12.2 C
València
Divendres, 20 febrer, 2026

Localitzen al tercer lladre emmascarat que va atracar una cafeteria de Benidorm

Atracadors Benidorm disfressats màscara

Una de les carasses que usaven els atracadors per a fer l’atracament | Policia Nacional

 

Agents de la Policia Nacional han detingut en Benidorm (la Marina Baixa, Alacant) als autors que –presumptament– van participar en un atracament en una cafeteria en la que van usar guants, caputxes, carasses i una arma elèctrica de classe ‘Tàser’ per a furtar la recaptació de la caixa.

 

Tot va passar el 7 d’abril de vesprada, quan tres encaputxats –amb guants i carasses de pallasso– van entrar a una cafeteria de Benidorm per a furtar la caixa del dia. Com que els treballadors es van resistir,  un dels atracadors va traure una pistola elèctrica i la va disparar contra un dels empleats.

 

A pesar de l’agressió, els treballadors van retindre a un dels lladres mentres venia la policia, a la que van avisar només van començar els fets. Gràcies a això, la policia va detindre a un dels autors i va començar les investigacions per a trobar als altres dos còmplices, gràcies a les declaracions dels testimonis i als vídeos de les càmeres de seguretat.

 

Al cap de pocs dies, els agents van identifcar un altre dels lladres, però el tercer no havien pogut localitzar-lo fins ara. A primera hora del dilluns passat, agents de la Brigada de Policia Judicial de Benidorm van conseguir la detenció del tercer implicat i el van posar a disposició del Jutjat d’Instrucció número 3 de Benidorm.

Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Metges marxen a València per a exigir un marc que dignifique la professió

Metges de la Comunitat Valenciana recorren el centre de València per a reclamar un marc normatiu que regule de manera justa les jornades i limite la sobrecàrrega. La protesta s'emmarca en una vaga que va arrancar el dilluns i es repetirà una setmana al mes fins a juny.

La Copa del Rei estrena les grans nits del Roig Arena: graderies quasi plenes i un ‘búnquer’ VIP

La 90a Copa del Rei ACB va estrenar el Roig Arena amb ambient de gran cita, llotges VIP a ple rendiment i xou previ abans del València Basket-Asisa Joventut. El recinte, amb aforament de 15.600 i 1.700 m² de pantalles, aspira a batre el seu propi rècord de públic durant el torneig.

Simón defén que el sistema sanitari espanyol és sostenible però ha de repensar-se

Fernando Simón va sostindre en el Congrés de Virologia que el sistema sanitari espanyol és sostenible, però necessita replantejar-se per a reforçar pediatria i geriatria. També va destacar avanços i riscos en salut pública i la preparació enfront de futures amenaces.

La cibercriminalidad creix un 18,01% en la Comunitat Valenciana i la delinqüència convencional a penes varia

Interior xifra una alça del 18,01% en els delictes informàtics, fins a 55.181, mentres la criminalitat convencional suma un 0,4% i baixen els homicidis consumats.

La Copa del Rei va estrenar les grans cites del Roig Arena: graderies plenes i búnquer VIP

La 90a Copa del Rei va inaugurar el Roig Arena com a gran seu amb una estampa de quasi ple, llotges a ple rendiment i un xou previ de dansa urbana i música. El recinte va activar la seua exclusiva zona búnquer i va posar el focus en el seu espectacular desplegament audiovisual.

Centenars d’aficionats estrenen la Copa en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

Centenars de seguidors van donar el tret d'eixida a la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena, amb música, concursos i colors de totes les aficions.

La Guàrdia Civil registra a València la vivenda del detingut pel doble crim de Xilxes

La Guàrdia Civil ha iniciat el registre de la vivenda a València del detingut pel doble crim de Xilxes, amb el sospitós present. La causa està sota secret i l'home passarà el divendres a disposició judicial.

Centenars d’aficionats obrin la Copa del Rei en la fan zone del Roig Arena i tinyen València

La fan zone al costat del Roig Arena es va convertir en l'epicentre de l'arrancada de la Copa, amb concerts, concursos i les primeres marees de colors. Les aficions de Joventut i València Basket van marcar el ritme en un ambient ja compartit per seguidors d'Unicaja, Reial Madrid i altres clubs