Localitzen al tercer lladre emmascarat que va atracar una cafeteria de Benidorm

Atracadors Benidorm disfressats màscara

Una de les carasses que usaven els atracadors per a fer l’atracament | Policia Nacional

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Benidorm (la Marina Baixa, Alacant) als autors que –presumptament– van participar en un atracament en una cafeteria en la que van usar guants, caputxes, carasses i una arma elèctrica de classe ‘Tàser’ per a furtar la recaptació de la caixa.

 

Tot va passar el 7 d’abril de vesprada, quan tres encaputxats –amb guants i carasses de pallasso– van entrar a una cafeteria de Benidorm per a furtar la caixa del dia. Com que els treballadors es van resistir,  un dels atracadors va traure una pistola elèctrica i la va disparar contra un dels empleats.

 

A pesar de l’agressió, els treballadors van retindre a un dels lladres mentres venia la policia, a la que van avisar només van començar els fets. Gràcies a això, la policia va detindre a un dels autors i va començar les investigacions per a trobar als altres dos còmplices, gràcies a les declaracions dels testimonis i als vídeos de les càmeres de seguretat.

 

Al cap de pocs dies, els agents van identifcar un altre dels lladres, però el tercer no havien pogut localitzar-lo fins ara. A primera hora del dilluns passat, agents de la Brigada de Policia Judicial de Benidorm van conseguir la detenció del tercer implicat i el van posar a disposició del Jutjat d’Instrucció número 3 de Benidorm.

Últimes notícies

Set mitjans aeris lluiten contra un incendi forestal a Forcall (Castelló)

Els serveis d’extinció treballen en un incendi forestal declarat a Forcall, als Ports, amb set mitjans aeris i nombrosos efectius terrestres desplegats a la zona.

Acte solidari a Silla per recordar les víctimes de la dana amb música i reconeixements

Silla ha acollit el primer gran acte solidari de la Red Estatal de Apoyo a No Olvidar la Dana, amb actuacions artístiques, càrrecs institucionals i reconeixements a víctimes, voluntariat i entitats. La xarxa, que agrupa 125 organitzacions, ha anunciat que este és el primer pas d’una nova etapa de treball continuat.

L’Hydra HM Hospitales s’imposa en la regata llarga ORC A2 del Trofeu SM la Reina 2026

L’Hydra HM Hospitales ha conquerit la prova Offshore ORC A2 del XXVII Trofeu SM la Reina - XXXVIII Copa Almirante Marcial Sánchez-Barcaíztegui després de completar les 162 milles fins a Eivissa i tornar a València en 30:44:55 temps compensat. El Ziving i l’M10, tots dos del RCN València, han completat el podi abans de l’inici de les proves costaneres Inshore.

Gustavo Dudamel ajorna els concerts de juliol a València i Alacant pel terratrémol a Veneçuela

Gustavo Dudamel ha ajornat els concerts previstos al juliol a València, Alacant i altres ciutats dEspanya amb la Orquesta Sinfónica Nacional Juvenil de Venezuela arran del greu terratrémol que ha colpejat el seu país. El Palau de la Música i Ibermúsica han expressat la seua solidaritat i han anunciat que treballen per reprogramar la gira quan siga possible.

Morant promet demanar perdó a les víctimes de la dana si arriba a la Presidència

Diana Morant assegura que, si és presidenta de la Generalitat, demanarà perdó a les víctimes de la dana i les rebrà al Palau. La líder del PSPV acusa el Govern actual de faltar al respecte a les famílies afectades.

Anselmi aposta per un Elx valent que pense sempre en guanyar

El nou entrenador de l Elx, Martín Anselmi, ha explicat que vol un equip valent, agressiu i protagonista, centrat en pensar a guanyar i mantindre la identitat de joc actual.

Un ciberpederasta enganya més de 20 menors durant una dècada fins a ser detingut a Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut a Alacant un ciberdepredador sexual en sèrie acusat de 36 delictes contra la llibertat sexual de més de vint menors de 16 anys al llarg d’una dècada, amb més de 200 dispositius d’emmagatzematge intervinguts.

Sis detinguts per una trentena de robatoris en gasolineres, comerços i vivendes a València i Alacant

La Guàrdia Civil ha detingut sis persones vinculades a una trentena de robatoris amb força en gasolineres, comerços i vivendes a les províncies de València i Alacant, i quatre d'elles han ingressat en presó.