Tres ferits en un xoc de cotxes en la CV-810 a l’altura de Tibi

Hospital Verge dels Lliris d'Alcoi

L’Hospital Verge dels Lliris, en Alcoi, a on han sigut traslladats els tres ferits | CCMA

 

Este diumenge de nit, a les 22.00 hores, s’ha produït un accident entre dos cotxes en la carretera comarcal CV-810 –en el km 1– en el terme municipal de Tibi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant). Segons fonts del Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), han intervingut una ambulància de Suport Vital Bàsic i una altra del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

Els agents mèdics han atés a tres ferits que, posteriorment, els tres han sigut traslladats a l’Hospital Verge dels Lliris d’Alcoi. Els accidentats són tres jóvens, d’entre 20 i 30 anys. En concret, l’atenció que han necessitat ha sigut per traumatisme en la pelvis i l’abdomen –una xica de 32 anys– dolor cervical i ansietat –una altra xica, però de 23 anys– i policontusions –un xic, de 30 anys.

 

Tal com ha avançat el diari ‘Información’, les causes de l’accident poden haver sigut un avançament indegut per part del xic, que conduïa un Honda Civic, i hauria xocat contra el Kia que ocupaven les dos xiques. De moment, no se saben més detalls de com evolucionen.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Set autors espanyols, entre ells la valenciana Laura Pérez, opten als Premis Eisner 2026

Set creadors espanyols, amb la il·lustradora valenciana Laura Pérez com un dels noms destacats, figuren entre els nominats als Premis Eisner 2026 en diverses de les seues categories.

Olasagasti apel·la a l’empenyiment de l’afició del Llevant per a aconseguir la permanència davant el Mallorca

Jon Ander Olasagasti subratlla que el suport de l'afició del Llevant serà clau enfront del Mallorca, rival directe per la permanència, després de l'impuls que va suposar guanyar a Vigo.

La Comunitat Valenciana usarà detectors de radiofreqüència en la pròxima PAU per a frenar el frau

La Comunitat Valenciana implantarà en la pròxima PAU detectors de radiofreqüència per a localitzar dispositius electrònics ocults i exigirà mòbils totalment apagats i sense rellotges a l'aula.

Greu un home atropellat pel tramvia després de caure a la via a Alacant

Un home de 48 anys ha resultat ferit greu en caure de manera accidental a la via del tramvia a Alacant i ser atropellat per un comboi de la línia 2, la qual cosa va obligar a interrompre el servici durant 20 minutos.

El Centre del Carme reivindica a 60 artistes marcats per la dana en la mostra Genealogies del territori

El Centre del Carme presenta l'exposició Genealogies del territori, amb obres de 60 artistes afectats per la dana, que reflexionen sobre el territori, la memòria i la petjada de l'aigua.

Educació cita als sindicats el dilluns per a reprendre la negociació en plena vaga del professorat

La Conselleria d'Educació convoca als sindicats docents el dilluns a les 16 hores per a la segona reunió de la Taula sectorial des de l'inici de la vaga indefinida, després d'una proposta considerada insuficient per les organitzacions sindicals.

El Consell acusa a Arcadi España d’ignorar la carta de Pérez Llorca sobre finançament

El conseller José Antonio Rovira retrau al ministre Arcadi España que no haja respost a la carta enviada per Juanfran Pérez Llorca el 30 de març i dubte que el Govern aprove un nou model de finançament autonòmic.

Vox acusa a la Generalitat de falta de lideratge en la gestió de la dana de 2024

Vox sosté en les seues conclusions a la comissió d'investigació de Les Corts que la gestió de la dana de 2024 va evidenciar greus carències de lideratge i coordinació per part de la Generalitat i del Govern central.