20.8 C
València
Dijous, 5 febrer, 2026

Tres ferits en un xoc de cotxes en la CV-810 a l’altura de Tibi

Hospital Verge dels Lliris d'Alcoi

L’Hospital Verge dels Lliris, en Alcoi, a on han sigut traslladats els tres ferits | CCMA

 

Este diumenge de nit, a les 22.00 hores, s’ha produït un accident entre dos cotxes en la carretera comarcal CV-810 –en el km 1– en el terme municipal de Tibi, en la comarca de l’Alcoià (Alacant). Segons fonts del Centre d’Informació i de Coordinació d’Urgències de la Generalitat Valenciana (CICU), han intervingut una ambulància de Suport Vital Bàsic i una altra del Servici d’Atenció Mèdica Urgent (SAMU).

 

Els agents mèdics han atés a tres ferits que, posteriorment, els tres han sigut traslladats a l’Hospital Verge dels Lliris d’Alcoi. Els accidentats són tres jóvens, d’entre 20 i 30 anys. En concret, l’atenció que han necessitat ha sigut per traumatisme en la pelvis i l’abdomen –una xica de 32 anys– dolor cervical i ansietat –una altra xica, però de 23 anys– i policontusions –un xic, de 30 anys.

 

Tal com ha avançat el diari ‘Información’, les causes de l’accident poden haver sigut un avançament indegut per part del xic, que conduïa un Honda Civic, i hauria xocat contra el Kia que ocupaven les dos xiques. De moment, no se saben més detalls de com evolucionen.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Evenepoel guanya la crono i firma la seua victòria 70; Girmay seguix líder

Remco Evenepoel es va imposar amb 20.12 en la contrarellotge de 17,5 km entre Carlet i Alginet en una jornada marcada pel vent. L'organització va neutralitzar els temps per a la general i Biniam Girmay va mantindre el lideratge.

Igualtat farà seguiment del cas de transfòbia institucional denunciat en un centre de salut de Gandia

Igualtat ha pres nota i seguirà el cas d'una dona que va denunciar transfòbia institucional en un centre de salut de Gandia. L'Ajuntament tramita la queixa en Orienta.

El vent causa incidències en Rodalia València i Metrovalencia

Les ratxes de vent han provocat un tall en la C1 entre Silla i Cullera per la caiguda d'un arbre i demores en Metrovalencia per plàstics en la catenària. Part de les incidències ja s'ha resolt i es treballa per a restablir la circulació en el tram afectat.

El vent causa corts i retards en Rodalia i Metrovalencia

Les ratxes de vent en la Comunitat Valenciana han provocat incidències en el transport: interrupció entre Silla i Cullera en la C1 i retards en Metrovalencia ja resolts.

El PSPV porta a la Fiscalia l’adjudicació de vivendes públiques a Alacant i demana una comissió en Les Corts

El PSPV-PSOE ha presentat una denúncia per l'adjudicació de vivendes públiques a Alacant i sol·licitarà una comissió d'investigació en Les Corts. El partit assenyala assignacions a càrrecs, familiars i tècnics, revendes per damunt de 400.000 euros i canvis normatius que van ampliar el concepte de família vulnerable.

Morant, davant accions legals de Gómez per injúries: continuaré defenent als valencians

Diana Morant ha respost a l'anunci d'accions legals per injúries de Marciano Gómez assegurant que continuarà defenent els drets dels valencians. La líder del PSPV-PSOE exigix investigar les presumptes irregularitats vinculades a Ribera Salut i critica la falta de reacció del Consell.

La consellera d’Educació tendirà la mà als sindicats per a pactar el màxim de millores

Carmen Ortí es compromet a escoltar les organitzacions i activa una taula de negociació que arranca el 10 de febrer, amb focus en millores per al professorat.

El Govern recorrerà la Llei d’Acompanyament valenciana per retallades en drets LGTBI

El Govern ha anunciat que presentarà abans que acabe febrer un recurs contra la Llei d'Acompanyament del Consell per restringir drets LGTBI. Entitats i Diana Morant han recolzat el pas i l'han descrit com un escut per al col·lectiu