Tres ferits en un xoc de cotxes en la CV-810 a l’altura de Tibi

Hospital Verge dels Lliris d'Alcoi

L’Hospital Verge dels Lliris, en Alcoi, a on han sigut traslladats els tres ferits | CCMA

 

Este diumenge de nit, a les 22.00 hores, s’ha produït un accident entre dos cotxes en la carretera comarcal CV-810 –en el km 1– en el terme municipal de Tibi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant). Segons fonts del Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), han intervingut una ambulància de Suport Vital Bàsic i una altra del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

Els agents mèdics han atés a tres ferits que, posteriorment, els tres han sigut traslladats a l’Hospital Verge dels Lliris d’Alcoi. Els accidentats són tres jóvens, d’entre 20 i 30 anys. En concret, l’atenció que han necessitat ha sigut per traumatisme en la pelvis i l’abdomen –una xica de 32 anys– dolor cervical i ansietat –una altra xica, però de 23 anys– i policontusions –un xic, de 30 anys.

 

Tal com ha avançat el diari ‘Información’, les causes de l’accident poden haver sigut un avançament indegut per part del xic, que conduïa un Honda Civic, i hauria xocat contra el Kia que ocupaven les dos xiques. De moment, no se saben més detalls de com evolucionen.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

On farà més calor hui a la Comunitat Valenciana: fins a 40 °C en zones de València i Alacant

La Comunitat Valenciana viurà este dimarts una jornada molt calorosa, amb cels poc nuvolosos i màximes que poden superar els 40 graus al prelitoral de València i punts d’Alacant.

Un golàs de Sucic trenca la remuntada de l’Elx en un Martínez Valero d’aniversari

La Real Sociedad ha sumat la primera victòria fora de casa amb un gol de Luka Sucic en el minut 89, que ha fet inútil la gran remuntada de l’Elx, en una nit marcada també pel 50 aniversari del Martínez Valero.

Mig centenari del Martínez Valero: homenatges, records i focs artificials a Elx

L’Elche CF ha celebrat abans del partit contra la Real Sociedad els 50 anys de la inauguració del Martínez Valero, amb reconeixements a jugadors històrics, al primer ‘speaker’ i un castell de focs artificials.

El Villarreal busca trencar la seua ansietat en el debut de Champions a Dortmund

Iñigo Pérez i Santi Comesaña reivindiquen un Villarreal més fort mentalment per a iniciar la Champions a Dortmund, després d’un mal any europeu i un inici negatiu en LaLiga.

Comesaña confia a Dortmund per curar els errors del passat

Santi Comesaña assegura que el Villarreal ha aprés dels errors de la passada Champions i confia a guanyar en el camp del Borussia Dortmund per trencar l’ansietat que arrossega també en LaLiga.

Iñigo Pérez demana al Villarreal que oblide les últimes derrotes abans de visitar el Borussia Dortmund

Iñigo Pérez ha reclamat als seus jugadors que es centren en el debut en la Champions davant el Borussia Dortmund i s’obliden de la mala temporada europea passada i de la derrota contra el Deportivo de La Coruña. Foyth i Romero són baixa per lesió per al partit a Alemanya.

Les temperatures freguen els 40 graus a València en la vigília de l’avís taronja

Les màximes han arribat hui als 39,3 graus a Xàtiva i Pego, en la vigília de l’avís taronja d’Aemet per temperatures de fins a 40 graus en el litoral i l’interior sud de la província de València.

Compromís demana que Sagunt compre la casa natalícia de Joaquín Rodrigo com a espai cultural

Compromís ha proposat a l’Ajuntament de Sagunt adquirir la casa natalícia del compositor Joaquín Rodrigo, actualment en venda, per a incorporar-la al patrimoni municipal i destinar-la a ús cultural i turístic.