Tres ferits en un xoc de cotxes en la CV-810 a l’altura de Tibi

Hospital Verge dels Lliris d'Alcoi

L’Hospital Verge dels Lliris, en Alcoi, a on han sigut traslladats els tres ferits | CCMA

 

Este diumenge de nit, a les 22.00 hores, s’ha produït un accident entre dos cotxes en la carretera comarcal CV-810 –en el km 1– en el terme municipal de Tibi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant). Segons fonts del Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), han intervingut una ambulància de Suport Vital Bàsic i una altra del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

Els agents mèdics han atés a tres ferits que, posteriorment, els tres han sigut traslladats a l’Hospital Verge dels Lliris d’Alcoi. Els accidentats són tres jóvens, d’entre 20 i 30 anys. En concret, l’atenció que han necessitat ha sigut per traumatisme en la pelvis i l’abdomen –una xica de 32 anys– dolor cervical i ansietat –una altra xica, però de 23 anys– i policontusions –un xic, de 30 anys.

 

Tal com ha avançat el diari ‘Información’, les causes de l’accident poden haver sigut un avançament indegut per part del xic, que conduïa un Honda Civic, i hauria xocat contra el Kia que ocupaven les dos xiques. De moment, no se saben més detalls de com evolucionen.

 

També pots llegir…

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive
Anuncios

Últimes notícies

Mónica Oltra alerta de democràcies indefenses davant el poder econòmic i prepara el seu retorn a l’alcaldia de València

Mónica Oltra denuncia que les democràcies estan cada vegada més indefenses enfront del poder econòmic i defén el seu retorn a la política local malgrat afrontar un juí pendent.

Detingudes 42 persones a València per 46 estafes del fill en dificultats

La Policia Nacional ha arrestat a València a 42 persones acusades de 46 estafes del fill en dificultats en tota Espanya, amb un botí de 221.477 euros i part dels diners ja bloquejats.

Envellir bé: l’experta que reclama prioritzar la qualitat de vida sobre viure més anys

La catedràtica Consuelo Borrás defén que l'objectiu de l'envelliment no és només sumar anys, sinó arribar a la vellesa amb autonomia mitjançant hàbits saludables i exercici físic.

L’AIReF preveu que la Comunitat Valenciana incomplisca la regla de gasto en 2025 i 2026

L'AIReF calcula que el gasto computable de la Comunitat Valenciana superarà els límits nacionals en 2025 i 2026 i avisa d'un dèficit del 1,9% del PIB en 2026.

El Govern ordena retirar l’escut feixista croat del panteó de Luburić a Carcaixent

El Govern inclou el panteó de Vjekoslav Luburić a Carcaixent en el catàleg de símbols contraris a la Memòria Democràtica i ordena retirar l'escut Ustaša i afegir panells explicatius sobre els seus crims.

Dansa València porta la dansa contemporània a L’Albufera i estrena una versió de Les filles de Bernarda Alba

Dansa València trau la creació contemporània al parc natural de L'Albufera amb peces site-specific i estrena una lectura actual de Les filles de Bernarda Alba, a més de noves propostes en La Mutant i el TEM.

La jutgessa que investiga la DANA de València cita com a testimoni a l’excap d’informatius d’À Punt

La magistrada que investiga la gestió de la DANA a València del 29 d'octubre de 2024 crida a declarar com a testimoni al llavors cap d'informatius d'À Punt i incorpora nous vídeos a la causa.

Les víctimes de la dana demanen a Bolaños més mitjans judicials i revisar els aforaments

Tres associacions de víctimes de la dana reclamen a Félix Bolaños més recursos per al jutjat de Catarroja, una justícia sense interferències polítiques i revisar l'ús dels aforaments.