Els 6 aliments que mai hauries de desdejunar

 

.

 

Moltes vegades els mals hàbits alimentaris es deuen més a la falta d’informació, causada en bona part per les contradiccions entre les dades que ofereixen diferents mitjans, que pel fet de no tenir la voluntat de portar una dieta saludable. En este article s’analitzen els principals aliments que cal evitar menjar al desdejuni i s’explica el perquè.

Els 6 aliments que mai hauries de desdejunar

Hi ha diversos aliments que són consumits per un gran nombre de persones a l’hora d’esmorzar, però en realitat, són perjudicials per a l’organisme si els consumim en este moment del dia —o, en alguns casos, en qualsevol altre—. És probable que conegues els problemes d’alguns d’ells, però uns altres et cridaran més l’atenció. 

 

A més, n’hi ha que, sense ser típicament utilitzats als esmorzars, poden afectar negativament a persones amb certs problemes físics; en este llistat hem inclòs el cas del tomàquet com a exemple.

Anuncios
Accede a nuestra hemeroteca Accedeix a la nostra hemeroteca Access our archive

Últimes notícies

Bombai presentarà el seu nou single al Centre del Carme amb un concert acústic gratuït a València

Bombai presentarà el 17 d’abril al Centre del Carme el seu nou single amb una xarrada i un concert acústic gratuït amb reserva prèvia.

Vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant: SEMAF convoca cinc jornades de parades en abril

SEMAF convoca cinc dies de vaga en Metrovalència i TRAM d’Alacant durant abril per discrepàncies amb FGV sobre seguretat i conveni.

Compromís alerta que creix un 8 % la població en assentaments i infravivenda a València

Compromís denuncia que 1.342 persones viuen en assentaments i infravivenda a València i acusa el govern local d’inacció.

Claudia Montes nega al Suprem que Ábalos li confirmara cap endoll en Logirail

Claudia Montes assegura al Suprem que Ábalos mai li va dir que haguera intervingut per a col·locar-la en Logirail.

WOW 29 ja supera les 12.000 entrades i vol fer història de les MMA a València

WOW 29 supera les 12.000 entrades al Roig Arena i aspira a convertir-se en l’esdeveniment de MMA més gran celebrat a Espanya.

Unai Núñez serà baixa en el Valencia CF per al partit contra l’Elx

Unai Núñez no arriba al duel entre l’Elx i el Valencia CF per unes molèsties del últim partit i es confirma com a baixa per a dissabte.

Les VTC reclamen seguretat jurídica per a operar en serveis urbans a la Comunitat Valenciana

Les patronals de les VTC demanen un nou decret amb seguretat jurídica que garantisca els serveis urbans a la Comunitat Valenciana.

CaixaBank destina prop de 250.000 euros a Save the Children per a famílies afectades per la dana de València

CaixaBank donarà prop de 250.000 euros a Save the Children per a ajudar famílies i infància afectades per la dana de València.