescola que feia pràctiques de moto a El Campello i ha fugit. Quadruplicava la taxa d’alcohol i ha quedat en llibertat amb càrrecs a l’espera de juí.

La campanya l’Espera Infinita denuncia el deteriorament de Rodalia a la província de València

El president provincial del PP de València, Vicent Mompó, ha llançat a Gandia la campanya l'Espera Infinita per a denunciar retards, cancel·lacions i averies constants a les línies de Rodalia, que considera un abandó del Govern central.