Els 4 èxits de l’hivern de Primark que desitjaràs tindre sí o sí i no eixiràs de casa

 

Una publicación compartida de Primark (@primark) el

 

Primark és capaç de sorprendre a tots els seus clients amb els millors dissenys d'autèntica tendència i alhora deixar sense paraules amb els més originals complements. Açò succeïx amb els pijames, roba de llit, decoració i utensilis per a la llar dels personatges més famosos tant de pel·lícules Disney com a animals d'allò més entranyables. Açò és just el que volen els fans de Primark, productes cridaners i molt exclusius que solament troben en este establiment i que a més tinguen un preu mínim.

  

  

Esta és la premissa amb la qual la signatura 'low-cost' ha llançat els seus dissenys més confortables per a este hivern i que fan desitjar no moure's de casa. I és que Primark ha llançat o té previst posar a la venda grans idees on els animals fantàstics i dibuixos animats són els protagonistes.

 

Últimes notícies

Els arrossers valencians avisen que la seua faena ja no és rendible per l’alça dels costos

El sector arrosser valencià denuncia que el preu en origen és un 35 % inferior als costos de producció i alerta que molts llauradors es plantegen deixar de sembrar si no s’aturen les importacions massives i no es revisen les clàusules de salvaguarda europees.

El cap de bombers forestals de Buñol qüestiona que els apartaren de mesurar el barranc del Poyo en plena DANA

El responsable de la unitat de bombers forestals de Buñol ha declarat que li va estranyar que els ordenaren deixar de controlar el cabal del barranc del Poyo hores abans de la tragèdia de la DANA, mentre un altre bomber d'Alzira ha relatat que va començar rescats per iniciativa pròpia.

Retiren quilòmetres de peixos morts al Magre després d’un possible abocament tòxic

La CHJ ha iniciat la retirada de milers de peixos morts al riu Magre, en un tram d’uns deu quilòmetres entre Montroy i Llombai-Alfarp, després d’un possible abocament relacionat amb l’incendi d’una nau industrial a Montserrat.

El PSPV demana a Antifrau una investigació equanime sobre l’ajuda a UGT

El PSPV veu bé que l’Agència Antifrau investigue la subvenció de 80.000 euros al congrés confederal d’UGT de 2021 a València, però reclama equanimitat i que el president Pérez Llorca col·labore igual en els assumptes que afecten la seua parella.

Quinze anys d’Amazon a Espanya: 25.000 milions invertits i més de 30.000 treballadors

Amazon complix quinze anys a Espanya amb una inversió acumulada de 25.000 milions d’euros, més de 30.000 empleats i una forta aposta logística i de centres de dades que arriba també a Paterna.

Braulio Vázquez deixa Osasuna i aposta pel repte del València CF

Braulio Vázquez s’ha acomiadat d’Osasuna després de nou anys com a director esportiu i ha explicat que el seu fitxatge pel València CF era, per a ell, ‘ara o mai’. José Antonio Prieto ‘Cata’ assumirà la direcció esportiva del club navarrés.

Les 35 hores s’acosten als funcionaris de la Generalitat després d’un acord unànime

La mesa sectorial de la Administració de la Generalitat ha aprovat per unanimitat l’acord amb els sindicats que dona cobertura jurídica completa a la jornada de 35 hores setmanals per a més de 21.200 empleats públics. El pacte fixa el camí per a la seua implantació a partir de l’1 de gener de 2027, pendent encara de la ratificació del Consell.

Arcadi España reclama deixar la crispació per a pactar un finançament autonòmic històric

El ministre d’Hisenda, Arcadi España, insta els partits a aparcar la crispació i negociar al Congrés el nou model de finançament autonòmic, que qualifica d’oportunitat històrica, clau per a territoris com la Comunitat Valenciana i Múrcia.