Demanen 46 anys de presó per a Antonio, l’assassí del Grau

Un agressor, en una imatge d’arxiu | Youtube

 

Demanen 46 anys de presó per a Antonio Tellado Gutiérrez –l»assassí del Grau’– per trencament de condemna, violació de domicili, assassinat en grau de temptativa, agressió sexual, amenaces, assassinat i lesions psíquiques. Per estos delictes se l’haurà de jutjar en un juí que encara no ha estat fixat. De moment, a l’agressor ja se l’ha condemnat este mes a 22 anys de presó per segrest, agressió sexual, maltracte i gravació de la seua ex. 

 

Els fets es remunten al març del 2018, quan Antonio va anar a casa la seua exparella per a agredir-la a ella i a la seua filla. Segons avança ‘Mediterráneo’, en l’escrit del fiscal consta que el 18 de gener la dona va pensar en denunciar a Antonio, però no ho va fer per por. El 26 de març va fer la denúncia en la Policia Nacional i va ser en eixe moment que els agents van determinar risc «extrem» i la van ingressar en una casa d’acollida.

 

Després de la denúncia, Antonio va intentar localitzar-la per a «escarmentar-la». Va ser el 27 quan li va enviar missatges amenaçant-la a ella i al fill menut d’ella. Com no la va localitzar, va anar a la casa familiar de la dona –en el Camí de la Morera del Grau de Castelló– i, entrant sense permís, va ferir a la filla. Després, la va obligar a despullar-se i, tocant-li un pit, la va amenaçar de tallar-li «les mamelles».

 

Mentres la xica es despullava, el seu iaio va vore a Antonio i van començar a barallar-se. El condemnat va apunyalar a l’exsogre fins que va caure estés. Una volta en terra, Antonio es va posar damunt d’ell i continuà clavant-li el ganivet en el pulmó i el cor fins a matar-lo. Este crim, que va commocionar Castelló l’any passat, es va produir per part d’un home, Antonio Tellado, que ja comptava amb una condemna l’any 1996 per homicidi i un altre d’homicidi frustat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

València llança una campanya per a frenar la sobrepoblació de coloms i recorda les multes per donar-los menjar

L'Ajuntament de València posa en marxa la campanya 'No alimentes el problema' per a demanar a la ciutadania que deixe de donar menjar als coloms i reduir la seua sobrepoblació, que ja ha començat a descendir.

Eder Sarabia anuncia entre llàgrimes que deixa la banqueta de l’Elx

Eder Sarabia comunica entre llàgrimes que no continuarà com a entrenador de l'Elx la pròxima temporada malgrat tindre contracte en vigor, després d'aconseguir un ascens i la permanència en Primera.

Una nova estratègia d’IA aconseguix acurtar fins a un 90% les ressonàncies cerebrals avançades

Dos investigadors de l'Institut de Neurociències han dissenyat una estratègia basada en intel·ligència artificial que acurta fins a un 90% el temps d'unes certes ressonàncies magnètiques cerebrals avançades, mantenint un alt nivell de precisió en les imatges.

Espanya s’enfronta a un episodi de calor extrema pròpia de la canícula estiuenca

Espanya encadena dies de calor excepcional per a maig, amb màximes per damunt de 34 graus, nits tropicals i rècords històrics de temperatura sense una clara data de finalització.

Nova marxa de docents recorre el centre de València i pressiona a Educació en plena vaga indefinida

Milers de docents tornen a manifestar-se pel centre de València fins a la Conselleria d'Educació en el tretzé dia de la vaga indefinida en l'ensenyança pública no universitària.

Es tanca el termini d’al·legacions a l’informe sobre el llop amb fort xoc entre ecologistes i autonomies

Finalitza el termini per a al·legar a l'informe sexennal sobre el llop ibèric amb un pols entre ecologistes, que demanen reforçar la seua protecció, i comunitats llobateres, que qüestionen la seua mal estat de conservació.

Rafa Mir afronta este dijous un juí per agressió sexual amb petició de més de deu anys de presó

El futbolista Rafa Mir serà jutjat este dijous en l'Audiència de València per presumptes delictes d'agressió sexual i lesions, pels quals la Fiscalia sol·licita 10 anys i mig de presó, mentres el seu defensa insistix que les relacions van ser consentides i demana la seua absolució.

Nou detinguts i set investigats durant les festes de Santa Quiteria a Almassora

La Guàrdia Civil deté a nou persones i investiga a altres set en el dispositiu especial de seguretat de les festes de Santa Quiteria a Almassora, amb més d'un centenar de sancions tramitades.