2.4 C
València
Dimecres, 7 gener, 2026

Demanen 46 anys de presó per a Antonio, l’assassí del Grau

Un agressor, en una imatge d’arxiu | Youtube

 

Demanen 46 anys de presó per a Antonio Tellado Gutiérrez –l”assassí del Grau’– per trencament de condemna, violació de domicili, assassinat en grau de temptativa, agressió sexual, amenaces, assassinat i lesions psíquiques. Per estos delictes se l’haurà de jutjar en un juí que encara no ha estat fixat. De moment, a l’agressor ja se l’ha condemnat este mes a 22 anys de presó per segrest, agressió sexual, maltracte i gravació de la seua ex. 

 

Els fets es remunten al març del 2018, quan Antonio va anar a casa la seua exparella per a agredir-la a ella i a la seua filla. Segons avança ‘Mediterráneo’, en l’escrit del fiscal consta que el 18 de gener la dona va pensar en denunciar a Antonio, però no ho va fer per por. El 26 de març va fer la denúncia en la Policia Nacional i va ser en eixe moment que els agents van determinar risc «extrem» i la van ingressar en una casa d’acollida.

 

Després de la denúncia, Antonio va intentar localitzar-la per a «escarmentar-la». Va ser el 27 quan li va enviar missatges amenaçant-la a ella i al fill menut d’ella. Com no la va localitzar, va anar a la casa familiar de la dona –en el Camí de la Morera del Grau de Castelló– i, entrant sense permís, va ferir a la filla. Després, la va obligar a despullar-se i, tocant-li un pit, la va amenaçar de tallar-li «les mamelles».

 

Mentres la xica es despullava, el seu iaio va vore a Antonio i van començar a barallar-se. El condemnat va apunyalar a l’exsogre fins que va caure estés. Una volta en terra, Antonio es va posar damunt d’ell i continuà clavant-li el ganivet en el pulmó i el cor fins a matar-lo. Este crim, que va commocionar Castelló l’any passat, es va produir per part d’un home, Antonio Tellado, que ja comptava amb una condemna l’any 1996 per homicidi i un altre d’homicidi frustat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

La Aemet preveu gelades al costat de la costa i mínimes de fins a -6 a l’interior

La pròxima matinada portarà gelades fins i tot prop del litoral i descensos de fins a -6 en àrees de l'interior. Hi ha avisos grocs per fred i vent.

Set triomfs del Llevant davant l’Espanyol en el Ciutat, l’últim en 2016

El Llevant rep este diumenge a l'Espanyol amb un balanç a casa de set triomfs en quinze dols de Primera. No guanya en el Ciutat des de 2016.

El València només ha perdut una vegada amb l’Elx a Mestalla: 1-2 en la 65-66

El València rebrà este dissabte a l'Elx en la jornada 19 amb un balanç aclaparador a Mestalla: 16 victòries, 7 empats i 1 derrota. L'últim precedent, en 2022, va acabar en empat.

El Vila-real encadena quatre triomfs i un empat en les últimes cinc visites de l’Alabés

L'equip groc rep a l'Alabés en la jornada 19 amb una ratxa en La Ceràmica: quatre victòries i un empat des de 2019, quasi sempre amb marcadors inflats.

El 6.703 del Xiquet repartix el primer premi en 20 localitats de la Comunitat Valenciana

El número 6.703 ha resultat premiat amb el primer premi del sorteig del Xiquet, dotat amb 2 milions per sèrie i 200.000 euros al dècim, amb fort repartiment en la Comunitat Valenciana. El segon i el tercer han quedat més concentrats.

Dos ferits per l’explosió d’un càmping gas en una autocaravana al Campello

Una dona de 66 i un home de 76 han patit cremades després de l'explosió d'un càmping gas en una autocaravana en un càmping del Campello. Van ser atesos en el lloc i traslladats als hospitals d'Alacant i Sant Joan.

Ademuz marca la mínima en la Comunitat Valenciana amb 7 graus sota zero

Ademuz ha registrat -7 graus, la mínima de la Comunitat Valenciana, seguida per Castellfort i Fredes. En el litoral, les capitals han quedat per damunt de zero.

Troben un tercer cos i el casc del vaixell del naufragi d’una família espanyola a Indonèsia

Els equips de rescat van trobar un tercer cos i el casc del KM Putri Sakinah, afonat el 26 de desembre en Komodo amb una família espanyola a bord. Dos menors seguixen desapareguts.