Demanen 46 anys de presó per a Antonio, l’assassí del Grau

Un agressor, en una imatge d’arxiu | Youtube

 

Demanen 46 anys de presó per a Antonio Tellado Gutiérrez –l»assassí del Grau’– per trencament de condemna, violació de domicili, assassinat en grau de temptativa, agressió sexual, amenaces, assassinat i lesions psíquiques. Per estos delictes se l’haurà de jutjar en un juí que encara no ha estat fixat. De moment, a l’agressor ja se l’ha condemnat este mes a 22 anys de presó per segrest, agressió sexual, maltracte i gravació de la seua ex. 

 

Els fets es remunten al març del 2018, quan Antonio va anar a casa la seua exparella per a agredir-la a ella i a la seua filla. Segons avança ‘Mediterráneo’, en l’escrit del fiscal consta que el 18 de gener la dona va pensar en denunciar a Antonio, però no ho va fer per por. El 26 de març va fer la denúncia en la Policia Nacional i va ser en eixe moment que els agents van determinar risc «extrem» i la van ingressar en una casa d’acollida.

 

Després de la denúncia, Antonio va intentar localitzar-la per a «escarmentar-la». Va ser el 27 quan li va enviar missatges amenaçant-la a ella i al fill menut d’ella. Com no la va localitzar, va anar a la casa familiar de la dona –en el Camí de la Morera del Grau de Castelló– i, entrant sense permís, va ferir a la filla. Després, la va obligar a despullar-se i, tocant-li un pit, la va amenaçar de tallar-li «les mamelles».

 

Mentres la xica es despullava, el seu iaio va vore a Antonio i van començar a barallar-se. El condemnat va apunyalar a l’exsogre fins que va caure estés. Una volta en terra, Antonio es va posar damunt d’ell i continuà clavant-li el ganivet en el pulmó i el cor fins a matar-lo. Este crim, que va commocionar Castelló l’any passat, es va produir per part d’un home, Antonio Tellado, que ja comptava amb una condemna l’any 1996 per homicidi i un altre d’homicidi frustat.

 

També pots llegir…

Últimes notícies

Un estudi de la UPV alerta que els rius d’Espanya i Bulgària són els que pitjor qualitat tenen a Europa

Un estudi liderat per la UPV assenyala que els rius d’Espanya i Bulgària presenten la situació més crítica de qualitat a Europa, mentre que Eslovènia és l’únic país alineat amb els objectius ambientals de 2030.

Un incendi crema l’exterior d’una nau de residus de cablejat a Silla

Un incendi declarat de matinada ha afectat l’exterior d’una nau de tractament de residus de cablejat a Silla. El foc ja s’ha apagat i una dotació de bombers continua a la zona de manera preventiva.

Detinguda a Torrent per enganyar amistats amb falses inversions en borsa

Una dona de 51 anys de Torrent ha estafat més d’1,3 milions d’euros a nou amistats amb falses inversions en borsa utilitzant un esquema Ponzi i documents falsificats.

Un estudi amb carronyers vincula el ‘gos no menja gos’ a l’evitació de malalties

Una investigació en el parc natural d’El Hondo mostra que molts vertebrats carronyers eviten menjar espècies massa pròximes per a reduir el risc d’infeccions.

El MICOF tornarà a les urnes el 4 d’octubre amb tres candidats i reclam de més transparència

El Col·legi de Farmacèutics de València repetirà les eleccions el 4 d’octubre, després d’anul·lar les de maig, amb tres candidatures que coincidixen a demanar auditoria, més transparència i vot telemàtic.

Oratge estable amb nuvolositat baixa i lleu descens de temperatures este diumenge

La Comunitat Valenciana afronta este diumenge una jornada amb nuvolositat baixa al litoral, possibilitat de pluges febles i temperatures un poc més baixes o sense canvis. Dilluns es manté l’ambient variable, amb ruixats dèbils en el litoral i tronades possibles a l’interior.

Les víctimes de la DANA reclamen presó per a Mazón a un mes dels dos anys del 29O

Tres associacions de víctimes de la DANA del 29 d’octubre han exigit a Alacant el fi de l’aforament i l’ingrés a presó de Carlos Mazón, a un mes de complir-se dos anys del desastre que va causar 232 morts.

El Valencia Basket remunta a Saragossa i jugarà la final de la Supercopa

El Valencia Basket ha remuntat davant el Casademont Zaragoza (73-84) en la semifinal de la Supercopa LF Endesa a Torrejón de Ardoz i es classifica per a la final, on buscarà el seu quart títol. Debut de les jóvens Isa Hernández i Amelia Alonso amb només 16 anys.